نیسان آرمادا برای مدل سال جدید صاحب برخی تریمها و تغییرات مفید در تجهیزات شده است و به همین دلیل نیز، اندکی افزایش قیمت برای این شاسیبلند فولسایز مشاهده میشود. شروع قیمت آرمادا ۴×۲ SV در حال حاضر ۳۹۰۵۵ دلار است که ۴۷۰ دلار نسبت به مدل ۲۰۱۴ بیشتر است. این در حالی است که مدل آرمادا ۴×۴ SV با دیفرانسیل چهار چرخ متحرک قیمتی برابر ۴۴ هزار ۳۵۵ دلار دارد.
آپدیتهای نیسان آرمادای ۲۰۱۵ شامل طرح جدید چرخهای ۲۰ اینچی، بازنگری طراحی المانهای داخل کابین، اضافهشدن تنظیمکننده کمر برای صندلی راننده به صورت استاندارد و انتخابهای جدید برای رنگآمیزی بدنه میشوند. در زیر کاپوت، آرمادا همچنان از موتور ۵/۶ لیتری V8 با قدرت ۳۱۷ اسببخار در کنار گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک استفاده میکند. این ترکیب در تستهای سازمان حفاظت محیط زیست امریکا مصرف سوختی برابر ۱۸/۱ لیتر در شهر، ۱۲/۴ لیتر در جاده و ۱۵/۷ لیتر به صورت ترکیبی برای مدلهای ۴×۲ و ۱۹/۶ لیتر در شهر، ۱۳/۱ لیتر در جاده و ۱۶/۸ لیتر به صورت ترکیبی برای مدلهای ۴×۴ در هر ۱۰۰ کیلومتر نشان داده است. در نیسان آرمادا SV مدل ۲۰۱۵ تجهیزات استاندارد مختلفی از جمله چرخهای ۱۸ اینچی، صندلیهای جلوی تنظیمشونده، سیستم صورتی با ۸ اسپیکر همراه با رادیوی ماهوارهای و بلوتوث، گرمکن آینهها و ورودی بدون کلید ارائه شدهاند. در یک تریم بالاتر، آرمادا SL 4×۲ و SL 4×۴ قرار دارند که به ترتیب قیمتشان برابر ۴۴۱۴۵ و ۴۷۰۴۵ دلار است. در این تریم، تجهیزاتی مانند استارت فشار، آینههای کرومی، صندلیهای چرمی، طرحهای کروم بدنه و ریلهای سقفی، چراغهای مهشکن و چرخهای ۲۰ اینچی اضافه میشوند. بالاترین مدل در سری نیسان آرمادا ۲۰۱۵، آرمادا پلاتینیوم است که به دو صورت دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل، به ترتیب قیمتهایی برابر ۵۱۴۲۵ و ۵۴۳۲۵ دلار دارد. نسبت به مدل SL، مدل پلاتینیوم دارای تجهیزات اضافه زیادی است؛ امکاناتی چون تکیهگاه سر برای تماشای DVD پلیر، آینههای همراه با راهنما، اگزوز طرح کروم، عملکرد حافظه برای صندلی راننده، گرمکن ردیف دوم صندلیها، سیستم راهبری با نمایشگر لمسی و آینههای جمعشونده خودکار.۳۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
masoud v12
۲۶ مهر ۱۳۹۳خوبه ولی به پای پاترول 2015 نمیرسه.
وحید
۲۶ مهر ۱۳۹۳از پاترول هم طویل تر هم عریض تر هم ارتفاش بیشتره
DRAGONBORN
۲۶ مهر ۱۳۹۳عجب شاسی بلندی خوشمان آمد
DRAGONBORN
۲۶ مهر ۱۳۹۳صندلی های عقبش شبیه صندلی هواپیماست.
ای خدااااااااااااااااا
saeed.shariati
۲۶ مهر ۱۳۹۳داخلیش واقعا شیکه
بیرونش به نسبت قیمتش جالبه
ولی چهار نفره اس یکی از معایبشه
و اینکه موتورش وی۸ هس ولی قدرت کمی داره اینم عیبه
ولی حالا اگه اصرار کنه شرکت نیسان یکیشو مفتی حاضرم قبول کنم خخخخخخخخ
وحید
۲۶ مهر ۱۳۹۳غول بی شاخ و دم نیسان
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۲۶ مهر ۱۳۹۳من تو مدلای نیسان فقط با GTR مشکل دارم وگرنه از نیسان خیلی خوشم میاد به نظرم تو ژاپن بهترینه…
DRAGONBORN
۲۶ مهر ۱۳۹۳اتفاقا رضا من با همه نیسان مشکل دارم به غیر GTR افسانه ای نیسمو
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۲۶ مهر ۱۳۹۳بهتر که شبیه من نیستی :D
پوری پوریا!
۲۷ مهر ۱۳۹۳بابا gt-r چیه مگه همه بدشون میاد!؟ بده آسیا یه ماشین سر بلند تو کل دنیا داره؟
وحید
۲۸ مهر ۱۳۹۳رضا جان شاید بخاطر اینه که کلِ خیلی از ماشینایی رو که تو دوست داشتی خوابونده :D
hrf
۲۸ مهر ۱۳۹۳دقیقا وحید جان. خیلی ب خاطر همین ازش بدشون میاد
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۲۹ مهر ۱۳۹۳نه انفاقا 911 رو که نتونسته بخوابونه همین واسم کافیه!!!
DRAGONBORN
۲۶ مهر ۱۳۹۳پاترول از این سگ جون تره
DRAGONBORN
۲۶ مهر ۱۳۹۳خیلی شبیه اسکالیده
زیگما
۲۶ مهر ۱۳۹۳این آرمادای نیسان در واقع یه فول سایز اس یو وی هست که بر اساس نیسان تیتان ساخته شده و شاسی و موتور و گیربکس و پایه و اساسش مربوط به پاترول نیست
در واقع نیسان اومد از فرمول تویوتا برای رقابت با شاسی بلندای فول سایز امریکایی استفاده کرد و بر اساس پیکاپ سنگینش یه اس یو وی ساخت
تویوتا سکویا هم بر اساس تویوتا تندرای پیکاپ هست و باهاش مو نمیزنه فقط پشتش یه اتاق گذاشتن
آرمادا قابلیت ها و ویژگی های پاترول رو نداره و افرودش به خوبی پاترول نیست
نیسان پاترول در امریکا فروش نمیره ولی در عوض این ماشین مخصوص امریکایی ها ساخته شد
نیسان پاترول با کمی تغییر ظاهری، تحت نام اینفینیتی qx80 در امریکا عرضه میشه که علاوه بر تغییرات ظاهری، به امکاناتش اضافه شده
اینفینیتی qx80 در شاسی، موتور، گیربکس، سیستم های الکترونیکی و اکثر چیز ها با پاترول مو نمیزنه فقط امکانات داخلیشو زیاد تر کردن و ظاهر بیرونشو تغییر دادن
نسل قبلی اینفینیتی qx80 مثل آرمادای کنونی بر اساس تیتان ساخته شد بود و همین موتور روش بود
بعد نیسان متوجه شد که بازار امریکا نیازمند پاتروله که یکمی تغییر کرده باشه و این شد که qx80 نسل دومو ساختن بر اساس پاترول
در واقع به طور خلاصه qx80 در نسل اول مثل آرمادا روی شاسی تیتان ساخته شده بود ولی در نسل دوم روی شاسی پاترول!
این نیسان آرمادا و نسل قبلی qx80 جفتشون همین موتور 5.6 لیتری پر مصرف رو دارن
ولی نسل جدید qx80 موتور 5.6 لیتری جدید پاترول رو داره که 400 اسب قدرت داره و یه جورایی این موتور 5.6 لیتری، نسل جدید موتور 5.6 لیتری هست که روی تیتان و آرمادای کنونیه …..
یکمی پیچیدست داستان :D
DRAGONBORN
۲۶ مهر ۱۳۹۳زیگما اینم از عشقت!!!
وحید
۲۶ مهر ۱۳۹۳مرسی زیگما جان درسته این داستانی که گفتی پیچیدست اما پیچیده تر از اون استراتژی های عجیب و غریب شرکت نیسانه
فرهاد
۲۷ مهر ۱۳۹۳ممنون آقا زیگما استفاده کردیم
P.G
۲۶ مهر ۱۳۹۳تو این سبک اس یو وى هاى فول سایز فقط آمریکا!انصافاً شما قیافه و قدرت و استحکام و قابلیت هاى اینو یا دیگر محصولات ژاپنى رو با مثلاً شورولت تاهو یا سابربن یا اسکالید مقایسه کنید،واقعاً هیچ حرفى براى گفتن ندارن!
DRAGONBORN
۲۶ مهر ۱۳۹۳چراغای جلوش خیلی شبیه رونیزه؟یکم زیادی ساده هست
عباس
۲۶ مهر ۱۳۹۳قشنگه!مخصوصا طراحی داخلی ساده ولی دل چسب
مجتبی (ساروی)
۲۶ مهر ۱۳۹۳مصرفش وحشتناک بالاست اصلا هم قیافش خوب نیست شبیه نش کش شده
DRAGONBORN
۲۶ مهر ۱۳۹۳مجتبی مصرف همه خودروهای نیسان وحشتناک بالاست
ماکسیما یادت رفته؟
رضا
۲۶ مهر ۱۳۹۳ماله شماله.
وسلام.
مهران72
۲۶ مهر ۱۳۹۳نیسان اگه یه فکری به حال قیافه ساده و نچسب اس یو وی هاش بکنه،فروششو خیلی بیشتر میکنه
تو سی یو وی ها خوبه ها،مثلا قشقایی
ولی این مدل،پاترول و چندتا دیگه ظاهر خوبی ندارن
بهزاد
۲۷ مهر ۱۳۹۳مهران جان در صنعت اتومبیل سازی به نیسان لقب سلطان کراس اوور یا به نوعی شاسی بلند دادند و نسبت تولیدات و فروش کراس اوور نیسان به سدانهاش و اسپرتهاش بسیار بیشتره و بیشترین رشد فروش در 2014 این شرکت مدیون همین کراس اوورها و شاسی بلندها بوده و نظر بازار به ظاهر خودروهای نیسان مثبت هست و البته علایق متفاوته و محترم.
datsun
۲۷ مهر ۱۳۹۳کابینش خیلی لوکس تر شده عالیه
پر قدرت زیبا و با ابهت
این خودرو بیش از ده ساله با همین طراحی تولید میشه ولی فروش نسبتا خوبی داره تو آمریکا
از آقای انیس حسینی نویسنده تشکر می کنم
parseh net30
۲۷ مهر ۱۳۹۳خوراک مسافرتای طولانیه
REZA . JUST HYUNDAI
۲۷ مهر ۱۳۹۳خسته کننده هست
پوری پوریا!
۲۷ مهر ۱۳۹۳پسر آدمو یاد رونیز میندازه!! ماشین مناسب مسافرت دست جمعی هست!
Ahmad..F12
۲۸ مهر ۱۳۹۳انیس جان ممنون
رگه هایی از رونیز توش دیده میشه، مثلاً دستگیره در عقبش
قیمتش به نسبت خودش بالاست، مصرفش خیلی بالاست
ولی امکانات خوبی داره
ظاهرش هم از زمان خودش عقب تره
lamborghini REVENTON
۲۸ مهر ۱۳۹۳سلام یکی از این ها داخل ساری با پلاک روسیه دیدم خیلی بزرگ و با ابهت تر از تویوتا لند کروزر بود؟
interceptor
۲۹ مهر ۱۳۹۳قیمتش خیلی بالاست ، 52 هزار دلار این در مقابل 35 هزار دلار تویوتا لندکروز وی8 و البته پایین تر از 70 هزار دلار شورولت اسکالاید
اس یو وی های نیسان کلا سیستم تعلیق خشکی دارند به خاطر فنر های بسیار قوی که توشون بکار رفته ولی برای بار کشی(یا بارکشی همراه با حمل نفر) خیلی عالیند
تو شکرت نفت بیشتر ماشین های کار استیجاری نیسان پیکاپ یا رونیز هست و تعدادی ویتارا ولی واقعا نیسان هاش از پراید خشک ترن تو دست انداز و سرنشینان کاملا دست انداز های کوچیک رو با گوشت و استخون احساس می کنن..البته این جدیده شاید اینطوری نباشه
یاسین
۲ آبان ۱۳۹۳ITS A BIG ! BUT VERY NICE !
مهدی
۱۰ بهمن ۱۳۹۳سلام قیمتش تو ایران چنده؟چقدر میکشن روش؟اصلا به ایران وارد میشه؟فرق این با ایکسترا چیه؟ایکسترا همون رونیزه دیگه؟ایکسترا 2015 چنده وارد میشه قیمت دلارشو میدونم تو ایران چنده؟
SINA BLAZER
۷ فروردین ۱۳۹۴مطمن باشید هامر H2پیش این یه اسباب بازیه . من تو تهران از نزدیک دیدمش خیلی هیولا هستش
محمد
۲۹ تیر ۱۳۹۴من یکی از طرفداران دو اتیشه این ماشینم،دوستانی که از قیافه ماشین خوششون نیومده حق دارن فقط در چشم یه عاشق واقعی قشنگه من توی کرمانشاه این ماشینو دیدم به راحتی به اندازه ۲تا پرایده،تا از نزدیک نبینید صدای موتورو نشوید لطفاً قضاوت نکنید وقتی کنارش وایمیسد خیلی بلند انشاءالله قسمت بشه سوار شید
اگه یه روز از عمرم بمونه میخرمش