نیسان از تقاضای زیادی برای محصولات الکتریکی خود لذت برده و اخیراً گزارش کرده که فروش این خودروها در آخرین سال مالی منتهی به ۳۱ مارس با ۱۰ درصد افزایش همراه بوده است.
این خودروساز ژاپنی سال پیش از دومین نسل لیف الکتریکی رونمایی کرد و فروش آن از اکتبر ۲۰۱۷ در ژاپن و آمریکا آغاز گردید.
در سال مالی ۲۰۱۷ مجموع ۵۴۴۵۱ دستگاه لیف در سراسر جهان به فروش رفته که نسبت به فروش ۴۷۴۲۳ دستگاهی سال پیش از آن رشد ۱۵ درصدی را نشان میدهد. از آنجایی که لیف جدید امسال در بازارهای آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه هم عرضه میشود بنابراین فروش آن بیشتر هم خواهد شد. لیف از زمان معرفی در سال ۲۰۱۰ شاهد فروش بیش از ۳۲۰ هزار دستگاهی در ۵۱ بازار جهانی بوده است.
عملکرد قوی محصولات الکتریکی نیسان در جهان نشان دهنده تجربه و پیشگامی ما در تکنولوژی خودروهای الکتریکی است. نیسان لیف که یکی از پیشرفتهترین خودروهای دنیاست نقش قابلتوجهی در افزایش فروش نیسان داشته است. این خودرو پرفروشترین محصول الکتریکی دنیا بوده و در دسترس اکثر افراد است. ما انتظار داریم پیشرو بودن خود را در سال ۲۰۱۸ ادامه دهیم.
نیسان لیف جدای از دارا بودن جدیدترین مجموعه باتری و قوای محرکه دارای تکنولوژیهای پیشرفتهای همچون سیستم رانندگی خودکار پروپایلوت، پارک پروپایلوت و e-Pedal میباشد.
Sajjad
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ظاهر مناسب
قیمت مناسب
مشخصات فنی مناسب
پس عادیه که روز به روز محبوب بشه
#ali.m#
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷سواری نرم ،یکی از مشخصات عالی این ماشینه .
M
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷اینو میشه راحت بیاری تو کشور با تعرفه5درصد
بهراد
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷خدمات پس از فروش ، جایگاه های شارژ سراسری و لوازم یدکی اصلی ترین ضعف هاش تو ایران هستن
تعداد انگشت شماری خودروی الکتریکی در ایران هست .
اما سهم پلاگین ها زیاد تره،
نمایندگی هایی که هیبرید وارد می کنن یا دستی در پلاگین ها دارند باید زیر ساخت های لازمه رو تامین کنن وگرنه یه خودروی داخل شهری هست با شارژر برق خانگی که معلوم نیس چقدر طول میکشه.فرهنگ هم موثره،مثلا تو یه پارکینگی شما پریز پیدا کردی زدی شارژ رفتی خرید وقتی برگشتی میبینی یکی کابلو از جاش در آورده با خودش برده???