فوردنیسان

درگ افسانه‌های آمریکا و ژاپن، فورد موستانگ GT در برابر نیسان Z نیسمو

آیا نیسان Z نیسمو با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و صد کیلوگرم وزن سبک‌تر می‌تواند حریف موستانگ GT با ۴۸۶ اسب بخار قدرت شود؟

در دنیای خودروها، آمریکایی‌ها ضرب‌المثلی دارند که می‌گوید «جایگزینی برای حجم موتور وجود ندارد». در دههٔ ۷۰ شاید این ضرب‌المثل درست به نظر می‌رسید اما وقتی در دههٔ ۹۰ ژاپنی‌ها وارد بازی شدند، ثابت کردند که آمریکایی‌ها اشتباه می‌کنند. آن‌ها به افزودن چندین لیتر به حجم موتور اعتقادی نداشتند و معتقد بودند فقط پیشرانه نیست که یک خودرو را سریع می‌کند. درگی که در ادامه خواهید دید، دقیقاً این موضوع را تصدیق می‌کند زیرا در اینجا فورد موستانگ GT در برابر نیسان Z نیسمو قرار گرفته است. V8 تنفس طبیعی در برابر V6 توربوشارژ، ۵ لیتر در برابر ۳ لیتر، تقابل افسانهٔ آمریکایی با نماد ژاپنی.

موستانگ GT از یک پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۴۸۶ اسب بخار قدرت و ۵۶۷ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. موستانگ با وزن ۱۷۹۰ کیلوگرم، بیش از صد کیلوگرم از رقیب ژاپنی سنگین‌تر است. نیسان Z نیسمو هرچند ۲ سیلندر، ۲ لیتر حجم موتور، ۶۶ اسب بخار قدرت، ۴۷ نیوتن متر گشتاور و یک دنده کمتر دارد اما با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور، تمام تلاش خود را می‌کند تا به لطف وزن سبک‌تر، کمبود قدرت خود را جبران کند.

بااین‌وجود، نسبت قدرت به وزن موستانگ با ۲۷۱ اسب بخار بر تن، هنوز هم بهتر از نیسان با ۲۵۰ اسب بخار بر تن است و بنابراین قاعدتاً باید برندهٔ این رقابت باشد اما ولی در واقعیت، ماسل کار فورد در هر چهار مسابقه شکست می‌خورد و در هر مسابقه ثابت می‌شود که ژاپنی‌ها چقدر خودروهایشان را دقیق می‌سازند خصوصاً نسخه‌های پرفورمنس را. موستانگ در لانچ اولیه کند عمل می‌کند و این باعث می‌شود از نیسمو عقب بیفتد. این خودرو در بهترین حالت تایم ۱۲.۶ را در ۴۰۰ متر ثبت می‌کند که ۰.۳ ثانیه از رقیب ژاپنی بیشتر است.

مشخصات فنی

فورد موستانگ GT نیسان Z نیسمو
پیشرانه ۵ لیتری V8 ۳ لیتری V6 توئین توربو
قدرت ۴۸۶ اسب بخار ۴۲۰ اسب بخار
گشتاور ۵۶۷ نیوتن متر ۵۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور عقب عقب عقب
وزن ۱۷۹۰ کیلوگرم ۱۶۸۰ کیلوگرم
قیمت پایه ۴۷,۰۵۵ دلار ۶۶,۸۹۰ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸۷ دیدگاه‌ها

  1. Yazdan

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (69 ديدگاه)

    از لحاظ شتاب متاسفانه: موتور های برقی >توربو شارژ > تنفس طبیعی

    موافقم 6
    مخالفم 8
    1. amir

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      انتظار نداشتم اصالت آقا ماشالا از نیسان زد بخوره

      موافقم 12
      مخالفم 6
      1. Jeferson

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (164 ديدگاه)

        برای تقابل با نیسمو باید دارک هورس رو میاورد که باز حداقل ۶ هزار تا تفاوت قیمت داشته باشن نه ۱۹ هزار دلار . خودم انتظار این نتیجه رو داشتم

        موافقم 13
        مخالفم 1
        1. SMS

          ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (578 ديدگاه)

          هر جفتشون عالی هستن اما من با نیسان z حال نمی کنم

          موافقم 2
          مخالفم 8
    2. kasra

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (50 ديدگاه)

      ولی موستانگ عالی هست درسته باخت ولی با اجازه علی شوی
      ماشلا عضلانی
      ماشلا امریکن
      ماشالا سازنده الوادور
      ماشیلا فورد برانکو
      ماشالا امریکا

      موافقم 10
      مخالفم 13
    3. پیام

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2139 ديدگاه)

      فقط موستانگ

      موافقم 5
      مخالفم 9
      1. car lover

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        فقط جنسیس کوپه😂😂😂😂

        موافقم 2
        مخالفم 1
    4. NAVID@@98

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (764 ديدگاه)

      فقط موستانگ
      چون 👑🥇 توی واقعیت هر رقابتی کفه ترازو به سمت آمریکایی ها و اروپایی ها بطور مطلق سنگینی میکنه چون هر چیز اول هستن اروپا آمریکا چون توی هر رقابتی هم کفه ترازو به سمت آمریکایی ها و اروپایی ها بطور مطلق سنگینی میکنه چون هر چیز اول هستن🥇👑
      حالا تو پرفورمنس هایپر کار باشه تیونینگ باشه آفرود هر چیزی همین موضوع صدق میکنه به این درک نکاه نکنید چون اون یارو دنبال هدف خودش بود بهش پول میدن تا تبلیغ غیرواقع کنه !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

      موافقم 3
      مخالفم 3
  2. فورد

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (892 ديدگاه)

    با اون اختلاف قیمت نیسان زد میشه یه توربو انداخت رو موستانگ اونوقت میشه هیولاااا

    موافقم 9
    مخالفم 11
  3. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (325 ديدگاه)

    فقط تو کف اینم چجوری یه کسی مثل این یا و آنقدر خوش شانسه که این مزحکه ها رو راه میندازه و تمام دنیا هم براشون خوش رقصی میکنند.بعد یه سازمان با کلی هزینه تو پیست مخصوص با رعایت استانداردها و تجهیزات دقیق هر هفته درگ میندازه ولی پوشش داده نمیشه.اصلا قشنگی درگ به لاستیک گرم کردن قبلشه.در مورد این یارو بگم که با موستانگ ۴۸۶ اسبی تایمی زده که نسخه ۴ سیلندر ۳۳۵ اسبی نسل قبل زده میشد.حتی تو درگهای خورده این مردک نسل قبل موستانگ سریعتر از نسل جدید بوده

    موافقم 11
    مخالفم 6
    1. NAVID@@98

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (764 ديدگاه)

      دقیقا👍
      این …. .. .. دنده مرده میداد هنوز دور موتور پرنکرده میزد دنده بعد دوست دارم بگیرم سِفت ب…. اینو !!!!!!!
      راننده خیلی شرطه اگه طرف راننده بود در هر شرایطی موستانگ سریعتر بود !!!!!!!

      موافقم 3
      مخالفم 13
      1. phonix

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1878 ديدگاه)

        موش تو سوراخ نمیرفت جارو به دمش میبست

        موافقم 13
        مخالفم 3
        1. NAVID@@98

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (764 ديدگاه)

          اتفاقاً اینم که اینجا می‌بینید دقیقا به قول طاها ایوبی که حرف درستی زد
          منم میگمش چون چون بجا بود
          اگه ساده نباشید میبینید که
          واقعا اگه درگ های همین مردک رو دیده باشید، دقیقا به حرف من میرسی.
          واقعا بدون تعصب میگم، خیلی چرت و پرته ویدئوهاش، میگم، اصلا کاری به این ویدئو ندارم، اصلا گور پدر هرچی نیسان،
          ولی درگ هایی که برگذار میکنه خیلی نتیجه هاش داغونه نسبت به اعداد اعلامی.
          نظر شما هم همینطوره
          پس همین درگ هم هرکی غیر این میگه برعکسه !!!!!!!!!

          موافقم 2
          مخالفم 5
  4. سوشیانت

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    «جایگزینی برای حجم موتور وجود ندارد».
    این حرف کاملا درسته نمونش دوج که ثابت کرد با حجم موتور ۶.۲ لیتری میشه همه رو شکست داد🔥

    موافقم 6
    مخالفم 14
    1. hosen

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (633 ديدگاه)

      والا من خودم عاشق چلنجرم ولی اون حجم از قدرت رو آسفالت معمولی و دف عقب بودن چیزی جز هرزگردی نداره. کما اینکه چلنجر پلتفرم و سیستم انتقال قدرت خوبی هم نداره.

      موافقم 15
      مخالفم 3
    2. JaMsHiD_R1988

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2753 ديدگاه)

      سوشی جون اونقدر همه رو شکست داد که فراری جلوش کم آورد😂
      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.pedal.ir/dodge/dodge-challenger-demon-170-vs-ferrari-812-gts-drag/&ved=2ahUKEwiWgt7t-tWHAxWQKRAIHUsNGgAQFnoECBcQAQ&usg=AOvVaw26TrpV2l1i6zYT4EYO-FfL

      هیچوقت یه پلتفرم قدیمی و آشغال نمیتونه با ستاپ شهری این حجم از قدرت رو به خوبی و بدون هرزگردی انتقال بده
      همه چی فقط قدرت و گشتاور نیست

      موافقم 9
      مخالفم 3
      1. سوشیانت

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        این لینک رو بار ها فرستادی بارها هم جوابت رو دادم بحث تکراری فایده ای نداره اگر شرکتی واقعا فکر میکنه خفنه بیاد رو پیست درگ اونجا همچی معلوم میشه

        موافقم 3
        مخالفم 11
      2. Taha Ayoobi

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4314 ديدگاه)

        بنز چه پلتفرم آشغالی ساخته پس

        موافقم 2
        مخالفم 13
        1. car lover

          ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          طاها تو هم دیگه جدیدا داری خزعبل میگی دستت به جایی نمیرسه تو بحثا به حرفای مسخره رو میاری
          پلتفرم اشغال نیست فقط قدیمی شده ولی اگه تو میگی اشغاله پس چرا دوج عوضش نمیکنه؟ اگه نمیکنه پس یعنی بی عرضست و بلد نیست یه پلتفرم بسازه در هر صورت دو سر باخته
          فندوم امریکن کار این سایت واقعا داغونه علی نوا و سوشیانت و تو و المیراژ و حسن و کلی ادم متعصب دیگه و صدتا اکانت فیک
          نمیگم خودم ادم خوب یا کاملی ام ولی اینطوری هم نیستم دیگه

          موافقم 14
          مخالفم 3
        2. سوشیانت

          ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          آره راست میگی فن ها آلمان تو سایت پدال خیلی درست حسابی هستن ما نمیدونستیم در ضمن ما مثل بعضی ها نیستیم که اروپایی فنن و خودشون رو آمریکایی فن معرفی میکنن اکانت فیک ساختن هم که کار آلمانی فن هاست نمونش همون کاربر در حسرت ۱.۶۶

          موافقم 2
          مخالفم 12
        3. Taha Ayoobi

          ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4314 ديدگاه)

          کار لاور

          من میخوام بگم بفهمید چه حرف هایی می‌زنید.

          تو گفتی پلتفرمش برا بنزه، اوکی.

          جمشید میگه پلتفرم آشغال، من یاد آوری کردم که مال بنزه و الکی برای اینکه دوج رو بکوبید هرچیزی نگید.

          راستی،
          نفر اولی که منو گذاشت تو لیست متعصبا تو بودی😂

          خیلی از آشنایی با تو خوشحالم، یکی از کاربر هایی که ازش خوشم میاد تو سایت تو هستی.

          موافقم 2
          مخالفم 4
        4. car lover

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          طاها من هم باهات حال میکنم و برات احترام قائلم اما گفتم تعصبی نباش

        5. Taha Ayoobi

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4314 ديدگاه)

          به خدا همین بعضی کاربرای سایت منو تعصبی کردن، تو بیا روز های اول منو ببین.

          نمیخوام بندازم تقصیر بقیه ولی بقیه بی تاثیر نبودن، هرچند سعی میکنم برگردم به قبل ولی خب بازم وقتی توهین میکنن آدم مجبوره دفاع کنه.

          نه ولی خدایی بد میگم؟
          اگه میگید مال بنزه پس برا جی از اونور میگید آشغال؟
          خب بگید همون قدیمی.

    3. amir

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      بهترین اثباتو amg one کرد که با موتور ۱.۶ لیتری نوربرگرینگو به آتیش کشید هنوزم کسی نتونسته بزنه رکوردشو
      الان میدونم هزارتا بهانه میاری ولی وقتی خودت منطق نداری از منم انتظار منطق نداشته باش اره میدونم موتورش فرمول یکه موتور برقی داره هایپر کاره داون فورسش خداس ولی از اونجایی که فقط داری به حجم موتور نگاه میکنی و هیچ فاکتور دیگری برات مطرح نیست پس…

      موافقم 6
      مخالفم 2
    4. car lover

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      سوشیانت قبلا هم بهت گفتم اینکه من فن چی هستم به تو ربطی نداره خودم رو هم جای چیزی جا نمیزنم. بعد من الان اسم المان یا المانی فن رو اوردم؟ مشکلت با المان چیه نکنه تو جنگ جهانی دست و پاتو از دست دادی؟ هرجا میشه اسم المان رو میاری من از المانی فن ها تعریف کردم؟ ولی همه میدونن امریکن فنهای سایت چقدر متعصبن. قبلا گفتم بازم میگم متعصب المان و امریکا و هندی و چینی نداره خودتو اصلاح کن و تعصب و غرور مسخره ات رو بذار کنار
      خیر پیش

      موافقم 5
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        خب پس الان اینو هم بدون که اگر من فن خودرو های آمریکایی هستم به شما مربوط نمیشه همونطور که خودت انتظار داری من دخالت نکنم معنی تعصب هم یعنی بار ها یه چیزی رو توضیح میدی و لینک میفرستی ولی یه عده همچنان حرف خودشون رو میزنن مثل مازیار امیر خودت کاربر Bmw و…

        1. JaMsHiD_R1988

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2753 ديدگاه)

          توضیح سوشیانت از تعصب :
          معنی تعصب هم یعنی بار ها یه چیزی رو توضیح میدی و لینک میفرستی ولی یه عده همچنان حرف خودشون رو میزنن مثل مازیار امیر خودت کاربر Bmw و…
          خود سوشیانت :
          این لینک رو بار ها فرستادی بارها هم جوابت رو دادم بحث تکراری فایده ای نداره اگر شرکتی واقعا فکر میکنه خفنه بیاد رو پیست درگ اونجا همچی معلوم میشه

          برات لینک فرستادم گفتم اسب بخار و تکنولوژی آمریکایی قدیمی و فرتوت و بدردنخور و فاقد استفاده شده بدرد نخوره بعدا نشستی از پیست با چسب رازی برا من میگی؟

          موافقم 3
          مخالفم 2
        2. سوشیانت

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          جمشید میدونی مشکل شما ها چیه اینکه لینکی که میفرستین اصن ربطی به بحث ما نداره ما داریم راجب ماشینی صحبت میکنیم که تنها لاستیکی که داره مخصوص پیست درگه بعد میای لینک درگ رو آسفالت رو میفرستی بعد با خودت میگی خب من لینک فرستادم!

          موافقم 0
          مخالفم 2
  5. hosen

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (633 ديدگاه)

    نتیجه درگ خیلی خنده داره واقعا‌
    قدرت ماستنگ بیشتره و وزن شون هم تقریبا یکیه چطور تو همه درگا باخت!

    موافقم 7
    مخالفم 10
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2849 ديدگاه)

      حتی خط اول مطلب نخوندی
      وزن؟؟؟

      موافقم 9
      مخالفم 3
      1. hosen

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (633 ديدگاه)

        فکر نمیکنم ۷۵ کیلو وزن کمتر بتونه ۶۶ اسب بخار قدرت کمتر رو خنثی کنه

        موافقم 8
        مخالفم 4
    2. محمدهادی

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2406 ديدگاه)

      چه درگ بی مزه یی
      محری فقط بلد بود بگه کامان مستنگ کامااان
      احححمق
      انگار با گفتن این کلمه موستانگ از جاش میپره
      بجای این داد و بیداد کردنات دنده هارو با دقت عوض کن
      نسیان چه عملکرد خارق العاده یی داشت اینجا
      قبلا تو درگ های دیگه شکست خورده بود

  6. نویدی

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (385 ديدگاه)

    رقیب مستقیم خودروهای آمریکایی، ژاپنیا هستن،که توی اکثر رقابتا هم کفه ترازو به سمت ژاپنیا سنگینی میکنه.

    موافقم 11
    مخالفم 10
    1. سوشیانت

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3506 ديدگاه)

      چیزی به اسم اکثر مواقع وجود نداره مهم خودرو های پرچمدار هستن که تو این مورد آمریکایی ها همیشه آلمان و ژاپن رو شکست دادن

      موافقم 2
      مخالفم 17
      1. car lover

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        سوشی جان سال های 2000 تا 2008 اینارو به یاد بیار که نیسان GTR با 570 اسب قدرت و شتاب زیر 3 ثانیه اومده بود و نه تنها امریکایی ها بلکه اروپایی ها گنده مثل فراری هم برگاشون ریخته بود و اون زمان تنها رقیبش بوگاتی ویرون بود همین الانشم با سوبارو جدید 2 لیتری 4 سیلندر با 670 اسب و 900 نیوتون گشتاور و ردلاین 9000 از کوروت z06 با 8 سیلندر و 5 لیتری حجم قوی تره هم تو گشتاور هم ردلاین. افسانه های سوپرا و لنسر و nsx و rx7 و skyline و LFA و… فراموش نکن همین الانش اگه ژاپنی ها بخوان میتونن بزنن رو دست اروپایی ها و آمریکایی ها
        این رو هم یادت باشه که همین مردم امریکا همشون اکثرا عاشق ماشین های ژاپنی هستن و اونارو سوار میشن
        و من الله توفیق

        موافقم 12
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          شما تونستی تو دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی یه ژاپنی معرفی کن در حد آمریکایی هایی مثل شول و کوروت و چارجر آر تی همی و پونتیاک gto و مرکوری کوگار و پلیموث همی و… باشه اون زمان آمریکا ماشین هایی تولید میکرد که بالای ۴۰۰ اسب قدرت داشت و کشور های دیگه تو ۲۰۰ اسب یا نهایتا ۳۰۰ اسب گیر کرده بودن آمریکایی به ۲۰۰ مایل بر ساعت رسیدن و به شتاب زیر ۵ رسیدن در ضمن اینکه مردم چی سوار میشن ربطی به بحث ما و توانایی خودروساز ها نداره

          موافقم 2
          مخالفم 9
      2. car lover

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        سوشی تو هم تونستی تو دهه 80 تا 90 واسه اون ژاپنی های که من گفتم معرفی کن
        هر خودروساز دوران اوج و افولی داره برای امریکا 60 تا 70
        برای ژاپن 80 تا 90
        دیگه جدیدا به ژاپنی ها هیت میدی قبلا فقط به اروپایی ها کار داشتی
        ضمنا خیلی از همین ماشینهایی که نام بردی عملا پلتفرم و موتور مشترک دارن و یه ماشین حساب ماشین و فقط اسمشون فرق داره
        شورلت و فورد و دوج اصلیا بودن

        موافقم 9
        مخالفم 4
        1. سوشیانت

          ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          من نگفتم که دوران افول و اوج و جود نداره گفتی دهه ۲۰۰۰ من هم مثال زدم که آمریکایی ها هم دهه خاص خودشون رو دارن در ضمن تو دهه ۸۰ آمریکایی ها ضعیف عملکردن ولی دهه ۹۰ ضعیف عمل نکردن ماشین های خوبی مثل دویل و سایکلون وجود داشت که راحت ژاپن رو به چالش میکشیدن در ضمن خب الان مثلا پلیموث که برند کرایسلر بوده دوج هم کرایسلر خریده انتظار داری پلتفرم و موتورشون مشترک نباشه؟! و اینکه میگی فقط اسمشون فرق داره که دیگه خیلی خنده داره به هر کی میگی فرق پلیموث و دوج یا پونتیاک و شورولت رو متوجه نمیشی تعجب میکنه

          موافقم 2
          مخالفم 7
        2. JaMsHiD_R1988

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2753 ديدگاه)

          سوشیانت همین ماشینا دهه نود دف جلو بودن با موتور قوطی نوشابه و ۲۵۰ اسب بخار قدرت
          نمونه اش فورد تاندربرد توربو کوپه
          یا اولدزمبیل ۲_۴_۴ که با پنج لیتر موتور کلا ۱۸۰ اسب بخار قدرت داشت

          موافقم 4
          مخالفم 1
        3. Taha Ayoobi

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4314 ديدگاه)

          جمشید اونا به خاطر ضریب تراکمشون بوده.
          همون موتور هایی بود که بالای 300 اسب تولید می‌کرد ولی اون زمان مجبور شدن ضریب تراکم رو بیارن پایین که مثلا الدورادو اون زمان بود فک کنم از 7 لیتر موتور 150 اسب میداد.
          ابعاد و اندازه هاشونم که خراب شد بخاطر بیمه و هزینه هاش بود که کوچیک شدن.

          آدم یاد اون دوران افول میوفته گریه اش میگیره.

          موافقم 1
          مخالفم 1
        4. سوشیانت

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          جی ام سی سایکلون که پرفورمنسش از فراری هم بهتر بود با اینکه پیکاپه رو چی میگی جمشید؟!

      3. car lover

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        و باز هم سوشیانت استاد مقایسه های چرت و پرت، پرفورمنس جمس سایکلون بهتر از فراری😂😂😂توروخدا اینارو جایی نگی بهت میخندن، بعد جالبه خودت از همه ایراد میگیری که هر ماشین رو با هم کلاس خودش مقایسه کن بعد میای پیکاپ رو با سوپر اسپرت مقایسه میکنن ولی جان من بگو سوشیانت 280 اسب بخار سایکلون چی چیش پرفورمنسه؟😂😂😂 حداقل میگفتی رپتور یا تی ار اکس ادم خندش نمیگرفت

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.pedal.ir/vision/cars-shocked-and-surprised-world/&ved=2ahUKEwj4g7vdq9uHAxV4gf0HHYNWJF0Qr4kDegQIEhAD&usg=AOvVaw1LPfKxDgIiy-lGHRcUYleD
          کار لاور این رو خود پدال گذاشته کسی انتظار نداره یه پیکاپ با سوپر اسپرت مقایسه بشه ولی آمریکایی ها اینکارو میکنن🔥🇺🇲

          موافقم 1
          مخالفم 2
    2. NAVID@@98

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (764 ديدگاه)

      اتفاقا 👑🥇 توی هر رقابتی هم کفه ترازو به سمت آمریکایی ها و اروپایی ها بطور مطلق سنگینی میکنه چون هر چیز اول هستن اروپا آمریکا چون توی هر رقابتی هم کفه ترازو به سمت آمریکایی ها و اروپایی ها بطور مطلق سنگینی میکنه چون هر چیز اول هستن🥇👑
      حالا تو پرفورمنس هایپر کار باشه تیونینگ باشه آفرود هر چیزی همین موضوع صدق میکنه !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. car lover

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        بازهم طوماری از چرت پرت و تعریف از اروپا و امریکا همراه با کلی استیکر
        خوب هرچیز امریکا اروپا خوب عالی هرچیز اول عالی هرچیز اروپا امریکا همه چیز خوب عالی در هرچیز خوب عالی اول اول هرچیز خوب عالی این اروپا امریکا
        این هارو خودت هم میتونی بخونی؟

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. NAVID@@98

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (764 ديدگاه)

          اتفاقا بازهم حقایقی خدایی از بصیرتی باحلاوت و درست که تعریف از اروپا و آمریکا همراه با کلی استیکر که چاشنی کار اند
          👑🥇خوب هرچیز اول آمریکا اروپا خوب عالی هرچیز اول هستند عالی هرچیز اروپا آمریکا همه چیز خوب عالی در هرچیز خوب عالی اول اول هرچیز خوب عالی این اروپا امریکا هر چیز اول هستند 🥇👑
          این هارو خودم و هر کسی که خوب هست میتونه بخونه !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

          موافقم 2
          مخالفم 2
      2. car lover

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        نمیدونم چند سالته ولی با این نحوه نگارش و حرف های بی سرته میتونم یه حدس هایی بزنم پیشنهاد میکنم حتما کتاب فارسیتو بیشتر بخونی از اول دبستان شروع کن

        1. NAVID@@98

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (764 ديدگاه)

          نه نیازی نیست چون شما خود به خود در سالهای بعدی که اطلاعات بیشتری کسب کنید اینهایی که گفتم رو درک میکنید طبیعی که الان درک نکنید و چیزی متوجه نشید و برعکس فکر کنید چون اتفاقا قضیه برعکسه همونطور که گفتم !!!!!!!

          موافقم 2
          مخالفم 2
  7. JaMsHiD_R1988

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2753 ديدگاه)

    گذشت دورانی که میشد توی رول ریس با حجم زیاد تر برنده شد
    جا داره بگم درود بر موتور VR30DDTT

    موافقم 7
    مخالفم 6
    1. NAVID@@98

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (764 ديدگاه)

      اتفاقا نظرت اشتباهه و هیچ ربطی نداره و اتفاقا برتری با موتور V8 هست اونم آمریکاییش خدای تیونینگ هم هستن جای بحثی نمیزارن موستانگ انواع نسخه ها داره که حتی میخوان باهاش رکورد نوربرگرینگ هم بزنن !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

      موافقم 2
      مخالفم 1
  8. phonix

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1878 ديدگاه)

    خدمت دوستانی که دم از دارک هورس میزنن
    این نیسمو همین طوری از جی تی ضعیف تره
    ضمنا قیمت هم‌هیچ ربطی نداره … هیچ وقت قرار نیست قدرت و پرفورمنس نسبت مستقیم با قیمت داشته باشن شرکت ها با توجه به تیراژ و درامد قشر خریدار قیمت گذاری میکنن نه با میزان پرفورمنس .

    موافقم 12
    مخالفم 2
    1. Jeferson

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (164 ديدگاه)

      اینجا بحثی از قیمت گذاری شرکت ها نشد
      خریدار میگه قصد دارم ماشین تو محدوده‌ی ۶۰ هزار دلار بخرم . نمیاد بگه ماشین ۴۰۰-۵۰۰ اسبی میخوام . پس انتخابش بین دارک هورس و نیسموعه . جی تی جزو گزینه هاش نیست اصن.
      بعدشم دارک هورس فقط به خاطر ۱۴ اسبِ بیشتر ، ۱۳ هزار دلار بیشتر از جی تی نیست چندین تفاوت با جی تی حتی تو ادوات فنی و…. داره که پرفورمنس بالاتر میده که تو درگ تاثیر گذاره

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. JaMsHiD_R1988

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2753 ديدگاه)

        ترنس اکسل که مهم ترینشه اصلی ترین کاربردش تقسیم وزنه که اونم بیشتر برای پیسته

  9. corvette

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (370 ديدگاه)

    جو سایت چقد متشنج شده این چند وقته

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. amir

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      همش تقصیر این کوروت جدیدس آمریکایی بازامون دور ورداشتن ادعای شکست ریمک در درگ و amg وان در نوربرگ و تویوتا پریوس در قیمت و هنسی ونوم اف ۵ در قدرت رو دارن
      بابا قبول!!! صبر کنید تایم و تستش بیاد ببینیم چیکارا بلده بعد بپرستیمش!

      موافقم 7
      مخالفم 6
    2. car lover

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      اره متاسفانه ولی دم شما بعنوان یه کوروت فن و بقیه دوستان گرم که جو سایت بیشتر از دچار تنش نمیکنید

      موافقم 10
      مخالفم 2
    3. حسن

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2082 ديدگاه)

      تقصیر اروپایی فن هاست هنو کوروت نیومده
      میگن ببینیم میتونه رکورد بنز وان را میزنه اونوقت ازش تعریف کنید اما ده تا خودرو بالا هزار تو اروپاست حتی تو پیست هم نرفتن ایرادم نداره
      هنو کوروت نیومده اس اف نود فراری را ملاک و معیار گذاشتن که اگه شتاب اینا نزنه بدرد نمیخوره
      بوگاتی هم که تاپ اسپیدش خوبه اونم نمیتونه بزنه چون 345 تاست پس بدرد نمیخوره
      متاسفانه جو سایت را خراب کردن به خاطر مقایسه های بی محتوا و غیر علمی

      موافقم 3
      مخالفم 8
      1. car lover

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        شما هم پیاز داغشو خیلی زیاد کردید دیگه

      2. Gdm

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (113 ديدگاه)

        (تقصیر اروپایی فن هاست متاسفانه جو سایت را خراب کردن)!!!

        ((واقعا ماشالله
        آمریکا نبود الان قیمت یه سوپر اسپرت ۶۰۰ اسب بخاری اروپایی از ۱ میلیون دلار شروع می‌شد
        این ماشین های خوب نشون دادن میشه بدون هزینه گزاف هم چیز درست حسابی ساخت))

        ((فقط شورلت کوروت بقیه کشک هم نیستن
        چند تا تیکه آهن به اسم مهندسی بیشتر چهار برابر قیمت این ماشین تو پاچه ملت میکنن نصف راحتی و قدرت و جذابیت این ماشین هم نداره فقط وفقط اسم روشونه))

        ((فعلا باید ببینیم پورشه میتونه خودش رو به شورولت برسونه یا نه چون c7 نشون داد که میتونه پورشه رو شکست بده c8 هم که این اختلاف رو زیاد کرده))

        ((تفاوت یک خودرو واقعی با الکی گرون های بوگاتی و وان و کونیک زک و … اینجا مشخص میشه. بعید میدونم قیمت 2 متر چرم باعث بشه قیمت یک خودرو به چند میلیون دلار برسه))

        ((خدا وکیلی شورولت چه جادویی می‌کنه که کوروتی میسازه با اون عظمت ولی قیمتش نصف ایناس.قدیم میگفتن کیفیت متریال الان چی.خدا وکیلی این دو در مقابل کوروت پایه با ۴۹۵ اسب هم چیزی برای عرضه ندارن چه برسه به نسخه ۱۰۶۵ اسبی))

        ((اینا که فقط دنبال کوبیدن آمریکایی هستند قشنگ مثل جیره خورها میمونن در هر صورت برنده هستن بزنن بخورند.مشتی این کوروت عملا رقیب نداره برای رقابت باید هایپر کار اروپایی بیارن))

  10. سوشیانت

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    اونایی که هی میگن آفرین نیسان باید بگم که مدل z نیسمو شتابش ۴.۷ در حالی که فورد موستانگ جی تی ۴.۳ میزنه مدل دارک هورس هم ۴.۱

    موافقم 4
    مخالفم 9
    1. مازیار

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      آن کاربر با کاغذ آمد

      موافقم 12
      مخالفم 4
      1. سوشیانت

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        این کاربر عمو جیم را خیلی دوست دارد

        موافقم 3
        مخالفم 11
        1. JaMsHiD_R1988

          ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2753 ديدگاه)

          رو کاغذ چرنوبیل هم پنجاه تا کشته بیشتر نداشته
          بیا واقعیت رو نگاه کن
          نیسان Z زد GT رو نابود کرد

          موافقم 6
          مخالفم 4
        2. Taha Ayoobi

          ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4314 ديدگاه)

          جمشید معیارت این یاروعه؟

          موافقم 3
          مخالفم 4
        3. سوشیانت

          ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          درگ یه بخشی از پرفورمنسه(که البته باید رو پیست درگ ببینیم که اینطوری واقعیت خیلی بهتر مشخص میشه) قدرت و شتاب هم خیلی مهمن که فورد از این لحاظ نیسان رو نابود میکنه
          در ضمن کار لاور معیار آمریکایی فن ها ویدئو نیست شما آلمانی فن ها اصرار به ویدئو دارین ما بر اساس اعداد و ارقام خودرو ها رو بررسی میکنیم چون تو ویدئو ممکنه راننده حرفه ای نباشه

        4. JaMsHiD_R1988

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2753 ديدگاه)

          معیارم یارو نیست
          میگه برگه و کاغذ
          میگم فیلمش اومده بیرون
          برگه و کاغذ کیلو چنده
          یه مثالم زدم بهترتر بفهمه

          موافقم 2
          مخالفم 1
        5. سوشیانت

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          فیلم مهم نیست محتویات فیلم مهمه اینکه چه راننده ای داره مهمه اگر به فیلم بود الان دوج باید شتاب زیر ۹ نمیزد ولی دیدیم که عمو جیم اینکارو کرده

        6. سوشیانت

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          جمشید اگر به فیلم بود که الان دوج دیمون ۱۷۰ نباید زیر ۹ میزد ولی دیدیم که عمو جیم اینکار کرده پس این نشون میده که فیلم مهم نیست بلکه محتویات فیلم مهمه

          موافقم 1
          مخالفم 1
    2. car lover

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      طاها چطور توی درگ بین بیمر و دوج شما امریکن فنها از جمله خودت معیارتون اون ویدیو بود، اون اشکالی نداشت؟

      1. Taha Ayoobi

        ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4314 ديدگاه)

        اگه درگ های همین مرده رو دیده باشی، دقیقا به حرف من میرسی.
        واقعا بدون تعصب میگم، خیلی چرت و پرته ویدئوهاش، میگم، اصلا کاری به این ویدئو ندارم، اصلا گور پدر موستانگ،
        ولی درگ هایی که برگذار میکنه خیلی نتیجه هاش داغونه نسبت به اعداد اعلامی.

        موافقم 4
        مخالفم 4
    3. NAVID@@98

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (764 ديدگاه)

      اتفاقا موستانگ GT در انواع نسخه دقیقا مثل پورشه ۹۱۱ از هر نظر برتر و اول و غالب و پیروز هستن و میزنن GT-R نیسان رو نابود میکنن و شکستش دادن و میدن همون‌طور که تا الانم دیدیم در عمل و واقعیت همینطور بوده و هست و کردن !!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

      اینم که اینجا می‌بینید دقیقا به قول طاها ایوبی که حرف درستی زد
      منم میگنش چون چون بجا بود
      چون واقعا اگه درگ های همین مردک رو دیده باشید، دقیقا به حرف من میرسی.
      واقعا بدون تعصب میگم، خیلی چرت و پرته ویدئوهاش، میگم، اصلا کاری به این ویدئو ندارم، اصلا گور پدر هرچی نیسان،
      ولی درگ هایی که برگذار میکنه خیلی نتیجه هاش داغونه نسبت به اعداد اعلامی.

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. car lover

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        هیچکدومشون به پای gtr نمیرسن سال 2000 تا 2008 رو فراموش نکن که همین خوب اول هرچیز اروپا و امریکایی که میگی از دیدن gtr پشماشون ریخته بود تا سالها هیچی نتونستن در برابرش ارائه بودن الان هم اگه ژاپنی ها بخوان از همین خوب هرچیز اروپا امریکا میتونن بزنن بالاتر توی تمام بحث ها ولی تمرکزشون رو گذاشتن رو چیزهای دیگه
        برای کسی که ماشین موردعلاقش میاتاعه جالبه ژاپن رو میکوبی

        1. NAVID@@98

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (764 ديدگاه)

          کدوم جی تی ار همون GT-R که گیربکسش آمریکاییه با مهندسی و طراحی و تکنولوژی شرکت آمریکایی بورگوارنر و موتور و شاسی هم برگرفته از آلمان و اروپا ولی بازم این اسیایی در اصل به گرد پای خود اروپا و آمریکا که نمیرسن !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

          زاپنی ها اگه بخوان هم هر کاری کنن هر چیز نمیتونن به گرد پای اروپا و آمریکا که نمیرسند !!!!!!!

          چون جی تی ار زمانی معرفی شد که اونها خودشون به اون سگمت توجهی نکرده و خودشون نخواستن چیزی ارائه نداده بودن و همینم یه خلاء و فرصتی برای خود نشون دادن جی تی ار داشت ولی بلافاصله همون پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ که زمان معرفی نزدیک هم به جی تی ار داشت نشون داد کت تن کیه و اونقدر با مهندسی بینظیر پورشه برگرفته از موتور اسپرت تزریق کرد بهش و ارتقا داده شد که از هر لحاظ بهتر از جی تی ار شد !!!!!!!
          از رکورد پیست ها . نوربرگرینگ بگیر تا راحتی سواری پ تکنولوژی بالا و شتاب و هر چیز !!!!!!!
          تو تیونینگ هم آمریکایی ها با شیرازه و پشتوانه غنی از انواع موتور های V8 جاودانه و برتر نشون دادن کت تن کیه و هرکسی هر چیز به گرد پاشونم نمیرسه و پشمشونم نی !!!!!!!

          پس قطعا 👑🥇 توی واقعیت هر رقابتی کفه ترازو به سمت آمریکایی ها و اروپایی ها بطور مطلق سنگینی میکنه چون هر چیز اول هستن اروپا آمریکا چون توی هر رقابتی هم کفه ترازو به سمت آمریکایی ها و اروپایی ها بطور مطلق سنگینی میکنه چون هر چیز اول هستن🥇👑
          حالا تو پرفورمنس هایپر کار باشه تیونینگ باشه آفرود هر چیزی همین موضوع صدق میکنه به این درگ نکاه نکنید چون اون یارو دنبال هدف خودش بود بهش پول میدن تا تبلیغ غیرواقع کنه یا بعضیا که هیت میدن و تعصبی نظر پس چشم بصیرتتون رو که فعال کردید تازه میبینید چی به چیه!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

          موافقم 3
          مخالفم 3
      2. car lover

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        همین امریکایی ها که سنگشونو به سینه میزنی همشون ژاپنی سوار میشن اروپایی ها هم انقدر مغرورن که حاضرن اشغال های رنو و اکونومی های خودشون رو سوار شن اما سوار ماشین بقیه کشور ها نشن خیلی از همین امریکایی ها از گیربکس آیسین ژاپن استفاده میکنن و متریال بکار رفته از ماشینهاشون از ژاپن تامین میشه اگه دو نفر هم اول باشن اون امریکا و ژاپن که صنعت خودروشون هم خیلی شبیه به همه توی کیفیت ساخت، سادگی، دوام، کارامدی، قیمت مناسب، اندازه و ابعاده، اروپا با اختلاف بعد ایناست ولی جدای از همه اینها که کی برتره خزغبل کمتر به هم بباف

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. NAVID@@98

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (764 ديدگاه)

          من فرق دارم با اونایی دیگه که باهاشون کلکل میکنید، چون اگه یه وقت قفلی بزنم کسی اصلا جلودارم نی !!!!!!!!!! پس بحث با من فرق داره اینو بدونید !!!!!!!

          قویترین آمریکایی ها از گیربکس ZF آلمانی اروپایی و گیربکس ها طراحی شده مدرن خود فورد و جترال موتورز استفاده میکنن !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

          اقتصادی ها رو وللش که مردم بیسواد میخرن و سوار میشن از هر کجایی که هستن !!!!!!

          مهم 👑🥇کلاس ها و خودروهای برتره برتر ها رو برتر ها دارن هر چیز اول ها که همون آمریکایی و اروپایی ها هستن که برتر ها و هر چیز اول ها هستن🥇👑 !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

          حالا بماند آلیسون و … که گیربکس های سنگین بالای ۱۰۰۰ اسب هم می زنن !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

          موافقم 1
          مخالفم 1
      3. car lover

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        اره فرقتون از لحاظ سنی کاملا مشخصه

        1. NAVID@@98

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (764 ديدگاه)

          کاملا مشخصه پس چی قشنگ عَقلَم ۱۰ ۱۱ بَرابَرِ سِنَمِه !!!!!!!

          پس مهم سن عقلیه هر چند که سن هم یکیه ولی هیکل هم خوب و بزرگتر از اونیه که باید باشه!!!!!!!

          پس وقتی به چیزی میگیم ما یه چیزی میدونیم که بعدا بهش می‌رسید!!!!!!!

          موافقم 1
          مخالفم 2
  11. Taha Ayoobi

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4314 ديدگاه)

    از پدال خواهش میکنم از این یارو پست نذاره تو سایت.

    اصلا به این درگ کاری ندارم، مشکل اینه که فقط این درگ نیست.
    کلا درگ هاش قاطیه.
    توی قبلی که درگ در حالت دستی بود ولی یکی از ماشینا رو اتومات بود.
    کلا خیلی مسخره اس ویدئو هاش.
    خدا نکنه با ماشین دنده ای درگ بذاره!
    هر دنده ای که میده یه ترمز هم میزنه.

    موافقم 4
    مخالفم 9
  12. حسن

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2082 ديدگاه)

    دو تا از اسطوره های بازار خودرو

    موافقم 3
    مخالفم 1
  13. Taha Ayoobi

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4314 ديدگاه)

    هنوز هم هیچ جایگزینی برای حجم موتور وجود نداره.

    یه توربو رو موستانگ بذار بعد ببین داستان چیه.

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. JaMsHiD_R1988

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2753 ديدگاه)

      GT همین الان مشکل انتقال قدرت داره لانچش ضعیفه نمیتونه تمام قدرت رو مدیریت کنه
      روش توربو بذارن که فقط لاستیک میسوزونه
      و اینکه مزه تنها بازمانده ماسل موتور جلو هم به تنفس طبیعیه توی روزگاری که همه توربو شدن

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. Taha Ayoobi

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4314 ديدگاه)

        جمشید هی پروفایلتو عوض میکنی آدم نمی‌فهمه تویی 😂

        صد در صد تنفس طبیعی یه چیز دیگه اس ولی میخوام بگم در شرایط برابر با حجم بیشتر 180 درجه متفاوته نتیجه.

        به نظرم اینکه میگی ضعف انتقال قدرت داره بر میگرده به همون ماسل بودنش، که ضعف نیست، ساده و ابتداییه.
        ولی فک کنم تو GTD همه اینارو اوکی کرده باشه.
        خیلی منتطرشم.

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. NAVID@@98

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (764 ديدگاه)

          دقیقاً درسته حرفت طاها ایوبی حرفت اینجا درسته

          و ازون ور اشتباهه حرفای جمشید اشتباهه چون اشتباهه حرفاش

          موافقم 5
          مخالفم 1
        2. Taha Ayoobi

          ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4314 ديدگاه)

          👏👌

          موافقم 1
          مخالفم 1
  14. M power

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (356 ديدگاه)

    بنظرتون فورد ۱۷ تن وزن داره ک وزنشو
    زدید ۱۷۷۶۰ کیلو؟!!!!!!!

    1. car lover

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      17 تن؟ مگه کامیونه؟ 1.7 تن
      هر 1000 کیلوگرم 1 تن هست

  15. علی

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    با اینکه خودم از موستانگ خیلی خوشم میومد از بچگی. ولی توی مسیر مستقیم از نیسان شکست خورد . این جور ماشین ها توی هندلینگ ضعیف هستن و افتخارشون توی شتاب در مسیر مستقیم هستش که توی این مسابقه هم توی مسیر مستقیم کم آورده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا