همهٔ ما از اهمیت اتحاد بین خودروسازان مختلف باخبریم. اشتراکگذاری و بهرهگیری از منابع مشترک برای تولید خودروها با روشی مقرونبهصرفهتر و کمک به کاهش زمان و هزینهٔ تحقیق و توسعه مهمترین مزیت اتحاد است. از این گذشته، این کار برای هردو طرف سودمند است زیرا میتوانند در بازارهای خاصی برند خود یا مدل جدیدی را معرفی کنند که در صورت عدم همکاری مشترک هرگز امکانپذیر نبود. یکی دیگر از مزیتهای اتحاد، بازگرداندن نامهایی است که قبلاً کنار رفته بودند.
یکی از این نامها میتسوبیشی پاجرو است که با توجه به پیوستن میتسوبیشی به گروه رنو-نیسان، احتمال بازگشت آن وجود دارد. طبق گزارش جدیدی، نیسان برنامههایی برای به اشتراک گذاشتن پلتفرم پاترول خود با میتسوبیشی دارد تا بتواند نسل جدید پاجرو را بر اساس آن توسعه دهد. البته نسل کنونی پاجرو علیرغم اینکه در سال ۲۰۰۶ معرفی شده و سن بسیار بالایی دارد و حتی بهتازگی تولید آن در ژاپن خاتمه یافته است، همچنان در استرالیا عرضه میشود و هنوز در این کشور فروش بالایی دارد و فعلاً هیچ نشانهای از خاتمهٔ تولید آن دیده نمیشود.
بگفتهٔ رئیس میتسوبیشی استرالیا «جان سینوریلو»، برنامهای برای این خودرو وجود دارد و در حال انجام است اما جزئیات آن هنوز در دسترس همه نیست. این در حالی است که در سال ۲۰۰۷ مدیرعامل سابق میتسوبیشی «تروُر مان» در نمایشگاه ژنو به رسانهها گفت که نیسان پاترول محتملترین شریک برای نسل آیندهٔ پاجرو است؛ بنابراین احتمالاً باید در آینده منتظر نسل جدید پاجرو با پلتفرم پاترول باشیم.
ایمان
۲۵ آذر ۱۳۹۸اگه بشه که عالیه ؛ نام پاجرو باید سر زبان ها بمونه
پاترول و پاجرو دو آفرودر دوست داشتنی …. ❤❤
net
۲۵ آذر ۱۳۹۸عکس دوم پاترول کرگدن زشت هست
ایمان
۲۵ آذر ۱۳۹۸زشت یا زیبا کاملاً سلیقه ای هست
مهم این هست که پاترول جزء (۱۰) آفرودر برتر دنیاست
MOHAMAD.n.r
۲۵ آذر ۱۳۹۸فعلا که برای همین کرگدن زشت(از نظر شما)توی خیلی از کشور ها سر و دست میشکنند.
توی ایران هم که همه آرزوشونه یکبار از نزدیک ملاقاتش کنند.
امیر
۲۵ آذر ۱۳۹۸غیافه و استایل پاجرو خیلی بهتر از پاترول اما از اون ور بنظرم شاسی پاترول بهتر باشه بقیه شاسی بلندهای میتسوبیشی اصلا دل چسب نیستن چون طول زیاد و عرض کم دارن