خانواده نیسان تایتان هماکنون بزرگتر از هر زمان دیگری بوده و شامل فرمهای بدنه Crew Cab، Single Cab و King Cab و چندین نسخه سفارشی و همچنین طیف وسیعی از آپشن های اصلی میباشد؛ اما تایتان هنوز هم فاقد یک پیشرانه ۶ سیلندر است.
البته این موضوع تغییر خواهد کرد زیرا سخنگوی نیسان تأیید کرده آپشن ۶ سیلندر تایتان در راه است. این پیشرانه به تنها قلب تپنده موجود یعنی ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۳۹۰ اسب بخار و گشتاور ۵۳۴ نیوتون متر ملحق خواهد شد. پیشرانه ۸ سیلندر تایتان منحصراً به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل میشود. همچنین تایتان XD هوی دیوتی با یک پیشرانه ۸ سیلندر دیزلی هم در دسترس است.
ما تأیید کردهایم که پیشرانه ۶ سیلندر را برای تایتان در نظر خواهیم گرفت. البته هر چیزی که میگوییم برای لحظه کنونی بوده و هنوز چارچوب زمانی رسمی نداریم.
عرضه تایتان ۶ سیلندر یک قدم مهم برای گسترش بازار این پیکاپ خواهد بود زیرا بسیاری از مشتریان خواهان فضای کابین تایتان هستند اما نمیخواهند بهای اضافی برای پیشرانه ۸ سیلندر بپردازند. برای مثال سه خودروساز بزرگ دیترویت دارای نسخههای ۶ سیلندر پایه برای پیکاپ های نیم تنی خود هستند.
ارزانترین نسخه تایتان را هماکنون میتوان با بهای پایه ۳۰۰۳۰ دلاری خرید. این مدل تنها بهصورت دیفرانسیل عقب بوده درحالیکه فورد F-150 به لطف پیشرانه ۶ سیلندر خود حدود ۲ هزار دلار ارزانتر است. از طرف دیگر حتی رم ۱۵۰۰ نیز با پیشرانه ۶ سیلندر و دیفرانسیل عقب ارزانتر از تایتان بوده و بهای ۲۷۰۹۵ دلاری دارد.
تا این لحظه نمیتوان گفت کدام پیشرانه ۶ سیلندر در قلب تایتان خواهد تپید اما حدس میزنیم این پیشرانه همان نسخه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری موجود در مدل پث فایندر باشد. این پیشرانه قدرت ۲۸۴ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۱ نیوتون متری دارد.
DELL
۱۴ بهمن ۱۳۹۶حقیقتا یک نسل از رقبای فورد و رم و شورلتش عقبه.مقایسش با نسل قبلی رم رو هم که همه دیدیم.
(Ali (Chevy nova
۱۴ بهمن ۱۳۹۶وانت خىلى خوبى هستش و اون دسته دنده پشت فرمونش رو خىلى دوست دارم عىن وانتهاى امرىکاى هست
reza
۱۴ بهمن ۱۳۹۶برووو برای رقابت با usa اما شکستتو ازالان بپذیر
حسین
۱۴ بهمن ۱۳۹۶درسته یک موتور 6 سیلندر برای نسخه های ارزانتر نیازه اما نباید خیلی ضعیف تر از نسخه 8 سیلندر باشه!
بنظر بهتره با ارتقا غیر مکانیکی ، موتور 6 سیلندرش را در دسته 300 اسب بخار قرار دهند!
net
۱۴ بهمن ۱۳۹۶به نظر من ماشین سدان و وانت بای ۶ و ۸ سیلندر باشه ،بالاتر از این سیلندر الکی مصرف سوخت میره بالا و استهلاک میاره
NAVID۰۰۹۸
۱۴ بهمن ۱۳۹۶هر دفعه که از پیکاپهای جدید بازار آمریکا نمونه ای میبینم حالا چه آمریکایی و چه ژاپنی یه حس عجیبی از امید به زندگی بهم دست میده .
عجیب خوش اندام و خوش عکسن
ربطی نداره ولی نمیدونم چرا حال میکنم باحاشون.
حمید ع
۱۵ بهمن ۱۳۹۶رفیق همه با پیکاپهای بازار آمریکا حال می کنیم.باورم نمیشد ی روزی خودروهای کویکی مث پریوس و پیکانتو و سراتو و … تو بازار آمریکا خواهان داشته باشن.هنوزم مطمئنم آمریکایی ها باید ماشین غول پیکر برونه!!