ژاپنی ها با معرفی ۳ خودروی مسابقه ای جدید کل کل برندهای برتر دنیا را به پیست مسابقه کشاندند . این سه سامورایی در مسابقات GT500 کولاک خواهند کرد .
به استثنای بخش موتور ، هر سه خودرو براساس قوانین فنی مسابقات DTM شکل گرفته اند . اولین حضور این سه ، در دور پنجم مسابقات Super GT در Suzuka ژاپن خواهد بود .
Nissan GT-R Nismo GT500 : نیسان با معرفی این خودرو برای سایر خودروهای دسته GT500 خط و نشان کشید . همانطور که از نام و قیافه اش پیداست برپایه ی نیسان GT-R شکل گرفته است . نیسان مشخصات ابرخودروی مسابقه ایش را در اول دسامبر در پیست Fuji Speedway در طول فستیوال Nismo منتشر خواهد کرد . همانطور که قبلا در خبرها داشتیم این گودزیلا شتاب فوق العاده ای خواهد داشت .
Honda NSX Concept-GT : مبارز هوندا ، براساس کانسپت NSX شکل گرفته است . و در ساخت آن قوانین سال ۲۰۱۴ فدراسیون اتومبیلرانی ژاپن در کلاس GT500 رعایت شده است . پیشرانه ی هیبرید NSX GT از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر که در وسط نصب شده است ، بهره می برد . اطلاعات فنی این مدل هم تاکنون منتشر نشده است . اما در تصاویر کیت بدنه ی ویژه ، کاهش ارتفاع سیستم تعلیق و لاستیک های Bridgestone Potenza آن خودنمایی می کند .
Lexus LF-CC racer : قهرمان لکسوس بر اساس کانسپت LF-CC شکل گرفته تا جایگزین مدل مسابقه ای SC 430 شود .
مدل استاندارد LF-CC در سال ۲۰۱۵ و به احتمال فراوان در دو کلاس کوپه و کانورتیبل وارد بازار خواهد شد . گزارش ها نشان می دهد پلت فرم دیفرانسیل عقب این خودروی مسابقه ای از دو مدل خیابانی IS و GS الگو برداری شده ، بطوریکه فاصله ی دو چرخ آن بلندتر از مدل GS و فاصله ی دو محور آن کوتاه تر از مدل IS است . احتمال استفاده از پیشرانه ی بهبود یافته ی هیبریدی GS 350h در این خودرو وجود دارد .
رضا
۲۹ مرداد ۱۳۹۲فقط و فقط GT-R
یعنی واقعا گودزیلا ها…!!!!
لکسوس هم بد نیست ولی در کل هیچوقت حریف آلمانیا نمیشه؟
merdada
۳ شهریور ۱۳۹۲ماشین المانی بجز ائودی جیزی برای گفتن نداره
امیر
۲۲ شهریور ۱۳۹۲عشقم هوندا .ببین قیا فه رووووووووو
کرمانشاه
۳۰ مرداد ۱۳۹۲حالا فرض کنید 131 تیبا و 405 بودن؟
علی
۳۰ مرداد ۱۳۹۲چند دقیقه دیگه مسیح میاد یه کم زرت و پرت میکنه کلی با هم میخندیم
i love ferrari
۳۰ مرداد ۱۳۹۲این موقع ساعت ۴ صبح حتما مسیح خوابه وگرنه الان باز اومده بود نوشته بود مسابقه ی سمند وپرایدو ۴۰۵ ازاین جذاب ترو هیجان انگیزتره.
علی
۳۰ مرداد ۱۳۹۲باز میاد پررو میشه میگه اسمم 7 بار اینجا تکرار شده
ولش کن اصلا موجود مهمی نیست
بیا درمورد یه چی دیگه صحبت کنیم
راستی بچه ها کی میدونه بعضی دوستان چجوری اینجا از شکلک استفاده میکنن؟
امیر
۲۲ شهریور ۱۳۹۲علی با حال بود داشم .الن دارم میپوکم از خنده
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۳۰ مرداد ۱۳۹۲درود.منم طرفدار نیسانم. وقطعا میدونم برنده است.
ولی ای کاش این 3تا میتونستند تو مسابقات DTM المان با اون 3تا غول المان مسابقه بدن و مارو تا حد مرگ بکشونند.
V12
محمد
۳۰ مرداد ۱۳۹۲مگه لکسوس تو امریکا تهت نظارت تویوتا تولید نمیشه
arash zx
۳۰ مرداد ۱۳۹۲ژاپن خیلی پیشرفت کرده ولی GT-R یه چیز دیگس…… ولی هنوز مونده به آلمان و ایتالیا برسن……. [ I LOVE GERMANY AND ITALY]
Infinite
۳۰ مرداد ۱۳۹۲به شخصه NSX رو می پسندم. هوندا یکی از شرکت های مورد علاقه ی منه.
امین
۳۰ مرداد ۱۳۹۲ای خدا اینقدر این ساتو به گند نکشین , مثلا ما میایم اینجا درمورد ماشین نضر بدیما ولی الان همش شده بحث این یارو یا مقایسه خودروهای داخلی با ماشینای دیگه اااااااااااااه .
.
.
.
.
عاشقه سه تاشونم ولی اول نیسان GT.R بعد لکسوس .
امین
۳۰ مرداد ۱۳۹۲سایتو , نظر *
VAHID JINPACHI
۳۰ مرداد ۱۳۹۲زنده باد ژاپن.
فقطططططططططط ژاپن.فقط
نخود آش
۳۰ مرداد ۱۳۹۲چرا لکسوس شکل اسباب بازیه؟
AMIN
۳۰ مرداد ۱۳۹۲من شک ندارم که الان لرزشی به تن رقباشون تو اروپا افتاده که بی حال شدن دارن پس میفتن… دیدین اون جی تی آر 700 اسبی تا الان تو درگ تایم پورشه 1100 اسبی رو هم لوله کرد؟ و اون اسکای لاین 700 اسبی چطور بوگاتی 1000 اسبی رو به مقام دومی راضی کرد؟؟ و شتاب تا 100 مترش تا حالا از همه ماشینا کمتر بوده… زیر 10 ثانیه بود…
مطمئنا اگه میتسوبیشی هم توی این کلاس ماشین داشت خیلی دیدنی تر میشد…
جلال
۳۰ مرداد ۱۳۹۲خوبه که ژاپنیها هم در مابل آلمانیها کم نیارن
فقط کاش میشد ژاپنی ها و آلمانیها با هم مسابقه بدن…….
SmB
۳۱ مرداد ۱۳۹۲سوپر اسپرت فقط GT-R و بس
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۲تو ماشین های ژاپنی فقط لکسس از همه با کیفیت تر و زیبا تره