نیسان روگ ۲۰۲۳ با پکیج سفارشی میدنایت ادیشن که باعث اضافه شدن عناصر تیره رنگ به بدنه خواهد شد در دسترس خریداران قرار گرفت. این پکیج که برای مدل رده میانی روگ SV در نظر گرفته شده است قیمت ۱۵۳۵ دلاری دارد و با اضافه کردن جلوپنجره، نشانها و آینهبغلهای مشکی باعث میشود این خودرو ظاهر با ابهتتری پیدا کند. روگ ۲۰۲۳ همچنین با این پکیج به عناصر مشکی بدنه، دیفیوزر تیره و رینگهای ۱۸ اینچی با همین طرح و رنگ تجهیز میشود.
carscoops می گوید تغییرات رخ داده در کابین این خودروی ژاپنی نیز حداقلی هستند اما نیسان اظهار می دارد روگ میدنایت ادیشن با صندلیهای چرمی تیلور فیت عرضه خواهد شد. از آنجایی که خودروی موردبحث بر پایه روگ SV شکل میگیرد بنابراین خریداران میتوانند انتظار تجهیزاتی همچون صندلی راننده برقی با تنظیم در ۸ جهت، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و سیستم تهویه مطبوع ۲ ناحیهای را داشته باشند. به این لیست باید نمایشگر مرکزی ۸ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی را افزود. دیگر مدلهای نیسان روگ ۲۰۲۳ نیز تغییر چندانی نداشتهاند و مدلهای روگ پلاتینیم و روگ SL با پکیج پریمیوم و سیستم آمازون الکسا عرضه میشوند. این دستیار مجازی به کاربران اجازه میدهد تا موزیک را پخش کرده، با دوستان تماس بگیرند و کارهای مختلف دیگری را با دستورات صوتی انجام دهند.
زیر کاپوت قدبلند محبوب نیسان پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با تکنولوژی تراکم متغیر قرار دارد. پیشرانه یاد شده قدرت ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۰۵ نیوتون متری تولید میکند و با گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی همکاری دارد. اگرچه پیشرانه روگ ۲۰۲۳ تغییری نسبت به سال قبل ندارد اما قیمت آن افزایش یافته است و هماکنون قیمت پایه آن از ۲۷۳۶۰ دلار شروع می شود که حاکی از افزایش ۲۱۰ دلاری نسبت به مدل سال قبل خواهد بود. البته به این قیمت باید ۱۲۹۵ دلار هزینههای تحویل را نیز اضافه کرد. نیسان هنوز زمان عرضه روگ ۲۰۲۳ به بازار را اعلام نکرده است.
حق گوی باطل
۱۰ شهریور ۱۴۰۱بیش از حد رنو شده
نوید AJ
۱۰ شهریور ۱۴۰۱بهترین این کلاس نیست. کیفیت رانندگی CR-V و CX-5 به نظرم بهتره. اما بهترین صندلی هایی که روش میشه نشست رو نیسان داره. موتورش سرحاله، گیربکسش تا وقتی معمولی رانندگی میکنی و زیاد کاری به گاز و شتابگیری سریع نداری، خیلی خوبه و رانندگی ریلکسی رو بهت هدیه میکنه. در کانادا هم خوب فروش داشته. به نظرم با موتورهای قویتر و گیربکس بهتر، و یه پکیج آفرودی، فروش بیشتری رو میتونست تجربه کنه.
قاطر فروش
۱۰ شهریور ۱۴۰۱مزدا گیربکسش اوراقه
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۱ شهریور ۱۴۰۱بهترین گیربکس ها رو داره تو میگی اوراق😶
NAVID۰۰۹۸
۱۰ شهریور ۱۴۰۱نوید جان
دشمن تمام محصولات نیسان گیربکس مضخرفش هست و اگر از تیپترونیک استفاده میکرد به تمام رقبا ترجیهش میدادم !
پسر خوب
۲۳ دی ۱۴۰۲مزخرف درسته نه مضخرف. نرجیح درسته نه ترجیه
Amir
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ولی از سه سیلندر یک و نیم لیتری عجب قدرتی میکشن بیرون
M
۱۰ شهریور ۱۴۰۱2016 تو موتور شو پاریس معرفی کردن
خیلی هم روش مانور دادن به خاطر اینکه 20 سال روی موتور با ضریب تراکم متغیر کار کردن و نزدیک 300 تا حق اختراع ثبت کردن
اما تو واقعیت زیاد به هدف اصلیش که مصرف سوخت کمتر بود نرسید
CAR AND DRIVE که مقاله در این مورد نوشته بود و MPG نیسان 26 بود ولی AUDI و BMW حول حوش 25 بود.(https://www.caranddriver.com/features/a24434937/nissan-new-vc-t-engine-fuel-economy/)
JDM lover
۱۰ شهریور ۱۴۰۱بنظرم بیشتر جاهاش نسبتا خوبه
فقط هیکاش علاوه بر گیربکس cvt امکان سفارش یه گیربکس اتوماتیک هم وجود داشت
net
۱۰ شهریور ۱۴۰۱دو چراغ جلو دو قسمتی روی هم قرار گرفته خیلییییی بد هست.رینگش بد هست.بالای شیشه دربها خط سفید داره ولی پایین خط سفید نداره بد هست.اگر چراغ عقب یکپارچه قرمز زرشکی بود و خطوط سفید و مشکی داخلش نبود قشنگتر میشد.خط استیل پهن U شکل زیر جلوپنجره خیلی بد هست چند سالی هست که نیسان در زیر جلو پنجره از این خط استیل بد استفاده میکنه در ماشیناش.ستون سقف شیشه جلو متضاد مشکی هست بد شده.دو اگزوز دایره ای در سمت چپ و راست نداره بد شده.طراحی داخلی رنگ کرم بد هست و طراحی داخلی یکپارچه مشکی خوبه
Si
۱۰ شهریور ۱۴۰۱همیشه دوست داشتم وارد بشه ولی نشد. نمیشه
علی
۱۰ شهریور ۱۴۰۱نیسان همیشه ماشینهای خوب و بی دردسری ساخته البته با قیمت اقتصادی