نیسان نسخهٔ بروز شدهٔ GT-R را برای مدل ۲۰۲۲ در بازار ژاپن معرفی کرده است. یکی از مهمترین خبرها در این بهروزرسانی، ارائهٔ دو نسخهٔ تولید محدود جدید به نامهای GT-R پریمیوم ادیشن T-Spec و GT-R ترک ادیشن T-Spec برای بازار ژاپن است. از هرکدام از این نسخههای ویژه فقط صد دستگاه تولید خواهد شد.
نسخهٔ پریمیوم ادیشن که قیمت آن در ژاپن از ۱۵.۹ میلیون ین معادل ۱۴۴,۶۰۰ دلار آغاز میشود، در ظاهر با رینگهای عریضتر برنزی رنگ قابلشناسایی خواهد بود. این نسخه همچنین از طراحی داخلی منحصربهفرد و تنظیم ویژهٔ تعلیق هم بهره میبرد. نسخهٔ ترک ادیشن هم که توسط نیسمو طراحی شده است، به سقف و درب صندوق جدیدی از فیبر کربن برای کاهش وزن به همراه بسیاری از قطعات نیسمو مجهز شده است.
این نسخه با قیمت ۱۷.۹ میلیون ین معادل ۱۶۲,۶۰۰ دلار، گرانترین عضو خانوادهٔ GT-R مدل ۲۰۲۲ محسوب میشود. این در حالی است که قیمت پایهٔ GT-R مدل ۲۰۲۲ در ژاپن از ۱۰.۸ میلیون ین معادل ۹۸,۵۰۰ دلار آغاز میشود. از این نسخههای ویژه که بگذریم، GT-R معمولی هم بهروزرسانیهایی مثل تجهیز به ترمزهای کربن سرامیکی، اسپویلر عقب فیبر کربنی و کاور پیشرانهٔ اختصاصی را تجربه کرده و نیسان دو رنگ بیرونی جدید شامل یشمی و بنفش را هم برای آن ارائه کرده است.
نیسان همچنین نسخهٔ تولید محدود جدیدی بنام GT-R T-Spec را هم برای بازار ایالاتمتحده تدارک دیده است. این نسخه بالاتر از GT-R پریمیوم قرار میگیرد و با همان دو رنگ جدید یشمی و بنفش ارائه میشود. GT-R T-Spec از طریق گلگیرهای جلوی عریضتر، رینگهای ۲۰ اینچی طلاییرنگ، ترمزهای کربن سرامیکی، اسپویلر عقب فیبر کربنی، آینههای همرنگ بدنه، ورودیهای هوای مشکیرنگ روی کاپوت و نشانهای T-Spec از نسخههای دیگر قابلتشخیص خواهد بود.
این نسخه در داخل هم از نشانهای ویژه، تودوزی سبزرنگ، صندلیهای چرمی و رو سقفی آلکانترا بهره میبرد. زیر کاپوت اما همچنان همان پیشرانهٔ آشنای ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو قرار گرفته که ۵۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دوکلاچه به هر چهارچرخ منتقل میشود. به گفتهٔ نیسان، نسخهٔ GT-R T-Spec در تعداد بسیار محدودی از زمستان با قیمت ۱۳۸,۴۹۰ دلار در ایالاتمتحده عرضه خواهد شد. فروش GT-R مدل ۲۰۲۲ در ژاپن هم از نیمهٔ دوم اکتبر آغاز میشود.
کافر مقدس
۲۴ شهریور ۱۴۰۰هنوزم انجین ش رو اون 4تا ژاپنی به صورت دستی میسازن؟
فقط 4نفر از رمز و راز انجین جی تی آر سر در میارن
Ninja
۲۴ شهریور ۱۴۰۰14 سال گذشت
سال بعد 2022 میشه 15 سال و نسخه 377 هزار دلاری تولید محدود با 710 اسب موتور ار 50 تولید میشه با ارزش کلکسیونی بالا
نسل بعد هم میتونه سال بعدش 2023 معرفی و وارد بازار شه 2 سال یا 3 سال دیگه شاهد نسل بعد هستیم
Ninja
۲۴ شهریور ۱۴۰۰۱۴ سال گذشت
سال بعد ۲۰۲۲ میشه ۱۵ سال و نسخه ۳۷۷ هزار دلاری تولید محدود با ۷۱۰ اسب موتور ار ۵۰ تولید میشه با ارزش کلکسیونی بالا
نسل بعد هم میتونه سال بعدش ۲۰۲۳ معرفی و وارد بازار شه ۲ سال یا ۳ سال دیگه شاهد نسل بعد هستیم
datsun
۲۴ شهریور ۱۴۰۰آره با دست اسمبل میشه و اسم استاد کار هم روش حک میشه برای مسولیت پذیری یه جا خوندم کار یکیش بهتره و موتوری که جمع میکنه پنج اسب بیشتر قدرت داره
Ninja
۲۴ شهریور ۱۴۰۰و جالبیش اینه که همه موتور ها اسب بخاری متفاوت میدن و شاید بعضی ها بیش از 20 اسب اختلاف داشته باشند
رضا الهی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰حکم GTA V بازیا رو داره از بس که دارن میدوشنش و نسل جدیدشو نمیدن بیرون
Ninja
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ولی همه میدونن هردو (هم جی تی ار هم جی تی ای) نسل بعدی هم دنیای خودرو (دنیای بازی) متحول میکنه نسل الانشم عالیه و هنوزم از خیلیا سر تره و همینطور وقتی معرفی شد دنیای خودرو (دنیای بازی) متحول شد هم جی تی ار هم جی تی ای وی اینطورین
زیزیگولو
۲۴ شهریور ۱۴۰۰یکی از سریعتین ماشینای دنیا و البته مثل همیشه جذابو دوست داشتنی
hssn
۲۴ شهریور ۱۴۰۰رنگ Millennium Jade و Midnight Purple هستن که از رنگای خاص ساخت نیسان بودن و آخرین بار توی اسکایلاین R34 از این دو تا رنگ استفاده شد و حالا دوباره توی GTR استفاده کردن از این دو رنگ و این بنظرم خیلی جذاب بود
کاش پدال بجای استفاده از کلمه یشمی و بنفش اسم دقیق این دو تا رنگو میگفت…
امیر
۲۴ شهریور ۱۴۰۰اتفاقا تردد r34 توی آمریکا فکر می کنم ممنوع بوده. قوانین اجازه نمی داده.
و اگر طبق قانون فدرال ماشین رو تغییر می دادی مشخصات فنی رو می تونستی تردد
کنی.
همینطور به شدت به نسل جدید نیازه. البته هنوز هم جذابه.
mos
۲۴ شهریور ۱۴۰۰دقیقا
فقط ۱۳۲ تا R34 V-SPEC با رنگ midnight purple تولید شد و فقط یه دونه از این رنگ تو آمریکاست…
Mehdi
۲۴ شهریور ۱۴۰۰خدایا بسه دیگه😭بابا خسته شدیم دیگه🥱
۱۶سال شد هنوز همون ریختی
آرین
۲۴ شهریور ۱۴۰۰با این روندی که کمپانیها برای طراحی پیش گرفتن همین ریختی بمونه بهتره
Ninja
۲۴ شهریور ۱۴۰۰14 سال
M.K karimi
۲۴ شهریور ۱۴۰۰داداش وقتی چند سال بعد الکترکیشو فرستادن به بازار روزی صد بار آرزوی همینو با این ریخت و قیافه میکنی 😂😂
دوست دارم GT_R برقی رو ببینم چی بشه 😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ شهریور ۱۴۰۰بنظرم بعضی ماشینا تغییر نکنن بهتره، این طراحیش شاید قدیمیه اما واقعا خوبه و بنظرم عین چلنجر نیازی به تغییر نداره…
akrh78
۲۵ شهریور ۱۴۰۰تو این اوضاع که کمتر ماشینی نسل جدیدش انگشت کوچیکه نسل قبلی از نظر زیبایی نیست به نظرم همین gtr رو بزارن برامون بمونه البته برا اونا که پولشو دارن
Hamid
۲۴ شهریور ۱۴۰۰بشدت منتظر نسل جدید هستیم ولی هنوز هم طراحی جذابی داره!
از بهترین گزینه های خرید یه ماشین باز هست این جی تی ار دوست داشتنی!
Reza Waffen SS
۲۴ شهریور ۱۴۰۰لعنتی یه تغییری به خودت بده دیگه خستمون کردی
احمدرضا
۲۴ شهریور ۱۴۰۰پیرمرد پر حاشیه و البته همچنان جذاب
محمد امین
۲۴ شهریور ۱۴۰۰واقعا gtr رو دوست دارم ، ماشین خاصی هست ، تنها چیزی که راجبش میشه گفت ، اینه که باید موتورش رو یه بروز رسانی کنن ، هرچندددر شتاب صفرتا صد عالی هست ، امادشتاب ثانویه اش کمه
شتاب صفر تا صد ۲.۴ رو هم من ازش دیدم ، یعنی مثل ۹۱۱ توربو اس
Farzad
۲۴ شهریور ۱۴۰۰نیسان GTR فقط یک سوپراسپرت نیست ، بلکه یک نماد هست ، یک فرهنگ و هنر ژاپنی .
به نظرم اصلا این طراحی نباید تغییر کنه .
گودزیلا باید گودزیلا باقی بمونه هرچند که خیلی پیر شده و حتی تو پیست از یه فسقلی شکست میخوره .
Ninja
۲۴ شهریور ۱۴۰۰I love Godzilla
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۴ شهریور ۱۴۰۰در اینکه ده سال پیش خودروی دوست داشتنی و جذابی بوده شکی نیست ولی بعد گذشت این همه سال این قیمت بالا بنظرم اصلا منطقی نیست، گزینه های خیلی بهتری وجود داره.
datsun
۲۴ شهریور ۱۴۰۰نسل جدید معرفی میکرد بهتر بود ولی سن برای اسپرتهای ژاپنی معنی نداره وقتی هنوز gtr های سی سال پیش با همون اتاق و موتور تقویت میشن و درگ و ریس هم برگزار میکنن هزاران عددش هنوز استفاده میشن این gtr که دیگه جایگاه خودش رو داره و مدل 2022
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۴ شهریور ۱۴۰۰کم کاری یا محافظه کاری ژاپنی هارو اینطوری پوشش ندید!
همون gtr های سی سال پیش هم این همه سال یک نسلشون رو خط تولید نمیرفت.
datsun
۲۴ شهریور ۱۴۰۰این ماشین بعد از چهارده سال هنوز محبوبه و الان هم جز بهترین هاست
AMG GT R
۲۴ شهریور ۱۴۰۰جانم GT R
Mf1
۲۴ شهریور ۱۴۰۰از لحاظ طراحی با نسخه های قدیمی آنچنان تغییر نکرده که این عالیه
ای کاش تویوتا سوپرا دهه ۹۰ راه نیسان میرفت حداقل اصالت وطراحی سوپرا حفظ میشد
MOHAMMAD.n.r
۲۴ شهریور ۱۴۰۰هنوزم بعد از اینهمه سال پای ثابت درگ هاست!!!
نسل جدید میخواد چیکار🤷🏻♂️کسی که دنبال زیرپا و پرفورمنس و تیون پذیری فوق العاده باشه اینو میخره. کسی هم که قیافه و پاخور میخواد با این پول گزینه های زیادی داره!!
اینو فقط باید بخری و تیونش کنی. ۲۰۰هزار دلار خرج کنی(با قیمت خودماشین ۲۰۰ هزار دلار) و باهاش ماشینای چند میلیون دلاری رو جر بدی.
یکی از درگ های کارواو جی تی آر تیون شده که حدود ۱۷۰ هزار پوند قیمت داشت چهارصد متر رو توی 8/4 ثانیه رفت!!! بوگاتی شیرون 9/2 ثانیه!!
mohamadreza
۲۴ شهریور ۱۴۰۰بار اول که نیسان gt_r رو توی مسابقات درگ کیش دیدم متوجه شدک که چرا اسمش گودزیلاس
با اینکه خودم یه ب ام و باز قهارم ولی عاشق جی تی آر هم هستم
Dna
۲۴ شهریور ۱۴۰۰اهل فن لطفا t-spec رو معنی کنید
Aliasn
۲۵ شهریور ۱۴۰۰وقتی نیسان یه مدل سفارشی میزنه با spec متمایزش میکنه برای مثال نیسان سیلویاSilvia.spec-Rیا r34 m-spec.
Dna
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ممنون 🙏
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ شهریور ۱۴۰۰عالیه فقط کمی قدیمی شده💪
Afg
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱خیلی خوبی
مانی
۱۳ آذر ۱۴۰۱ماشین فوقالعاده ای هست ولی نیسان داره کار اپل رو انجام دقیقا هر سال همون