تصاویری از نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ نیسان پاترول تقریباً بدون پوششهای استتاری افشا شده است. این تصاویر که برای وبسایت CarScoops ارسال شده است، پاترول جدید را در خارج از نمایندگی نیسان در دبی نشان میدهد. همانطور که گفته شد این ماشین تقریباً عاری از هرگونه پوشش استتاری است و تنها جلوپنجرهٔ بازطراحی شدۀ آن با پوششی پنهان شده است. طبق این تصاویر، نمای جلویی پاترول جدید با مدل فعلی که در سال ۲۰۱۰ به بازار آمد بسیار متفاوت است.
نیسان برای این اسیووی فول سایز چراغهای جلوی جدید و متمایزی را طراحی کرده و دیلایتهای تیزی هم درون آنها کار شده است. علاوه بر این، ورودیهای هوای عمودی هم در این قسمت به چشم میخورد که مستقیماً زیر چراغها جای گرفته و به تریم کرومی اطراف مه شکنها ختم میشوند. در بخش عقبی خودرو اما حجم تغییرات بسیار کمتر بوده و اساساً همان شکل مدل قبلی دیده میشود. بااینحال چراغهای جدید و تریم کرومی مهمترین اصلاحات این قسمت محسوب میشوند.
داخل پاترول هم دستخوش تغییرات بزرگی شده است زیرا هرچند همچنان نمایشگری در بالای داشبورد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را ارائه میکند اما زیر آن نمایشگر دوم بزرگتری قرار گرفته که احتمالاً قسمتهای مختلف خودرو مثل تهویه مطبوع و بخاری را کنترل میکند. در کنسول مرکزی هم یک انتخابگر دوار جایگزین دستهدنده شده است.
بهاحتمالزیاد نیسان تغییری در پیشرانههای پاترول ایجاد نمیکند و همچنان همان پیشرانههای ۴ لیتری V6 با ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۵.۶ لیتری V8 با ۳۹۰ اسب بخار قدرت برای آن ارائه میشود. این اسیووی بزرگ مثل قبل در ایالاتمتحده هم با نام آرمادا و فقط با موتور V8 عرضه خواهد شد. انتظار میرود پاترول جدید تا پیش از پایان سال جاری رسماً معرفی گردد.
NAVID۰۰۹۸
۱۵ شهریور ۱۳۹۸چه اُتویی کشیده به طراحی اتاق .
این فیسلیفتها برای اینه که ببینه لندکروز در نسل جدید چه میکنه و نسل عوض کنه .
سینا
۱۵ شهریور ۱۳۹۸فکر نمیکنم به خاطر قلقلک دادن لندکروزر حاظر باشه هزینه کنه و ماشین جدید بده
datsun
۱۵ شهریور ۱۳۹۸پاترول خودش یه مکتبه و راه خودش رو میره
:::فرشاد:::
۱۵ شهریور ۱۳۹۸عااالیه ? به این میگن یه فیسلیفت درست و حسابی?
کاوه
۱۵ شهریور ۱۳۹۸چه خوبه. چه آراسته. عالی.
shahryar
۱۵ شهریور ۱۳۹۸بنظرم برای این قدو هیکل چراغاش بزرگتر میشد به ماشین ابهت بیشتری میداد،
:::فرشاد:::
۱۵ شهریور ۱۳۹۸کیفیت کابین پاترول نسبت به لندکروز تا حدی بهتره، صندلیهاشم راحتتر هستن، اما بعضی قسمتهاش به خصوص سیستم مولتی مدیا، تاریخ گذشته بودن؛ الان از نظرطراحی داخلی فاصلش رو کاملا جبران کرده، اما از نظر طراحی خارجی یه سر و گردن از لندکروز شیکتر و جذابتر شده؛ باید ببینیم تویوتا هم میتونه ماهرانه و با سلیقه دست به فیسلیفت بزنه یا نه.
datsun
۱۵ شهریور ۱۳۹۸دو موتور 5.6 لیتری داره یکیش ۳۹۰ اسبی و یکیش ۴۰۰ اسب بخار تو مدل نیسمو هم ۴۲۸ اسب بخار
انتظار میرفت نسل جدیدش ۲۰۲۰ به مناسبت ۷۰ سالگی پاترول معرفی بشه ولی ظاهرا فروشش خوبه پاترول نسل قبل یا y61 هم هنوز به خاطر محبوبیت تو خیلی بازاره بعد از ۲۲ هنوز رو خط تولیده و تو برخی کشورهای عربی با ۶ تریم فروخته میشه و با موتور شش سیلندر خطی ۴.۸ و ۴.۵ لیتری تولید میشه
net
۱۵ شهریور ۱۳۹۸کرگدن زشت
ارشک
۱۵ شهریور ۱۳۹۸با کرگدنش موافقم ولی با زشتیش نه.اصولا این کلاس خودرو ذاتش درشتی و خشن بودنه .
H
۱۵ شهریور ۱۳۹۸دسته دنده که سرجاشه دقت کنین روش پلاستیک کشیدن جلوی اون گردونه
محمد
۱۵ شهریور ۱۳۹۸افشای تصاویر؟؟ ?
پدر آمرزیده،،،، کلیپ دپو شده این ماشین تو گمرک امارات و نمایشگاه های ماشین اونجا توی اینستاگرام پر شده….. رسماً وارد بازار شده
امیر دهقان
۱۵ شهریور ۱۳۹۸دوست عزیز
این مطلب دو سه روز پیش در سایت CarScoops منتشر شده و ما هم اون رو ترجمه و منتشر کردیم:
https://www.carscoops.com/2019/09/2020-nissan-armada-patrol-scooped-with-a-brand-new-look/
ضمناً، پاترول فیسلیفت هنوز بطور رسمی رونمایی نشده
علی
۱۵ شهریور ۱۳۹۸آقای نویسنده عزیز که درباره افشا فیس لیفت پاترول مطلب میزاری.الان تو کشورهای عربی سوارن داداش..خیلی عقبی از دنیا..