نیسان اعلام کرد قیمت پیکاپ بهروز شده تایتان و تایتان XD مدل ۲۰۲۰ از ۳۶۱۹۰ دلار آغاز خواهد شد.
این قیمت نشان دهنده افزایش چشمگیر نسبت به قیمت سال قبل تایتان کینگ کب S میباشد چراکه قیمت این خودرو در سال ۲۰۱۹ از ۳۳۹۶۰ دلار شروع میشد. بدتر اینکه هزینههای تحویل هم از ۱۳۹۵ به ۱۵۹۵ دلار رسیده و بنابراین اگر به دنبال خرید تایتان کینگ کب S مدل ۲۰۲۰ باشید باید ۲۴۳۰ دلار بیشتر بپردازید.
اگرچه هیچیک از ما افزایش قیمت خودروها را دوست نداریم اما تایتان ۲۰۲۰ بهبودهای زیادی داشته است. جدای از بدنهای بهروزتر، این پیکاپ ژاپنی به کابینی بهتر با پشت آمپرهای جدید و صفحهنمایش ۸ اینچی مجهز شده است.
از نظر ایمنی باید گفت سپر ایمنی ۳۶۰ نیسان بهصورت استاندارد در تایتان ۲۰۲۰ وجود دارد. به این ترتیب حتی مدل پایه تایتان از ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، هشدار خروج از مسیر، دستیار نوربالا و ترمز خودکار عقب سود میبرد.
این تغییرات به زیر کاپوت هم راه یافتهاند زیرا تایتان از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری ارتقا یافته با قدرت ۴۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۹ نیوتون متری استفاده میکند. به این ترتیب قدرت و گشتاور تایتان ۲۰۲۰ به ترتیب ۱۰ اسب بخار و ۲۶ نیوتون متر افزایش یافته است.
جدای از قویتر شدن، این پیشرانه با یک گیربکس جدید ۹ سرعته اتوماتیک هم همکاری میکند. این گیربکس جایگزین نمونه ۷ سرعته قبلی شده و تعویضهای نرمتر و سریعتری خواهد داشت.
البته خبر مهم اینکه پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری توربودیزل کامینز دیگر در دسترس نیست. نیسان میگوید این کار در درازمدت موقعیت بهتری ایجاد خواهد کرد هرچند به نظر میرسد نبود تقاضا سبب چنین کاری شده است.
این پیشرانه دیزلی تنها حذفیات تایتان ۲۰۲۰ نبوده زیرا نسخه تک کابین این خودرو نیز دیگر عرضه نمیشود. همانند پیشرانه دیزلی، احتمالاً این مدل نیز قربانی کمبود تقاضا شده است.
MOHAMAD.n.r
۱۳ بهمن ۱۳۹۸با تایتان خیلی حال میکنم. وبیشتر از توندرا دوسش دارم.
کابینش برای خودروی کار خیلی خیلی فراتر از انتظاره درست مثل محصولات لوکس ایران خودرو(البته از نظر خودشون)?????
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۸مقاله عالی بود مخصوصا عکسها ، دمتون گرم
NAVID۰۰۹۸
۱۳ بهمن ۱۳۹۸تا حالا پدال را با این همه عکس یکجا ندیده بودم که دیدم .
نمیدونم واقعاً چرا همچین ماشین خوبی در پس رقبای آمریکایی و تویوتا قرار گرفته در صورتی که همیشه تایتان پتانسیل بالایی برای فروش و رقابت داشته و حتی بنظر من طراحیش از تویوتا تاندرا هم قویتره .
کیفیت را میشه از دور و مواد استفاده شده لَمس کرد .
محمد
۲۱ مهر ۱۴۰۱داخل کیفیت ساخت نیسان حرف اول رو داخل ژاپن میزنه(در دنیا هم به همراه بنز جزو بهترین هاست) ولی تویوتا بیشتر صادراتیه…
Enzo
۱۳ بهمن ۱۳۹۸یعنی این نیسان آبی هایی هم که اینجاست واسه شرکت نیسانه دیگه .خداییش عمق بدبختیه ما مردم ایران قشنگ قابل لمسه.این نیسانیی که ما داریم درست واسه نیم قرن پیشه . تقریبا پنجاه سااااااااال پیش.خدایا یا ما رو نجات بده یا بکش.ببخشید جمع بستم
سیاوش
۱۳ بهمن ۱۳۹۸من عاشق تراک های فول سایزم ولی از طراحی داخلی همه شون یدم میاد
shahryar
۱۳ بهمن ۱۳۹۸عجب خریه??
ماکان
۱۳ بهمن ۱۳۹۸سلام . انشاالله که نیسان تایتان را در آینده و به همین زودی ها جوری طراحی کنند که از لحاظ امکانات کابین هم نسخه ی نسبتاً معمولی داشته باشد و هم نسخه ای که لوکس تر و کابین جادارتر جوری که در نسخه ی لوکس تر صندلی های ردیف عقب آن به صورت استاندارد به استراحتگاه پا مجهز باشد را هم برای سفارش موقع خرید داشته باشد .
Me
۱۳ بهمن ۱۳۹۸انشاالله ماشالله فتبارک الله
فارسی حرف بزن دوست عزیز
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۸همه ی وانت های فول سایز شبیه به همن
البته بیشتر هدفشون بازار آمریکاس
آمریکایی پسند میسازن
Afg
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا نیسان بد اورده این ماشین لیاقت فروش بالای ۲۰۰ هزارتارو داره