پسازاینکه پیکاپ نیسان ناوارا پلتفرم و شالودهٔ خود را به رنو آلاسکان و مرسدس بنز X کلاس قرض داد، حالا خود برای مدل ۲۰۲۰ چند ارتقاء و بهروزرسانی را تجربه کرده است. این پیکاپ یکتن ژاپنی هنوز هم از همان پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربودیزل قبلی استفاده میکند که در دو نسخهٔ ۱۶۰ و ۱۹۰ اسب بخاری ارائه میشود اما حالا نسخهٔ ضعیفتر این موتور به دو توربوشارژر مجهز شده که گشتاور آنرا با ۲۲ نیوتن متر افزایش به ۴۲۵ نیوتن متر رسانده است. علاوه بر این، هردو نسخهٔ این موتور در حال حاضر با استانداردهای آلایندگی یورو 6d-temp مطابقت پیدا کردهاند.
یکی دیگر از بهروزرسانیهای ناوارا مدل ۲۰۲۰ ارائهٔ یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی کاملاً جدید با ضرایب بلندتر است. علاوه بر این، ترمزهای کاسهای عقب با نمونههای دیسکی جایگزین شده و دیسکهای ترمز جلو هم بزرگتر شدهاند. در همین حال، سیستم تعلیق چند اتصالی عقب به کمکفنرهای دومرحلهای جدیدی مجهز شده که در تمامی مدلها بهصورت استاندارد ارائه میشود درحالیکه ارتفاع عقب خودرو ۲۵ میلیمتر افزایش یافته و ظرفیت بار نیز تا ۴۵ کیلوگرم بیشتر شده است.
بهروزرسانیهای بیرونی ناوارا اما جزئی بوده و صرفاً شامل چراغهای جلوی LED و رینگهای جدید ۱۷ و ۱۸ اینچی میشود. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید با نمایشگر هشت اینچی نیز تنها تغییری است که در داخل ناوارا مدل ۲۰۲۰ صورت گرفته است. این سیستم که از تیپ N-Connecta بهصورت استاندارد ارائه میشود، به کارپلی اپل مجهز است و امکان دسترسی به قسمتهای مختلف خودرو را برای مالک فراهم میکند. با استفاده از این سیستم، راننده میتواند سطح مایعات خودرو را بررسی کند، درها را باز و بسته کند و قبل از حرکت، مقصد را در سیستم ناوبری وارد کند.
قیمت نسخهٔ بروز شدهٔ نیسان ناوارا در بریتانیا برای مدل شاسی وانت یکونیم کابین با سامانهٔ چهارچرخ محرک و گیربکس شش سرعتهٔ دستی جدید از ۲۱,۸۵۰ پوند آغاز میشود اما کسانی که خواهان بالاترین مدل این پیکاپ ژاپنی یعنی مدل N-Guard دو کابین با سامانهٔ چهارچرخ محرک و گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک هستند باید حداقل ۳۱,۱۲۵ پوند پرداخت کنند.
Mohamad
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ما هم نیسان ابی رو به روز رسانی کردیم اسمشو گذاشتیم پادرا اونم به کمک کشور دوست چین
mazda-MX5
۱۵ خرداد ۱۳۹۸اون 2خط اول واقعا لذت بخش بود
حسن
۱۵ خرداد ۱۳۹۸درسته
بنز x کلاسش رو مدیونه نیسان هستش که از پلتفرم ناوارا استفاده کرد
مانی
۱۵ خرداد ۱۳۹۸آمریکا هم کلا کشورشو همه چیزشو مدیون انگیلیسه
حسن
۱۶ خرداد ۱۳۹۸واقعا دیگه چیزی نداشتی که بگی؟؟؟
گاهی وقتا سکوت بهترها
me84
۱۵ خرداد ۱۳۹۸.
نظرسنجی
هایلوکس ?
ناوارا?
Raptor
۱۵ خرداد ۱۳۹۸وجدانن یه چیزی میگم نه بحث دشمنیه نه کرم ریختن
ولی خدایی تو همه ی ماشینا،زشت ترین فرمون رو همین نیسان میزنه!
مثلا تو ژاپنیا،مزدا رو نگا..عشق میکنی فرمون رو نظاره کنی!!
حسن
۱۵ خرداد ۱۳۹۸این ماشینی هستش که بنز اومد و پلتفرمش رو از نیسان درخواست کرد
Sina
۱۵ خرداد ۱۳۹۸این جلو پنجره و چراغاشو نمیخواد یه دستی بهشون بکشه دیگه خیلی پیر و قدیمی شده
بعد سوالی که همیشه ذهنمو مشغول میکنه اینه که وقتی تویوتا هایلوس هستو میدونیم بهترینه ثابت شدست شیکتره و مرگ نداره چه عاملی باعث میشه مشتری هزینه رو بده و این پیکاپ یا پیکاپ دیگه ای بخره
حالا مثلا پیکاپ هایی مثل هوندا چون بدنه و شاسی از هم جدا نیستن و سواری خیلی نرم تری دارن واسه کسایی که نجارن مکانیکن و زندگی شهری دارن از هایلوس انتخاب بهتریه
ولی ناوارا یا ایسوزو بجای هایلوکس …..!!!
me84
۱۵ خرداد ۱۳۹۸.
سینا نظرتو در مورد هایلوکس و هوندا قبول دارم. اما ایسوزو واقعا عالیه. پا بپای هایلوکس تو راه و بیراهه میره. خیلی هم کم استهلاکه. همین کامیونتهای بهمن دیزل رو نگاه کن همشون راضین. خوب بهش برسی هیچ خرجی ندارن. ایسوزو دی مکس هم موتور دیزل داره با همون تکنولوژی. مرگ نداره. تو جاده هراز وایسادیم یه هوایی بخوریم یدونه دی مکس دیزل راهنمایی رانندگی بود ازش در مورد ماشین پرسیدم گفت زمستون جاده هراز برف گرفت راه بسته شده بود خیلیها مونده بودن تو جاده تو یه روز فقط 12 تا نیسان آبی رو با بارش بکسل کردیم از تو یه خروار برف کشیدیم بیرون آخ نگفت. بعد گفت هر 12 تا رو هم بخاطر نداشتن زنجیر چرخ جریمه کردیم.
Sina
۱۵ خرداد ۱۳۹۸نه درسته
انگار منظورم رو درست متوجه نشدین
نمیگم اونا بدن
اونا هم عالین ژاپنین جای بحث ندارن
میگم تو بعنوان مشتری دلیلت واسه اینکه بگی نه هایلوکس به این دلیل بدرد نمیخوره و ناوارا و ایسوزو بهتره انارو بخرم چیه؟
NAVID۰۰۹۸
۱۵ خرداد ۱۳۹۸سینا عزیز
بیشتر امر سلیقه ایه .
اما برای خود من ، هایلوکس یه چیزه دیگست .
me84
۱۵ خرداد ۱۳۹۸.
آره واقعا از این نظر درست میگی. منظورت رو خوب نفهمیدم.
فقط اسم هایلوکس به تنهایی یه دنیا اعتبار پشتشه.