قیمت نیسان روگ (Rogue) مدل ۲۰۱۷ از ۲۴ هزار و ۷۶۰ دلار آغاز میشود که این شامل ۹۴۰ دلار هزینه تحویل در مقصد نیز هست. در مقایسه با نیسان روگ ۲۰۱۶، نسخه تازه ۲۰۱۷ به اندازه ۶۳۵ دلار گرانتر است و با برخی تغییرات ملایم در طراحی، آپشنهای بیشتر در زمینه تکنولوژیهای ایمنی و یک پیشرانه هیبرید جدید ( که البته قیمتگذاری مدل آن بعداً منتشر میشود) در دسترس مشتری قرار میگیرد.
روگ ۲۰۱۷ همچنان به استراتژی تریمهای سهگانه این مدل نیسان وفادار خواهد بود و شامل نسخه پایه روگ S، نسخه متوسط روگ SV و بالاترین سطح روگ SL میشود. در میان تجهیزات استاندارد مشترک در تمام نسخههای روگ، مواردی چون چراغهای روشنایی روزانه LED، اتصال بلوتوث، سیستم اطلاعات و سرگرمی «نیسانکانکت»، یک دوربین نمای عقب و ورودی بدونکلید دیده میشوند.
قیمت روگ SV از ۲۶۱۸۰ دلار شروع میشود و تجهیزاتی چون یک نمایشگر نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک پشتسر، استارت از راه دور، سیستم کنترل هوای دوگانه، پوشش پنجرههای عقب و صندلی تنظیمشونده برای راننده را اضافه میکند. در یک سطح بالاتر، مشتری برای داشتن روگ SL باید مبلغی برابر ۳۰ هزار و ۹۰۰ دلار پرداخت کند. در مقابل، امکاناتی مانند صندلیهای چرمی، گرمکن غربیلک فرمان و صندلیهای جلو، سیستم صوتی Bose و سیستم ناوبری در اختیار قرار میگیرد. در همین حال، با انتخاب پکیج «SL پلاتینیوم»، لیست بلندی از تجهیزات پیشرفته ایمنی و دستیار راننده، از جمله کروز کنترل انطباقی، سیستم حفظ حرکت بین خطوط و ترمز اضطراری به خودرو اضافه میشود.
همانطور که قبلاً در گزارشها آمده بود، موتور ۲.۵ لیتری I-4 نیسان همچنان در مدل جدید روگ نیز مورد استفاده قرار میگیرد و خروجی آن به میزان ۱۷۰ اسببخار و ۲۳۷ نیوتنمتر برآورد شده است. در حالی که یک سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) قدرت را به چرخهای جلو ارسال میکند، یک آپشن دیفرانسیل تمامچرخ محرک نیز با هزینه اضافی ۱۳۵۰ دلار برای روگ ۲۰۱۷ درنظر گرفته شده است. روگ جدید بهزودی در نمایشگاههای فروش نیسان عرضه میشود و اندکی پس از آن باید منتظر ورود «روگ هیبرید» به بازار باشیم. [دانلود ویدئو] منبع: automobilemag
ببخشید میدونم ربطی نداره فقط میخوام صدام به ادمین برسه.
ادمین جان برادر تو که (کرایسلرME 4-12 ) رو معرفی کردی برای این که بچه ها فکر نکنن در مقابل کرایسلر فورد و جنرال موتورز بیکار نشسته بودن لطف کن این کانسپت ها رو هم در آینده معرفی کن:
در ضمن تو بین کراس اور های نیسان ، مورانو رو خیلی بیشتر دوست دارم. امیدوارم تو نسلهای بعدی مشکلاتش حل بشه، مثلا یه جا خوندم که سیستم تعلیقش بعد از عبور از پیچ دچار حالت گهواره ای میشه یا مثلا گیربکس cvt اون در انتقال گشتاور آنی تعلل نشون میده. خدایی طراحیش خوفه. ظاهر اون نسل که شبیه جارو برقی سامسونگ بود رو خیلی دوست داشتم.
تقریبا 30 هزار دلار نسخه فول آپشن یعنی چیزی حدود 100 میلیون به پول ما خخخخخ وقتی بری از بازار ایران قیمت بکنی زیر 300 نمیتونی بخریش تازه کلی از آپشن هاشو هم برمیدارن و نمونه بی کیفیت تر میندازن جاش
GOD BLESS AMERICA
۲۷ مهر ۱۳۹۵ببخشید میدونم ربطی نداره فقط میخوام صدام به ادمین برسه.
ادمین جان برادر تو که (کرایسلرME 4-12 ) رو معرفی کردی برای این که بچه ها فکر نکنن در مقابل کرایسلر فورد و جنرال موتورز بیکار نشسته بودن لطف کن این کانسپت ها رو هم در آینده معرفی کن:
1. cadillac cien
2. ford gt 90
GOD BLESS AMERICA
۲۷ مهر ۱۳۹۵در ضمن تو بین کراس اور های نیسان ، مورانو رو خیلی بیشتر دوست دارم.
امیدوارم تو نسلهای بعدی مشکلاتش حل بشه،
مثلا یه جا خوندم که سیستم تعلیقش بعد از عبور از پیچ دچار حالت گهواره ای میشه یا مثلا گیربکس cvt اون در انتقال گشتاور آنی تعلل نشون میده.
خدایی طراحیش خوفه.
ظاهر اون نسل که شبیه جارو برقی سامسونگ بود رو خیلی دوست داشتم.
mojtabaaston
۲۷ مهر ۱۳۹۵تقریبا 30 هزار دلار نسخه فول آپشن
یعنی چیزی حدود 100 میلیون به پول ما
خخخخخ
وقتی بری از بازار ایران قیمت بکنی زیر 300 نمیتونی بخریش
تازه کلی از آپشن هاشو هم برمیدارن و نمونه بی کیفیت تر میندازن جاش
احمد باقری
۲۷ مهر ۱۳۹۵طراحی خیلی خوبی داره.
تندیس
۸ بهمن ۱۳۹۵یکی ازبهترینهای بازاره…ولی قیمتهایی که توایران روی خودروها میزارن غیرمنصفانه اس..صدای هیچکسی هم به هیچ جا نمیرسه…همش هم زیرسرایران خودرو وسایپاس…