یکی از جذابترین و خاطرهانگیزترین محصولات نیسان با نام اسکای لاین GT-R R34 شناخته میشود. این خودرو در نسخه V-Spec خود یکی از کمیابترین اعضای خانواده اسکای لاین بوده و هماکنون یک نسخه از آن برای فروش آماده شده است.
نیسان اسکای لاین GT-R 1999 نیازی به معرفی ندارد. این خودرو بنا به دلایل زیادی جزو اسطورههای دنیای خودروست و یکی از این دلایل تیراژ محدود است. هماکنون یکی از خودروهای موردبحث با رنگ زیبای بنفش میدنایت آماده فروش در آمریکا شده و مجوز تردد قانونی در معابر عمومی را نیز دارد. شاید همین امر برای برخی افراد سورپرایز کننده باشد زیرا اکثر مدلهای اسکای لاین مجوز عرضه در آمریکا را ندارند مگر آنکه سن آنها به ۲۵ سال رسیده باشد.
اما خودروهای مدل ۱۹۹۹ هنوز به سن ۲۵ سال نرسیدهاند پس این خودرو چگونه در آمریکا پلاک شده است؟ پاسخ به تبصره استثنا “نمایشگاهی” مربوط میشود و بنابراین این خودرو فقط میتواند هر سال به اندازه حدود ۴ هزار کیلومتر رانده شود. شاید حداکثر مجوز کارکرد ۴ هزار کیلومتری زیاد نباشد اما برای لذت بردن از R34 GT-R کفایت خواهد کرد. خودروی موردبحث تقریباً استوک بوده و به پیشرانه ۶ سیلندر خطی RB26DETT، گیربکس ۶ سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک مجهز است و به خاطر اینکه به نسخه V-Spec تعلق دارد بنابراین نسبت به نسخههای استاندارد بهبودهایی نیز داشته است.
از جمله ویژگیهای منحصربهفرد مدل V-Spec میتوان به دیفرانسیل لغزش محدود عقب، سیستم تعلیق سفت تر و کیت آیرودینامیک گیرا اشاره کرد. فروشنده خودرو میگوید تنها ۲۴۲ دستگاه از این خودرو با رنگ بنفش میدنایت تولید شده و تنها تغییر آن نسبت به نسخه فابریک هم به فرمان M-Spec و آینه وسط افترمارکتی مربوط میشود. این نیسان اسکای لاین GT-R کارکرد حدود ۱۵۳ هزار کیلومتری دارد و اگرچه مالک بعدی مجبور به رانندگی ۴ هزار کیلومتری در سال خواهد بود اما اخبار خوب بیشتری وجود دارد. خودروی یاد شده در سال ۲۰۲۴ به سن ۲۵ سال خواهد رسید و سپس خواهد توانست بدون محدودیت کارکرد تردد نماید. انتظار میرود خودروی یاد شده با قیمتی فراتر از ۲۰۰ هزار دلار فروخته شود.
Daruosh
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ابهت و اصالت و قدرت و زیبایی به روایت تصویر ❤️🔥❤️🔥😍😍
yaazid
۱۷ خرداد ۱۴۰۲شماهم مثه من دلتون غش میره برا این ماشین؟
MK
۱۷ خرداد ۱۴۰۲این ماشین عشقه آدم عکس هاشومی بینه لذت میبره
Hamidreza
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ابهتو…
نمیفهمم چرا نسخه اسکای لان اجازه تردد ندارن… از چی واهمه دارن؟
datsun
۱۷ خرداد ۱۴۰۲چون r34 فقط فرمان راست تولید میشد به همین بهانه مؤسسات ایمنی آمریکا اجازه ورود به آمریکا رو ندادن البته دلیل اصلی چیز دیگه بوده !
viper2
۱۸ خرداد ۱۴۰۲دلیل اصلیش چی بود؟
R@min
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ایمنی پایین و عدم ارائه فرمون راست.
R@min
۱۷ خرداد ۱۴۰۲چپ*
datsun
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ایمنی اینو دیگه از کجا اوردی؟ لینک بده
R@min
۱۸ خرداد ۱۴۰۲رفیق باز تو شروع کردی !!! اینارو که با هم پارسال مرور کردیم.
حسین دهمرد
۱۷ خرداد ۱۴۰۲اون مانیتورشم فابریکه؟
ab0lf4zl
۱۷ خرداد ۱۴۰۲GOD OF CAR
shantia
۱۷ خرداد ۱۴۰۲دلم غش رفت ❤️🔥❤️🔥❤️🔥
BMW
۱۷ خرداد ۱۴۰۲گود لایک داره آدم میکشه با دیدنش اصالت چی میگه
خخخ
۱۷ خرداد ۱۴۰۲چقد زشته
دوج چارجر ۱۹۶۸ رو به این ترجیح میدم
ژاپنی باز
۱۷ خرداد ۱۴۰۲معلوم آمریکایی بازی ولی باید به علایق یکدیگر احترام گذاشت
من که خودم عشقم nissan skyline r34 z tune
ژاپنی باز
۱۷ خرداد ۱۴۰۲معلوم آمریکایی بازی ولی باید به علایق یکدیگر احترام گذاشت
من که خودم عاشق nissan skyline r34 z tune
Azizi
۱۷ خرداد ۱۴۰۲جمع کن برو بابا
jaberi21st
۱۸ خرداد ۱۴۰۲داداش طلا اون ماشین رو منم دوست دارم ولی خوب تو مسیر مستقیم دوج جنابعالی بیشتر گاز میخوره اما خب آمریکا بیشتر جاده هاش صافن و زیاد به هندلینگ و این چیزا اهمیت نمیدن به غیر از چندین نسخه شون که جهانی ان و مجبورن از همه لحاظ ردیفش کنن مثل دوج وایپر و شورلت کوروت و فورد جی تی و موستانگ و بقیه اما نیسان زمانی اومد که کلی طرفدار داشت این سبک ماشینا یعنی jdm فن که بیشترش به خاطر فیلم های خفن اون دوره و حتی انیمه که اسم یکیش initial d و اون یکی wangan بود اگه اشتباه نکنم حالا اصل کار این بود که این جور سبک ماشین ها تو پیچ خم کوه های ژاپن نظیر ندارن و دوج مورد بحث بهش میبازه پس هر سبک ماشینی رو برای یه جور استفاده ساختن.
Neverrrrr
۱۶ تیر ۱۴۰۲واسه دیدن زیبایشش چشمِ دل میخواد میگیری که..:)
یه ماسل کارو با سلطان یکه تازه دریفت مقایسه میکنی هههه بیا پاییین…
مازیار
۱۷ خرداد ۱۴۰۲نمیشه اینو دوست نداشت
من خودم به نسخه R35 علاقه چندانی ندارم اما این انگار راه به تمام دلها رو بلده
مهدی
۱۷ خرداد ۱۴۰۲به نظر من زیباترین نسل اسکای لاین همین نسله.
Mojib
۱۷ خرداد ۱۴۰۲خریدش خریت
R34 بدترین نسل اسکای لاین و افتضاح این خانواده بحساب میاد. برای همین تولید کمی داشت و کمیاب
وقتی میشه R35 , Z رو با 50,000 دلار خرید طرف چرا باید R34 با کارکرد153 هزار کیلومتر به قیمت 200,000 دلار بخر.
خیلی عشق مدلا قبلی اسکای لاین داری برو R32 بخر.
Azizi
۱۷ خرداد ۱۴۰۲برعکس بهترین نسخه اسکای لاین هست از هر لحاظ تا ۲۰۰۰ اسب بخار ارتقا میخوره بعد تو میگی افتضاح واقعا که انگار ۵ تا ازش داشتی . اصلا آدم این ماشینو از نزدیک میبینه خوف میکنه
Saeed
۳۱ خرداد ۱۴۰۲🖕
Bmw
۱۷ خرداد ۱۴۰۲من موندم این ماشین تو حالت فابریک سرعتش بیش از ۲۶۰ تا میره چرا رو کیلومترش ۱۸۰ تا زده
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۷ خرداد ۱۴۰۲راست می گی
اولش فکر کردم سرعت 180 مایل برساعت هست که می شه 290 کیلومتر برساعت :)
پژو پارس و 206 تیپ 5 که راحت 190 تا 200 سرعت می رن
datsun
۱۷ خرداد ۱۴۰۲یه سری قوانین مسخره یه زمان از طرف دولت ژاپن برای محدود کردن اسپورتها وجود داشت
Dariush
۱۷ خرداد ۱۴۰۲خدایی طراحی داخلیش از نسل جدید این ماشین بهتره
jzjdm
۱۷ خرداد ۱۴۰۲خدای من محشرهههه
jaberi21st
۱۸ خرداد ۱۴۰۲یکم این رنگش رو اعصابه و گرنه که عالی ترینه تو گروه خودش این مدل v spec 2 آبی آسمونیش خیلی خوبه و تو گروه m spec مشکی متالیک و تو قوی ترین گروهش که خیلی دوستش دارم یعنی z tune رنگ نقره ای و کرمی ملایم.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۸ خرداد ۱۴۰۲اون زمان، یکی از لوکس ترین و گران ترین رنگ ها بوده
پورشه ۹۱۱ توربو دهه ۹۰ میلادی هم این رنگی هست به نام انگوری براق یا بنفش براق معروف بود Glossy purple Glossy grape
^MSP^
۱۸ خرداد ۱۴۰۲مرحوم پل واکر فقید ازینا زیاد دوست داشت