حداقل ۲۳ خودروساز طراز اول جهانی تصمیم گرفتهاند در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ حضور نیابند و نیسان هم یکی از آنهاست که علیرغم معرفی یکی از مهمترین محصولات خود در اروپا غایب بزرگ این رویداد مهم خودرویی نام گرفته است.
اما خودروی مهمی که نیسان اخیراً معرفی کرده جوک ۲۰۲۰ است که جای خالیاش در فرانکفورت کاملاً به چشم میآید؛ اما نیسان این کراس اوور ساب کامپکت را در یکی از نمایشگاههای خودرویی ساخت خود رونمایی کرده است!
این نمایشگاه خودرو با نام کامل Francfort Show 2019 شناخته میشود که رویدادی کاملاً ساختگی بوده و نیسان با برگزاری آن خواسته با نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ شوخی کرده باشد. این خودروساز ژاپنی روستای فرانسفورت (برگردان فرانسوی فرانکفورت آلمان) در فرانسه را برای برگزاری نمایشگاه ساختگی خود انتخاب کرده است.
البته ما مطمئن نیستیم که حتی چنین روستایی وجود خارجی داشته باشد زیرا در نقشهی فرانسه چنین منطقهای دیده نمیشود. بههرحال نیسان اقدام به انتشار تصاویر و ویدئوی جدیدی از جوک ۲۰۲۰ در وبسایت اروپایی خود کرده است.
این رویداد ظاهراً در هفتم سپتامبر برگزار شده و پذیرای عموم مردم به خصوص مالکان جوک بوده است. نیسان فرانسه انتظار بازدید خیل عظیم بازدیدکنندگان را داشته و حتی قول سورپرایز ۱۵۰ بازدیدکننده ی اول را داده است. تاکنون تنها ۲۳ نفر با جوک خود به Francfort رفتهاند تا جوک جدید را تماشا کنند.
قطعاً دگرگونی صنعت خودرو در سالهای اخیر تأثیر زیادی روی نمایشگاههای خودرویی گذاشته و در واقع نمایشگاه امسال فرانکفورت هم از غیبت خودروسازان زیادی رنج برده است.
لیست بلندبالای غایبان این رویداد خودرویی شامل نام هایی همچون آبارث، آلپاین، آلفارومئو، استون مارتین، کادیلاک، شورولت، کرایسلر، سیتروئن، داچیا، دی اس، فراری، فیات، اینفینیتی، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، پژو، رولزرویس، سوبارو، سوزوکی، تویوتا و ولوو میباشد.
Amir.ferrari
۲۲ شهریور ۱۳۹۸خواسته تو هزینه ها صرفه جویی کنه نرفته فرانکفورت،فکر کرده چه کاریه چند میلیون دلار بابت ورودی و غرفه تو فرانکفورت پول بدیم،خودمون وسط بیابون یه نمایشگاه میزنیم و مالیات هم بهش تعلق نمیگیره
محمد
۲۲ شهریور ۱۳۹۸اتفاقا کار جالبی کرده
با این کار جوک رو سر زبانها انداخته،
تبلیغ رایگان جوک جدید روی سایتهای خودرویی به بهانه شوخی با نمایشگاه فرانکفورت رو کرفته
ریالی هم واسه حضور در نمایشگاه هزینه نکرده
درحالی که در صورت حضور در نمایشگاه به این بزرگی با رقبای گردن کلفت، شاید جوک اینقدر توی چشم نمیومد
.
اینها شیوه های نوین تبلیغات هوشمنده
به همه صاحبان کالاهای با نیاز به تبلیغات هم ، این نوع از تبلیغات کم هزینه و هوشمند و اثرگذار رو پیشنهادش میکنم
مزدا
۲۲ شهریور ۱۳۹۸خیلی دوست دارم نسل جدید جوک رو تو ایران از نزدیک ببینم واقعا دوست داشتنی شده
zeg
۲۲ شهریور ۱۳۹۸پس چرا فراری نمایشگاه نیومده
شاید حرفی برای گفتن نداره!
ارش
۲۲ شهریور ۱۳۹۸زیگ ،فراری نیازی به نمایشگاه و تبلیغ نداره!!در دور افتاده ترین نقطه هم فراری شناخته شده هس
ایمان
۲۲ شهریور ۱۳۹۸یکی از بهترین تغییر نسل های تاریخ خودرو همین تغییر نسل نیسان جوک هست ؛ بسیار هوشمندانه کار کردن مهندسین و طراحان نیسان دمشون گرم ??
net
۲۲ شهریور ۱۳۹۸قدرت و اعتبار یک شرکت اتومبیل ساز این هست که در نمابشگاهای مهم ماشین جهان مثل نمایشگاه فرانکفورت و ژنو و نیویورک و لس انجلس و دیترویت و واشنگتن و پاریس شرکت کنه و نیسان با خط جلوپنجره استیل زشت و طراحی بیرونی بد خسیس بازی دراورده
LEWIS HAMILTON (مجید)
۲۲ شهریور ۱۳۹۸:-/
Behrouz. anzali
۲۲ شهریور ۱۳۹۸شوخی باحالی بود . چقدر نیسان جوک قیافش خوب شده واقعا؟
حامد
۲۲ شهریور ۱۳۹۸از وقتی نمایشگاه فرانکفورت پر برند های چینی شده دیگه بزرگا براشون کسر شأنه بیان
LEWIS HAMILTON (مجید)
۲۲ شهریور ۱۳۹۸احتمالا اسم روستا هم ساختگیه !!!!!!!!
به هر حال هزینه ی نمایشگاه بالاست و محصولی مثل جوک هم سالیان ساله که داره عرضه میشه و با توجه به مشتری های خاص خودش واقعا احتیاجی به نمایشگاه برای معرفی نداره
net
۲۲ شهریور ۱۳۹۸حالا نیسان جوک خیلی زیبا بوده میخواسته معرفی کنه بهتر که جوک نرفته نمایشگاه معتبر فرانکفورت ،نیسان جوک خیلی زشته