نیسان اسکای لاین R34 یکی از دوستداشتنیترین محصولات اسپرت ژاپنی است؛ اما مشکل اکثر طرفداران خودرو در آمریکا این است که R34 هنوز اجازه تردد قانونی در این کشور را ندارد و اگر هم بتوان نمونهای را پیدا کرد قیمتی بسیار بالا خواهد داشت؛ اما یکی از همین افراد روشی بسیار منحصربهفرد پیدا کرده است و آنهم استفاده از بدنه R34 روی نیسان GT-R R35 است! این خودرو توسط فردی به نام کریس اشتینبکر ساخته شده است و البته اولین خودروی دیوانهوارش هم نیست. او قبلاً یک دستگاه لامبورگینی اوراکان با پیشرانه LS را برای حضور در نمایشگاه SEMA ساخته بود و بنابراین این اسکای لاین جزو پروژههای معمولش محسوب میشود؛ اما اشتینبکر امیدوار است این خودرو ظاهر و حسی شبیه خودروهای اصیل ژاپنی داشته باشد و بتوان آن را بهصورت روزمره استفاده کرد.
همهچیز با کمی تفاوت دیده میشوند. قطعاً مواردی همچون لرزش داشبورد و فاصله بین پانلها جزو نگرانیهای واضح است اما حتی کوچکترین چیزها همچون لولای دربها میتوانند تمایز زیادی در تجربه رانندگی یک خودرو ایجاد کنند. از طرف دیگر هم باید تکنولوژیهای پیشرفته GT-R R35 را نیز در نظر بگیریم که باعث میشود قرار دادن یک بدنه کاملاً متفاوت روی این شاسی کار بسیار سختی باشد. به همین دلیل است که تماشای اولین تست درایو خودروی موردبحث احساسبرانگیز جلوه میکند. پس از چندین بار تردد در یک جاده بسیار کم تردد و بسته شده، تستهای ترمز نیز صورت میگیرد.
او سپس تستهای پرفورمنس همچون هندلینگ و شتاب گیری را انجام میدهد. اگرچه از نظر هندلینگی مشکل خاصی دیده نمیشود اما در زمان شتاب گیری های سنگین شاهد مشکلاتی هستیم. خوشبختانه پس از تعویض بوست و تنظیم آن، مشکلی رخ نمیدهد. این تیم به دنبال تکمیل GT-R موردبحث برای تردد روزمره است و به همین منظور شیشههای جلو و عقب و بهبود تریم کابین در نظر گرفته خواهند شد. ما بیصبرانه منتظر محصول نهایی هستیم.
R@m!n
۲ اسفند ۱۴۰۰فقط می تونم بگم افسوس به حال و روزه نیسان که از کجا رسیده به کجا !!!! هزار بارم بگیم کمه.
شاهکارهایی مثله خانواده GTR، سیلویا، ۲۴۰، ۳۰۰ و….. به علاوه کلی نوآوری و اون موتورهایی که ۲۰ سال از زمانه خودش جلوتر بود هزاران حیف و افسوس.
متاسفانه این قضیه بین همه ی ژاپنی ها صدق می کنه. تویوتا محافظه کار و خسیس که با کلی سرمایه و توان محصوله پرفورمنسش شده نسخه کج و کوله Z4، مزدای بی حاشیه، میتسوبیشی ویرانه. این بده !!!
Humer
۲ اسفند ۱۴۰۰جالبه ولی یجوریه اگه خویب در بیاد چیز باحالی میشه
datsun
۲ اسفند ۱۴۰۰آمریکا یه سری ماشین های مثل این و سوپرا و ۹۱۱ کاررا رو به بهانه ایمنی و سرعت بالا و اینجور بهانه ها اون موقع منع ورود کرد که رقابت بین اسپورتهای خودش از بین نره و لطمه نخورن.
Aboalfazl demon
۲ اسفند ۱۴۰۰پس چرا تو آمریکا پر ۹۱۱ قدیمی. سوپرا و اسکایلاینه؟
پس چرا الان که وارداتش اوکیه بازم ماستنگ چلنجر کوروت میتازن ؟
میخواستی یه بحث فقط ایجاد کنی . اوکی
sina
۵ اسفند ۱۴۰۰سوپرا توی بازار امریکا حضور داشت ولی اصلا نتونست بفروشه حتی در مقایسه با نسل سوم که خودش اش دهن سوزی نبود
نیسان تست های ایمنی امریکا رو داد چون میدونست نمیتونه توی امریکا بفروشه
در ضمن کی گفته پورشه کاررا توی امریکا حضور نداشته؟
mohamadreza83
۲ اسفند ۱۴۰۰ای بابا
تیتر رو که دیدم یه لحظه قلبم وایساد و فکر کردم که نیسان از نسل بعدی GT_R یه خبری چیزی بیرون داده …
اخه توی تیتر اشتباها گفته شده : نیسان gt_r r36 !!
بیزحمت اصلاحش کنید .
slatanat JDM
۲ اسفند ۱۴۰۰احساس میکنم اشک تو چشام جمع شده
از کجا به کجا :((((((((((((((((((
ولی به هر حال آبروی کره رو بردیم.😂😂😂😂😂
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۲ اسفند ۱۴۰۰یعنی مسخره ترین کارای دنیا رو یه جا میکنی
مسخره ترین
هم خودتو مسخره میکین هم بقیه رو
کار خودتو بکن دیگه حرف .. نزن
Nima
۲ اسفند ۱۴۰۰تیتر نوشتین R36
لطفا درستش کنید
ممنون
Jdm باز
۲ اسفند ۱۴۰۰جالبه
ولی واقعا برام عجیبه چرا اینقدر ژاپنی ها قدر نام هاشون رو ندونستن
مثلش هم همین تویوتا سوپرا
چرا باید از پلتفرم و موتور z4 استفاده میکرد؟؟ مگه خود تویوتا قابلیت ساختش رو نداشت؟؟
هععععیی
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۳ اسفند ۱۴۰۰مدیر عامل تویوتا میگه سوپرا ارزش طراحی یه موتور جدا نداشت انشاالله موتور 3jz و نسل بعدی سوپرا
farzad
۲ اسفند ۱۴۰۰واقعا r34 خیلی حیف بود
عمرشم خیلی کم بود بااینکه ماشین خیلی خوبی بود
کاشکی میشد نسلای قبل بعضی از ماشینا رو خرید بخصوص اونایی که عمری نداشتن
هعییی