مدل ۲۰۲۴ نیسان پاترول سالخورده با پیشرفت تکنولوژیک معرفی شده و قیمت پایه ۵۸ هزار دلار دارد.
هرچند نسل کنونی نیسان پاترول که در سال ۲۰۱۰ معرفی شده هماکنون کاملاً قدیمی به نظر میرسد، بهبود فناوریها را تحربه میکند تا سواری راحتتر ارایه دهد. یکی از این امکانات افزودن کول باکس به کنسول وسط ردیف جلو است. پاترول ۲۰۲۴ همچنین از یک نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی وضوح بالا هم بهرهمند شده که قابلیت اتصال بیسیم به گوشی هوشمند را دارد. پورتهای جدید USB، آینه عقب هوشمند و سیستم صوتی با شش بلندگو هم از دیگر ویژگیهای این خودرو هستند.
همهٔ این امکانات جدید بهصورت استاندارد در تیپ پایه بنام Ti ارائه میشوند که هشت صندلی چرمی با تنظیم برقی صندلیهای جلو، گرمکن آینههای جانبی، چراغهای جلوی LED، رینگهای ۱۸ اینچی آلیاژی و مجموعهای از سیستمهای ایمنی هم ازجملهٔ دیگر تجهیزات آن هستند. این سیستمهای ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد جلو، هشدار ترافیک عقب، هشدار نقاط کور و سنسورهای پارک جلو و عقب میشود.
در تیپ هفتنفرهٔ Ti-L اما همهٔ موارد بالا به همراه تجهیزات دیگری مثل سیستم صوتی پریمیوم اینفینیتی، سانروف، شیشههای دودی، گرمکن و سردکن صندلیهای جلو، درِ صندوق برقی و حافظهٔ تنظیمات ستون فرمان، آینههای جانبی و صندلی راننده ارائه میشود. این نسخه در بیرون هم با سپر متفاوت، جلوپنجرهٔ اختصاصی و ریلهای روی سقف از تیپ پایهٔ هشتنفره متمایز میشود.
هردو تیپ پاترول ۲۰۲۴ از یک پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 استفاده میکنند که ۴۰۵ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با حالت دستی به سامانهٔ چهارچرخ محرک هوشمند تحویل داده میشود. پاترول همچنین به دیفرانسیل لغزش محدود عقب هم مجهز است و ظرفیت یدک کشی تا ۳.۵ تن را دارد درحالیکه در هر صد کیلومتر بهصورت ترکیبی ۱۴.۴ لیتر بنزین مصرف میکند.
پاترول مدل ۲۰۲۴ هماکنون در استرالیا عرضه میشود. قیمت شاسیبلند نیسان در این کشور در تیپ پایهٔ Ti از ۸۷,۹۰۰ دلار استرالیا معادل ۵۷,۹۰۰ دلار آمریکا آغاز میشود که این رقم در تیپ مجهزتر Ti-L به ۶۶,۳۰۰ دلار آمریکا افزایش پیدا میکند.
KAIZEN
۲۳ فروردین ۱۴۰۳طراحی بیرونی بعد این همه سال هنوزم خوبه
طراحی داخلی داره زار میزنه
موتور V8 هم که حرف نداره ولی دیگه عمرش به سر اومده
قوانین آلایندگی انقدر سخت میشن که فکر نمیکنم بیشتر از ۲-۳ سال دیگه بتونن تولیدش کنن
amir
۲۳ فروردین ۱۴۰۳طراحی بیرونی رو نمیخواد خیلی دست ببرن منتها طراحی داخلی بروز بشه یه وی ۶ توربو پرتوان هم اضافه کنن عالی میشه
NAVID۰۰۹۸
۲۳ فروردین ۱۴۰۳فکر میکنم نیسان تا کمتر از دو سالِ آینده ، پاترول جدید ارائه میکنه و همه را دست در دهان میگذاره!!!!!
جونم نیسان جونم پاترول / ولی سلطان دیگه بهتره یه تغییر اساسی بدی به این کرگدنِ عزیز!!!
net
۲۳ فروردین ۱۴۰۳کرگدن زشت
۶ کشور ثروتمند عربی (عربستان کویت امارات عمان بحرین قطر) با اینکه خیلی ثروتمند هستند به جای خریدن (شاسی بلند های لوکس)، هفتاد درصدشون علاقه به خرید تویوتا لندکروز (نیمه لوکس) دارند و بیست درصدشون علاقه به خرید این نیسان پاترول (نیمه لوکس) دارند
net
۲۳ فروردین ۱۴۰۳اینفینیتی qx80 نسل های قبلی و این نیسان پاترول ملقب به کرگدن زشت هستند و هر دو کرگدن زشت طراحی بیرونی و داخلی مثل هم دارند . اینفینیتی qx80 مدل ۲۰۲۵ لقب کرگدن زشت ندارد
Muty
۲۳ فروردین ۱۴۰۳این درصدهای به این دقیقی کجا منتشر شده حاجی ؟
رفرنس بده ماهم استفاده کنیم تو کامنت هامون ، عدد و رقم بی پایه و اساس نگیم!!!!
net
۲۳ فروردین ۱۴۰۳یک شهر تو عمان هست ۹۰ درصد ماشیناشون تویوتا لندکروز هست و تو اینستا فیلمش هست . مسابقات شتر سواری با ربات این ۶ کشور ثروتمند عربی نگاه کن کنار شترها در پیست که شاسی بلندها حرکت میکنند ۷۰ درصدش لندکروز هست و ۲۰ درصدش همین نیسان پاترول هست
احمدی
۲۳ فروردین ۱۴۰۳از ساقی محل شان آمار میگیره تویوتا لندکروز دلال های کثیف ایران بولد کردند و گرنه به گرد پای نیسان و کادیلاک و شورولت و اینفینیتی هم نمرسید خود اعراب هم من بودم مدل تویوتا سردار یا 3f سوار میشن و هایلوکس همین دو تا مدل تویوتا بدرد بخور بقیه از دم اشغال بیش نیست
Naser
۲۳ فروردین ۱۴۰۳با اینکه کشورهای عربی پولدار هستند ولی ماشینی میگرن که هزینه نگهداریش از تعویض روغن و لاستیک ماشین نباید بیشتر بشه و دوتا کمپانی جوابش رو پس دادن یکی نیسان و دومی تویوتاست
پس زیاد هم ندیده نیستن خیلی هم سنجیده انتخاب میکنن
کیان
۲۳ فروردین ۱۴۰۳در رابطه با طراحی خارجی :
به یه ترکیب برنده چرا باید دست زد ؟
واقعا طراحی خارجیش همچنان بسیار جذاب و گیراست، خیلی بیشتر از عکسها، هیبت و استایل بسیار جذابی داره
داخل هم خب نمیشه انکار کرد ک استایل طراحی قدیمی هست.
ولی من به شخصه همین قدیمی با دکمه به ماشینهای پر از صفحه تاچ و … ترجیح میدم، حس ماشین تر داره.
علی
۲۴ فروردین ۱۴۰۳از لند کروز زیباتر و یوغور تر هست طراحی موفق و خاص خودشو داره. خیلی هم عالی هست. یه افرودر بایدم از هر ده سال بروز تر بشه نه هرساله خیلی هم عالیه
شهروند ایرانی
۲۳ فروردین ۱۴۰۳بیرونش معمولی به نسبت رقبا اما داخلش افتضاح برای سال ۲۰۲۴ چقد مگه هزینه داره داشبورد طراحی کنید عقبش هم واقعا نبست به رقبا خیلی خوب نیست از لحاظ فنی بهتر از رقبا
KAIZEN
۲۳ فروردین ۱۴۰۳آفرود و شن نوردیش عالیه
سواریش عالیه
عربها هنوزم خوب میخرنش
هنوزم پرستیژ و ابهتش رو حفظ کرده
زیزیگولو
۲۳ فروردین ۱۴۰۳اینجور که پیداست نیسان پاترول ۲۰۲۴ تبدیل میشه به یکی از بزرگترین شاسی بلندای خاورمیانه که به احتمال خیلی زیاد فروش خیلی خوبی رو تو کشورای عربی حوزه خلیج فارس و مخصوصاً امارات میتونه داشته باشه و دیگه اینکه به نظر من مدل ۲۰۲۴ نیسان پاترول واسه رقابت با رقیبای قدرتمندی مثل تویوتا لندکروزر و فورد اکسپدیشن و محصولای کمپانی GMC و شورولت و ………ساخته شده ولی یه چیز خیلی عجیب و بدش مصرف خیلی بالای بنزینش هستش که پدال هم بهش اشاره کرده!!!!!!! میزان مصرفش صدی ۱۴.۴ لیتر هستش!!!!!!
KAIZEN
۲۳ فروردین ۱۴۰۳قیمت سوخت اونجا پایینه بخاطر همین اون اختلاف مصرف که خیلی هم نیست واسه خیلیهاشون به چشم نمیاد
عرب پولدار مصرف گرای مطلق که هفتهای یه جفت لاستیک خرج حرکات نمایشی با ماشینش میکنه اصلا به مصرف سوخت و آلایندگی فکر نمیکنه
زیزیگولو
۲۳ فروردین ۱۴۰۳موضوع قیمت بنزین نیستش موضوع اینه که امروزه حتی تکنولوژی موتورای ۸ سیلندر و ۱۲ سیلندرم جوریه که همچین مصرف بالایی ندارن
ژاندارم
۲۳ فروردین ۱۴۰۳همه چی تمومه
۲۳ فروردین ۱۴۰۳کاش بیاد ایران
mercedes.benz.sl300 ( mercedes.benz سابق )
۲۳ فروردین ۱۴۰۳من با طراحی داخلیش ممکن بود حال کنم ولی اون مانیتوره خیلی خیلی خیلی ضایعس یعنی شبیه مانیتورای افترماکتی ماکسیما و ال نود شده انقد بد طراحی شده خودشو فریمش
datsun
۲۳ فروردین ۱۴۰۳وقتشه که نسل جدید بده
ADAK
۲۳ فروردین ۱۴۰۳همیشه بیشتر از لندکروزر دوستش داشته ام
علی
۲۴ فروردین ۱۴۰۳دقیقا همینطور هست یه ژاپنی واقعی یه آفرود کم استهلاک هست هم قدرتمند هم قیافه با ابهت داره
بهرام
۲۳ فروردین ۱۴۰۳با اینکه ماشین غول و پرابهتیه اما هرگز به پای نسل قبلی خودش (یعنی سافاری) نرسید.
امیر لک
۲۳ فروردین ۱۴۰۳چه قیمت به صرفه ای داره بعد ما توی ایران با این پول میریم یه ماشین چینی بی کیفیت می خریم
گات
۲۳ فروردین ۱۴۰۳هنوزم اصالت خودش رو حفظ کرده چه از لحاظ طراحی چه موتور و واقعا لذت بخشه
امید وارم هیچوقت برقی نشه شده تا ابد هم اینطوری بمونه
Vvh
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ابهتش از لندکروز بیشتره،گذر موقتاش زیاد میان منطقه شیخ عامر،،،، ولی طراحی چراغای پشتش خیلی ضعیفه، اصلا همخوانی نداره،امار فروش هم که هیچوقت به تویوتا نرسید
احمدی
۲۳ فروردین ۱۴۰۳خوب اول بگم که قیمتش تقریبا نصف تویوتا لندکروز و بسیار بسیار مناسب طراحی بیرونی از نظر من عالیه موتورش بی نظیر بی نظیر یعنی حرف نداره و قدرت توبی داره و بسیار جا دار داخلش و ضاهر هیکلی و عصلانی داره مثل ماشین های آمریکا ولی فقط یک عیب داره اونم داخلش که البته بهرهمند بودن از سیستم آیپد و اپل به نطر من نقطه قوت ولی داخلش یکم کار داره آپشن هاش هم کم مثل بسته شدن اتوماتیک در ها شارژر وایرلس اتوپارک و رانندگی خودران و سیستم هوش مصنوعی و بسته شدن اتوماتیک و باز شدن صندوق عقب ولی در کل آپشن ها اضافه بشن بی نظیر میشه این بهتر از تویوتا لندکروز در کل
علی
۲۴ فروردین ۱۴۰۳کاش دولت بیخیال درامدهای ناحق میشد و میزاشت در دسترس ما طبقه متوسط هم قرار بگیره.