افراد زیادی هستند که از سدان جذاب نیسان آلتیما خوششان میآید. هماکنون این خودروساز ژاپنی جزئیات مربوط به قیمت و مشخصات محصول جدید خود را منتشر کرده است. قیمت مدل دیفرانسیل جلوی آلتیما S از ۲۳۷۵۰ دلار آغاز میشود که در مقایسه با قیمت ۲۳۲۶۰ دلاری مدل سال پیشین افزایش اندکی داشته است. آلتیما برای اولین بار با سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس بوده و سفارش این سیستم در مدل پایه باعث افزایش قیمت به ۲۵۱۰۰ دلار میشود.
حتی تریم های پایهی آلتیما نیز بهصورت استاندارد با اپل کارپلی، اندروید اتو و بلوتوث و صفحهنمایش ۸ اینچی عرضه میشوند. رانندگان هم روی صندلی برقی با تنظیم در ۸ جهت خواهند نشست. به همهی این موارد باید سیستمهای ایمنی زیاد همچون ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو و هشدار درب عقب را اضافه کرد.
خریداران همچنین میتوانند سیستم ایمنی شیلد ۳۶۰ نیسان را سفارش دهند که شامل تشخیص عابران پیاده برای سیستم ترمز اضطراری خودکار، ترمز عقب خودکار، هشدار خروج از خط، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و نوربالای خودکار میباشد. حتی تریم پرچمدار پریمیوم بهصورت استاندارد با پایش محیطی هوشمند عرضه میشود.
نیسان اقدام به بهبود پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری کرده و قدرت آن هماکنون به ۱۸۸ اسب بخار و گشتاورش نیز به ۲۴۴ نیوتون متر رسیده است. پیشرانه قبلی قدرت ۱۷۹ اسبی و گشتاور ۲۴۰ نیوتون متری داشت. با قیمت ۲۹۱۵۰ دلار شما میتوانید آلتیما SR را بخرید. سدان جدید نیسان با پیشرانهی جدید ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو که دارای تکنولوژی کمپرس متغیر است هم در دسترس میباشد. این قلب آهنین خروجی ۲۴۸ اسبی و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری داشته و تنها در نمونههای دیفرانسیل جلو قابل سفارش است.
Mohammad
۸ مهر ۱۳۹۷یه سدان مناسب با قیمت معقول
ماکسیمای جدید از نزدیک خیلی زیبا بود شک ندارم اینم همون طوری هست
سامان اذری
۸ مهر ۱۳۹۷خیلی عالی شده
ولی نمیدونم چرا هیچ ماشینی تو این کلاس برام کمری جدید نمیشه
تو نسل های قبلی اکورد و مزدا 6 از کمری خیلی سر بودند ولی نسل جدید کنری تمامی نقاط ضعف رو تبدیل ب نقات قوت کرده ?
sina
۸ مهر ۱۳۹۷اکورد جدید 2 لیتری با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک بهتره داش سامان ??
F22RAPTOR
۸ مهر ۱۳۹۷از میون ژاپنی ها اول مزدا6 بعد آلتیما از همه متوارن تر و زیباترن
sina
۸ مهر ۱۳۹۷واقعا بینقصه
ژاپنی ها در تولید خودروهای اقتصادی واقعا سرآمد هستن. مثلا تو این کلاس با حضور آلتیما و کمری و اکورد و مزدا 6 واقعا رقابت برای بقیه سخته.
Genius
۸ مهر ۱۳۹۷حتی با دلار 17 تومانی هم اگه بدون تعرفه ظالمانه گمرکی وارد بشه فوق العاده مقرون به صرفه است ولی افسوس…
Mohammad
۸ مهر ۱۳۹۷عزیزم بیخیال ایران گمرک دلار شو . کار این سرزمین دیگه ساختس
NAVID۰۰۹۸
۸ مهر ۱۳۹۷عجب چیزیه
ali a
۸ مهر ۱۳۹۷هوندا سیویک +++++
نیسان آلتیما ——
sina
۸ مهر ۱۳۹۷علی جان
این دوتا ماشین تو یه کلاس نیستن.
آلتیما تو کلاس آکورد هستش.
محمد
۸ مهر ۱۳۹۷تفاوت ماکسیما و آلتیما چیه؟
مثل آریون و کمری…؟
آوالون و آریون؟
یا….؟
datsun
۸ مهر ۱۳۹۷مثل آوالون و کمری
نیسان، ماکسیما رو یه سدان اسپورت فول سایز نیمه لوکس معرفی میکنه و آلتیما رو سدان خانوادگی مید سایز
یاس ی
۹ مهر ۱۳۹۷خداییش چقدر زیباست، اگه نسخه فولش بخری که دیگه عالیه عالی.
ماشینهای نیسان ی حسی خاصی دارن.!!!!!!!!!!!!!. این سبک طراحیش که سنگ تموم گذاشته.
زمانی که هنوز واردات خودرو آزاد بود (سال 1992) شوهر عمه من یدونه وانت نیسان مدل 1990 از امارات آورد درحد صفر، از نظر ابعادو کلاس توی رده هایلوکس های شاسی کوتاه اون موقع بود. ولی وقتی کنار هم بودن نیسان یک سر و گردن بزرگتر بود. فضای داخلیش جوری طراحی شده بود که بیشرین استفاده از فضا را برده بود ، مثلا در مقابل تویوتای هم رده خودش چهار نفر آدم 60 ، 70 کیلیویی راحت روی صندلی جلو جا میشدن، ولی تویوتا سه نفر دیگه فولش بود. از نظر موتورو گیربکس هم واقعا سرتر از تویوتا های هم رده بود، کیفیتش خیلی خوب بود ولی نسبت به تویوتا قطعاتش به سختی توی بازار گیر میومد.
با اینکه ما بلوچها عاشق تویوتا هستیم ولی بارها به من ثابت شده که نیسان یذره خاصتره.
محمدرضا
۸ مرداد ۱۳۹۸سلام.کجاباید خرید کرد التیما رو؟