نیسان اسکای لاین GT-R طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد اما به نظر میرسد گودزیلای کنونی نزدیک بازنشستگی است و این موضوع با دانستن خداحافظی GT-R از بازارهای اروپایی و استرالیا بیشتر قطعی میشود؛ اما یکی از طراحان خوشذوق دنیای خودرو ایده خود از چگونگی تکامل این کوپه اسپرت در آینده را به نمایش گذاشته است. در واقع او رندرهایی از اسکای لاین GT-R با ترکیب عناصر طراحی جدید و قدیم را منتشر میکند.
نمای جلوی نسل R36 مجازی کاملاً ما را به یاد ظاهر جعبهای GT-R نسل R34 میاندازد. این استایل مدرن شده شامل نوارهای افقی از LED ها در بخش بیرونی چراغهای جلو و نمای پایینتر خواهد بود. بخش بالایی جلوپنجره نسبتاً نازک در نظر گرفته شده اما زیر آن ورودی بزرگتری دیده میشود. کاپوت هم پذیرای یک ورودی هوای رو به عقب بوده و مجازی NACA نیز در نزدیکی شیشه جلو دیده میشوند. شکل کلی نیسان اسکای لاین GT-R مدرن بجای آنکه بیشتر برگرفته از R34 باشد مشابه نسل فعلی گودزیلاست. در نمای جانبی هم میتوانید شباهتهایی با نسل فعلی GT-R پیدا کنید. خط سقف زاویهدار، خط شانه با خیز تیز و قوس چرخ های عضلانی و گوشهدار در عقب جزو این موارد هستند. همچنین روی سقف یک اسپویلر نصب شده و بال بزرگ عقب نیز کاملاً به چشم میآید. در نمای عقب هم چراغهای گرد را میبینیم که امضای کار GT-R محسوب میشوند. در نسخه مدرن و مجازی از اسکای لاین GT-R خبری از نورپردازی در مرکز نیست و همین موضوع باعث شده چراغها بیشتر شبیه خروجیهای اگزوز به نظر برسند.
motor1 می گوید نسل فعلی گودزیلا به عنوان خودروی مدل ۲۰۰۹ در آمریکا معرفی شد و ژاپنیها به تدریج آن را ارتقا دادند تا قدرت بیشتری را از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو استخراج کنند. قدرت این پیشرانه از ۴۸۰ اسب بخار شروع شد و به ۶۰۰ اسب بخار در مدل نیسمو رسید. مدل تولید محدود GT-R50 هم خروجی ۷۱۰ اسبی دارد. نیسان خاطرنشان می سازد نسل بعدی GT-R تولید خواهد شد اما زمان دقیق آن معلوم نیست. شایعاتی درباره استفاده از قوای محرکه هیبریدی یا تمام الکتریکی مطرح شدهاند اما فعلاً چیزی بهصورت رسمی تائید نشده و حتی تصاویر جاسوسی از نسل بعدی GT-R نیز وجود ندارند. نام GT-R یک نماد برای نیسان و دوستداران اسکای لاین محسوب میشود. اولین نسل این خودرو در سال ۱۹۶۹ و با پیشرانه ۶ سیلندر ۲ لیتری ۱۶۰ اسب بخاری تولید شد. اگرچه جزو محصولات همیشگی و دائمی نیسان نبوده اما هر زمان که عرضه شده طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است.
Erfan
۸ شهریور ۱۴۰۱اسطوره ای که حتی اگه دیگه تولید نشه تا سال ها و نسل ها چهرش و نامش از یاد کسی نخواهد رفت.
HesamS500
۸ شهریور ۱۴۰۱مگه میشه این ماشین رو دوست نداشت؟؟!!!!!
Sobhan
۸ شهریور ۱۴۰۱بنظرم که خیلی خوشگل شده
فرامرز
۸ شهریور ۱۴۰۱واقعا حیف اینجور ماشین ها که داره نسلشون منقرض میشه و جاشون ماشین های برقی میاد
افسوس
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۸ شهریور ۱۴۰۱خیلی عالیه این دیگه گودزیلا نیست گودزیلا پلاس
SRT
۸ شهریور ۱۴۰۱وای نیسان تنها ساخته بی نقص خودتو منقرض نکن
Reza Waffen SS
۸ شهریور ۱۴۰۱جزو ماسل کار هایی هستش که تکراری نمیشه و از دیدنش خسته نمیشی
Mustang shelby gt 350
۹ مهر ۱۴۰۱ماسل حساب میشه؟؟؟
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۸ شهریور ۱۴۰۱واقعا زیباس اسطوره
مهدی
۸ شهریور ۱۴۰۱یه سامورایی واقعی
هیولای واقعی اینه نه ماشینای برقی با شتاب زیر 3 ثانیه
وحید اسماعیل نسب
۸ شهریور ۱۴۰۱واقعا در تاریخ خواهند نوشت که یک اسطوره چگونه دل تمام دنیا را با خود برد و ان اسطوره کسی نیست جز نیسان اسکای لاین
JDM lover
۸ شهریور ۱۴۰۱اخه مگه میشه ماشین باز باشی از این اسطوره خوشت نیاد؟
امیدوارم نیسان بتونه یه جانشین شایسته برای gtr تولید کنه
Payfast
۸ شهریور ۱۴۰۱نیسان جان یه چیزی بده بیرون این سلطنت توربو اس رو تموم کن (که میدونم تموم نمیشه)
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۸ شهریور ۱۴۰۱اصلا بده بیرون هم تو یه سگمنت نیستن
وی
۸ شهریور ۱۴۰۱چقدر شااااخ من جای نیسان بودم با همین طراحی میدادم بیرون
البته اینکه نیسان زی جدید هم با طراحی کلاسیک اومد این احتمالو تقویت میکنه که اینم طراحی رترو داشته باشه
( سلام داداش چطوری سابق )
۸ مهر ۱۴۰۱عه عکس پروف منه😂😂😂😁
ولی جدا از شوخی امیدوارم که نیسان این ابر هیولا خاطره انگیز رو بسازه و دوباره خاطرات شیرین زنده بشه لااقل تو این همه ناراحتی یه خبر خوش بشه برامون❤️