نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴: نیسان راه حل جدیدی برای بازپس گرفتن سهمش از بازار خودروهای C-segment در اروپا یافته که چیزی نیست جز محصول جدید این کمپانی بنام پولسار . . .
پولسار راهی بازاری شده که فولکس گلف و فورد فوکوس نفس همه رقیبانشان را گرفته اند. بنابراین نیسان باید قدم اول را محکم تر برمی داشت. اولین نتیجه این کار رسیدن فاصله محوری خودرو به عدد ۲.۷ متر است و یعنی پولسار درمیان همکلاسانش بیشترین فضای پا را در اختیار سرنشینان عقب قرار می دهد.
همچنین پولسار بصورت استاندارد مجهز به مانیتتور ۵.۰ اینچی است و سیستم چندرسانه ای NissanConnect 2 با مانیتور ۷.۰ اینچی نیز بصورت سفارشی برای آن درنظر گرفته اند.
بسته به تریم سفارشی، نیسان پولسار امکانات مختلفی مانند چراغ های اتومات، دکمه های چندکاره روی فرمان، چراغ های LED، تهویه اتومات و شیشه های دودی عقب دارد. از مهمترین سیستم های ایمنی پولسار نیز می توان به هشدار دهنده تغییر لاین، هشدار دهنده نقطه کور، ترمزهای اضطراری و … اشاره کرد.
نیسان برای پولسار دو انجین بنزینی به همراه یک انجین دیزلی درنظر گرفته که همگی با گیربکس ۶ سرعته دستی (یا CVT سفارشی) عرضه می شوند:
۱. انجین ۱.۲ لیتری DIG-T :
- قدرت ۱۱۵ اسب بخار.
- گشتاور ۱۹۰ نیوتن متر.
- شتاب ۱۰.۷ ثانیه.
- مصرف ترکیبی ۵ لیتر.
۲. انجین ۱.۵ لیتری dCi :
- قدرت ۱۱۰ اسب بخار.
- گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر.
- مصرف ترکیبی ۳.۶ لیتر.
۳. انجین ۱.۶ لیتری DIG-T :
- قدرت ۱۹۰ اسب بخار.
- گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر.
- مصرف ترکیبی ۶ لیتر.
هم اکنون قیمت پایه ای پولسار در بازار انگلستان بعنوان اولین بازار فروش، در ارزان ترین مدل (Visia) از ۱۵,۹۹۵ پوند یا معادل تقریبی ۲۵,۰۰۰ دلار آغاز و در گران ترین مدل (Tekna) نیز به ۲۰,۳۴۵ پوند یا معادل تقریبی ۳۲,۰۰۰ دلار می رسد.
اما در کنار پولسار، نیسان همچنین نسخه تیون شده آنرا هم به پاریس آورده بود؛ نیسمو برای این هاچبک از ترکیب رنگ خاکستری و قرمز هم در ظاهر و هم در داخل کابین استفاده کرده است.
علاوه بر کیت بدنه که جزییات جدیدی به ظاهر خودرو افزوده، نیسمو در این مدل از رینگ های ۱۹ اینچی با تایرهایی ۲۳۵/۳۵ بهره گرفته و خروجی اگزوزها را نیز بصورت دوبل در وسط دیفیوزر عقب جاسازی کرده است. جزییات فنی این خودرو در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.
"Amir"
۱۱ مهر ۱۳۹۳خیلی شبیه قشقاییه
datsun
۱۱ مهر ۱۳۹۳بله طراحی جلوش بر گرفته از نیسان قشقایی و ایکس تیرله
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »
۱۱ مهر ۱۳۹۳هر کی گفت Pulsar یعنی چی یه جایزه داره پیش من! ;)
حامد
۱۱ مهر ۱۳۹۳به میدان مغناطیسی شدید چرخشی اطراف ستاره رو پولسار میگن
M Power///
۱۱ مهر ۱۳۹۳پولسار اسم یک نوع ستاره ای نوترونی است. جایزم رو بده.
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۱ مهر ۱۳۹۳فارسیش میشه تپ اختر!!!
اسم نوعی ستاره نوترونی هم نیست بلکه خود ستاره نوترونیه!
حالا دوست داری جایزه چی باشه؟؟؟
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۱ مهر ۱۳۹۳جایزت رو فرستادم برو نگاه کن :D
DRAGONBORN
۱۱ مهر ۱۳۹۳خیلی زیباست و مناسب برا جوونها
Ghost
۱۱ مهر ۱۳۹۳علاقه ی خاصی به نیسان دارم ! ولی به نظرتون 32 هزار دلار یه کم واسش زیاد نیست ؟ با توجه به آپشنها و موتورش
"Amir"
۱۱ مهر ۱۳۹۳شما کیفیت هم در نظر بگیر
خاوری
۱۱ مهر ۱۳۹۳گرونه بنظرم…
وحید
۱۱ مهر ۱۳۹۳از 25000تا شروع میشه
reza
۱۱ مهر ۱۳۹۳از همون چند هفته پیش که برای اولین بار دیدمش خیلی خوشم اومد ازش الانم که با نسخه نیسمو فوق العاده شده کاش وارد بشه
وحید
۱۱ مهر ۱۳۹۳محصولات نیسان نمیان. مطمئن باش
M Power///
۱۱ مهر ۱۳۹۳نیسان با مدل پولسار قدم در راه سختی برداشته. چون در این کلاس دو سلطان بی چون و چرا وجود داره. فورد فوکوس و گلف جی تی ای. پولسار قیافه ای خوبی داره ولی کاش یه خورده در نمای جلو خشن تر بود. انجین هم خوبه ولی اگه قدرت بیشتری داشت بهتر هم میشد.
datsun
۱۱ مهر ۱۳۹۳خودرو خوبه همچنین میتونه رقیب مگان هم باشه
مدل نیسمو رو خیلی دوست دارم رینگها وکیت بدنه زیبای داره و از غربیلک فرمان 370z استفاد کرده
ASTON MARTin
۱۱ مهر ۱۳۹۳بازم که قیمتش خیلی بالاس
نمیدونم واقعا چطوری محصولاتشون رو میفروشن! انحصاری هم نیستن که بگیم از مولفه های سایپا استفاده میکنن :|
وحید
۱۱ مهر ۱۳۹۳خخخخخخ مولفه های سایپارو خوب اومدی. ای کاش میتونستم 200تا لایک بدم بهت اما 200 تا بوس میفرستم واست
Ahmad..F12
۱۱ مهر ۱۳۹۳زیباست
قدرتش هم در نوع خودش خوبه
قیمتش یه مقدار تنده نسبت به رقبا
32.000 دلار!!!
زیگما
۱۱ مهر ۱۳۹۳من در این کلاس تویوتا Auris رو ترجیح میدم(کرولای هاچ بک)
همین چهارشنبه تو تاپ گیر 2 تاشو نابود کردن :D
DRAGONBORN
۱۱ مهر ۱۳۹۳مگه فصل جدید تاپ گیر پخش میشه زیگما؟؟؟؟؟؟؟
زیگما
۱۱ مهر ۱۳۹۳اره چهارشنبه ای که گذشت قسمت اول یا دومش بود که با دوبله ی فارسی در بی بی بی بی سی پخش شد :)
hrf
۱۱ مهر ۱۳۹۳زودتر میگفتی زیکمااااا جان
زیگما
۱۱ مهر ۱۳۹۳میخواستم بگم ولی یادم رفت
در این قسمتش ماشین ارزون قیمت جدیدشون رو معرفی کردن که یه واکسهال آسترای هاچ بک نارنجی رنگ بود(همون اوپل آسترا که در بریتانیا با نام واکسهال عرضه میشه)که جایگزین اون کیای قدیمی شد.
بعدش در یک سفر در نیوزیلند جرمی با یه تویوتا کرولا هاچ بک و جیمز هم با یه قایق بادی مسابقه دادن که جیمز با اختلاف چند دقیقه برد
منظورشون از این مسابقه، مسابقه بین انرژی های تجدید پذیر و سوخت های فسیلی بود تا ببینند کذومش بهتره
توی راهم جرمی کرولاشو داغون کرد و یه کرولای دیگه رفت گرفت :D
DRAGONBORN
۱۱ مهر ۱۳۹۳یعنی فصل 23 بود!!!!!!!!!
فکر نکنم ها
زیگما
۱۱ مهر ۱۳۹۳فصل 23 جدیده یا قدیمی؟
من دیشب این برنامرو دیدم در بی بی سی فارسی به دوبله
KING
۱۲ مهر ۱۳۹۳سلام قسمت اول فصل 20 رو میگی، هنوز فصل جدید شروع نشده.
مسابقه بین جیمز با قایق بادبانی و جرمی با تویوتا کرولا تو نیوزیلند قسمت اول فصل بیست هستش.
hrf
۱۱ مهر ۱۳۹۳من دیگه از بس تخت گاز امریکارو میذاشت دیگه چک هم نمیکردم ولی ممنون ک شما خبر دادی تا بقیه قسمتاشو از دست ندم
hrf
۱۱ مهر ۱۳۹۳تو این کلاس من مزدا 3 هاچ بک از همه بیشتر میپسندم
یه پسر
۱۱ مهر ۱۳۹۳اول که دیدم فک کردم 315 جدیده
هه
4MATIC
۱۱ مهر ۱۳۹۳خوشم اومد این اسکالاومزدا3 هاچ بک روقورت می ده ولی به پای النترایGTنمی رسه هرچندکه1600 براش کمه چه برسه به1200
datsun
۱۱ مهر ۱۳۹۳النترا تو کلاس این خودرو نیست
hrf
۱۱ مهر ۱۳۹۳از چه لحاظ مزدا 3 رو قورت میده 4ماتیک جان؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ مهر ۱۳۹۳درود .
واقعا ظاهر جذابی داره . عالیه . موتور های عالی ایی هم داره .
مطمئن هستم که پیروز میشه . شاید نتونه حریف گلف و فیستا بشه ، اما فروشش
خوب میشه .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ مهر ۱۳۹۳نیسان در مدلهای جدیدش هم طراحیش خوب شده و هم زبان طراحیش .
4MATIC
۱۲ مهر ۱۳۹۳Hrfعزیز این مدل ازنیسان مزدا3هاچ بک روقورت میده چون هم امکاناتش بیشتره وهم اسب بخارش وهم اصالت وکیفیتش درکل بایدمزدا3داشته باشی تابفهمی چی می گم
hrf
۱۲ مهر ۱۳۹۳قانع نشدم.مگه باید سوار همه ماشینا بشم تا بفهمم خوبن یا بدن؟ اگر ملاک این باشه شما خودت مگه هنوز سوار این نیسان شدی 4ماتیک جان؟ نیازی نیست ک من همه ماشینارو سوار بشم. تو دنیا این همه مجلات معتبر هستش ک متخصص های خیلی زیادی دارند و ماشینارو تست میکنن. ک همونا برو ببین درباره مزدا چی میگن. مزدا حتی گلف رو هم ک با سابقه ترین ماشین این کلاس هست ب چالش کشیده.
4MATIC
۱۲ مهر ۱۳۹۳داتسون عزیز منظورم النترایGTیاهمون هاچ بک یابهتره بگم هیوندایI30مدل2014 منظورم مدل سدانش نبود
e36
۱۲ مهر ۱۳۹۳خوبه ولی به پای اون دوتا رقیبش نمیرسه
مصطفی
۱۲ مهر ۱۳۹۳خدا کنه یه روز بیاد که نیسان تو ایران پر رنگ تر بشه ، خداییش کیفیتش از مزدا و میتسوبیشی و سوزوکی خیلی بهتره ولی متاسفانه تو ایران رابطه حرف اول رو میزنه
پیکان جوانان
۱۲ مهر ۱۳۹۳مزدا 3 یه چیز دیگس …یه مقایسه بین 3 خودروی مزدا 3 و گلف و فوکوس خوندم مزدا اول شد.پ کی میاد ایران اه..
کوشا
۱۲ مهر ۱۳۹۳شیک و جوون پسند…
kio
۲ آبان ۱۳۹۳نیسان همیشه محصولاتش باکیفیت بوده واحترام خاصی برای شخصیت خودش و ومشتریاش قائل بوده،چرا نمیزارن نیسان بیاد ایران؟؟؟چه کسایی پشت این شهربدون کلانتر هستند؟؟؟چه مسئولی باید به این اوضاع سروسامون بده؟؟؟
مهران
۲۳ فروردین ۱۳۹۸با سلام من نیسان پولسار 2013 دارم با موتور1800سی سی ماشین خوبیه ولی ترانسمیشنش تعریفی نداره و دیر عمل میکنه کلا ماشین رو تنبل کرده