نیسان نسخهٔ بروز شدهٔ GT-R نیسمو مدل ۲۰۲۰ را در نمایشگاه نیویورک معرفی کرده است. طی این بهروزرسانی، پرچمدار خانوادهٔ GT-R بازنگریهایی را تجربه کرده که آنرا برای رانندگی حتی جذابتر از قبل میکند اما قدرت آن تغییری نداشته است. این یعنی پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی GT-R نیسمو همچنان همان ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۲ نیوتن متر گشتاور را تولید میکند. البته با وجودی که قدرت این موتور بدون تغییر باقیمانده اما شکل توربینهای توربوشارژرهای آن اصلاح و تیغههای آن کمتر شده است. علاوه بر این، نرمافزار گیربکس شش سرعتهٔ دوکلاچهٔ خودرو ارتقاء پیدا کرده و سیستم کنترل تعویض دندهٔ تطبیقی آن بهبود یافته درحالیکه در سیستم اگزوز تیتانیومی GT-R نیز تجدیدنظر شده است.
در بهروزرسانی GT-R نیسمو، نیسان روی قسمتهای دیگری مثل وزن و آئرودینامیک هم تمرکز داشته است؛ بنابراین حالا تمامی پانلهای بیرونی بدنه که از فیبر کربن ساخته شدهاند مثل سپرها، گلگیرهای جلو، کاپوت، سقف، صندوق بار و اسپویلر عقب، مورد بهینهسازی قرار گرفته که کاهش وزن ۱۰ کیلوگرمی را به همراه داشتهاند. علاوه بر این، حدود ۲۰ کیلوگرم کاهش وزن نیز از طریق ارتقاءهای دیگر و استفاده از قطعات جدید به دست آمده است. بدین ترتیب وزن کلی GT-R نیسموی جدید ۳۰ کیلومتر کمتر از قبل شده است.
گلگیرهای جلوی GT-R نیسمو مدل ۲۰۲۰ که حالا به خودروی مسابقهای GT-R GT3 شباهت پیدا کردهاند، از دریچههای هوایی برخوردار شدهاند که هوای داغ را از محفظهٔ پیشرانه به بیرون فرستاده و جریان هوای روانی را در امتداد بدنهٔ خودرو ایجاد میکند. علاوه بر این، سقف فیبر کربنی GT-R نیز با فرایند فشردهسازی جدیدی ساخته شده و سبکتر و مستحکمتر از قبل شده است. این سوپراسپرت ژاپنی همچنین به رینگهای ۲۰ اینچی آلومینیومی فورجکاری شدهٔ جدید و منحصربهفردی مجهز شده که وزن کمتر و استحکام بیشتری دارند. این رینگها با لاستیکهای دانلوپ پوشیده شدهاند.
سیستم تعلیق GT-R نیسمو نیز بهمنظور ثبات بهتر و بهبود پاسخگویی بروز شده درحالیکه سیستم فرمان هم بهبود یافته و حالا دقت بالاتری را ارائه میکند. علاوه بر این، نیسان این سوپراسپرت را به دیسکهای ترمز برمبو کربن سرامیکی بزرگتری مجهز کرده که در جلو ۱۶.۱ اینچی و در عقب ۱۵.۳ اینچی هستند و ادعا شده بادوامتر و قویتر از همیشه خواهند بود. متخصص ارشد تولید GT-R آقای «هیروشی تامورا» در رابطه با این ماشین گفته است:
ما GT-R نیسمو ۲۰۲۰ را بهعنوان خودرویی نهایی در پیست و جاده برای خریدارانمان ساختهایم. نیسموی جدید با پیشرانه، هندلینگ، ترمز و آئرودینامیک بهبودیافته، به سطح جدیدی ارتقاء پیدا کرده است
Ferrari Fxx K Evo
۳۱ فروردین ۱۳۹۸طراحیاش تکراری نمیشه لامصب
–
هزار بار از پورشه ۹۱۱ جذابتر هست این ماشین
حسین وی
۳۱ فروردین ۱۳۹۸اینجور موقع ها اگه میخوایی چیزی بگی که لایک بخوری بنداز رو آمریکایی ها حداقل
حقیقاتا جذاب تر از پورشه نیست
hami
۳۱ فروردین ۱۳۹۸چرا ماها گیر دادیم به کی جذاب تره . انگار بگی چشم مهم تر دسته.
هر کدوم زیبایی و اهمیت و صد البته طرفداران خود رو دارن
Ferrari Fxx K Evo
۳۱ فروردین ۱۳۹۸برای لایک گرفتن نظر نمیدم اصلا هم
مهم نیست دیسلایک یا لایک بگیرم
Abbas
۳۱ فروردین ۱۳۹۸نیسان جون این ماشین محشره درست،فوق العادس درست،گودزیلاس درست،ولی تو رو به جون هرکی دوست داری نسل جدیدشو بده بیرون،دیه زیادی قدیمی شده،بی صبرانه منتظرم نسل جدیدش بیاد
sina
۳۱ فروردین ۱۳۹۸پیر نشو لعنتی :)
Alireza
۳۱ فروردین ۱۳۹۸یکی جی تی آر یکی هم 370z باید نسل جدیدشو بده بیرون وای فک کن 370z جدید با اون قوس معروف عقبش
صادق
۳۱ فروردین ۱۳۹۸گودزیلای الان مکلارن 720 اس
احمد جی تی آر
۱۰ تیر ۱۳۹۸اگه بدونی گودزیلا از چه سالی شروع به این کار خلاقانه زده می فهمی از تمام ماشینهای باسابقه بهتره
از 2008 تا امروز همچین پیشرفتی رو تو هیچ ماشینی ندیدم
فقط منتظر مدل سوپراسپرت gtr 2020 هستم که همه خودروسازها رو با خاک یکسان کنه
Rasool
۷ دی ۱۳۹۸جهت بالا رفتن اطلاعات عمومی شما دوست عزیز باید بگم که موتور همین خودرویی ک فرمودید نمونه موتور ارتقا یافته نیسان R390 لمانز هستش?
امیر صدرا
۴ تیر ۱۴۰۲من عشق این ماشینم . چراغ های عقبشو ببینید اه که چقدر قشنگه