نیسان نوت آئورا ۲۰۲۲ با تریم نیسمو معرفی شد تا ظاهر چشمگیرتری داشته باشد. این خودرو هماکنون دارای دو قطعه آئرودینامیکی است که ظاهر خودرو را اسپرت تر نشان میدهند. در بخش جلو یک اسپویلر مشکی رنگ دیده میشود که به اسپلیتر استاندارد با رنگ قرمز روشن متصل شده است. این خودروساز ژاپنی میگوید اسپویلر جدید نوت آئورا نیسمو باعث افزایش داون فورس میشود اما احتمالاً شما هرگز متوجه چنین چیزی نخواهید شد. اسپویلر موردبحث قیمت ۳۰۸۰۰ ینی یا ۲۴۰ دلاری دارد.
دومین قطعه نیز یک اسپویلر عقب است که بالاتر از جایگاه نصب مدل استاندارد مینشیند. این اسپویلر نیز مزیت آئرودینامیکی دارد و باعث میشود نوت آئورا ظاهر خشنتری پیدا کند. این قطعه نیز با قیمت ۷۱۵۰۰ ین یا ۵۵۸ دلار در دسترس مشتریان خواهد بود.
نوت آئورا نیسمو اولین بار در سال پیش معرفی شد. طراحی این خودرو از مدل مسابقهای فرمول E نیسان الهام گرفته است و از جمله ویژگیهای آن میتوان به رینگهای ۱۷ اینچی، آینهبغلها با پوشش قرمز، رکابهای جانبی قرمز، نمای عقب گیرا با سپر و دیفیوزر جدید اشاره کرد. برخی بهبودها نیز در کابین رخ دادهاند که از جمله آنها میتوان به صندلیهای اسپرت با پوشش چرم مصنوعی و پارچه و لوگوی نیسمو اشاره کرد.
در دل این خودرو تغییری دیده نمیشود و به همین خاطر پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری نوت آئورا که به عنوان یک ژنراتور عمل میکند با دو پیشرانه الکتریکی همراه شده است. این خودرو قدرت ۱۳۴ اسب بخاری و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری دارد و میتوان حالتهای نرمال، اکو یا نیسمو را برای سواری انتخاب کرد.
Humer
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱۱۳۴ اسب بخار
نیسمو
وای وای به چه روزی گرفتار شدیم
کافر مقدس
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱همه چی که اسب بخار نیست . اسب بیشتر هم دلیل بر بهتر بودن نیست عوامل مهمتری دیگری هم هستن
کوروت پایه هم میگفتن همه ش 490 اسب؟ بعد دیدن موتور وسط و آیرودینامیک و وزن و… داره خروجی مثل ماشین 600اسبی میده
یک اسپویلر کوچیک داره تو همین نیسان داون فورس هندل میکنه . چیزی که تو مطلب اشاره نشده وزن ش هست که بهبود یافته تو نسخه نیسمو . با این ماشین که کسی دنبال رقابت مثلا با سیویک و هیوندا هایN نیست یک رده پایینتر قرار داره
meysam
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱قدرت و گشتاور تو این ماشین اصلا ملاک نیست
چون انجین این ماشین اصلا قدرتش رو به چرخها نمیده
وظیفه این انجین فقط تولید برق برای تغذیه باتریهای کوچک و موتورهای الکتریکی هستش
بخاطر همین کمترین فشار رو انجین هست و همیشه تو بهترین دور موتور ممکن با بالاترین بازدهی کار میکنه.
فرامرز
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ملاک هست چون قدرت و گشتاور موتورهای برقی ذکر شده که واسه خودرویی با نشان نیسمو قابل قبول نیست. در مورد ژنراتور بنزینی با شما کاملا موافقم