اواخر دهه ۵۰ میلادی بود که داتسون اولین پیکاپ جمعوجور واقعی در آمریکا را با شاسی ۲۲۰ معرفی کرد. پیکاپ های کوچک بعدی همچنان با نام داتسون عرضه شدند اما در سال ۱۹۸۴ بود که این کمپانی به نیسان داتسون تغییر نام داد و سرانجام یک سال بعد نام نیسان بکار رفت. پیکاپ سری D21 دیده میشود با نام نیسان هاردبادی مشهور شد و در سال ۱۹۹۷ بازنشست گردید تا جا برای تولید فرونتیر باز شود.
با افزایش ابعاد پیکاپ ها در طول این سالها هماکنون فضا برای تولید یک پیکاپ جمعوجور جدید از سوی نیسان برای رقابت با فورد ماوریک و هیوندای سانتاکروز باز شده است. البته اتوموتیونیوز به نقل از منابع مطلع خبر داده که این پیکاپ جدید و کامپکت بجای قوای محرکه درونسوز از پیشرانه تمام الکتریکی استفاده خواهد کرد.
با اینکه جودی ویلر معاون ارشد فروش و عملیات منطقهای نیسان آمریکا این خبر را تائید نکرده اما آن را رد هم نکرده و گفته است:
همهچیز در حال بررسی است. من فعلاً در جریان اینکه گفتوگوهای جدیای وجود داشته باشد نیستم. میتوانم تحقق این امر را ببینم. بازار محبوب پیکاپ ها جالبتوجه است. مشتریانی هستند که به دنبال خودرویی هیجانانگیزتر هستند، خودرویی که بتواند آنها را به آفرود و خارج از جاده ببرد.
قطعاً نیسان از تاریخچهای غنی برای عرضه یک پیکاپ کامپکت و تازهنفس در آمریکا برخوردار است. چنین محصولی هیچ رقیبی نخواهد داشت زیرا سایر پیکاپ های الکتریکی ابعاد بزرگی دارند. خودروهایی همچون تسلا سایبرتراک، جی ام سی هامر الکتریکی، ریویان R1T، فورد F-150 لایتینگ و شورولت سیلورادو الکتریکی بزرگ بوده و از نظر ابعاد فورد ماوریک و هیوندای سانتاکروز نزدیکترین رقیب به محصول نیسان محسوب خواهند شد.
جدای از گمانهزنیها درباره تولید یک پیکاپ الکتریکی و کوچک، نیسان گفتوگوهای داخلی برای بازگرداندن Xterra را نیز انجام داده است. این نام در برخی بازارها به فرم X-Terra وجود دارد، محصولی که یک شاسیبلند سه ردیفه بر اساس ناوارا میباشد.
کافر مقدس
۱۹ مرداد ۱۴۰۰نیسان . هوندا.میتسو.تویوتا.مزدا . فورد . اگه اینارو خریدی هیچوقت مرگ ندارن
Reza Waffen SS
۱۹ مرداد ۱۴۰۰بقیشون بعد مدتی میمیرن حتماً
datsun
۱۹ مرداد ۱۴۰۰یه اکسترا بر پایه فرونتیر با موتور شش سیلندر برا بازار آمریکا بسازه میشه رقیب مستقیم فورانر.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ مرداد ۱۴۰۰فقط پیکاپ اولشونو!😂😂عین عروسک سیرک شده!
بعید میدونم نیسان بتونه رقیب درخوری برای ماوریک بسازه، ماوریک از همین شروع کار خیلی قدرتمند وارد بازار شد….
Mad.z.Max
۲۰ مرداد ۱۴۰۰خوبه که! ارتفاعش مناسبه خیلی، دو دیف بوده با دیف لاک مکانیکی، انواع فرم بدنه هم داشته، انجینای خوب با حجمای متفاوت و بسیار جون سخت داشته، کولر داشته! ای کاش جای نیسان آبی و آریسان و بقیه وانتای بنجل، این اقلا توی کشور تولید میشد. ما هیچ وانت دو دیفرانسیل نداریم که قیمتش بالای ۸۰۰-۹۰۰ تومن نباشه. غیر از چینیا
شاید باورت نشه ولی من یه نمونه صفر کیلومتر اینو ده ها بار به همون چینیا ترجیح میدم، چه برسه به نیسان آبی و آریسان و این مزدا تقلبیا و …
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ مرداد ۱۴۰۰راستش من چندان از قیافه اش خوشم نیومد برادر اما صد درصد انتخاب اولم هست وقتی گزینه ای جز این یا چینیا نباشه،کلا با چینی مشکل دارم….
Mad.z.Max
۲۰ مرداد ۱۴۰۰آهان کاپرا رو یادم رفت
که اونم انگار حدود ۶۰۰ تومنه
ارزونترین پیکاپ دو دیف کشورمونه!!! من همون نیسان داتسونو هزااااار بار به کاپرا ترجیح میدم!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۱ مرداد ۱۴۰۰کاپرا رو که بیخیال، کابوسه تا ماشین! سوارش شدم همش صدای موتور توی کابین میاد برخلاف دو دف بودنش هم خیلی آفرودر ضعیفیه،موتورشم همش ۱۲۰اسب!😂😂