اگر همیشه میخواستید بدانید مالکیت یک نیسان GT-R R35 چه حسی دارد بهتر است با کریگ لیبرمن که مشاور فنی دو قسمت اول فیلم سریع و خشن بوده همراه شوید. لیبرمن همچنین مالک یکی از این گودزیلاها بوده و بنابراین اطلاعات کاملی درباره این سوپرکار ژاپنی دارد.
نشانهای اسکای لاین و GT-R به یک فرهنگ در صنعت خودروی ژاپن تبدیل شدهاند. اسکای لاین GT-R در طول ۵ نسل خود قویتر و بزرگتر شده و به جایی رسیده که همه از این خودرو به عنوان محصولی قابلاعتنا و توانا یاد میکنند. گودزیلا با اینکه چندین سال پیش معرفی شده اما هنوز هم میتواند با سوپرکارهای مدرن سرشاخ شود و همواره جزو خودروهای موردعلاقه طرفداران صنعت خودرو باشد.
در زمان خرید هر خودرویی نادیده گرفتن هزینههای سالانه نگهداری آن غیرممکن خواهد بود. البته که هزینههای مالکیت و نگهداری یک خودرو به فاکتورهای گوناگونی از جمله الگوی استفاده بستگی دارد. همچنین ما میدانیم که ژاپنیها علاقه زیادی به نصب قطعات افترمارکتی دارند تا خودروهای خود را متمایز کرده و از طرف دیگر پرفورمنس خودروهای خود را نیز ارتقا دهند.
کریگ لیبرمن و نیسان GT-R R35 2015 اولین بار در روز ولنتاین سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ملاقات کردهاند و او برای نشستن پشت فرمان این خودرو حدود ۱۰۴ هزار دلار خرج کرده است. کریگ و گودزیلایش ظاهراً هر سال کارکرد حدود ۱۱ هزار کیلومتر داشته و هر سال حدود ۵ روز نیز در پیست حضور یافتهاند.
لیبرمن هزینههای نگهداری این خودرو در طول ۷ سال گذشته و کارکرد حدود ۷۷ هزار کیلومتری را به کلاسهای مختلف دستهبندی میکند. کل هزینههای مربوط به لاستیکها برابر با ۷۷۰۰ دلار، هزینه روتورهای ترمز ۱۸۰۰ دلار، هزینه تعویض لنتهای ترمز ۱۴۰۰ دلار، تعویض روغن ۱۶۰۰ دلار، تعویض روغن گیربکس ۲۷۰۰ دلار و برخی ریزهکاریهای دیگر ۲ هزار دلار بوده که کل این هزینهها به ۱۷۴۰۰ دلار میرسد که در سال برابر با ۲۴۸۵ دلار میباشد. این هزینه در مقایسه با هزینههای نگهداری خودرویی همچون فراری یا حتی مرسدس بنز E63 بسیار کم است.
تعجبی ندارد که لیبرمن ۱۹۴۰۰ دلار دیگر را نیز صرف ارتقای خودروی خود کرده است. GT-R او هماکنون دارای اگزوز تیتانیومی، پمپ سوخت ارتقا یافته، رینگهای جدید، بال عقب و ورودیهای هوا و… میباشد. لیبرمن با توضیح این موارد خط بطلانی بر شایعاتی مبنی بر گران بودن ارتقای گودزیلا در مقایسه با سایر خودروهای اسپورت میکشد.
البته باید گفت در بازار کنونی یک GT-R کارکرده هفت ساله قیمت حدود ۶۳ تا ۷۲ هزار دلار داشته و بنابراین این خودرو بین ۵۹ تا ۷۲ درصد قیمت اولیهاش را حفظ میکند. لیبرمن مدعی است این خودرو ارزش خود را بهتر از رقبای آلمانی حفظ میکند.
لیبرمن میگوید هماکنون زمانی ایده آل برای خرید GT-R است زیرا در آینده نزدیک نسل جدید این خودرو پدیدار خواهد شد. البته قیمت این خودرو بسته به تریم و مدل تولید و قطعات افترمارکتی متفاوت خواهد بود. شکی وجود ندارد که مالکیت R35 هزینه بیشتری نسبت به سایر محصولات عادیتر نیسان در بر خواهد داشت اما در بین سوپرکارها و سوپر سدان های مطرح بازار، نیسان شاید گزینهای ارزانقیمت و بیدردسرتر باشد.
[دانلود ویدئو]
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰فقط الان واسه پولدارا خرید جی تی ار به این گرونی میصرفه چون یجورایی کلکسیونی میشه در اینده ولی یکی میخواد یه گودزیلا که رقیبا به گرد پاش نرسن بخواد باید یه چند سالی صبر کنه اون موقع گودزیلا ارزون میشه و حدود ۱۰۰ هزار دلار باید باشه نشل جدید ولی این گودزیلا قبلا فقط ۸۰ هزار داشت و این جالبه !!!!
MOHAMMAD.n.r
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰استهلاک و دوام ژاپنی ها حرف نداره.
https://www.pedal.ir/نیسان/قابلیت-اطمینان-نیسان-gt-r-کارکرده/
ماکسیمیلیان
۲۲ بهمن ۱۴۰۰صحیح! احسنت!
محمد رستمی نژاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰خب من در این بازه قیمتی که GTR قرار دارد ، قطعا داج وایپر رو انتخاب میکنم.
یک جمله در مورد داج وایپر هست : داج وایپر را باید با مغز خود برانید.
(انصافا داج وایپر همه مشخصاتش از این ماشین بالاتر هست ، از صدایش نگم که کَر کُننده است و بسیاری دیگه از ویژگی های مَحشَر)
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰داداش صدای اینم کرد کنندس این الان برای این گرونه چون نسل جدید بزودی میاد و کلکسیونیه در ضمن این وقتی اومد قیمت ۸۰ هزار دلاری داشت درضمن داج وایپر فعلا کجا بود تازه تو اخرین سال تولید جی تی ار ار ۳۵ قیمت اون ۳۵۰ هزار دلار هست اگه دوج میخوای باید یه میلیونی اماده کنی
محمد رستمی نژاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰منظورت رو متوجه نمیشم
قیمت وایپر از حدود ۸۰ ،۹۰ هزار دلار شروع میشه خیلی هم بالا نمیره ، مگه مدل خاص. ACR ، تَهِ قیمت داج وایپر ۱۰۰ هزار دلار بود ، اون هم با سفارش تمام آپشن ها و ویژگی های پرفورمنس .
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰خودت داری میگی ته قیمتش ۱۰۰ خزار دلار بود توجه کن بود الان نیست قیمت جی تی ار هم ۸۰ هزار دلار بود گرونترینشم ۹۰ هزار دلار بود اما بحث الانه داج ۳ میلیون فروش میره جی تی ار ۱۵۰ هزار دلار بنابراین چه در گذشته چه در الان من جی تی ار رو انتخاب میکنم
Amirreza
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰خدا کنه نسل جدیدش واقعا بهتر باشه
محمد رستمی نژاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰چه طور الان یک داج وایپر کار کرده ولی تمیز و کم کار ۳میلیون فروش میره .
دقیقا چه طور داج وایپر ۳ میلیون فروش میره ، چه طور؟!
محمد رستمی نژاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰حالا اصلا بگو داج وایپر نو . چه طور ۳ میلیون ، هیچ جوره متوجه نمیشم؟!!!
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰داداش تو اینترنت یه سرچی کن خودت متوجه میشی
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰در ضمن اون رکورد نوبری که تو میگی برای acr هست که ۱۰ تا ازش ساخته شد مثل دیمون که موقع فروش ۸۰ هزار دلار بود ولی الان ۵۰۰ هزار دلارع تازع از دیمون حدود ۱۰ هزار تا ساختن ولی از این فقط ۱۰ تا تازه وایپر فقط یه اسپویلر داشت که یه تن نیروی رو به پایین داشت اگه اسپولرش رو برداریم خیلی چیزا تغییر میکنه رکورد اصلی برای جی تی ار هست که تو سال ۲۰۱۵ زد و از هر ماشینی تو زمان خودش سریع تر بود در باره فروش دیمون ولی مطمئن نیستم شاید هزار تا بود
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰الان رفتن دیدم از دیمون ۳۳۰۰ تا ساخته شده
MOHAMMAD.n.r
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰وایپر و لکسس LFA چون تولید و محدود بودن و دیگه تولید نمیشن، قیمت نمونه های کم کار و صفرشون چند برابر زمان عرضه هست.
لکسس LFA زمان عرضه حدود ۳۵۰ هزار قیمت داشت و الان نمونه صفرش یک میلیون قیمت داره.
وایپر ۳ میلیون نیست ولی نمونه کارکرده اش هم خیلی گرونتر از GTR هست و درست نیست از نظر قیمتی مقایسه بشن.
NAVID۰۰۹۸
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰کاربر محمد رستمینژاد
داج وایپر اصلاً تولید محدود نبوده که بخواد قیمتش را بالا ببره !!!
این حرفهارو از کجاتون در میارید !
داج وایپر یا دوج وایپر ، به دلیل شکست از رقیبهایش و موتوری حجیم و به نسبت کم بازده برای این خودرو نسبت به حجمش نتوانست دیگر رقابت کند و شکست در فروش را خورد !!!
درسته که یه خودروی ناب و لذتبخش آمریکایی هست ، قبول ، اما قرار نیست برای اینکه در فروش شکست خورده ، سناریو سازی کنیم و اَلَکی بزرگش کنیم که این قیمت یا اون قیمت شده !
جنس خوب ، قیمت و مشتری خودش را تائین میکنه و اون هم میشه در سایت های خرید و فروش یا مزایده در آمریکا و باقی کشورها دید و نظر داد !
پس لطفاً اغراق نفرمایید و شلوغبازی نکنید !
محسن
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰داداش دوج دمون رو سرچ کن ۱۰۰۰۰۰ دلار ریخته،عدد ۵۰۰۰۰۰ رو از کجا آوردی ؟؟؟؟
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰عزیز من اقای محسن
اول دیمون رو نوشتین دمون
دوم برو تو اینترنت سرچی کن دیمون ۵۰۰ هزار دلاره خودت همه چیو متوجه میشی الان لینک نمیزارم کامنتم برا تایید نره
سوم اینکه حالا ازش ۳۳۰۰ تا وجود داره و قیمتش ۸۰ هزار دلار بود این شد وایپر acr که قیمتش ۱۱۰ هزار دلار بود و ۱۰ تا ازش ساخته شده و الانم دیگه حتی وایپر عادی تولید نمیشه بری بخری تیونش کنی و مثل acr بشه نیست قیمتش چقدره مثل همین دیمون ۵۵۰ هزار دلاری هم صفر کیلومتر و نو هستش ؟
Reza
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰خوب قیمت اولین نمونه تویوتا سوپرا دو میلیون دلار قیمت فروش رفت ولی این دلیل نمیشه بگیم سوپرا یه خودرو میلیون دلاری هستش
محمد رستمی نژاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰کاملا درست ??????
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰کاملا درست
ولی اینکه تایم یه خودرو که 10 ازش ساخته شده رو با تایم یه خودرو که بیش از 10 ها هزار مدل از ان فروش رفته مقایسه کنیم درست نیست دارم میگم وایپر ارزش کلکسیونی داره چون تولیدش متوقف شده و دیگه از ان ساخته نمیشه نسخه ای که اقای رستمی میفرمایند واقعا قیمت برابر با 1 میلیون دارن و بقیه قیمت برابر با 250 هزار دلار که نیسان قیمتش کم تره اگه هم قیمت رو در نظر نگیریم نیسان سریعتره
NAVID۰۰۹۸
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰کاربر Reza
شما از قدیمیهای پدال هستید ، بعید هست چنین تفکری !!!
اون سوپرایی که میگویی جزو اولین نمونه بود و برای خیریه به فروش رسید و اگر نه که اصلاً این قیمتها نمیارزید !!!
چرا آخه جو روانی به راه میندازید !
این محمد رستمی نژاد با هدف میخواهد جو سایت را به هم بریزد !!!
Reza
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰آقا نوید تو تک بودن وایپر شکی نیست ولی بعید میدونم کسی بیاد چند میلیون دلار واسش پول بده.
NAVID۰۰۹۸
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰آقا Reza جان
خب حرف من هم همینه دیگه !
من هم میگویم چرا برخیها بزرگنمایی میکنند و الکی با یک کامنت اشتباه ، بحث راه میاندازند !
کدوم وایپری ۳میلیون دلاره پولشه !!!
وایپر تولید محدود نبوده که !
وایپر قافلهی بازی بازار را باخت و تمام !
اما ما که نگفتیم ماشین بدیه !
اتفاقاً ای کاش ، دوج بتونه دوباره این نام افسانهای را زنده کنه و ما عاشقان خودرو را به وجد بیاره .
NAVID۰۰۹۸
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰داج وایپر ۳ میلیون تومن فروش میره یا ۳ میلیون ریال !!!
این داج وایپر نکنه قبلاً بوگاتی بوده ما خبر نداشتیم !
محمد رستمی نژاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰یعنی میگی یک واج وایپر اندازه یک فراری انزو فروش میره!!!!!!!!!!!!!(اشتباه میکنی)
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰حالا اینو ولش کن ال اف ای یه مدل داشت نوربر رینگ ازش ۵۰ تا ساخته شد یکیش امضای اکیو تویودا داشت تو حراجی ۶ میلسون فروش رفت حالا فراری انزو رو ولش ۲۵۰ جی تی او که از حدود ۵۰ تا ساخته شده بود حدود ۷۵ میلیون فروخت تو حراجی دنیای خرید فروش ماشینای کلاسیک و کلکسیونی خیلی جالب و پیچیدست
Nima
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰داداش الان به یکی از معتبرترین سایت های فروش ماشین تو امریکا یه نگاه انداختم، دوج وایپر acr 2016 کلا 12000 مایل کار کرده 229900 دلار
شخصا دوجو به GTR ترجیح میدم ولی دیگه وایپر اونقدرم افسانه ای نیست، آخه سه میلیون دلار!!!
Amin
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰وایپر ۳ ملیون….!
درست ماشین خوبی هست، ولی ۳ ملیون خیلی بالاست، حتی اگر یخوایم ارزش کلکسیونی اش رو حساب کنیم
با این پول یه 599xx میشه خرید که ۱۰ سال پیش نوربرگ رو بدون هماهنگی فراری زیر ۷ رفت صفر تا صد هم ۲.۸ میره ،ظاهرش هم گیرا تره
البته از نظر ارزش کلکسیونی ارزش این دو ماشین رو حساب کردم
بعد هم اکر یه هلکت بخرید ،که خیلی ارزونه به نسبت gtr ،با بزرگتر کردن سوپر شارژر و سیستم سوخت و برنامه ی مجدد ecu یه دیمون میشه تقریبا ،لازم به ۵۰۰ هزار تا نیست، البته اگر بخوای از ارزش معنوی اش صرف نظر کنی
ودر آخر کسی انزو تر تمیز رو فکر نمیکنم زیر ۶ بفروشه آخه دیدم تو نمایشگاه ها تا ۸ ملیون هم با کارکرد هزار مایل قیمت میخوره
porsche
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰گزینه ج،یه ۹۱۸ یا لافراری یا p1بخرید اگه مشکل مالی هم بود بگین براتون دعا کنم?
Reza
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰گودزیلا یه چیز دیگس ، با وایپر مقایسش نکن داداش
Amirreza
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰منم گودزیلارو بیشتر دوست دارم نسبت به وایپر معمولی
Alien
۴ خرداد ۱۴۰۰داداش جون اولاً دوج وایپر اونقدر کمه که تک و توک توی سایت های خرید و فروش خارجی پیدا میشه؛ دوما به خاطر نایاب بودنش قیمتش هم خیلی بیشتر از جی تی آره؛ و سوما جی تی آر توی قابلیت های تیونینگ حرف اول رو میزنه؛ اگه ۱۰۰۰hp بهش بدی، برات شیرون رو هم جا میزاره.
همه چیز ماشین هم صدا و بک فایرش نیست؛ اگه اونجوری بود الان تسلا نباید اونقدر فروش میرفت/:
آرین
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰خوش به حال اونا
تو هزینههای GTR موندن
ما هم تو هزینههای پژو موندیم
ولی خیلی جالبه که مخارجش از مرسدس کمتره همچین انتظاری نداشتم
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰من اگه پول داشتم دسته دو رو میخریدم تو متن هم گفته ارزش خودشو بهتر از المانی ها حفظ میکنه
R@m!n
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰باور نکردنی واقعا !!!!! یه سوپراسپرت انقدر کم خرج باشه. واقعا درود شرافت و وجدان کاریشون که انقدر محصول با کیفیتی می زنن.
porsche
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰به پای ملکه تارا نمیرسه
بهنام
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰به قاطعیت میگم هیچ خودروی دیگری غیر از نسل ماقبل اخر سوپرا یارای مقابله با این ماشین از نظر محبوبیت در نزد ماشین بازها نداره . تیونینگ های دیوانه وار این ماشین و دوام بسیار بالای موتور ان کاملا بیرقیبه ودر متن هم گفته شده از همه ی رقبا بیشتر ارزش خود را حفظ خواهد کرد . نمونه های تمیز و لاکاغذی نسل قبل جی تی ار ارسی و چهار به قیمت پانصد هزار دلار هم در بازار خرید و فروش میشه که غیر قابل باوره .
امیر
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰این ماشین صدای خوبی داره مخصوصا صدای استارت بعدش اینکه هر نسل GTR که آدم بخره ضرر نمی کنه چون همه نسل های این ماشین کاملا دست برتر رو داشتن
در پاسخ به آقای رستمی نژاد که میگن توی این بازه قیمتی دوج وایپر رو انتخاب می کنم کار عاقلانه ای نیست وایپر درسته افسانه ای است صدای اگزوز محشری
داره ولی اصلا به پای GTR نمی رسه وایپر هم که خریداری می کنه آدم باید نسل جدید بخره نسل های قدیم تر زیاد جالب نبودن. و الان فکر نمی کنم کسی وایپر رو ماشین
حساب بکنه الان وایپر جاشو کاملا داده به کوروت و اینجا یه نکته دوم پیش میاد اونم اینکه ژاپنی ها هستن که استاد ساختن ماشین های اسپورت هستن.
محمد رستمی نژاد
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا چرا وایپر در سطح gtrنیست . چون بازنشسته شد؟- این که دلیل نمیشه .
تایم پیست وایپر خیلی ازgtr بهتر است، میتونید تایم نوربرگ گرینگ رو مشاهده کنید . صدای وایپر از همه آمریکایی ها بلند تر است ، حتی از انجین های هلکت ، و زیبا تر . چرا وایپر از نظر شما در حد gtr نیست؟؟!
MOHAMMAD.n.r
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰داداش چه گیری دادی به صدای بلند؟ عجیب ترین معیاری که تا حالا شنیدم همین بوده.
بالا هم گفتی صدای بلند بهتره و…
صدای بلند ایجاد کردن که کاری نداره. یه اگزوز ساز یا کیت اگزوز خوب کارتو راه میندازه.
موتور ۱۲۵ بخر اگزوزش رو حذف کن صدا میده در حد قطار? به وایپر هم نیاز نداری
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای محمد،صدای اصیل ماشین چیز دیگه اییه تا اینکه بری کیت اگزوز ببندی،با پرایدم میشه این کارو کرد اما صدای اصیل حس دیگه ای داره…
Amirreza
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰آقا آبتین گفتی پراید یاد یکی تو اتوبان افتادم یه پرایدی بود که کیت اگزوز بسته بود تو یکی از جاده های خوزستان که داشتیم میرفتیم ( فک کنم اهواز دزفول بود ) ، بعدش یه چلنجرم کنار پرایده بود بعد صدایی که موتور این پرایده با سرعت ۶۰ تا میداد رو چلنجره با سرعت ۱۲۰ تا نمیداد ?
Amin
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰تنفس طبیعی یه صدای دیگه ای داره،غیر قابل مقایسه با سوپر و توربو هست???
زیزیگولو
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰هزینه های نگهداری از ماشین در طول سال بخشای مختلفی داره که یه سری از این هزینه ها اجباری هستنو واسه جلوگیری از هزینه های اضافی هستن ولی یه سری هزینه ها هم هستن که بخاطر نگهداری غیر اصولی از ماشین هستن مثلاً اگه تعویض روغن ماشینو درستو به موقع و تو زمان لازم انجام ندیم احتمال یاتاقان زدن ماشینو افزایش دادیم که همین میتونه چندین برابر هزینه عوض کردن روغن هزینه تعمیرات روی دستمون بذاره و قطعاً رسیدگی به موقع به مسائل فنی ماشین از یه سری صدمات احتمالی جلوگیری میکنه و میشه گفت یکی از مهمترین راه های کاهش هزینه سالانه خودرو انجام سرویسای لازمو چکاپ خودرو هستش، مثلا اگر موقع رانندگی صدایی از موتور ماشین به گوشمون رسید فوراً باید واسه سرویسو عیب یابی ماشین اقدام کنیم ………………
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰یه سری خرج دیگه تو این گودزیلا هست که برا تیونش میره اصن تو فکر کن یه گودزیلا داری نمیشه تیونش نکنی
BenzSLR
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰تو ایران هم نیسان GTR داریم ؟
Ninja
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰اره تو کیش یا قشم یه قرمزش هست فکر کنم
Reza
۱ شهریور ۱۴۰۱همین امروز یکیشو تو شیراز دیدم😭😭😭میگم قیمتش به پول ایران چقدره؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰دو تا هست،یکی قرمز یکی مشکی…
Alien
۴ خرداد ۱۴۰۰تو تهران یه تیونینگ بادمجونیش رو دیدن؛ تو منطقه آزاد هم پیدا میشه
حسن
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰گودزیلا نگو بگوهیولا یکی شو داشته باشی پیرنمیشی
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰بقول جیمز می این ماشین باعث میشه بری با پیری مبارزه کنی!?
Amirreza
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰یکی از دلایلی که من همیشه عاشق سوپر اسپورتای بنز بودم ( slr , sls , amg gt ) این بود که کاپوتشون یه باند فرودگاه بود و من خیلی از این قضیه خوشم میومد تا اینکه هموند توی یکی از قسمتا گفت اگه از طراحی این ماشین خوشتون میاد پس ۹ سالتونه??
Reza
۱ شهریور ۱۴۰۱قیمتش به پول ایران چقدره؟نیسان جی تی رو میگم