تنها ۱۰۰۰ دستگاه اسکایلاین ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. از این تعداد، ۱۰۰ نسخه مجهز به امکانات نیسمو لیمیتد خواهد بود.
سری جدید اسکایلاین، فقط با ساختار فرمان راست برای بازار ژاپن تولید میشود. طبیعتا طرفداران پرتعداد نیسان در استرالیا نیز میتوانند با صرف هزینه اضافی، محصول مورد نظر را از ژاپن به کشور خود انتقال دهند اما بازار امریکا و کشورهای غرب اروپا، میزبان اسکای لاین ۲۰۲۴ نخواهند بود.
شایعات مبنی بر تولید اسکایلاین مجهز به پیشرانه هیبرید یا تمام برقی، به واقعیت تبدیل نشد. مدل جدید از موتور ۳ لیتر توئینتوربوشارژ V6 مشابه نیسان Z نیسمو، با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتنمتر استفاده خواهد کرد. همچنین گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک برای این خودروی چهاردر ارائه خواهد شد. ظاهرا نسخهی نیسمو، صرفا سیستم تعلیق و تزئینات متفاوت خواهد داشت.
در نمای بیرونی، چرخهای ۱۶ اینچ از برند انکی (Enkei) وجود دارند که علاوهبر وزن کمتر نسبت به نمونههای استاندارد در خودروهای نیسان، استقامت بیشتر و پهنای لاستیک بالاتر ارائه میکنند. سیستم ABS و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ نیز، مخصوص اسکای لاین ۲۰۲۴ طراحی شدهاند. حالت رانندگی اسپرت و اسپرت پلاس هم، تاثیر چشمگیر در عملکرد تعلیق و پیشرانه خواهند داشت.
در کابین مدل نیسمو، ادوات فیبرکربن و جزئیات قرمز رنگ وجود دارند. طراحان نیسان تلاش کردهاند تا فضای داخلی شبیه به نسخههای کلاسیک اسکای لاین 400R فراهم شود. صندلیهای ریکارو، کنسول میانی و پنل پشت فرمان برای اسکای لاین نیسمو ۲۰۲۴، متفاوت از دیگر خودروهای نیسان هستند.
نیسمو اسکای لاین لیمیتد، تنها ۱۰۰ دستگاه از هزار مدل اسکای لاین ۲۰۲۴ را تشکیل میدهد. این تعداد، ادای احترام به S54A Skyline GT ساخت ۱۹۶۴ خواهند بود و هزینهی خرید آنها فعلا مشخص نیست. آستانه قیمت برای اسکای لاین جدید، ۵۵ هزار دلار اعلام شده است.
Saeed
۱۷ مرداد ۱۴۰۲هیچ وقت فکرش رو نمیکردم که اسکای لاین چهار در بیاد
AMANTE
۱۷ مرداد ۱۴۰۲البته ایشون اولین نیست و در گذشته چندین و چند مدل اسکای لاین چهار در تولید شده.
و یکی از زشت ترین ها فکر کنم بهش میگفتن اسکای لاین X که از سری R34 بود ولی با چهره ی غمگین.
Mehdi
۱۷ مرداد ۱۴۰۲من اگر بودم یه نسخه نیسمو از ماکسیما با موتور gtr میدادم بیرون
حمیدرضا
۱۷ مرداد ۱۴۰۲اسکای لاین چهاردر که چیز جدیدی نیست
Siyavash
۱۷ مرداد ۱۴۰۲کاشکی همینم تولید نمیکردن..رینگ ۱۶ اینچی😟😟قدرت ۴۰۰ اسبی😟داشبورد که سوناتا هست نمای عقب هم همینطور..من خودم عاشق تمام محصولات نیسان هستم مخصوصا gtr و ماکسیما و پاترول..ولی خدای با این کارشون اسکای لاین رو خراب کردن و روح پاول واکر بدبخت تویه قبر لرزید..آخه این چه کاری بود کردن..بعضی چیز ها یا نباید جانشین داشته باشن ..یا اگرم جانشین داشته باشن باید خیلی بهتر از نسخه قبل باشه..که ژاپنی ها جدید تویه این کار خراب کردن با سوپرا و هوندا nsx حالا نوبت به نیسان بود که اسم اسکایلاین رو خراب کنه..آخه لامصب حداقل یه جوری درست میکردی که بتونه با سری ۳ یا cکلاس رقابت کنه نه این که بره با النترا کرولا سیویک رقابت کنه با این مشخصات..دوستان بد برداشت نکنید اسم اون ماشین ها گفتم تویه کلاس خودشون بینظیر هستن بحث من اینه که اسکای لاین نباید آنقدر ضعیف عمل میکرد..
datsun
۱۷ مرداد ۱۴۰۲اسکای لاین سدان تو همه نسلها بوده اسکایلاین سدان و اسکای لاین gtr، تو نسل یازده اسکای لاین و gtr از هم جدا شدند
enayat
۱۸ مرداد ۱۴۰۲اسکای لاین از اول حیات اش سدان بوده! مخصوصا در اتاق های R32 R33 R34 در تیپ GT …
در تیپ پرفرومنس که GT-R هست به صورت کوپه هست
و سدان اسکای لاین بیشتر در ژاپن برای رقابت تویوتا chaser بوده
رضا
۱۷ مرداد ۱۴۰۲اسکای لاین جذابی به نظر نمیاد، خوبه ولی در حد اسم اسکای لاین نیست حس میکنم.
M.83
۱۷ مرداد ۱۴۰۲چقدر اینفینیتیه
Ali
۱۷ مرداد ۱۴۰۲اینفینیتی چقدر نیسانه 🙂
Pa
۱۷ مرداد ۱۴۰۲معرکس فکر کن یه اتاق چهار در با موتور gtrکه توی شتاب m5 competition هم له میکنه اما قیمتش 35درصد قیمت bmw m5 competition هست
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۷ مرداد ۱۴۰۲کدام مدل M5 منظور شما هست ؟
محمدهادی
۱۷ مرداد ۱۴۰۲خخخخخخخ
برای آقا اشتری علامت سوال ایجاد کردی رفیق
کدوم مدل بی ام و M5 مد نظر شماست؟؟
Blue
۱۷ مرداد ۱۴۰۲خیلی جالبه که تقریبا کل خودروساز های ژاپنی همزمان تو یه برهه زمانی ۱۵ ، ۲۰ ساله دهه نود و دهه اول قرن ۲۱ یکدفعه کلی خودروی شاهکار اسپرت خلق کردن که کل دنیای ماشین بازی رو تغییر داد و دقیقا به همون شکل که شروع کردن ، کنار کشیدن و نتونستن برگردن
Arshia m3csl
۱۷ مرداد ۱۴۰۲اینکه همون اینفینیتی q50 هست! با کیت نیسمو خواستن عرضش کنن تا ظاهرش اسپرتی ار بشه و باب سلیقه ژاپنیا بشه اینفینیتی مثل نیسان ژاپنی پسند نیست پس نیسان همون محصول رو با جلوپنجره جدید و کیت نیسمو میخواد عرضه بکنه ماشین خوبیه و نصبت به لیمیتد بودنش قیمتش خوبه و هم قیمت اپتیما ۲۰۱۷ جی تی لاین تو ایرانه که هرچی خز و خیل و نوکیسه هست سوارشه😂😂😂😂😂
ram1500trx
۱۷ مرداد ۱۴۰۲خیلی خنده داشت هههههههه
خندیدم!
مثلا خواستی بگی تو مو میبینیو من پیچش مو
ی عمره پراید ۱۳۱ سوار شدی بعدش ارتقا دادی ب ۱۳۲ کلی پوزشو میدی حالا میای ب ماشینای جاپنی میخندی
Arshia m3csl
۱۷ مرداد ۱۴۰۲به ژاپنی توهین نکردم ژاپنی خوبه خندم به قیمت اپتیما بود که …
محمد
۱۷ مرداد ۱۴۰۲این چه شباهتی به ماکسیما داره و اینکه توقع از اسکای لاین چیز دیگه ای بود
هرچند جی تی آر رو بیشتر مردم تو ذهن میارن
ram1500trx
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ماشین جاپنی یعنی رفیق
رفیقی ک همیشه کنارته و قابل اعتماد
حالا میخواد نیسان باشه یا تویوتا
Hamid3x
۱۷ مرداد ۱۴۰۲حس میکنم جلو پنجره و چراغ های عقب زیادی مزدا شده
یا من اشتباه میکنم
JDM
۱۷ مرداد ۱۴۰۲قشنگه و هیچ ایراد خاصی نمیشه ازش گرفت ولی این نمیتونه اونطور که باید اسم اسکایلاین رو یدک بکشه براش از لحاظ قدرت کم گذاشتن تو سال 2023
Dariush saadat
۲۰ مرداد ۱۴۰۲اصلا خوشگل نیست
اصلا ربطی به اسکای لاین نداره
از قسمت عقب شبیه شورولت مالیبو اگه درست گفته باشه
اصلا ظاهر اسپرت ندارد
قیافش شبیه آدم هایه که تیپ کارمندی میزنن
دقیقا شبیه یه خودروی معمولی روزمره خانوادگیه
گزینه های خیلی بهتری در بازار هست هر کدوم از بی ام دبلیو هارو بخری بهتره از اینه
Dariush saadat
۲۰ مرداد ۱۴۰۲در کل بنظرم این طراحی یه جنایت در حق اسکای لاینه
انگار با بمب هیدروژنی به به طراحی اسکای لاین حمله کردن