ممکن است صنعت خودروسازی در حال گذار به سمت آینده الکتریکی باشد اما هنوز هم زمان زیادی برای نسل جدید نیسان Z بنزینی وجود دارد که حالا سرانجام رسماً معرفی شده است. در طراحی بیرونی نسخهٔ تولیدی این خودرو هیچ شگفتی خاصی وجود ندارد زیرا آینه کاملی از کانسپت Z پروتو است که سال گذشته معرفی شد و تغییرات ظاهری بسیار اندکی را تجربه کرده است.
درواقع، مهمترین تغییری که در ظاهر Z تولیدی انجام گرفته، اضافه شدن یک اسپویلر به لبه درب صندوق است که کمی نمای عقبی را تهاجمیتر میکند. Z جدید کاپوتی کشیده با خطوطی عضلانی دارد و جلوپنجره مربعی بحثبرانگیز نسخهٔ کانسپت را همچنان حفظ کرده است. چراغهای بیضیشکل جلو نیز با دیلایتهای LED در بالا و پایین، مدل 240Z دههٔ ۷۰ را یادآوری میکنند. برای این خودرو سه رنگ بیرونی تکی و شش ترکیب دورنگ قابل انتخاب خواهد بود.
از زمان معرفی Z پروتو در سال گذشته، حرفوحدیثهای زیادی در مورد پیشرانهٔ آن مطرح شد و میدانستیم که قرار است در سینهٔ Z جدید یک موتور ۳ لیتری V6 توئین توربو قرار گیرد. حال دقیقاً همین اتفاق رخ داده و این موتور با تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور، از قویترین نسخهٔ تویوتا سوپرا قدرت بیشتری دارد. همچنین خروجی این موتور نسبت به پیشرانهٔ تنفس طبیعی 370Z نیز افزایش قابلتوجه ۶۸ اسب بخاری و ۱۰۹ نیوتن متری را تجربه کرده است.
برای انتقال نیروی این موتور به چرخهای عقب، دو گیربکس مختلف شامل شش سرعتهٔ دستی و نُه سرعتهٔ اتوماتیک در نظر گرفته شده است که گیربکس دستی از لانچ کنترل پیشرفتهای برخوردار بوده و همراه با میلگاردان فیبر کربنی کامپوزیتی ارائه میشود. Z جدید همچنین برای رقابت با سوپرا باید هندلینگ خوبی هم داشته باشد و به همین دلیل نیسان آنرا به کمکفنرهای جدیدی مجهز کرده که قطر بیشتری نسبت به 370Z دارند. علاوه بر این، سیستم تعلیق آلومینیومی دو جناقی خودرو از هندسهٔ جدیدی برخوردار شده، استحکام بدنه بهبود یافته و سیستم فرمان برقی هم در پیچها موجب افزایش ۱۳ درصدی پرفورمنس خودرو میشود.
مدلهایی که به گیربکس اتوماتیک مجهز هستند، از دو حالت رانندگی مختلف بنامهای استاندارد و اسپرت برخوردار خواهند بود که دومی کنترل شتاب گیری را بهبود میبخشد، صدای فعال را افزایش میدهد و تنظیمات سیستم کنترل پویایی را روی اسپرت قرار میدهد. برای متوقف کردن این کوپهٔ اسپرت جدید هم ترمزهایی با کالیپرهای آلومینیومی چهار پیستونه در جلو و دو پیستونه در عقب در نظر گرفته شده است.
Z جدید در دو نسخهٔ مختلف به نامهای اسپرت و پرفورمنس عرضه میشود که دومی از رینگهای ۱۹ اینچی با لاستیکهای ۲۵۵ در جلو و ۲۷۵ در عقب (بجای نمونههای ۲۴۵ در نسخهٔ اسپرت) و دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی برخوردار است. علاوه بر این، یک نسخهٔ تولید محدود از این خودرو بنام Z Proto Spec هم ارائه شده که کالیپرهای ترمز زردرنگ، رینگهای برنزی رنگ و صندلیهای چرمی با تریم و دوخت زرد دارد. از این نسخه تنها ۲۴۰ دستگاه ساخته میشود.
داخل Z جدید نیز مثل بیرون رویکردی رترو و کلاسیک را دنبال میکند. یکی از ویژگیهای مهم در اینجا، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی استاندارد به همراه نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۸ اینچی در نسخهٔ اسپرت و ۹ اینچی در نسخهٔ پرفورمنس است. بالای این نمایشگر هم به سبک 240Z، سه آمپر گرد آنالوگ جای گرفته که بوست توربو، سرعت توربین توربو و ولتاژ را نشان میدهند. خریداران میتوانند از بین سه محیط رنگی مختلف شامل گرافیتی، آبی و قرمز یکی را انتخاب کنند.
نیسان هنوز قیمت رسمی Z جدید را اعلام نکرده است اما در مراسم رونمایی به قیمت پایهای در حدود ۴۰ هزار دلار اشاره شده است. این کوپهٔ جدید ژاپنی از بهار سال ۲۰۲۲ برای فروش راهی نمایندگیهای ایالاتمتحده خواهد شد.
علی
۲۷ مرداد ۱۴۰۰یعنی ماشین به اون خوشگلی تر زدن به قیافش
I LOVE MY GOD
۲۷ مرداد ۱۴۰۰عالییست
محمدهادی
۲۸ مرداد ۱۴۰۰یه نیسان قلللدر و بد بدن
خیلی جا افتاده از آب درومد
دمشگرم نیسان
Iman99
۲۹ مرداد ۱۴۰۰آره نسل قبلش خیلی بهتر بود
خود سوپرای جدید هم خیلی بهتر از اینه هم ظاهر و هم عملکرد
R@m!n
۲۷ مرداد ۱۴۰۰بشدت از پروتوتایپش بهتره مخصوصا سپر جلوش که یه فرمی گرفته. با اختلاف از سوپرا آلمانی بهتره حداقل خون ژاپنی داره و امیدوارم تو پرفورمنس هم حرفای زیادی داشته باشه.
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰عالیه
این یه ژاپنی اصل هست میشه گفت بهترین ژاپنی زمان رقیب قاطع برای اسپرت های آمریکایی و آلمانی
قیمت معقول پرفورمنس بالا طراحی زیبای بیرونی و داخلی زیباتر نمای عقب و جلو کامل و تقریبا میشه گفت بی نقص بی نقص
عالیه مخصوصا با اون موتورش که یکی از برترین موتور های سال شده بود و تیون پذیری بالا و خوبی هم داره آلودگی زیاد هم نداره بسیار خوش صدا هم هست
نمی دونم چجوری ولی قراره جی تی ار ار ۳۶ از اینم بهتر باشه
مگه بهترم میشه 😀
فقط میشه بهش گفت: (忍者)
یعنی اگه ماشین ها آدم بودن این هاتوری هانزو بود ( البته اگر ماشین های حال حاضر منظورمون باشه مگر خیلی افسانه های ژاپنی دیگه هم هستند)
R@m!n
۲۷ مرداد ۱۴۰۰البته پرفورمنس رو هنوز ندیدیم ازش
میثم
۲۷ مرداد ۱۴۰۰تویوتا باید یاد بگیره
چه سمی بود اون سوپرای بی هویت
Iman99
۲۹ مرداد ۱۴۰۰اتفاقا همون سوپرای آلمانی خیلی بهتر از اینه
mos
۲۷ مرداد ۱۴۰۰البته سپر جلوش فرقی نکرده با گذر زمان همه عادت کردن بهش
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۲۷ مرداد ۱۴۰۰من که خیلی ازش خوشم اومده
R@m!n
۲۷ مرداد ۱۴۰۰فکر کنم یه ذره استیل یا کروم اضافه کردنا
datsun
۲۷ مرداد ۱۴۰۰طراحی ناب ، سامورایی اصیل
کاملا یاد آور مدل اسطور ای ۲۴۰z تا حدودی 350z و نمایی عقب ترکیبی از ۳۰۰z و ۲۴۰z نمایی داخل هم ۲۴۰ ،
قدرت و گشتاور کافی برای دریفت و دونات
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰دقیقا
سلطان دریفت برازندشه
رقیب میطلبه این ماشین
Mad.z.Max
۲۷ مرداد ۱۴۰۰کاملا باهات موافقم، عالیه.
داخلشو خیلی دوست دارم، اون سه تا گِیج آنالوگ که بوست توربو و غیره رو نشون میدن بینهایت جذابن…
در مقام مقایسه، با اینکه سوپرای جدید رو هم دوست دارم، ولی هرگز نه یه ژاپنی واقعی بود و نه جانشین لایقی برای سوپرا مارک 4 افسانه ای.. اما این زد جدید جانشین جذاب و اصیلی برای فِیرلیدی و زد های پیشینه.. :) تولدش خیلی مبارک
کیانوش
۱۱ فروردین ۱۴۰۱فقط عقبش منو یا موستانگ میندازه
mos
۲۷ مرداد ۱۴۰۰زیباترین و بهترین نیسان زی
mos
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ساخت مدل نیسمو هم تایید شده و طبق بعضی خبر ها حدود ۴۵۰ اسب بخار قدرت داره
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰منم شنیدم
اون دیگه چی بشه توی پیست هم باید زمان های خیلی خوبی بزنه فقط امیدوارم اختلاف قیمت با نسخه عادی زیاد نشه
درکل منتظر نیسمو هستیم
Angus
۲۷ مرداد ۱۴۰۰به زیبایی نسل قبل نیست
ولی به عنوان یه طراحی رترو واقعا قشنگه
با قسمت عقبش خیلی حال کردم
ترکیبی از ۲۴۰ و ۳۰۰ شده
هر چی غربی ها دارن طراحی رو خراب میکنن
شرقی ها تک و توک چیزای نابی میدن بیرون
امیر
۲۷ مرداد ۱۴۰۰خیلی ظاهر خوبی داره. نسخه کانسپت رو که دیدم طراحیش به دلم ننشست ولی الان
واقعا نظرم عوض شده. فکر می کنم با گیربکس دستی خیلی باحال باشه.
به تویوتا سوپرا نسل جدید هم ترجیحش میدم.
AMIR / ARMI
۲۷ مرداد ۱۴۰۰از سوپرا خیلی سر تر هستش
چیزی که ازش دوس نداشتم دستگیره های داخلی
دریچه های کولر باید زیر نمایشگر میبودن نمایشگر خیلی پایین هستش
جلو پنجره زیادی مستطیل هستش
بقیه ظاهرش خوبه
اما چیز هایی که دوس داشتم
موتور و و گیربکس دستی عالی
دیفرانسل عقب هستش که عالی هستش که چهار چرخ نیست
و قیمتش به نظم یکم تنده با 40 هزار دلار هنوز میشه موستانگ هشت سیلندر خرید
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰شاید تو موستانگ و چلنجر رو ترجیح بدی ولی من بدون فکر کردن این رو انتخاب میکنم سلیقه دیگه
درضمن من یه ۶ سیلندر خوش صدا تیون پذیر بی نقص قدرتمند ژاپنی با صدای سوت توربو رو به یه وی ۸ ترجیح میدم (به شخصه به تمامی موتور ها بجز وی ۱۲ تنفس طبیعی فراری لامبو ترجیح میدم البته خیلی از وی ۸ های آمریکایی رو به بعضی از وی ۶ های ژاپنی ترجیح میدم ولی مثلا حتی یه چهار سیلندر توربو لنسر رو به بعضی وی ۸ ها ترجیح میدم )
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ مرداد ۱۴۰۰خب دیگه سلیقه متفاوته ولی انتخاب منم v8 تنفس طبیعیه،همه چیز طبیعیش خوبه نه با وسایل اضافی…
Amin
۲۸ مرداد ۱۴۰۰اره یه جورایی ، مثل خانوم ها که اگر با آرایش خودشون رو خوشکل کنن اما به صورت طبیعی زیبا نباشن فایده ای نداره ، هرچند جذبش بیشتره اما بعد ها مشکل ایجاد میکنم ، مشکلات دشوار😅😅
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ مرداد ۱۴۰۰گل گفتی امین😂😂👌
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۸ مرداد ۱۴۰۰من به نظرم وقتی توربو و سوپر هست استفاده از موتورای تنفس طبیعی کاملا اشتباهه مگر در حجم های نسبتا پایین مثل ۳.۵ لیتر به پایین و در برخی موارد تولید نسبتا محدود مثل سوپر فست و اونتادور و اوراکان که تعدادشون آنچنان زیاد نیست ، چون وقتی میشه با استفاده از توربو کلی به بازدهی یه موتور اضافه کرد دلیلش چیه برای دوتا زوزه که اونم میشه با کیت اگزوز تنظیم صدا جبران کرد آلایندگی کمتر ، مصرف سوخت کمتر و ……. دیگه رو فدا کنی ، یا اگرم موتور تنفس طبیعیه باید از تکنولوژی بالایی برخوردار باشه تا حس نکنی موتور الکی حجمش بالاس
حشمت ۰۲۱
۲۷ مرداد ۱۴۰۰مجلات گفتن نسخه اسپرت بین ۳۴ تا ۳۶ هزار دلار احتمالا
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ مرداد ۱۴۰۰بازم حریف قیمت ۲۷هزار دلاری موستانگ یا کامارو و یا چلنجر نمیشه،البته درنسخه پایه و توی نسخه اسپرت هم تقریباً ۳۳هزارتاست…
Amir Machine
۲۷ مرداد ۱۴۰۰بنظر من طراحیش یه جوریه که هم خوبه هم نه!
یعنی از یه طرف دوست داشتم طراحیش مثل محصولات جدید نیسان خشن و V شکل باشه
از طرف دیگه هم همین طراحیش خیلی خاطرهانگیزه و مثل چلنجر کاملاً به گذشته نگاه داره
در کل کاملاً به سوپرا ترجیح میدمش، لااقل همه چیزش مال خود نیسانه و یه ژاپنی اصیله
امیر
۲۷ مرداد ۱۴۰۰پدال فکر کنم لینکلن نویگیتور جدید هم رونمایی شده توی سایت موتور ترند دیدم.
لطفا خبرش رو بذار.
GT
۲۷ مرداد ۱۴۰۰بسیار جذاب و زیبا از سوپرای جدید خیلی بهتره👌
Sina10
۲۷ مرداد ۱۴۰۰همه چیش عالیه بجز اون جلوپنجره مربعی
با لجبازی طراحان نیسان اون جلوپنجره رو تغییر ندادن
با اینکه کلی انتقاد ازش میشد
اما خب بقیه جزییات ماشین عالیه و حرف نداره
توی این وضعیت طراحی های زشت ، این ماشین طراحی بسیار مناسبی داره
من که ازش خوشم اومد
قدرتش هم بسیار بالاست و همین باعث میشه در مقابل ماسل های امریکایی ارزش خرید بالایی داشته باشه
ولی چرا اسمش کامل نیست، z خالی؟ باید 400Z میبود
datsun
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ظاهرا برا اسم جدید هنوز تصمیم نگرفتن شاید z خالی باشه و اعداد رو حذف کنن چون نسل های قبلی همگی بر اساس حجم انجین نام گذاری شدن و این نسل رو نمیتونن طبق روال قبل نام گذاری کنن
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰شنیده بودم ولی نمیتونن اعداد رو حذف کنن که برا همین همون زد ۴۰۰ رو میزارن و سنت شکنی میکنن اینطوری بهتره تا عدد نزارن و یجورایی سنت شکنی کنند
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰کمی با دقت از بقل به جلوش نگاه کن اون خمیدگی های کاپوت با سپر خیلی هم اون جلو پنجرهی مربعی رو زیبا کردن
مثلا تو فکر کن اگه جلو پنجره مربعی نبود چه شکلی میبود اگه یذره زاویه داشت مطمئن باش به هیچ وجه از این بهتر نمیشد
درضمن اسمش زد خالی نیست
مثل این میمونه بگی چرا اسم جی تی ار خالیه ار ۳۵ نداره 😶
اسم این ماشین زد هست و کدش هم ۴۰۰
بخوای به یکی اسم این ماشینو بگی میگی زد ۴۰۰
نمیگی زد خالی کلی ما نیسان زد داریم
اسمش هست زد۴۰۰ ولی تو متن دیگه نگفتن زد ۴۰۰ گفتن نیسان زد جدید
Amir Machine
۲۷ مرداد ۱۴۰۰هیچ جا به کد 400 برای این ماشین اشاره نشده، همه جا نوشتن Nissan Z 2023
کلا نیسان تو این نسل، عدد رو از اسمش حذف کرده و دقیقاً میگن Z خالی! هیچ کد یا عددی نداره
بنظرم هرچند عدد نسلهای قبل بر اساس حجم موتور بود اما بهتر بود تو این نسل که نمیشه بخاطر حجم کمتر موتور نسبت به قبل از این شیوه استفاده کرد، همون قدرت رو ملاک قرار میدادن و اسم 400Z رو میذاشتن روش، Z خالی یه جوریه
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰میدونم و این قضیه رو داتسون هم توضیح داد و اطلاع داشتم ولی این که خالی باشه نمیشه و مجبورن همون زد ۴۰۰ رو بزارن
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰منم نظرم اینه قدرت رو بزارن ولی مدل نیسمو با زد ۴۰۰ جور در نمیاد
mos
۲۷ مرداد ۱۴۰۰اعداد توی سری Z همیشه بر اساس حجم موتور بوده
۲۴۰Z موتور ۲.۴ لیتری
۲۸۰Z موتور ۲.۸ لیتری
۳۰۰zx موتور ۳ لیتری توربو
و…
اگه اسم این ۴۰۰z میشد طبیعتاً باید موتور ۴ لیتری می داشت که نداره پس اسمشو Z خالی گذاشتن
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰❤
Amin
۲۷ مرداد ۱۴۰۰من واقعآ ازش خوشم اومد ، هم طراحی خارجی و هم طراحی داخلی که خیلی خوب شده ، در بحث گرافیکه چراق ها هم خیلس خوب تونستن گذشته رو تکرار کنن ، واقعآ ازش خوشم اومد
کلا نیسان با تمام ماشین های ژاپنی فرق داره، پرفورمنسش خیلی بالاست در کنار ظاهر گنگ و طراحی های خوب ، و همیشه جزو خوبا بوده وقتی حرف از پرفورمنس میشه نیسان خیلی حرف برای گفتن داره، همه میدونیم وقتی gtr سال ۲۰۰۷ معرفی شد یه هایپرکار برای خودش بود ، الان هم سری z جدید فکر میکنم در سگمنت خودش بهترین پرفورمنس رو داشته باشه، قیمتش هم خوبه ، البته ممکنه بعضیها با این قیمت به فکر خرید موستانگ بیفتن یا چارجر 392 اسکات پک ، اما وقتی حرف از پرفورمنس میشه فکر میکنم این بهتر باشه ، حتی نسل قبلش هم آنقدر خوب هست که هنوز هم جای صحبت داره
Amin
۲۷ مرداد ۱۴۰۰من واقعآ ازش خوشم اومد ، هم طراحی خارجی و هم طراحی داخلی که خیلی خوب شده ، در بحث گرافیکه چراق ها هم خیلس خوب تونستن گذشته رو تکرار کنن ، واقعآ ازش خوشم اومد
کلا نیسان با تمام ماشین های ژاپنی فرق داره، پرفورمنسش خیلی بالاست در کنار ظاهر گنگ و طراحی های خوب ، و همیشه جزو خوبا بوده وقتی حرف از پرفورمنس میشه نیسان خیلی حرف برای گفتن داره، همه میدونیم وقتی gtr سال ۲۰۰۷ معرفی شد یه هایپرکار برای خودش بود ، الان هم سری z جدید فکر میکنم در سگمنت خودش بهترین پرفورمنس رو داشته باشه، قیمتش هم خوبه ، البته ممکنه بعضیها با این قیمت به فکر خرید موستانگ بیفتن یا چارجر 392 اسکات پک ، اما وقتی حرف از پرفورمنس میشه فکر میکنم این بهتر باشه ، حتی نسل قبلش هم آنقدر خوب هست که هنوز هم جای صحبت داره
datsun
۲۷ مرداد ۱۴۰۰وقت احیای سیلویا (s سری) هم فرا رسیده یک اسپورت ارزان تر و در سطح پایین تر از z .
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰بهترین پلتفرم تاریخ دریفت
اون موقع رقیب جدی جی ار 86 میشه که اونم یه ماشین دریفت خیلی خوبیه
حشمت ۰۲۱
۲۷ مرداد ۱۴۰۰بعید نیسان رو همچون بازار کوچیکی سرمایه گذاری کنه
مگه اینکه برقی کنه برای آینده
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۷ مرداد ۱۴۰۰واقعا پیشرفت ظاهری زیبایی رو اجرا کردن ، بینظیره
R
۲۷ مرداد ۱۴۰۰این تازه معرفی شد؟😐
من اینو از سه سال پیش دیده بودم!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ مرداد ۱۴۰۰خب از اون موقع هنوز پروتوتایپ و کانسپت بود…
یانکی
۲۷ مرداد ۱۴۰۰حیفش کردن با این نمای بسیار زشت جلو.نسل قدیمس که کنار اینه تو عکسها چقدر خوشگله.قیمتش هم بالاست میسه با کمتر از این ماسل وی8 خرید.ترمز دستی عالی موتور عالی دف عقب دستی بسیار جذاب به جز نمای جلو که خیلی احمقانست.سلطان دریفت.دور موتور بیش از 7000
Ninja
۲۷ مرداد ۱۴۰۰درسته خیلی چیزا که از نظر من عالیه رو گفتی بد ولی با این که گفتی سلطان دریفت حال کردم
ارشیاsvj
۲۸ مرداد ۱۴۰۰برای اولین بار کاملا باهات موافقم یانکی جان.
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۲۷ مرداد ۱۴۰۰خوب شده
Beetle
۲۷ مرداد ۱۴۰۰“این کوپهٔ جدید ژاپنی از بهار سال ۲۰۲۰ برای فروش راهی نمایندگیهای ایالاتمتحده خواهد شد.”
بهار 2020 :/
لطفا اصلاحش کنید
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ مرداد ۱۴۰۰احتمالا ۲۰۲۲بوده…
مهدی
۲۷ مرداد ۱۴۰۰به نظرم رقیب اصلیش و بهترین رقیبش سوپرا هست و Z4
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ مرداد ۱۴۰۰این سری z جدید بهترین اسپرت ژاپنیه، از مدلای gt86 تویوتا و سوبارو brz خیلی سرتره و از سوپرا خیلی خیلی بهتره، سوپرا درواقع یه z4هه اصلا چیز جالبی در نیومد، از چیزی که درموردش خوشم اومد اینه که الهامشون توی طراحی این همون مدل دهه ۶۰میلادی بوده که عالیه،یه چیزی مثل جریان چلنجر دراومده من خوشم اومد…
ارشیاsvj
۲۷ مرداد ۱۴۰۰نگاهش که میکنم احساس میکنم نقاشی یه بچه ۴ ساله رو نگاه میکنم.
Kato
۲۸ مرداد ۱۴۰۰محشره
بینظیر
رامتین
۲۸ مرداد ۱۴۰۰باید گشتاورش را به 500 می رسوندند. اینو میشه یک ضعف در نظر گرفت! دوم اینکه این خودرو 2 صندلی بیشتر نداره و بیشک فروشش کمتر از سوپرا یا GR86 خواهد بود. باید دید….
محمد مختاری آذر
۳۰ مرداد ۱۴۰۰وای عجب گودزیلایی شده واقعا در بخش طراحی سنگ تمام گذاشتن چون من خیلی دوسش دارم مخصوصا اون پروفایل زد شکل نمای عقب و جلو همه دقیق طراحی و مهندسی شدند موتوری قدرتمند با خروجی 400 اسب بخار ولی اگه در حدود 500تا550 اسب بخار داشت میتونست رقیب آئودی و همچنین بی ام و بشود
آریا ماشین
۳۱ مرداد ۱۴۰۰عجب هیولایی
در کلاس اسپرت رقیب میطلبه
طراحیش تفاوت بسیاری پیدا کرده و خیلی آینده نگرانه تر شده ولی ابهت 350z و 370z رو طبیعتا نداره
سلطان دریفت بودن امیدوارم ۴۰۰z هم راه اونها رو ادامه بده
با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور به راحتی میتونه با پورشه ۷۱۸ کیمن gt4 ، لوتوس اوورا GT410 SPORT و آئودی tt rs رقابت کنه اونم با چه قیمتی!!
پورشه و لوتوس قیمت نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار دارن و این از ۴۰ هزار شروع میشه
انتخاب خودم تو کلاس اسپرت لوتوس اوورا هست واقعا دوسش دارم و بهترین پرفورمنس رو داره تا ببینیم این ژاپنی چیکار میکنه
❤LOTUS EVORA GT410 SPORT❤