نیسان قیمت خودروی جدید Z 2023 در ژاپن را اعلام کرد. البته این اطلاعرسانی با اخبار بدی نیز همراه بوده است. ژاپنیها میگویند عرضه نسل جدید Z در ژاپن تا تابستان سال جاری میلادی به تعویق افتاده است. یکی از سخنگوهای نیسان همچنین تائید کرده است این خودرو در آمریکا نیز با تأخیر عرضه خواهد شد. ظاهراً Z 2023 از اواخر تابستان سال جاری میلادی به دست مشتریان آمریکایی خواهد رسید. نیسان گفته بود محصول جدیدش را از بهار ۲۰۲۲ به دست مشتریان خواهد رساند اما حالا این کار انجام نشده است.
قیمت Z جدید در ژاپن از ۵,۲۴۱,۵۰۰ ین معادل ۴۱۰۸۱ دلار آمریکا شروع میشود. با این پول شما مالک مدل پایه فیرلیدی میشوید و میتوانید گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۹ سرعته اتوماتیک را انتخاب کنید. قیمت دو مدل فول ST و پروتو نیز به ترتیب از ۶,۴۶۲,۵۰۰ و ۶,۹۶۶,۳۰۰ ین معادل به ترتیب ۵۰۶۵۰ و ۵۴۵۹۹ دلار شروع میشوند. تنها تفاوت قیمتی در ژاپن بین مدلهای S و T است. مدل S دارای گیربکس دستی است و قیمتش از ۶,۰۶۳,۲۰۰ ین معادل ۴۷۵۲۱ دلار شروع میشود درحالیکه مدل T با گیربکس اتوماتیک عرضه میشود و قیمت پایه ارزانتر ۵,۶۸۷,۰۰۰ ین معادل ۴۴۵۷۲ دلاری دارد. این مدلها در واقع تریم های میانی Z جدید محسوب میشوند.
نیسان هنوز قیمت Z 2023 بازار آمریکا را اعلام نکرده است اما قبلاً خاطرنشان ساخته بود قیمت این خودرو از حدود ۴۰ هزار دلار شروع خواهد شد. ما همچنین نمیدانیم این خودرو در آمریکا با چه تریم هایی عرضه خواهد شد اما اسنادی در این رابطه فاش شده بودند. نیسان Z 2023 با پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربویی که قدرت ۴۰۰ اسبی و گشتاور ۴۷۵ نیوتون متری دارد تولید خواهد شد. قدرت این خودرو بیشتر از 370Z قبلی است، خودرویی که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۵ ثانیه داشت. این خودروساز ژاپنی در بیانیه انتشار قیمت Z در بازار داخلی گفته است دلیل تأخیر عرضه به تأثیر اختلالات اخیر زنجیره تأمین مربوط میشود. نیسان میگوید شاید زمان عرضه Z جدید بازهم به خاطر مشکلات خط تولید تغییر یابد.
Jdm باز
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱منتظر نیسمو باشید…😈🐉
Nima
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱خیلى خوب میتونه باشه نیسمو😍
مازیار
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱قیمتش نسبت به پیشینه و مشخصاتش خوبه
تا وقتی که با کوپه های آمریکایی قیاس نشه
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظر من نمای جلو نسل قبل بهتر بود جلو پنجرش و چراعها یه جوریه.خواستن مثل 240 باشه ولی مشکل اینجاست اون چراغها گرد گرد بود و فرو رفته و ارتفاع جلو پنجره کمتر که یه جورایی طول کاپوت رو بیستر نشون میداد.ولی کاپوتش عالی شده.فکر کنم از وان دست ماشینهاست که باید از نزدیک دید.اگر نیسمو بره رو 500 اسب چه شود.با این کار میشه gtr رو خاتمه تولید بدن و با لین جاش رو پر کنن تا با خیال راحت رو نسل جدید gtr کار کنن.نیسان استاد ساخت انواع 6 سیلندر خوش صدا
rezarsnewphone
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱راستی یه سوال واقعا کامنت داده بودید که استینگری رو به z06 ترجبح میدید 😐😐😐😐
فقط به خاطر موتور پوشراد ؟
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱نه قطعا نه.ولی اگر کوروت استینگری رو با کیت سوپر شارژ و قدرت باالای 750 اسب بزارن و z06 انتخابم گزینه اوله.برای من هیچ صدایی جذابتر از انجین وی8 پوشراد نیست.
reza-srt
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱فک کنم سوپرا واسش رقیب خوبی بشع😅
reza342
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱طراحی ساده و جذاب با حفظ اصالت. لعنتی خواستنی
akrh78
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱من یه ویدیو دیدم با یه خاکستری و یه قرمزش رانندگی میکردن بعد رفتن یه همایش مردم اومدن نگا کردن
یه نفر هم فرمولا دریفتشو ساخته
Mad.z.Max
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱بله بله منم دیدمش، یکیشون گیربکس دستی بود، اون یکی اتومات. واقعا قرمزش خواستنی بود، از اون ماشیناس که رنگای شاد خیلی بیشتر از رنگای مشکی-سفید-نقره ای بهش میاد..
احمدرضا
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱جز معدود ماشینایی هست که با پلاک جلو قشنگ تره از اینکه بدونه پلاک باشه وقتی پلاک نداره جلوپنجرش شبیه پشت کولر های پنجره ایه:/