نیسان

نیسان جوک با ترکیب رنگ‌های سفارشی

استودیو اختصاصی رنگ نیسان برای برنامه ساخت رنگ‌های سفارشی از سال ۲۰۱۴ شروع به‌کار کرده است. این خودرو اولین بار در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۴ رونمایی شد. نیسان رؤیاپردازی در مورد این مدل کرده بود که صاحبان آن ابزاری داشته باشند تا بتوانند تجهیزات شخصی‌ساز نصب‌شده بر روی این کراس آور را خودشان تعیین کنند، البته با اضافه شدن قیمت به قیمت پایه خودرو. این کار از آن زمان شروع و هنوز هم ادامه دارد به شکلی که صاحبان این خودرو ظاهری متناسب با علایق شخصی خودشان بر روی خودرو سوار می‌کنند. حالا بار دیگر نیسان استودیوی رنگ خود را مهیای نسخه محدود مدل جوک خود کرده است.

2016 Nissan Juke Stinger Edition
۲۰۱۶ Nissan Juke Stinger Edition
این نسخه که در تصویر مشاهده می‌کنید نسخه نیش زنبور جوک است که قابلیت انتخاب دو رنگ متفاوت در این استودیو فراهم شده است، دو رنگ مشکی و زرد- که نماینده نیسان در آمریکای شمالی به نام پییر لوونگ گفته است این دو رنگ ازجمله رنگ‌های محبوب شرکت نیسان هستند. دست‌کاری با این دو سایه در استودیو رنگ نیسان یک قابلیت و شناسنامه یکتایی را برای مدل جوک خود رقم زده است. یک نوع رنگ بدنه زرد دارد درحالی‌که قسمتی از تریم آن مشکلی است و در نمونه دیگر آن رنگ اصلی مشکی و دارای تریم زرد رنگ هماهنگ است.
مدل نیش زنبور جوک که دارای ترکیب دو رنگ است یکی از ده‌ها نمونه رنگی آماده جهت شخصی‌سازی در این استودیو رنگ نیسان است. در این محیط شما مجبور به استفاده از دو رنگ خاص نیستید، شما می‌توانید از میان طیف‌های متفاوت رنگ‌ها، رنگی که مورد سلیقه شماست را انتخاب نمایید. اما از آنجایی که نیسان حساسیت بالایی در این مقوله دارد نیسان علاقه‌ای ندارد که این ویژگی را روی بقیه نسخه‌های محدود پایه این خودرو فراهم شود.
2016 Nissan Juke Stinger Edition
۲۰۱۶ Nissan Juke Stinger Edition
نیسان در استودیو شخصی خود این امکان را به خریداران می‌دهد تا خودروی خود را شخصی‌سازی کنند. وجود این دو رنگ در مدل جوک نیسان باعث ایجاد این ایده در ذهن می‌شود که نیسان آپشن های شخصی‌ساز دیگری برای این کراس اوور کوچک خود مهیا کرده باشد. به‌منظور تشریح تطبیق‌پذیری این استودیو، نیسان از دو رنگی که بیشتر فروش دارد استفاده کرده است تا یک کنتراست زیبا در رنگ نهایی این خودرو پدید آورد.
2016 Nissan Juke Stinger Edition
۲۰۱۶ Nissan Juke Stinger Edition
در یکی از نسخه‌های مدل جوک در این استودیو رنگ مشکی در بدنه به‌عنوان رنگ پس‌زمینه وجود دارد به طوری که رنگ زرد در زیر سپر جلو و عقب، دستگیره درها، اسپویلر عقب و آینه‌های خارجی خودنمایی می‌کند. در نسخه دیگر مدل جوک در استودیو همین کار را با ترکیب رنگ زمینه زرد با رنگ مشکی انجام داده است. هر دو نسخه با یک رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی همراه شده است.
هنگامی که به داخل خودرو می‌رویم این ترکیب رنگ مشکی و زرد همچنان بر روی دریچه ورودی هوا، در کنسول، دکمه‌های شیشه‌بالابر، دستگیره دنده و روی فرمان دیده می‌شود. صندلی‌ها تماماً رنگ مشکلی دارند غیر از جای دوخت آنها که زرد رنگ است.
2016 Nissan Juke Stinger Edition
۲۰۱۶ Nissan Juke Stinger Edition
آنها در این استودیو اعلام کرده‌اند که انتظار هیچ‌گونه ارتقاء سیستم انتقال قدرت را نداشته باشید چون کار اصلی استودیو رنگ، این نیست. خریدارانی که از این استودیو استفاده می‌کنند می‌بایست ۹۹۰ دلار بیشتر از قیمت کراس اوور استاندارد پرداخت نمایند. مدل جوک SV که دیفرانسیل جلو است دارای قیمت پایه ۲۲.۳۰۰ دلار است که در مدل‌های دو دیفرانسیل به قیمت ۲۴.۱۵۰ دلار می‌رسد. آیا به نظر می‌رسد که این آپشن برای خریداران جذاب باشد؟ این آپشن برای خریداران طبق گفته نیسان به تعداد محدود فعلاً قابلیت استفاده را دارد که این امر ممکن است کمی خریداران را در محیط رقابتی برای زودتر خریدن این خودرو قرار دهد. منبع: topspeed

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

علی طهوری

علی طهوری، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی خودرو، گرایش طراحی سیستم‌های دینامیکی خودرو دانشگاه علم و صنعت

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. مهرداد

    ۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    در کل نیسان جوک یک طراحی خاص داره و قطعا مشتریهای خاص خودش را میطلبه ..ولی این ترکیب رنگی هم میتونه یک ایده خیلی خوب باشه که این اتومبیل را بیش از پیش از سایر مدلها متمایز میکنه ….

    1. Hitler

      ۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      نیسان جوک نمونه ی یک بازاریابی عالی هست
      به یاد بیارید پونتیاک آزتک رو که اگه بهتر از این نباشه،بدتر هم نبود
      جوک با قیافه نامتعارف(و نه زشت)به یکی از پرفروش ترین کراس اورها تبدیل شد و پونتیاک آزتک موجب ورشکستگی.

      1. سامان اذری

        ۵ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (3216 ديدگاه)

        من.سوار جوک شدم یه دور هم روندمش عملکرد موتور ش عالیه مصرفش هم حرف نداره
        گذینه اول من تو این کلاس اول cx3مزدا
        دوم نیسان جوک

        1. shahab

          ۶ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (647 ديدگاه)

          شاید قیافه جوک به سلیقه خیلیا نخوره اما من شنیدم هندلینگش حرف نداره
          ولی با این حال من خیلی از جوک خوشم میاد یه طراحی عجیب داره و بااین رنگ زمینه مشکی و زرد خیلی قشنگتر میشه

  2. عباس

    ۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (49 ديدگاه)

    وقتی در یک شرکت همه چیز در جای خودش استفاده بشه و به نیروی انسانی با توجه به تخصصش پست داده بشه نتیجش اینه
    منظورم کیفیت رنگ و دیگر اجزای این اتومبیل نیست ( که مطمئنا بسیار با کیفیته) منظورم استفاده از ایده پردازان و بازاریابان حرفه ای و خبره ست که محصولاتشون رو برای معرفی و تبلیغ به بیلبورد نمیچسبونن و آگهی مسخره درست نمیکنن بلکه ایده همچین تغییری رو میدن که درضمن خبر محصولشون معرفی بشه… خواننده خبر هم ناخودآگاه به این فکر میفته که این محصول چیه و دربارش سرچ میکنه و درصورت پسندیدن اون رو خریداری میکنه… این شیوه تبلیغات نوینه البته بیلبورد و تبلیغات تلویزیونی هم بی تاثیر نیست!
    این خودش یک درس مدیریتیه و نشون دهنده اینه که مدیریت قوی چقدر تاثیر داره!

  3. احمد باقری

    ۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین خیلی خوبیه. هر کسی داره، واقعا از این ماشین راضیه.

  4. رضا

    ۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (52 ديدگاه)

    قیافش خاصه شاید در نگاه اول جالب نباشه ولی این ترکیب رنگ دلچسبش میکنه و جذاب شده

  5. Kamran.k

    ۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    کیش که رفته بودم نیسان جوک رو اونجا دیدم و واقعا ازش خوشم اومد .ماشین خاصیه..

  6. حميد

    ۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    من دیدمش به نظرم أصلا قشنگ نیست و تغریبا به اسمش میاد

  7. ice.boy

    ۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تو رشت و انزلی به شدت زیاده این ماشین
    هرکسی هم که داره راضیه
    طراحیشم در نگاه اول یکم زشت به نظر میاد اما به مرور زمان بهش علاقه مند میشی رنگ قرمز ( زرشکیش) خیلی خوشکله ?

    1. Kamran.k

      ۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (44 ديدگاه)

      موافقم

  8. shahab

    ۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    البته ماشینای ماهم قابلیت سفارشی سازی رو دارن مثلا ضبط سی دی بجای کاست یا هیدرولیک برای پراید!!

  9. وحيد

    ۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باتوجه به داشتن دو مدل تک دف ودودف توربو دار از دوستانی که تجربه رانندگی با این خودرا داشته اند خواهشمندم تو ضیحاتی درخصوص تست درایو خودرو بدهند چون در مرحله اول مدل تک دف اجازه ورود به ایران را گرفته و در استانه ورود هست / ایا سواری تک دف بدون توربو هم قابل رضایت هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا