شرکت آرتیزان ویکل دیزاین به دنبال تولید نسخهای منحصربهفرد از نیسان GT-R با اشاره به مدلهای اسکای لاین قدیمیتر است.
در دنیای خودروهای اسپرت، نیسان GT-R جایگاه بسیار خاصی دارد. اولین دلیل به تولید مدلهای تاریخی و جذاب اسکای لاین مربوط میشود. اولین نسل این خودرو که در سال ۱۹۶۹ ظاهر شد با نام هاکوسوکا مشهور گشت و دومین نسل نیز به دلیل تبلیغ مشهوری که در زمان خود همهگیر شد نام مستعار کنمری را به خود گرفت. پس از تأخیری کوتاه، اسکای لاین GT-R در سال ۱۹۸۹ پدیدار و با نام گودزیلا شناخته شد. دلیل چنین نامگذاریای هم به پرفورمنس فوقالعاده GT-R مربوط میشود. این خودرو در فرهنگهای بسیاری ظهور یافت و تیونرهای متنوعی هم روی آن کار کردند. تولید اسکای لاین مجدداً در سال ۲۰۰۲ متوقف شد ولی در دسامبر ۲۰۰۷ بود که نیسان نسل R35 آن را با نام ساده نیسان GT-R معرفی کرد.
GT-R نسل R35 همچنان زنده است و به نظر میرسد فعلاً تصمیمی برای تولید نسل جدیدش وجود ندارد. البته برخی افراد به R35 ساده راضی نیستند چراکه نام اسکای لاین را با خود به همراه ندارد و به تاریخچه درخشان این خودرو اشاره نمیکند. زمانی که این افراد مدیرعامل نمایندگیهای خودرویی پرفورمنس و لوکس و همچنین هنرمندی حرفهای در زمینه خودرو باشند دستبهکار خواهند شد تا پروژهای متمایز را متولد سازند.
این دقیقاً همان کاری است که ابراهیم کودری مدیرعامل شرکت فرست چویز موتورز در لندن و رومان میاه انجام دادهاند. این دو نفر مؤسس شرکت آرتیزان ویکل دیزاین هستند و میخواهند در زمینه طراحی خودرو کاری متمایز انجام دهند. اولین دستور کار این شرکت ساده است:
آرتیزان ویکل دیزاین برای فراهم ساختن فرصتی استثنایی برای افرادی که میخواهند مالک یک خودروی ویژه بر پایه نیسان GT-R شوند تأسیس شده است.
بهطور دقیقتر باید گفت میاه و کودری سرمایه و دانش لازم را برای تبدیل یک کانسپت به خودرویی واقعی فراهم کردهاند. آنها میگویند اگر نسخهای مدرن شده از جایگزین مجازی اسکای لاین GT-R سالهای گذشته تولید شود چگونه خواهد شد؟ درصورتیکه این پروژه موفقیتآمیز باشد آرتیزان GT-R به یک خودرویی کاملاً منحصربهفرد تبدیل خواهد شد. البته باید دانست این پروژه تیونینگی ساده از گودزیلا نیست بلکه آنها میخواهند کل بدنه را تغییر داده و از عناصر طراحی مدلهای پیشین اسکای لاین GT-R استفاده کنند.
این شرکت همچنین میخواهد نسخه تغییر یافته GT-R اسکای لاین را به خودرویی با ساختار فیبر کربنی سبکوزن تبدیل کنند. تولید این خودرو در هانوفر آلمان و بر پایه خودروی مشتریان یا مدلهای خریداری شده از بازار شروع میشود و دو نسخه با پکیج پیست و پکیج اولتیمیت در دسترس خواهد بود. البته مشتاقان این پروژه باید عجله کنند زیرا آرتیزان تنها ۳۶ دستگاه از آن را تولید خواهد کرد. اگرچه خبری از مشخصات فنی این GT-R دگرگون شده در دست نیست اما آرتیزان ویکل دیزاین میگوید خودروهای تولیدی را به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل میدهد.
آلمان 🇩🇪🇩🇪
۳ دی ۱۴۰۲با اینکه آلمانی بازم ولی واقعا ازش خوشم اومد
Kktos
۳ دی ۱۴۰۲🔥🔥🔥🔥🔥
۳ دی ۱۴۰۲واگعیه یا کیکه؟
Reza Waffen SS
۳ دی ۱۴۰۲منکه دلم رفت 🤤
Cyber truck punk
۳ دی ۱۴۰۲باید اسم مدلش رو گذاشت super heavy goodzila
PURIYA
۳ دی ۱۴۰۲آخخخ عجب چیزیه لامصب❤️
فرشاد
۳ دی ۱۴۰۲خوشگله
Behnam1012
۳ دی ۱۴۰۲نمای بیرونی خیلی خوب شده ولی نمای داخلی با اون مانیتور…. جالب نشده
𝐀𝐥𝐢
۳ دی ۱۴۰۲ظاهر خوبی داره به نسخه قدیمیش هم خوب اشاره شده اما به نظرم اون مانیتور بهتر بودکوچکتر می بود
R34
۳ دی ۱۴۰۲هعی دیگه کم کم همچی برقی داره میشه
( سلام داداش چطوری سابق )
۳ دی ۱۴۰۲عه پروفایل ام 😅😅😅
Siyavash
۳ دی ۱۴۰۲بینهایت زیباه ،عالی هرچی بگم کم گفتم فقط خدا کنه وزنش کمترداز ۱۷۰۰ کیلو باشه نهایت ۱۵۵۰ کیلو قدرتش ۷۰۰ اسب باشه…من که نمیتونم صبر کنم برایه دیدنش❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Amir Ali
۳ دی ۱۴۰۲باز هم اسکای لاین یه چیز دیگه اس
جی تی آر نمی ترسونه…
اسکای لاین میترسونه اما نمیکُشه!!
Carl
۳ دی ۱۴۰۲اخ اگه من تورو داشتم ..
Arno
۳ دی ۱۴۰۲خیلی ماشینه باحاله حسی که از میگیرم مثل اینه که r34 وr35 رو با هم ترکیب کرده باشن و این ماشین در بیاد
هومن
۳ دی ۱۴۰۲چقدر خوبه
B
۳ دی ۱۴۰۲نیسان لعنتی r36 رو بساز
متین
۳ دی ۱۴۰۲تیتر سایت مشخصاتش منتشر شدع
بعد آخر مقاله نوشته مشخصات مشخص نیست!؟😐
Viper v10
۴ دی ۱۴۰۲😍🤩
Cyrus94
۴ دی ۱۴۰۲ظاهرش ترکیبی از R34 و R35 هست
R34.5🔥
BMW
۴ دی ۱۴۰۲لامصب بازم جذابه🥲🥰
Amir
۴ دی ۱۴۰۲حاجی بدنه و بیرونش خیلی خفنه اما با داخلش حال نکردم داشبوردش خیلی مزخرفه مانیتورشم خیلی بیشتر مزخرفه اما وای از صندلیاش خیلی خوبن
JaMsHiD
۱۳ دی ۱۴۰۲زیبا و شکیل🔥
skylineeiliya
۱۷ دی ۱۴۰۲عسل لامصب عسل🤤🌆
skylineeiliya
۱۷ دی ۱۴۰۲ولی خودمونیم چرا شبیه میتسوبیشی لنسر های ۲۰۰۷ میمونه از جلو،فقط چراغ پشتشو دایره ای کردن