نیسان بهتازگی برنامهاش را برای خط تولید ۲۰۱۶ اعلام کرده و شاید مهمترین تغییر در آن، کنار گذاشتهشدن مدل «اکسترا» باشد. این کمپانی رسماً مدل شاسیبلند خود را که اولین بار در ۱۵ سال قبل معرفی شده بود، از خط تولید خارج کرده است. در همین حال، یک سری از محصولات دیگر نیسان برای مدل جدید، دچار تغییراتی متعادل شدهاند.
البته توقف تولید «اکسترا» چندان هم تعجبی ندارد؛ چرا که فروش این شاسیبلند افت داشته و با آمار ۸۱۱۴ دستگاه در ماه جولای ۲۰۱۵، ۲۵ درصد کاهش نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته نشان میدهد. مدل کنونی اکسترا حدود یک دهه پیش ارائه شده و در این مدت، تغییرات مکانیکی چندانی به خود ندیده است. اگر به سراغ کراساورها برویم، نیسان روگ ۲۰۱۶ یک سری آپدیتها دریافت کرده است؛ از جمله اضافهشدن یک سیستم ترمز جلوی اضطراری به «پکیج روگ SL پرمیوم». در روگ SL جدید، خدمات «نیسانکانکت» اضافه شده و در همین حال، سیستم Siri Eyes Free وارد پکیج «روگ SV پرمیوم» شده است. همچنین سیستم هشدار نقطه کور از حالت مبتنی بر دوربین به یک سیستم مبتنی بر رادار ارتقا یافته است. نیسان سنترا و آلتیما به میزان قابلتوجهی برای مدل ۲۰۱۶ تغییر داده شدهاند که جزئیات بیشتر آنها در زمان باقیمانده از سال جاری میلادی ارائه خواهد شد. مدلهای جدید ماکسیما و تایتان ۲۰۱۶ از راه خواهند رسید و آپدیتهای GT-R نیز قبلاً در خبرها اعلام شده است. نیسان همچنین از تغییرات انجامگرفته در مورد مدل الکتریکی لیف و آرمادای شاسیبلند خبر داده که به نظر میرسد تغییرات زیادی در آنها صورت گرفته باشد؛ چرا که باز هم بیان جزئیات این موضوع به روز دیگری واگذار شده است. در همین حال، مدل ۲۰۱۶ از نیسان 370Z کوپه با یک سیستم استریوی Bose ارتقا یافته که شامل سیستم عایق هوشمند نویز و تقویت صدای هوشمند است. به علاوه، رنگ آبی مروارید (Deep Blue Pearl) به عنوان یک گزینه جدید، جایگزین رنگ آبی نیمهشب (Midnight Blue) شده است. نیسان ورسا سدان در مدل ۲۰۱۶ صاحب آینههای بغل اتوماتیک با طرح رنگ مطابق با بدنه شده است و این در حالی است که ورسا S، اسپیکرهای عقب به صورت استاندارد اضافه شدهاند. همچنین ورسا نوت SV نیز تجهیزات استاندارد بیشتری مانند سیستم «نیسانکانکت» هماهنگ با برنامههای موبایل، قابلیت اتصال بلوتوث و مانیتور نمای عقب، دریافت کرده است. همانطور که قبلاً نیز اعلام شده بود، نیسان پتفایندر هیبرید برای مدل سال ۲۰۱۶ تولید نخواهد شد. نهایتاً اینکه، مدلهای نیسان فرونتیر، مورانو، کوئست و NV200، اساساً بدونتغییر وارد خط تولید ۲۰۱۶ میشوند.۲۷ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
ELDORADO
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ایرانخودرو سایبام دارن واسه افق 1404 یه بلتفرم بااین شرکتای عقب افتاده ی چینی درست میکنن روش بی نهایت محصول بسازن
آرماااان
۲۹ مرداد ۱۳۹۴حرف نداره نیسان،یادمه اولین التیما که دیدم پلاک ارس بود خیلی خوب بود،تیانا(تی آنا) رو هم خیلی دوست دارم لامصب رنگ مشکیش شبیه این ماشین لوکسهاس که باهاش رئیس جابه جا میکنن نسبت به قیمتش ابهت داره
Frankenstein
۲۹ مرداد ۱۳۹۴قدرت، کیفیت ،زیبایی = نیسان
واقعا اکسترا حیف شد…ماشین فوالعاده ای بود.
امیدوارم در کنار واردات تویوتا هایلوکس ، نیسان ناوارا هم وارد کشور کنند.
ماشین فوقالعاده ای هست.
AlirezaF12
۲۹ مرداد ۱۳۹۴من از دو تا نیسان خوشم میاد
1.نیسان آبی (زامیاد)
2.گودزیلا
ارشیا.فقط ژاپن.فقط لکسس
۲۹ مرداد ۱۳۹۴پس نیسان پاترول چی؟؟؟؟
datsun
۲۹ مرداد ۱۳۹۴پاترول داره تولید میشه با موتور 5.6 لیتری v8چهار صد اسب بخار و گشتاور 560نیوتن متر
MjM
۲۹ مرداد ۱۳۹۴جای نیسانم خالیه تو ایران…امید واریم که بیاد……تو ایران که اسم نیسان میاد یاد نیسان آبی میفتیم فقط!
shahryar
۲۹ مرداد ۱۳۹۴من عاشق نیسانم،ولی ب قول دوستمون تو ایران کم لطفی شده بش،
اگه میومد حتما فروش خوبی داشت،البته ب نظرم پارس خودرو اینجا کم تقصیر نیس،
Mohamad
۲۹ مرداد ۱۳۹۴چقد عالیه این نیسان ماکسیما 2016.. طراحی فوق العاده. من هرچی عکساشو میبینم سیر نمیشم. فضایی داخل و داشبوردش هم عالیه
سامان از تبریز
۲۹ مرداد ۱۳۹۴درگ نیسان 370Z با فورد ماستنگ
http://www.aparat.com/v/wS7F5/درگ_نیسان_370z_و_فورد_ماستَنگ_V6_کانورتیبل_-_تبریز
سامان از تبریز
۲۹ مرداد ۱۳۹۴اینم درگ نیسان 370z با سوزوکی gsxR
http://www.aparat.com/v/2aKYm/درگ_نیسان_370z_و_سوزوکی_GSX-R1000_-_تبـریـز
datsun
۲۹ مرداد ۱۳۹۴http://www.aparat.com/v/gT8ln/نیسان_370z_دریفت_بسیار_زیبا
Infinite
۲۹ مرداد ۱۳۹۴نمی دونم به چه علت اما طراحی پت فایندر به نظرم بسیار زیبا و دلنشین هست.
به چراغ های جلوی این خودرو نگاه کنید.. ساده و زیبا، جذاب و مصمم… خیلی زیباست!
سروش شیرازی
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ی شباهتایی با کیا سورنتوی 2013 داره .فرم چراغ و جلوپنجرش مخصوصا
mohsen
۲۱ شهریور ۱۳۹۴همین مونده بود نیسان بیاد از کیا کپی بزنه
mohsen
۲۹ مرداد ۱۳۹۴با شاسی بلند های نیسان حال نمیکنم
datsun
۲۹ مرداد ۱۳۹۴واقعا حیف شد اکسترا دیگه تولید نمیشه یه نسلش داخل کشور مون حضور داشت رونیز.
حامد MASERATI GT
۲۹ مرداد ۱۳۹۴منتظر التیما هستیم…………..
AHMADREZA
۲۹ مرداد ۱۳۹۴عاشق ماکسیما هستم ولی این آلتیما چرا انقدر زشته
amir
۳۰ مرداد ۱۳۹۴سلام.من التیما دارم.واقعا تا از نزدیک ندیدیش قضاوت نکن.راستش منم مثل تو فکر میکردم.ولی وقتی یه خورده بش دقت کنی میبینی با چه دقت بالایی طراحی شده.راحتی خییییلییی زیادی داره .شتابش عالیه.
mohsen
۲۱ شهریور ۱۳۹۴کجاش زشته؟ عقبش یه ذره شاید ولی اصلا جلو بغل توش خیلی باهاله عملکردشم که دیگه هیچ
h112
۲۹ مرداد ۱۳۹۴سلام
دم نیسان گرم.. درسته خودرو جدیدی ارایه نداده ولی با این پیشرفت در طراحی نشون داده که نیازی به این کار ندارد..آلتیما طراحی خاص نداره ولی از نظر فنی خیلی خوبه..من که از گیربکس x-cvt نیسان خیلی خوشم امده…
Archi KHAN
۲۹ مرداد ۱۳۹۴خاص ترین برند ژاپن = نیسان
و بالطبع فرزند عالی رتبه اش یعنی “” اینفینیتی “”
hero
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ماکسیما رو نگاه!
طراحیش مال بیست سال دیگس! نه الان!
mohsen
۲۱ شهریور ۱۳۹۴اون ماشین المانیه که طراحیش جلوتره ژاپنیا اولش اونطور نشون میدن ولی به نسل های قبلیشون نگا کن رنگشون پریده تازگی ندارن مثل بی ام وه و بنز
محمد
۱ شهریور ۱۳۹۴نیسان واقعا عالی هست…عالیییییی….محشره….
AMIR
۳۱ شهریور ۱۳۹۴یادتون نره که کارخونه نیسان مالیکی از غول های اروپای
یعنی رنو