اختصاصی پاریس: اولین خودروی نیسان مدل جدید نیسمو جوک است که از اوایل سال ۲۰۱۳ ابتدا در اروپا و سپس در ژاپن و آمریکا عرضه می شود. تغییراتی که نیسمو بر روی این مدل انجام داده شامل سپر جدید جلو با ورودی هوای بزرگتر و LEDهای مخصوص روز، رینگ های ۱۹ اینچ، قاب های قرمز رنگ برای آینه های جانبی، تریم جدید برای روکش چرمی فرمان و اهرم دنده و صندلی ها و در نهایت افزایش ۱۰ اسب بخاری قدرت پیشرانه ۱.۶ لیتری این کراس اور است که ۲۱۵ اسب بخار به همراه ۲۵۰ نیوتن متر را به همه چرخ های خودرو منتقل می کند.
دومین محصول نیسان، شاسی بلند مفهومی TeRRA بود که هرچند راهی بازار نمی شود اما برخی ویژگی های آن به حتم در محصولات آتی نیسان بکار گرفته خواهند شد؛ به عنوان مثال می توان به طراحی جدید صندلی های آن اشاره نمود که به اعتقاد طراحان بیشترین فضای دید را (در بین محصولات نیسان) برای سرنشینان این خودرو فراهم آورده است.
سومین خودروی نیسان، تاکسی های ۲.۰ لیتری چهار سیلندر نیسان است که چندی پیش به صورت رسمی به عنوان ناوگان تاکسیرانی جدید نیویورک برگزیده شد. قابلیت حمل ویلچر، سقف پانورا، نمایشگر برای سرنشینان، صندلی شش حالته برای راننده و خروجی برق برای کابین جلو و عقب از مهم ترین ویژگی های این ون خواهند بود.
آخرین محصول نیسان فیس لیفت جدید 370Z است که به عنوان مدل ۲۰۱۳ راهی بازار می شود. نیسان همچنین برای بازار اروپا دو رنگ جدید Midnight Blue و Magma Red را نیز مهیا کرده است. پیشرانه ۳.۷ لیتری V6 این خودرو که ۳۲۴ اسب بخار قدرت دارد، 370Z را ۵.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت خواهد رساند. قیمت پایه ای این خودرو اگرچه قطعی نشده اما به احتمال فراوان از حدود ۴۸,۰۰۰ دلار برای بازار انگلستان آغاز خواهد شد.
ماشین باز
۱۲ مهر ۱۳۹۱نیسان جوک مثل شتر گاو پلنگ می مونه!
hesan
۱۳ مهر ۱۳۹۱امریکا کجاش کافر اقای mory؟
نیسان به گرد تویوتا هم نمیرسه اما 370z اش یچی دیگس.
سامان
۱۵ مهر ۱۳۹۱به نظر من نمیشه مقایسه کرد زیرا تویوتا بیشتر به کیفیت و مصرف سوخت دقت میکنه ولى نیسان به طراحى آینده (Future Design) و موتور هاى پر قدرت.
مثلاً نیسان تیانا، GTR یا همین JUKE را اگر ببینید طراحى عجیب و قریبى دارند بهمراه موتور هاى قوى و قدرتى.
و تویوتا نیز با کیفیت ترین ماشین هاى دنیا را مى سازه که مصرف سوخت کمى دارند یا حتى برقى هستند مانند Prius یا Camry Hybrid.
ولى کلاً تو کشور هاى ثروتمند و پیشرفته اکثراً ماشین هاى ژاپنى مى خرند بطورى که تنها تویوتا بیشترین سهم بازار خودروى آمریکا، روسیه، خاور دور و خاورمیانه را دارد و تا رتبه دهم نیز ژاپنى هاى دیگر همچون نیسان، هوندا، مزدا و سوبارو سهیم هستند.
hesan
۱۶ مهر ۱۳۹۱نیسان با چراغ جلوش فقط اسمون رو روشن میکنه.هه
mory
۱۲ مهر ۱۳۹۱نیگا کن تو رو به خدا 370z روتو خارج میشه با 48هزار دلار خرید اونوقت میاد تو ایران میشه …
با یه حقوق متوسط تو آمریکای کافر میشه اینو خرید ولی تو ایران با وقار باید چند سال جوووووووووون بکنی یه پراید بخریی
peiman09
۱۳ مهر ۱۳۹۱هیچوقت از طراحی این ژاپنی ها خوشم نیومده . فکرکنم با اون چشماشون یه جور دیگه میبینن
محسن
۱۳ مهر ۱۳۹۱ظاهر juke خیلی خاص و منحصر به فرده و اتفاقا من از چنین ماشینایی با طراحی نامتعارف (مثل الفا رومئو و همین جوک) خوشم میاد چون یه زیبایی ای پشت ظاهر نامتعارفشون هست که هیچ کدوم از ماشینای خوشگل دلبر! امروزی ندارن
هادی
۱۷ مهر ۱۳۹۱جوک یکی از شاهکارهای طراحان نیسانه و با موتور قدرتمندش جای هیچ حرفی نذاشته …
حمید
۱۹ مهر ۱۳۹۱پس gtr کو ؟؟
حیف gtr که عکسش اینجا نیست.
کیوان
۲۸ مهر ۱۳۹۱به نظر من نیسان بهترین کارخانه ژاپنی ودر عین حال یکی از مرموز ترین کارخانه های دنیاست،کلا یه جورایی خاصه Skyline GT-R R34 و 350Z به نظرم از بهترین سوپراسپرت های تاریخن.
ابراهیم
۲۲ آبان ۱۳۹۱کیوان جون دمت گرررررررررررررم .
داریوش
۳۰ آبان ۱۳۹۱شرکت نیسان هرچی باشه خیلی از خودرو ساز های داخلی بهتره
همین نیسان جونیور 2000 یا لیسان آبی ( اونم فقط سایپاش )
من کارم رانندگی نیسان است و بازار آهن کمالشهر کار می کنم
رو یه نیسان وانت بالای 8 تن بار آهن زدیم
5 تن میلگرد و 3 تن نبشی
خود ماشین هم بالای 2 تن هست
میشه بالای 10 تن
کدوم وانتی اینقدر میتونه بار ببره
هرچند معلوم بود که ماشن تو هر 100 کیلومتر بالای 50 لیتر بنزین میخوره ولی بنده خدا صداش در نیومد
تازه اگه دیزل بود فکر کنم راحت میتونستیم بهش 10 تن بار بزنیم
بعد بگید نیسان بد این ها همش به خاطر موتور قویش است
arman
۶ آذر ۱۳۹۱man nissan juke 2012 daram va az behtarin mashinhaii ke ta behal dashteam hast farman paziri daghigh va binaziri dare ino be pesara migam ke bedonan amar khoor vahshatnaki ham dare :)
مهران
۲۰ آذر ۱۳۹۱اون وقت تو کجای ارانی که نیسان جوک داری؟(البته قصد بی ادبی نداشتم)