نیسان نوت اوتک کراس هاچبکی جمعوجور است که با پیشرانهٔ هیبرید ژنراتوری در نسخههای محرک جلو و چهارچرخ محرک با قیمت پایهٔ ۱۷,۵۰۰ دلار عرضه میشود.
نسل سوم نیسان نوت بیش از سه سال پیش معرفی شد و کمتر از یک سال بعد در اواخر سال ۲۰۲۱ نیسان نسخهٔ کراساوور آن را با نام اوتک (Autech) معرفی کرد. حال حدود شش ماه پسازاینکه نوت معمولی مورد فیسلیفت قرار گرفت، نسخهٔ بروز شدهٔ نوت اوتک هم در ژاپن معرفی شده است. این مدل از همان تغییرات همتای هاچبک خود بهره برده و یک کیت بدنهٔ منحصربهفرد و فاصلهٔ بیشتر از زمین را هم به آن افزوده است.
نوت اوتک با سپرهای جدید حالا بیشتر از نوت هاچبک متمایز شده است. در جلوی خودرو شاهد جلوپنجرهٔ کرومی با ورودی هوای عریضی روی سپر هستیم که با روکش پلاستیکی پوشیده شده است. دیلایتهای آبیرنگ نیز حالا به زیر مه شکنها نقلمکان کرده و در کنار صفحه محافظ آلومینیومی جای گرفتهاند. در عقب نیز روکش پلاستیکی روی سپر کمتر شده و به همراه شبرنگهای عمودی و صفحه محافظ مشابه سپر جلو، بهتر از قبل به نظر میرسد.
این خودرو مثل قبل از رینگهای ۱۶ اینچی آلیاژی اختصاصی اوتک استفاده میکند. رنگهای بیرونی جدید مثل مسی و فیروزهای هم تکمیلکنندهٔ بهروزرسانیهای این کراس هاچبک ژاپنی هستند. طی این فیسلیفت همچنین ارتفاع نوت اوتک از زمین هم ۲۵ میلیمتر بیشتر شده است. به گفتهٔ نیسان، با وجود این افزایش فاصله، نوت به لطف تنظیمات تعلیق و فرمان اختصاصی نسخهٔ اوتک، همچنان حس اسپرت و پایداری خواهد داشت.
در داخل خودرو، جعبهداشبورد بزرگتر و صندوق بار دوطبقه شده است. ویژگیهای خاص اوتک مثل تودوزی چرم مصنوعی مشکی با دوخت آبی، دوخت خاص روی صندلیها و تریم چوبی روی داشبورد هم در اینجا به چشم میخورد. صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی و نمایشگر لمسی ۹ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی به همراه مجموعهٔ بهبودیافتهای از سیستمهای کمکراننده نیز از نوت معمولی گرفته شدهاند. همچنین نیسان برای این خودرو لوازم جانبی سفارشی را هم با تمرکز روی زیبایی و کارایی ارائه میکند.
در بخش فنی اما هیچ تغییری صورت نگرفته که این یعنی نوت اوتک از همان قوای محرکهٔ هیبریدی e-Power همتای هاچبک استفاده میکند. در این قوای محرکه، نیروی حرکتی خودرو توسط یک یا دو موتور الکتریکی تأمین میشود که در نسخهٔ محرک جلو روی محور جلو و در نسخهٔ چهارچرخ محرک روی هردو محور نصب میشوند. موتور الکتریکی جلو ۱۱۶ اسب بخار قدرت و موتور سفارشی عقب ۶۸ اسب بخار قدرت دارد. علاوه بر این، یک پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری بنزینی با ۸۲ اسب بخار قدرت بهعنوان ژنراتور برای شارژ باطریها هم وجود دارد.
نسخهٔ فیسلیفت نیسان نوت اوتک هماکنون در ژاپن قابل سفارش است و تحویل آن به خریداران از سپتامبر امسال آغاز خواهد شد. قیمت این خودرو از ۲.۷۵ میلیون ین معادل ۱۷,۵۰۰ دلار برای نسخهٔ محرک جلو و ۳.۰۶ میلیون ین معادل ۱۹,۵۰۰ دلار برای نسخهٔ چهارچرخ محرک آغاز میشود.
NAVID۰۰۹۸
۱۱ خرداد ۱۴۰۳پدال در بیشتر مقالات میگه ( محصول وارداتی به ایران )!
چرا رو این خودرو نزدی ؟
کی به کیه ، الان دو سالی شده روزانه دم از واردات میزنید کم مونده روی کادیلاک باراک اوباما هم مقاله واردات به ایران رو بکنید!!!
۱۱ خرداد ۱۴۰۳اتفاقا اوباما یه ده سالی میشه که کادیلاکشو ول کرده
اوباما لیموزین جدید می خواهد | مجله پدال
https://www.pedal.ir/cadillac/%D8%A7%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D9%84%DB%8C%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF/
باید بریم تو مزایده تو آمریکا اینو بخریم بیاریم ایران تو واردات خودرو های کارکرده
Kurosh33
۱۱ خرداد ۱۴۰۳واقعا دیگه نیسان نیسانه دهی ۸۰ نمیشه…
همش یا سیویتی یا کراس اوور کامپکت…..
KAIZEN
۱۱ خرداد ۱۴۰۳شرایط دنیا با دهه 80 خیلی فرق کرده
چند وقت پیش مطالعه میکردم یه تحقیقی کردن دیدن صدای گنجشکهای شهری بخاطر سر و صدای محیط بلندتر از گنجشکهای روستاییه
یعنی خودشونو تا حدی با محیط تطبیق دادن
چطور انتظار داری یه خودروساز همیشه با یه فرمول پیش بره؟
تیپ و ظاهر مردم الان با 10 سال و 20 سال و 30 سال پیش رو مقایسه کن ببین چقدر تغییر کرده
با خوب و بد این تغییرات کاری ندارم اون یه مقوله دیگست
ولی تغییر و آپدیت شدن لازمه کاریش هم نمیشه کرد
اشکان
۱۱ خرداد ۱۴۰۳آره همه دیگه با سلیقه و تقاضای مشتری پیش میرند، دهه ۸۰ نوکیا خوب بود ، الان تر زده چون با سلیقه مردم پیش نرفته!! الان ام ملت میگند خاک بر سر نوکیا ، شیائومی خوبه ، یه برندی که پشم ام نبوده و نیست….کی فکرشو میکرد نوکیا انقدر ذلیل بشه که همه گوشی شیائومی و ترجیح بدند!! چین کلا با ماشین های مسخره پیش رفته ، خیلی هام شدند مشتریش ، فعلا شرکت درست و حسابی ام مجبورند حتی چیزی و که خودشون شاید دوست نداشته باشند تولید کنند
! i M α η δ υ α R
۱۱ خرداد ۱۴۰۳عزیزم تحلیل بازار موبایل از روی شکم سیری و کنار پارچ آب دوغ خیار ممکن نیست …
تغییر سلیقه مشتری و عوض شدن دوره زمونه و اصرار به سیستم عامل قدیمی سیمبین و این قصه ها هم ظاهر ماجراست …
نوکیا از بازی حذف شد ، چون امروز دیگه زمین بازی عوض شده …
همه اون چیزی که به نظر می رسه ، در حقیقت همه اون چیزی که هست ، نیست …
امروز شیائومی و اپل و … فقط موبایل نیستند …
کارهای دیگه ای هم می کنند که اینجا جاش نیست …
اشکان
۱۲ خرداد ۱۴۰۳داداش تو که نمیدونی نوکیا چیه حرف نزنی بهتره!!! 😂 نوکیا وقتی کسی هنوز وجود نداشت کارهای دیگه ام میکرد که اینجا جاش هست بگم ولی حوصله ندارم ، خودت برو تحقیق کن!!
! i M α η δ υ α R
۱۲ خرداد ۱۴۰۳اون زمان کارهای دیگه رو موتورولا می کرد نه نوکیا …
اون جور کارها برای زیمنس و آلکاتل هم قفل بود …
فکر نمیکنم حتی زمان ” 66 ک تل ت ” به دنیا اومده بوده باشی …
قبلش که دیگه بماند …
فاز تحلیلگر هم برندار …
همین که به خیال خودت نوکیا رو می شناسی برات خوشحالم …
ارسلان
۱۱ خرداد ۱۴۰۳جلوشو کلا دوست ندارم ، ولی می ارزه
۱۱ خرداد ۱۴۰۳نیسان قشقایی خوشگل تره بهتره با کیفیت تر هم صد درصد هست
زیزیگولو
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ماشینای هاچبک بدون اینکه ابعاد ماشین بزرگو جاگیر باشه فضای داخلی بیشتر و خوبی رو نسبت سدانها در اختیار راننده و سرنشین میزارن و در واقع از بیرون کوچیک به نظر میان ولی از داخل بزرگ هستن و دیگه اینکه ارتفاع سقفشونم از سدان بیشتره و سرنشینا راحتترن همینطور با هاچبکای کامپکت موقع پیدا کردن جای پارک تو شهر دردسر کمتری دارین
LAND CRUISER 70
۱۱ خرداد ۱۴۰۳این خودرو باید صادر بشه بازار جهانی
datsun
۱۱ خرداد ۱۴۰۳تو ژاپن زیاد طرفدار داره فکر کنم چهار مدل نوت تولید میشه با طراحیهای متفاوت حتی نسخه نیسمو هم داره