در چین، نیسان با بهروزرسانی سیلفی این امکان را فراهم کرده که نگاهی به نسل بعدی نیسان سنترا داشته باشیم. این بهروزرسانی از طریق تغییرات در نمای خارجی و داخلی بهویژه صفحه نمایش بزرگتر انجام شده است.
سیلفی چینی پس از چهار سال از معرفی، با این بهروزرسانی به دنبال نیمه دوم عمر خود و در عین حال پیشنمایشی از سنترا ۲۰۲۴ است. سیلفی چینی به دو گزینه موتوری بنزینی ۱.۶ لیتری و ۱.۲ لیتری مجهز شده است و احتمالاً سنترای فیسلیفت شده آمریکایی نیز این گزینهها را خواهد داشت.موتور ۱.۶ لیتری ۱۳۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۹ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و از یک گیربکس CVT استفاده مینماید. نمونه ۱.۲ لیتری، هیبریدی بوده و از نوع e-power شامل یک ژنراتور برای شارژ باتری لیتیوم یونی است و ۱۳۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر تولید میکند.
همچنین، سیستم هوشمند خودرو (Intelligent Vehicle System) یا سیستم خودران سطح ۲ نیز به صورت استاندارد در سیلفی نیسان چینی قرار گرفته است و احتمالاً در سنترای فیسلیفت شده آمریکایی نیز ارائه خواهد شد. این سیستم شامل امکاناتی مانند شناسایی خودکار خطوط، تشخیص علائم ترافیکی، هشدار تصادف و هشدار نقطه کور است.
صفحه نمایش خودروی چینی ۱۲.۳ اینچی است که با صفحه نمایش ۴ یا ۵ اینچی سنترای آمریکایی متفاوت است. به نظر میرسد که نیسان در حال اضافه کردن ویژگیهای جدید مانند اندروید اتو و Apple CarPlay بیسیم و تکنولوژیهای دیگر به صفحه نمایش سنترا است.
طراحی بیرونی، اسپرت و جذاب است و خطوط عمیق در زیر دربها، سقف شناور و چراغهای LED جلب توجه میکنند. جلوپنجره بسیار بزرگ است ولی چرخها ابعاد ۱۵ تا ۱۶ اینچی دارند که کوچک به نظر میرسد.
خریداران احتمالاً به تغییر اصلی داخلی که ما میتوانیم در حال حاضر ببینیم بیشتر علاقهمند خواهند بود، یعنی یک صفحه نمایش لمسی اطلاعاتی ۱۲.۳ اینچی با کنترلهای لمسی در پایه خود. این صفحه نمایش بسته به تریم، چهار یا پنج اینچ بزرگتر از دو صفحه نمایش موجود در سنترا است. احتمالاً Android Auto و Apple CarPlay بیسیم به همراه ویژگیهای فناوری بیشتری معرفی خواهند شد.
نیسان سیلفی مدل ۲۰۲۳ از قبل در چین با قیمتهایی بین ۹۹،۸۰۰ یوان (۱۴،۳۹۷ دلار) و ۱۷۴،۹۰۰ یوان (۲۵،۲۳۲ دلار) در حال فروش است. فروش سنترا فعلی در سال ۲۰۲۳ بدون تغییرات مؤثر نسبت به سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد یافت. Sylphy تجدیدنظر شده برای برانگیختن یک خودروی سدان بازار آمریکایی ۲۰۲۴ که احتمالاً قرار است در سه یا چهار سال دیگر برای بازار عرضه شود، خیلی خیرهکننده نیست، اما خریداران در این بخش کمتر به دنبال ظواهر ساختارشکن و اغراقآمیز هستند.
Reza
۲۳ اسفند ۱۴۰۱وای خدا
قیمت رو نگا
تقریبا 700 میلیون
پول دنا و تارا آشغالی
علی
۲۳ اسفند ۱۴۰۱نگاه کن به طراحی و مشخصات فنی ، بعد نگاه کن به قیمت ، بعد دو دستی بزنیم تو سرمون!!!
net
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ماشینهای نیسان و هوندا و تویوتا و فولکس واگن لوکس نیستند و برای افراد متوسط روبه پایین هست
همه چیز دان ۲
۲۳ اسفند ۱۴۰۱نه ، تو رو خدا اینو وارد نکنیدا ، این به آب و هوای غرب آسیا ، سازگار نیست ، به خصوص که سطح خودران درجه ۲ داره ، برای ایران فقط پیکان خوبه ، بذاریدش لای زر ورق ، آفرین ، حالا گوشه ها شو آروم بپیچید ، دو تا چراغ دانش بنیان روش نصب کنید ، آفرین ، حالا اسمشو بذارید تارا ، دانا ، سانا و دایانا ، اینم خوبه ، حالا بفرستید خط مولد سازی . آفرین ، قربونتون بره ماما .
moh-86
۲۳ اسفند ۱۴۰۱چقدر شبیه النترای جدید شده
F22RAPTOR
۲۳ اسفند ۱۴۰۱اگه نیسان تو ایران کارخونه بزنه صد درصد
از ورشکستگی نجات پیدا میکنه
Sigma
۲۳ اسفند ۱۴۰۱شانس ما نیسان بیاد ایران کلاش میکشه شاهد نیسان جونیور 2 پلاس خواهیم بود
MehdiTurbo
۲۳ اسفند ۱۴۰۱به به این طراحی
این طراحی واقعا تکمیل جز بهترین طراحی تو طرح های امسال
امسال انگشت شمار طراحیا پیشرفت داشتند و خوب بودند خسته شدیم از یه مانیتور بزرگ اون وسط داشبرد ساده چه اس کلاس باشه چه تسلا چه فورد اکسپشن باشه و …
طراحی خارجیم که عالیه از چراغ دوتیکه و چراغای باریکی نواری خبری نیست
این خودرو رو ادم میبینه لذت میبره ای کاش اکثرا به جای چراغ باریک کردن و دو تیکه کردن ساده کردن طراحی داخلی یه مانیتور گذاشتن و مینیماا کردن میرفتن به این سمت که روی گرافیک چراغ و بهبود دادن داخل کار کنند
کاری که مزدا و نیسان و جیپ و پورش و ایودی و (هیوندا و کیا تو طراحی داخلی ) و … کردند
R
۲۳ اسفند ۱۴۰۱کپی از مرسدس
TESLA
۲۳ اسفند ۱۴۰۱از تارا ارزونتره 😂😂🤦♂️
بهنام
۲۳ اسفند ۱۴۰۱گیربکس سی وی تی نیسانو بدبخت کرد . ولش کن دیگه سلطان به خودت بیا .
رامتین
۲۳ اسفند ۱۴۰۱طراحی چقدر موزون و جذابه. موتور 1.6 هم توان خوبی داره میده بشکل تنفس طبیعی.