دومین نسل پیکاپ نیسان تایتان برای مدل سال ۲۰۲۰ فیس لیفت شد. این پیکاپ دارای تغییرات خوبی در ظاهر و تکنولوژی بوده هرچند طبق گفته IIHS، این خودرو نسبت به مدل ۲۰۱۹ از نظر ایمنی پسرفت داشته است. این موسسه اظهار داشته مدل ۲۰۲۱ تایتان در تست تصادف سمت سرنشین لغزش داشته و رتبه پذیرفتنی را به دست آورده است. این در حالی است که مدل سال ۲۰۱۹ تایتان امتیاز خوب را در این تست کسب کرده بود.
اگرچه نیسان تایتان به تازگی بهروز شده اما IIHS آن را برای حفاظت از تصادف اورلپ کوچک سمت سرنشین تست نکرده است. البته تستها نشان داده نفوذ به بخش صندلی سرنشین جلو بیشتر شده و همین امر باعث کاهش رتبه ایمنی خودرو شده است. طبق گفته IIHS، نیسان ساختار فریم جلو، ستون، ریل سقف و رکاب پایینی را تغییر داده و درعینحال کیسههای هوای زانوی سمت راننده را به این پیکاپ افزوده است. تایتان ۲۰۲۱ همچنین در بخش چراغهای جلو امتیاز ضعیف را کسب کرده درحالیکه مدل قبلی امتیاز مرزی را داشت.
در سپتامبر ۲۰۲۰ بود که این برند ژاپنی کیسههای هوای زانوی سمت سرنشین را به تایتان افزود هرچند پس از آن هم تایتان امتیاز پذیرفتنی را کسب کرد. البته نیسان تجهیزات ایمنی استاندارد بیشتری را به پیکاپ خود افزوده تا بتواند در تستهای برخورد خودرو به عابران و خودرو به خودرو امتیازات عالی را کسب کند. تایتان ۲۰۱۹ فاقد هرگونه تکنولوژی پیشگیری از برخورد بوده است. این پیکاپ بهروز شده همچنین دارای بسته سپر ایمنی ۳۶۰ نیسان بوده که شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، نوربالای خودکار و… میباشد.
این خودرو نسبت به قبل تغییرات زیادی داشته و پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری آن نیز کمی قویتر شده و قدرت ۴۰۰ اسبی و گشتاور ۵۵۹ نیوتون متری دارد. نیسان همچنین نمایشگر ۸ اینچی استاندارد را به تایتان فیس لیفت افزوده است. یک نمایشگر ۹ اینچی نیز در دسترس میباشد. قیمت مدل پایه تایتان از ۳۶۱۹۰ دلار شروع میشود.
اشکان
۱۹ بهمن ۱۳۹۹عجب !!! یادم باشه این رو هم به اون لیست ۷۰ تاییم اضاف کنم ??
اشکان
۱۹ بهمن ۱۳۹۹انگار یه بنده خدایی “همونی که خودش میدونه” دوباره راه دستکاری لایکها و دیسلایکها رو پیدا کرده !!!! خجالت بکش
AHMAD
۱۹ بهمن ۱۳۹۹تایتان کپی فورد رپتور کابین و عقبش که همونه جلوش رو یکم تغییر دادن ضایع نباشه ?
Zakaria
۱۹ بهمن ۱۳۹۹کاش پدال بیاد واژه “کپی” رو فیلتر کنه هیچ نظری با این کلمه مزخرف منتشر نشه. به شدت از این کلمه متنفرم. آخه کجاش شبیه رپتوره لامصب؟ برای طراحی نمای جلو همچین ماشینایی چالشای زیادی وجود داره. باید ارتفاع زیادی داشته باشه تا پیشرانه و سیستم انتقال قدرت بزرگ توش جا بشه. ساعت کاری ماشین زیاده پس رادیاتور و اینترکولر بزرگی داره پس به جلو پنجره بزرگی نیاز داره، ماشین کار هست پس به چراغ های بزرگ و پرنور احتیاج داره. سپرا باید جوری طراحی بشن که تجهیزاتی مثل وینچ با کوچکترین تغییرات روش نصب بشه. کل اجزاء باید جوری طراحی بشن که توی نمونه های پایه، هزینه تولید پایین باشه و از طرفی نباید خیلی ساده باشه تا بشه مدلهای پریمیم هم ازش ساخت. یعنی باید یه طراحی داشته باشی که هم چراغ های هالوژنی قدیمی برای نمونه پایه رو پشتیبانی کنه هم چراغای led نمونه های پریمیوم. حالا جنابعالی بفرما روی کاغذ چندتا اسکچ بزن و نگاش کن امکان نداره تمام المان هاش منحصر به فرد باشه.
!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!!
۱۹ بهمن ۱۳۹۹زکریا من و تو هر دوتامون سابقه های دیدگاه نویسی مون یکی شد!
البته اگه این یدونه ای که برات نوشتم رو حساب نکنیم!!!
datsun
۱۹ بهمن ۱۳۹۹دقیقا ۸۶ سال پیش یعنی ۱۹۳۴ اولین پیکاپ نیسان تولید شده و بی وقفه تا ۲۰۲۱ تولید شده دقت کن ۸۶ سال! واژه کپی واسه کمپانی های اصالت دارن خنده داره.
?Ali Hossein?
۱۹ بهمن ۱۳۹۹من با احمد موافقم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شبیه رپتوره!(یه قول زکریا از کلمه ی کپی استفاده نکردم!خب نتیجه اش شد این!)
Pa
۱۱ آذر ۱۴۰۱داش یکم تحقیق کن تایتان پیر تره
حسین
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ایمنی اش کمه ، عب نداره! بیان نیسان جونیور دیزل را بخرند کمتر از 11 هزار دلار!
تازه 3 برابر اینم بار بش بزنن!
فقط قبلش بیمه عمر بخرن!