کسانی که معتقدند نیسان GT-R استاندارد بیش از حد معمولی است نگران نباشند چراکه نیسان تمرکز بیشتری روی نسخهای جذابتر از این خودرو داشته و آن را با پسوند Track Edition عرضه کرده است.
همانگونه که از نام خودرو مشخص است نیسان نسخهی جدید GT-R را برای عملکرد بهتر در پیست بهینهسازی و مهندسی کرده است. علیرغم اضافه بهای ۱۲ هزار پوندی نسبت به GT-R پایه، مشخصات اساسی خودرو بدون تغییر باقی ماندهاند.
زیر کاپوت خودرو همان پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت خروجی یکسان با نسخه عادی یعنی ۵۶۲ اسب بخار مشاهده میشود. این نیرو از طریق گیربکس دوکلاچه ی اتوماتیک به هر چهار چرخ انتقال مییابد. خب با فهمیدن این نکات شاید شگفتزده شوید که چرا باید بهایی اضافهتر نسبت به مدل معمولی پرداخت کنید. درحالیکه قدرت و کارایی خودرو بدون تغییر باقی مانده اما تغییرات ارزشمندی به منظور توجیه این اضافه بها صورت گرفته است.
کلیدیترین تغییر به سیستم تعلیقی مربوط میشود که از نیسموی ۱۴۹۹۹۵ پوندی قرض گرفته شده و در آن شاهد دامپرهای قابل تنظیم بیلشتین و میلهی ضد لغزش سبکوزن هستیم. از وزن خالص خودرو حدود ۲۰ کیلوگرم کاسته شده اما وقتی دربارهی خودرویی با وزن حدود ۱۸۰۰ کیلوگرم صحبت میکنید این مقدار ناچیز نشان میدهد؛ و البته اضافه پرداخت ۱۲ هزار پوندی برای دریافت یک سیستم تعلیق جدید اگرچه زیاد به نظر میرسد اما همین سیستم تأثیری شگرف بر سواری GT-R دارد.
ما این خودرو را در پیست Thruxton تست کردیم و تنها پس از طی یک پیچ فهمیدیم که به لطف پایداری و سفتی بالایی که سیستم تعلیق جدید به ارمغان آورده میتوانید با سرعت بالایی در پیست مانور دهید.
به منظور تمایز بیشتر میتوانید این خودرو را با درب صندوق و اسپویلر فیبر کربنی سفارش دهید. دیگر تغییرات بصری این خودرو دربردارندهی صندلیهای قرمز/مشکی ریکارو هستند اما اگر بخواهید میتوانید آنها را با نوع کربنی نیز سفارش دهید.
شکی وجود ندارد که نیسان GT-R Track Edition یک قدم روبهجلو نسبت به مدل معمولی بسیار توانا محسوب میشود هرچند که قدرت و پرفورمنس آن تغییری نکرده است؛ اما تا زمانی که همهروزه به پیست نمیروید احتمالاً پرداخت ۱۲ هزار پوند اضافی توجیهی نخواهد داشت. تغییرات صورت گرفته تنها در صورتی به چشم میآیند که خودرو را تحتفشار قرار دهید اما در جاده تفاوتهای بین دو نسخه کمتر دیده خواهند شد.
مشخصات نیسان GT-R Track Edition
قیمت: 91995 پوند
پیشرانه: 6 سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو
قدرت/گشتاور: 562 اسب بخار/۶۳۷ نیوتون متر
گیربکس: 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک، چهارچرخ محرک
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 2.۸ ثانیه (تخمینی)
حداکثر سرعت: 315 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 11.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
سامان اذری
۲۶ مهر ۱۳۹۵عشقه به مولا
شتاب 2.8 اونوقت مصرف درحد سمند
در حالی که اکثر رقبا مصرفشون تقریبا بالای 20 تا هست
مجید
۲۶ مهر ۱۳۹۵من این نسل و همه نسل های قبلیش رو دوست دارم یه هیولای واقعیه که با کمی دستکاری بی رقیب میشه قیمتش هم نسبت به رقباش(با اینکه بالاتر رفته)با معقولانه تره حتی تو نمونه دست دوم حیف که باید فقط تو بازی های کامپوتری دستمون بهش برسه (تو ایران)!!!!!!!!!!!!!!!!!
سامان اذری
۲۶ مهر ۱۳۹۵یه دونه 700 اسب بخاریش تو کیش هست
https://www.instagram.com/p/BBVrNByGrZH/
خسرو
۲۶ مهر ۱۳۹۵مصرف رقبا بالای بیست هست؟
به لینک منبع مراجعه کن تا ببینی مصرفش رو نوشته 24 mpg یعنی 24 مایل به ازای یه گالن
تو همون سایت مصرف پورشه 911 توربو اس با وجود ده اسب بخار بیشتر 31 mpg هست
یعنی 30 درصد مصرف سوخت بهتر
Carbonado Aventador
۲۶ مهر ۱۳۹۵مثال نقض کامنت شما:
هوراکان
610 اسب
موتور وی 10
5.2 لیتر
مصرف : 11.5 لیتر
____________________________________________
فراری 488 هم همین حدودا میسوزونه
675 هم همین حدودا میسوزونه!!!!
الان آونتادور و اف 12 هم زیر 20 لیتر میسوزونن برادر!!!
رضا
۲۶ مهر ۱۳۹۵نه آقای سامان،اینطور نیست.911توربو هم مصرفی در این حد داره اما کمی سریعتر از اینه.و شتابی هم که برای نیسان اعلام میکنن همیشه بد تر از اون بدست میاد.مثل همون نیسمو که گفته بودن تا 97 کیلومتر بر ساعتش2.5 ثانیه طول میکشه که در تست مشخص شد که 2.9 یا 2.8 هستش
سامان اذری
۲۷ مهر ۱۳۹۵رضا جان کدوم تست ؟؟؟
رضا
۲۷ مهر ۱۳۹۵تست کار اند درایور و اتو اکسپرس آقا سامان
Ferrari Zonda SV
۲۶ مهر ۱۳۹۵کوروت با قیمت خیلی کمتر.
از این بهتره.
کوروت zr1 قورتش میده❤?
سامان اذری
۲۷ مهر ۱۳۹۵اقای مازیار جان میبینی که پایین مطلب نوشته منبع:اتواکسپرس
و ترجمه اش رو گذاشتن اینجا
منم نوشتم اکثررقبا نه همه
ارش
۲۷ مهر ۱۳۹۵معلوم نیست دیس لایک هایی که دوستان به مازیار دادن چیه خوب حرف حساب که دیگه ناراحتی نداره جی تی ار ماشین خوبیه اما نه در حد فراری و پورشه و مک لارن دیگه با زور تعصب که نمیشه حرف زد.شتابشم 2.8 نیست همیشه تو درگ ها با ماشینهای مختلف کم میاره.
uss zumwalt DDG-1000
۲۷ مهر ۱۳۹۵مصرف سوختش عالیه با این قدرت و شتاب
madjid911 GT2
۲۶ مهر ۱۳۹۵در کل 911 توربواس خیلی بهترترتره!!
مهدی 911
۲۶ مهر ۱۳۹۵در بیشتر درگ های استاندارد به 911 توربو و توربو اس باخته باید قبول کرد ابهت سابق رو نداره در درگ 2013 اول شد ولی امسال به راحتی به مکلارن و ائودی باخت البته برترین سوپر کار اسیاست
مرصاد
۲۶ مهر ۱۳۹۵در مقابل audi r8 این بچه بازیا رنگی نداره
Daniel
۲۶ مهر ۱۳۹۵درود
احتمالا دیسلاک بزنن بچه ها ولی
عشق است پورشه 911 افسانه ای … .
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
درود بر تو دانیال عزیز
911 هم مثل اسم پروفایل منه.
تک خال دنیای خودروسازی.
( پ.ن.تک خال مجازا یعنی کسی که تو هر کاری وارد میشه بهترین میشه و به رقیباش فرصت نفس کشیدن نمیده. یک جور بهترین بودن ! )
Daniel
۲۶ مهر ۱۳۹۵درود بر تو
به نظر من نیسان GTR یکی بیشتر نبود. اونم Skyline r32 که مرحوم پائول واکر تو سریع و خشن 4 سوار میشد. اونم فقط آبیش.
اون خیلی اصالت داشت… .
Nissan...japan
۲۶ مهر ۱۳۹۵توی درگ فقط نبم ثانیه عقب میافته در حالی که توی پیست خیلی بهتره.
سامان اذری
۲۶ مهر ۱۳۹۵تو درگ همیشه پورشه 911 توربو اس رو که 160 هزار دلار قیمتشه رو همیشه با مدل استاندار gtr که زیر 100 هزار دلار قیمت داره میندازند کنار هم
درحالی که رقیب اصل توربو اس مدل نیسمو جی تی ار هست که هردو تقریبا هم قیمت هستند
اونوقت معلوم میشه کی برنده هست
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۲۶ مهر ۱۳۹۵نه دیگه نه دیگه ///
سامان جان مگه شما درگ بزرگ رو ندیدی که توربو اس با نیسمو که 600 اسب قدرت داشت بازی کرد و نیسان نیسمو پشت سر 911 داشت خاک جمع میکرد
دوستان اگه یادشون رفته یه بار دیگه تو پدال سرچ کنن تا یادشون بیاد نیسمو هم حرف 911 نیست
سامان عزیز دیگه فکر کنم هر کی ندیده باشه شما دیدی این فیلمو خودت هم خوب میدونی نیسمو حریف توربو اس نیست …..
ارادت
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
آقا سامان درگ سال 2014 موتورترند رو نگاه کن…
خیلی قشنگه…
رقابت اصلی بین 911 توربواس و جی تی آر هست.
این دو تا همون اول از بقیه جلو میافتن…
یک موزیک حماسی هم میزنه…
خیلی قشنگه…
بدون تردید عاشق هر دو تا شونم.
.
911 توربو اس حدود 10 ساله رکوردی در نوربرگ رینگ نداشته.
فکر نکنم چیزی از GTR کم بیاره…
امیرحسین ق.
۲۷ مهر ۱۳۹۵برنده ی درگ 2014 موتورترند 911 توربو اس بود.
Carbonado Aventador
۲۶ مهر ۱۳۹۵خواهشا 911 رو با هرماشینی مقایسه نکنید…
نیسان درحد 911 نیست…
911 رقیب هوراکان و 488 و 650s هستش!
Daniel
۲۶ مهر ۱۳۹۵یعنی موافقتم هزارتا
باید طلا گرفت این جمله رو … .
خیلی خوشم اومد… .
uss zumwalt DDG-1000
۲۷ مهر ۱۳۹۵خیلی بهتره که بستگی به سلیقه ها داره
اشکان
۲۶ مهر ۱۳۹۵گوووودزیلااااااااا
بنتلی
۲۶ مهر ۱۳۹۵خیلی ازش خوشم میاد…مدل استانداردش نسبت ب مشخصات فوق العاده ای ک داره قیمتش خیلی خوبه…حتی اگه بگن ۱۲هزار پوند ب قیمت مدل استانداردش اضافه شده بازم ارزش خرید بالایی داره…خودم ک اگه توانایی خریدشو داشتم مدل استانداردشو میخریدم…چون ب نظرم مدل استاندارد و نسخه پیست فرقی برا یه آدم عادی مثه من نمیکنه…یه راننده ماهر بهترمیتونه تفاوت بین این دوتارو حس کنه
Nissan...japan
۲۶ مهر ۱۳۹۵یک خودروی افسانه ای…
mojtabaaston
۲۶ مهر ۱۳۹۵واقعا شکستن ساخ این گودزیلا کار هیچ کس نیست
حميد
۲۶ مهر ۱۳۹۵أصالت نداره تازه لاقل خیلی کاربردی نیست
datsun
۲۶ مهر ۱۳۹۵حداقل یه سرچ ساده در مورد تاریخچه این ماشین تو گوگل انجام بده بعد بیا این نظرت رو ثبت کن
Carbonado Aventador
۲۶ مهر ۱۳۹۵اصالتی بیشتر از اینکه نوه ی اسکایلاین افسانه ای باشه؟؟؟
اصالت رو تو چی میبینی داداش؟
شاهین
۲۶ مهر ۱۳۹۵دوست عزیز کاربرد بیشتر رو باید تو استیشن ها و شاسی بلندها جست و جو کرد. کسی که سوپر اسپورت میخره قطعا باهاش وسایل خونه رو جابجا نمیکنه!
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۲۶ مهر ۱۳۹۵حمید جان داش گلم حداقل کربن رو بازی کن تا جد گودزیلا رو ببینی چه میکنه اسکایلاین
Daniel
۲۶ مهر ۱۳۹۵به king 918
داداش کم پیدایی؟
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۲۷ مهر ۱۳۹۵فداتم
پاتو بلند کن داش زیر پاتیم ….سالار ///
Daniel
۲۷ مهر ۱۳۹۵عزیزی
عزیز …. .
آرش
۲۶ مهر ۱۳۹۵تو سایت dubicars.com یه گودزیلا مدل 2009 سفید هست با 39 هزار کیلومتر کارکرد (بیرنگ 7 سال تخفیف بیمه ضبط و باند حرفه ای لاستیک 90 درصد فقط مصرف کننده تخفیف پای معامله!!!) میده 145هزار درهم یعنی حدود 142 میلیون تومن.
سينا
۲۶ مهر ۱۳۹۵زنده باد گودزیلا عشق است
اونایی هم که حرف مفت راجبه این ماشین میزنن بدونن که رکورد دریفت با سرعت 305 کیلومتر رو نسخه نیسموی همین ماشین زده
هیچ ماشینی هم به غیر از این نتونسته بالای 260 تا دریفت بزنه
به جرأت میگم پایداری این ماشینو هیچ ماشین دیگه ای نداره
GOD BLESS AMERICA
۲۶ مهر ۱۳۹۵نمیدونم چرا اصلا قیمت مناسب و توان بالاش در مقابل حریفان منو یاد محصولات آمریکایی می ندازه .
شیر مادرشون حلالشون چی ساختن ….
به نظرم ژاپنیها با تولید این خودرو نبوغ خودشون رو ثابت کردند.
البته لکسوس ال اف ای هم فراموش نشه، گرانترین سوپر اسپرت تاریخ ژاپن.
mohsen
۲۶ مهر ۱۳۹۵واقعا قابل تقدیر و احترامه این ماشین!!!
با اینکه ماشین مورد علاقم نیست اما خیلی خوشم میاد ازش
continental
۲۶ مهر ۱۳۹۵رکورد درگم تو دست گودزیلاست واقعا اوجوبه است چهارصدمتر تو 7.5 ثانیه با 320 کیلومتر در ساعت تو دیریفتم که رکورد داره دیگه چی می خواین تو پیستم تازه می ترکونه واقعا چی می خواین این ماشی عالیه هرچی از خوبیاش بگی بازم کمه اگه تیونشم کنی تازه قیمتش مثل رقیباش میشه در حالی که خیلی سریع تر از اونا میشه واقعا مفته عشق فقط گودزیلا.
mehran911
۲۶ مهر ۱۳۹۵چییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
چهارصد متر تو ۷.۵ ثانیه اصلا مگه داریم !!!
.
دوست عزیز این زمان واسه درگ استر هاست
ACE
۲۶ مهر ۱۳۹۵.
400 متر 7.5 ثانیه ؟؟؟!!!340 ؟؟؟!!
کجاس برم بخرم ؟
بهزاد
۲۷ مهر ۱۳۹۵فکر کنم منظور ایشون اون GTR که 1500 اسب بخار قدرت داره باشه و اینجور رکوردها که با تیونینگ بدست میاد قابل قیاس با مدل استاندارد نباشه.
M
۲۷ مهر ۱۳۹۵فک کنم آلفا 12+ رو میگه ، … پشتش چتر داره
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۲۶ مهر ۱۳۹۵عزیز 918 هم همچین رکوردی نداره
درسته جی تی ار ماشین خوبیه اما دیگه قضیه رو معنوی نکنید ////
به قول علی اقا با تچکر ….
سينا
۲۶ مهر ۱۳۹۵400 متر تو 7 ثانیه اغراق ?
اما دریفت تو سرعت بالای 300 واقعیت محضه
فیلمشم هست میتونید ببینید
احمد باقری
۲۶ مهر ۱۳۹۵این ماشین، عالیه. بسیار عالی.
رضا
۲۶ مهر ۱۳۹۵بعضی ها میان رکورد های الفا امگا رو به اسم جی تی ار معمولی ذکر میکنن،یعنی چی بگم اصلا در مورد این افراد من موندم.اون ماشین ها میشه گفت فقط30درصدش جی تی آر هستش.تغییرات خیلی گسترده ای روی اونها صورت گرفته.
یاس ی
۲۷ مهر ۱۳۹۵گودزیلا عشقه خدا وکیلی ، با رکورد یا بی رکورد، رخ دیوانه کنندش عشقه. توی یکی از قسمتهای تخت گاز کلارکسون باهاش توی پیست دور زد و خیلی فشار آورد بهش که هر ماشینی بود لاستیکهاش میترکید ولی این لعنتی انقدر هندلینگ خوبی داشت و لیز نخورد که کلارکسون رگ گردنش بر اثر فشار جی گرفت. در جواب اون دوستی که گفت اصالت نداره باید بگم از دنیای خودرو چقدر اطلاعات دارین که به این میگین بی اصالت !!!!! دوست عزیز این نوه اسکای لاین هستش؛ تمام.
Porsche..dodge
۲۷ مهر ۱۳۹۵911 صد برابر بهتره هرچی میخواید دیسلایک بدید ولی 911 عشقه
continental
۲۷ مهر ۱۳۹۵داداش من یه سر به نیسان جی تی ار الفا امگا2278 اسبی بزنی رکوردو می فهمی داداش نمی دنی نظر نده
یاسین
۹ آبان ۱۳۹۵به مولا بعد رخش خودت رخشی
اصلا طراحیش عملکردش ادمو میخکوب میکنه