مدیر اجرایی سابق نیسان «کارلوس گوسن» در مصاحبهٔ اخیر خود از نیسان انتقاد کرده است. وی گفته است که بسیاری در نیسان ایدهٔ او برای همکاری بیشتر در اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی را دوست ندارند و در عوض خواهان استقلال بیشتر هستند. گوسن معتقد است از زمان خروج و دستگیری او، نیسان در سراشیبی قرار گرفته است. وی دراینباره گفته است:
پس از ۱۹ سال کار متأسفانه نیسان به چیزی که در سال ۱۹۹۹ بود بازگشته و به شرکتی خستهکننده و رده متوسط تبدیل شده که در تلاش برای پیدا کردن جایگاه خود در صنعت خودروسازی است
وی در ادامه گفته است:
دولت ژاپن و برخی مدیران ژاپنی فکر کردند که به تعادل بین فرانسه و ژاپنیها در این اتحاد بیاحترامی شده است. دولت فرانسه به نحوی عمل کرد تا سهم بسیار بزرگتری از این اتحاد به دست آورد
گوسن توضیح داده است که پس از دیدن رفتار قضات و دادستانها بسیار ناامید شده و درحالیکه در ژاپن تحت مراقبت بود تصمیم به فرار گرفت. هرچند او موفق به فرار شد اما معاون ارشد خود در نیسان یعنی «گِرگ کِلی» را در ژاپن رها کرد و او هماکنون در دادگاه در حال محاکمه شدن است.
با مهربونی جهان زیباتره
۲ مهر ۱۴۰۰اینفینتینی اره ولی نیسان هنوز هم ماشیناش عالین
برا نیسان خیلی زحمت کشید ولی نامردی کردن در حقش
فورد
۲ مهر ۱۴۰۰داشت از نیسان سوئ استفاده میکرد ژاپن فهمید زندانی ش کردن اون ماجرای فرارش هم دروغ بود ژاپن بعد از توافق با فرانسه ازادش کردن حالا اینم عقده ای شده چند سال پیش میگفت نیسان تا سه ماه دیگه ورشکست میشه
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۰نیسان که خودش همینطور به خودی خود در حال ورشکسته شدن بود ففط کافی بود رنو و کارلوس گوسن به دادش نمیرسیدن تا ورشکسته شه و الان دیگه نیسانی وجود نداشت درحقیقت رنو نیسان رو نجات داد و همه چیز رو واسه نیسان تامین کرد تمام تکنولوژی ها و طراحی و مهندسی ها رو رنو تامین کرد و نیسان تو کارخونه تولیدات رو ادامه داد تا از ورشکستگی نجات پیدا کنه الان نیسان هرچی داره از رنو داره دیگه نیسان هیچی از خودش نداره همه از رنو که همونم به پای خود رنو نمیرسه.
(Saeed(peugeot
۲ مهر ۱۴۰۰نامردی کردن چجورم ….. ژاپنی های چشم بادومی تا دیدن نیسان خوب شده فکر کردند از هنر خودشونه …..
datsun
۲ مهر ۱۴۰۰اتفاقا از وقتی رفته خیلی بهتر شده اکثر محصولات نیسان به روز شدن غصن خیلی خسیس بود
کیان
۲ مهر ۱۴۰۰برای رنوی فرانسوی قطعا خوب بود، خیلی رشد کرد در کنار نیسان و تکنولوژِهاش
ولی همونطور ک شما گفتی نیسان واقعا طراحی هاش بعد این فرانسوی بهتر شده و رو به رشد قرار گرفته
فرزاد
۲ مهر ۱۴۰۰جدا حیف رنو که رفت با نیسان ادغام شد باید میذاشتن نیسان نیست و نابود میشد و به تاریخ میپیوست ژاپنیای پسفترت نامرد
مهدی
۲ مهر ۱۴۰۰اگه اون زمان رنو میذاشت نیسان ورشکست بشه الان یه عده نیسان نیسان نمیکردن چون نابود شده بود رفته بود پی کارش نیسان هرچی داره صدقه سر رنو و گوسن داره وسلام
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲ مهر ۱۴۰۰فعلا خو همش رنو داره از پلتفرمای نیسان استفاده میکنه ، یجورایی کردتش برده خودش
Iman99
۵ مهر ۱۴۰۰نخیر رنو تمام تکنولوژی و طراحی ها رو واسه نیسان تامین کرد و نیسان هم تو کارخونه توایدشون کرد فکر و طراحی از رنو بوده مونتاژ از نیسان نیسان هرچی داره الان از رنو داره
MOHAMMAD.n.r
۶ مهر ۱۴۰۰رنو اگر تکنولوژی داشت وارد بازار امریکا میشد!!!تالیسمان موتورش نیسانه!!! رنو سیستم تعلیق و گیربکس رو طراحی کرده که گیربکسش بد نیست و بین دو کلاچه ها اشغال حساب میشه. سیستم تعلیق هم در حد گاری!!! اگر سوار شده باشی میفهمی که گاری سیستم تعلیق بهتری داره!!!
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۰به وارد شدن به بازار امریکا نیست الان خودرو های چینی هم دارن وارد بازار امریکا میشن
رنو همون گیربکس دوکلاچه رو اگه تامین نمیکرد که نیسان از همون سی وی تی مزخرف استفاده میکرد که مثل موتور گازی قدیمی بود.
افشار
۲ مهر ۱۴۰۰با عرض پوزش اما کارلوس گوسن فقط زِر زیادی زده
datsun
۲ مهر ۱۴۰۰حرف مفته این اواخر کلا به نفع دولت فرانسه کار میکرد و کمر به نابودی نیسان که با رنو ادغامش کنه
افشار
۲ مهر ۱۴۰۰من ژاپنی فن نیستم ولی نیسان حداقل در این چند سال اخیر مدلهای خیلی خوبی داده بیرون
ناشناس
۲ مهر ۱۴۰۰اتفاقا رنو بعد ادغامش با نیسان مدلهاش رو به اوفول رفت و بیشتر خودروهای اقتصادی با حجم موتور پایین تولید کرد این نشانه تاثیر منفی نیسان رو رنو بوده در حالی که رنو یه زمان مدلهای اسطوره ای کلیو rs v6 مگان رنو لاگونا v6 رنو 30 tx v6 مدلهای مختلف الپاین مثل 110 رنو 25 v6 مدلهای افسانه ای رنو 4 و 5 با فروش بیش از 9 میلیون و 6 میلیون همچین دوران طلایش در فرمول 1 همه اینا مال قبل ادغامش با نیسان بود حیف اون ماشینا واقعا رنو از کجا به کجا رسید
افشار
۲ مهر ۱۴۰۰ناشناس شدیدا داری حرف الکی میزنی
امیر
۲ مهر ۱۴۰۰مشخص بود این اتحاد هیچی نداره. میتسوبیشی داغون شد نیسان افت کرد ولی رنو
همچنان داره ادامه میده. پس معلومه فرانسوی ها می خواستن همه چیز رو بردارن
و بعد فرار کنن.
datsun
۲ مهر ۱۴۰۰داداش اگه میبینی نسل جدید gtr دیر معرفی شد و همچنین سری z همش از سیاستهای این مرد خسیس بود که روی یه دلاری هم حساب میکشه اتفاقا از وقتی که رفته اکثر محصولات نیسان به روز شدن z جدید اومد صحبت های از gtr جدیده و یه رندر الکتریکی از سیلویا اومده
حسین
۲ مهر ۱۴۰۰اتفاقا حال نیسان خیلی خوبه. اکثر محصولاتی که سال های سال بدون تغییر باقی مونده بودن رو آپدیت مرد، نسل جدید z معرفی شد، طراحی های زیبا در داخل و خارج ماشین ها، حذف تدریجی گیربکس cvt، حرکات خوب در الکتریکی سازی (آریا).
دوران ایشون نیسان تبدیل به بازوی فنی رنو شده بود
محمد امین
۲ مهر ۱۴۰۰منطورش از خسته کننده نمیدونم چیه
اما خب نیسان در کل یه شرکت رده متوسط هست ، متوسط رو به بالا
mc20
۲ مهر ۱۴۰۰از چشماش مشخصه چقدر راست میگه . چشماش فرانسوی اصل هستن .
بهزاد
۲ مهر ۱۴۰۰اتفاقاتی که امروز برای مجموعه ای میوفته حاصل تصمیمات ۵ یا ۱۰ سال پیشه.
بازار هدف و اصلی نیسان آمریکا و چین بوده ولی به خاطر تصمیمات آقای گوسن بسیاری از طرحهای اشتراکی با رنو حول بازار اروپا بود و از این نظر اگر دقت کنیم نیسان عملا در بخش پیک آپ ها رشد و تحول خوبی نداشت و در بخش شاسی بلند و کراس اوور های بزرگ هم ضعیف عمل میکرد چون بخش اصلی سرمایه گذاری به خودروهای کوچک تر و اروپایی پسند اختصاص داشت.
یکی از بدترین تصمیمات احیای برند داتسون بود که آنهم به جز ضرر عایدی برای نیسان نداشت.
در حال حاضر هم در مسیر برقی شدن راه نیسان و میتسوبیشی با رنو متفاوته چون مثلا اشتراکات محصولاتی مثل رنو ۵ برقی یا کلیو یا کپچر با محصولات بازار آمریکا و چین نیسان جور در نمیاد و اینو همه میدونن اگر اشتراکات زیادی در تولید وجود نداشته باشه عملا همکاری بدرد نمیخوره و بهتره شرکت ها از هم جدا شوند.
MOHAMMAD.n.r
۲ مهر ۱۴۰۰به به ببین کی اومده داره زر مفت میزنه😂😂 عمو کارلوس!!!
چی شد ؟؟؟ شما که چند سال پیش میگفتی نیسان قطعا ورشکست میشه؟؟؟ چرا نشده و روز به روز داره پیشرفت میکنه و فروشش بیشتر میشه؟؟؟؟ اگر دست شما بود قطعا تا الان به خواستتون رسیده بودید!!
از روزی که این بابا رفت همه خودروهای نیسان شروع به جدید شدن کردن ولی تا وقتی که بود…
این حرف جدیدت هم مثل قبلی ها کاملا مفته و هیچ سندیتی نداره!!!
بی شرف ترین کشور دنیا همین فرانسه هست. امریکا در مقابل فرانسه از نظر نامردی و بیشرفی هیییچه!! داستان محله نوفل رو دیگه همه شنیدید!!!
رنو مثل زالو چسبیده به نیسان و پژو هم چسبیده به فیات کرایسلر!!
datsun
۲ مهر ۱۴۰۰اکثر ماشینهای اسطورهای نیسان واسه قبل ۱۹۹۹ بعد این میگه خسته کننده ولا نیسان اون موقع هیجان انگیز تر بود
Porsche
۲ مهر ۱۴۰۰به به از این حرف های مفت و جذاب 😂😂
فرانسه از پست ترین کشورهاست ولی توی هیچ جایی به پای انگلیس نمیرسه
انگلیس یه تفرقه بنداز واقعیه
و واقعا کشور حیله هاست
Iman99
۵ مهر ۱۴۰۰بهترین و خدایی ترین اروپا و امریکا هستن که بهترین و خدایی هستن که تو همه چیز هم بهترین هستن همه چیز هم از خودشونه تمام تکنولوژی ها و محصولات همه چیز از خودشونه که به لطف خدا بوده که به اونها اعطا شده چون اروپا و امریکا رضایت خدا رو درکارشون در نظر میگیرن خدا هم کمکشون میکنه و تو همه چیز بهترین هستن
MOHAMMAD.n.r
۶ مهر ۱۴۰۰…
تو جنگ ایران و عراق تنها کشوری که به ما ماشین داد ژاپن بود!!!! نیسان پاترول و تویوتا fj45 fj55 و fj60 fj62 اینا جنگ رو اداره کردن!!! کدوم ماشین المانی و امریکایی به ما دادن؟؟؟
فرانسه بعد از جنگ برای سود وارد ایران شد. زمانی اومد که همه چیز اروم بود و فقط سود داشت!!!
علی
۲ مهر ۱۴۰۰اتفاقا قبل از 1999 نیسان هیچی نبود بیشتر محصولات رنو هم هیچ اشتراکی با نیسان ندارن شاید اشتراکات جزئی داشته باشن همون نیسان جی تی ار مدل پروجکت بلک اس موتورش توسط تیم فرمول 1 رنو طراحی و ساخته شده رنو شرکتی هست که نه تنها خودش تو فرمول 1 حضور داره بلکه برای خیلی از شرکتها هم قبلا موتور فرمول 1 میساخته چیزی که خیلی از شرکتها حتی بهش فکر هم نمیکنن وقتی یه شرکت توانایی ساخت انجین فرمول 1 داره یعنی اینکه به لحاظ سطح تکنولوژی خیلی بالا و سرامده حالا ممکنه خیلیهاتون بیاین بگین همچی مقامی هم تو فرمول 1 بدست نیاورده ولی مهم اینه که توانایی حضور و ساخت در فرمول 1 داره در ضمن هیچ وقت یادتون نره که نیسان یه شرکت نابود شده بود و هیچ خودروسازی حاضر به همکاری باهاش نبود بعد یه عده میان میگن رنو از نیسان سو استفاده کرده رنو فلان کرده رنو بهمان کرده خب اگه اینجوریه چرا اون زمان شرکتهای دیگه نیامدن با نیسان ادغام بشن و از تکنولوژی های نداشته نیسان استفاده کنن چرا شرکتهای دیگه این زرنگی نکردن همین بنده خدا بود که توانست ظرف مدت بسیار کوتاهی نه تنها نیسان از ورشکستگی نجات بده بلکه به سود دهی برسونه الانم که گوسن دیگه کاره ای نیست ولی این حرفمو همین جا داشته باشید اگه نیسان ورشکست نشه و به قول خودتون محصولاتش رو به رشد باشه همتون میاید میگید ربطی به رنو و گوسن نداره نیسان به تنهایی رو پای خودش ایستاده ولی اگه نیسان حتی چند سال دیگه ورشکست بشه میاید همه تقصیرا گردن این بنده خدا و شرکت رنو میندازید در ضمن اگه نیسان قبل 1999 مدلهای اسطوره ای و افسانه ای داشت که ورشکست نمیشد لطفا حرفای خنده دار نزنید نیسان هنوز توانایی ساخت انجین فرمول 1 نداره تازه داره تو فرمول e شرکت میکنه بعد رنو به لحاظ تکنولوژی به نیسان وابستس و داره ازش سو استفاده میکنه خخخخخخ اگه قرار به سو استفاده باشه این نیسان و قوم یعجوج و معجوج بودن که از نردبون رنو بالا رفتن خودشونو از ورشکستگی نجات دادن حالا هم برا این بنده خدا پاپوش درست کردن چرا ؟ چون این چشم بادومی ها سهم بیشتر از رنو میخواستن چرا ؟ چون میخواستن مدیر ارشد رنو نیسان یه ژاپنی باشه .
datsun
۲ مهر ۱۴۰۰شما کلا همین یه کامنت رو تو همه بحثهای رنو نیسان کپی میکنی پرجکت فلان که اصلا تولید نشد کانسپ بود فرمول یک رنو هم تو سرش بخوره وقتی هیچ افتخاری نداشت
اسطورهای فرانسه اون موقع که رنو ۵ و ژیان ۲۰۵ از این مسخره ها بود تو ژاپن اسکایلاین سلیکا سوپرا لنسر اوو سری z مزدا rx بودن
MOHAMMAD.n.r
۲ مهر ۱۴۰۰اینا حرفا رو دقیقا از کجا در میاری؟؟؟
میشه لینک و منبعی ارائه کنی که موتور جی تی آر توسط فرمول یک رنو ساخته شده باشه؟؟؟
تنها علتی که رنو هنوز سر پا هست و بساطش جمع نشده اینه که مثل خودروسازان زالوی ایران یعنی ایران خودرو و سایپا وابسته به دولت هست و از حمایت کامل دولت فرانسه برخورداره!!! هر جا ضرر بده توسط دولت فرانسه جبران میشه و وام های کلان دریافت میکنه!!
رنو نیسان رو از ورشکستگی نجات داد؟؟؟ طبق چیزی که فرانسوی ها به خورد مردم دادن بله ولی یادت باشه همین فرانسوی ها سال های پیش میگفتن نیسان برشکست میشه و… چرا نشده؟؟؟
روز اول این اتحاد رنو فقط ۸ درصد سهام نیسان رو داشت ولی الان حدود ۴۴ درصد!!! اگر چند سال دیگه گوسن مونده بود نیسان رو برشکسته میکرد تا راحت بشه باقی سهام رو خرید!!!
فرمول یک رنو کلا مالیده!!! همچین فرمول یکی ایران خودرو هم میتونه درست کنه!!
راستی چرا روی ماشینای رنو موتور نیسان میزارن و پشتشون به اعتبار نیسان گرمه؟؟ قالپاق موتور تلیسمان و کولئوس رو که برمیداری نیسان میبینی!
نیسان از رنو استفاده کرد و رفت بالا؟؟😂😂😂 یه سر برو امار فروش سالهای قبل ادغام رو ببین ببین کی رفته بالا!! ماشینای افرودر و اسپورت نیسان رو قبل ادغام نگاه کن!! رنو قبل ادغام نه اسپورت درست و حسابی داشت نه دو دف!!
MOHAMMAD.n.r
۲ مهر ۱۴۰۰خلاصه که فرانسوی اگر ماشین بود جرئت ورود به بازار امریکا رو پیدا میکرد!
Iman99
۵ مهر ۱۴۰۰…
نیسان همه چیزش از رنو بوده این رنو بود که چند سال پیش نیسان رو از ورشکستگی نجات داد رنو تمام تکنولوژی و فکر و طراحی محصولات نیسان رو به عهده گرفت و نجاتش داد و بعد از اون همون محصولات رو بطور مشترک تولید کردن خودروهایی که همه مهندسی و فکر و طراحی و تکنولوژی اونها از رنو بود.
همین نیسان جی تی آر اصلی ترین قسمت هاش یعنی موتور سیستم تعلیق گیربکس و شاسی اون از اروپا و امریکا بوده که البته هنوزم به پای محصولات خودشون نمیرسه
MOHAMMAD.n.r
۶ مهر ۱۴۰۰ایمان
…
اولن از هر کسی که دوست داری برو بپرس!! حتی از نمایندگی رنو در ایران که اسمش نگین خودرو هست!!! روی تلیسمان موتور نیسان نصبه(نیسان جوک) و روی کولئوس هم موتور و گیربکس و سیستم تعلیق نیسان ایکس تریل!!!
از فرمول یک رنو حرفی نزن که به زور ته جدوله!!! هوندا و مرسدس اول جدولن!!! رنو اگر تو فرمول یک حرفی برا گفتن داشت، تیم ردبول قراردادش رو با رنو فسخ نمیکرد و نمیرفت با هوندا قرارداد ببنده برای ساخت خودرو!!!
تکنولوژی و فکر و طراحی؟؟؟؟ اونم رنو؟؟؟ رنو هر چی ماشین دو دف داره از صدقه سر نیسانه، موتوراش هم برا نیسانه!!! فروش خودروی رنو در جهان نصف نیسان هم نیست گل پسر!!!
نیسان جی تی آر موتور و سیستم تعلیقش از کجاست؟؟؟؟ لینک و منبع ارائه کن که نشون بده حتی یک پیچ جی تی آر توسط غیر ژاپن طراحی و ساخته شده باشه!!!
فعلا که پای ثابت تمام درگ هاست و ماشینای جدید رو با اون مقایسه میکنن!!!
اسپورت ترین خودروی فرانسه مگان آر اس هست!!! وسلام.
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۰بیا پایین بابا سرمون درد گرفت.. وقتی میگم اطلاعاتت در حد ویکی پدیا هم نیست میگی نه از رو هوا هم حرف میزنی مگه بچم از نمایندگی بپرسم خود نمایندگی دست راست و چپش نمیدون به من میگی برو از نمایندگی بپرس نه عمو اینجوری نیست همه اطلاعات خارج از ایرانه اکثرا هم انگلیسی پس فکر نکن فن ژاپنی باید اون رو تطهیر کنی و اون رو اول جلوه بده نه از این حرفا نیست این از کسیه که خودش ماشین ژاپنی داره ولی دلیل نمیشه من بیام بگم چون این رو دارم پس باید اول باشه نه انتخاب همیشه نباید بهترین باشه باید متناسب با نیاز باشه.
قبلش اینو بگم درمورد رنو چیزی که گفتم اصلا نگرفتین اگه میگرفتین که مشکل ما این نبود اگه دقت میکردید من کلی گفتم دلیلش این بود که نمک نشناس نباشید تا رنویی که نیسان رو نجات داد رو زیر سوال نبرید واسه همین هرچی گفتید عکسس رو تحویل خودتون دادم در کل بدونید من جواب این مدل کامنتای شما رو میدم تا یاد دبگیرید این مدلی کامنت نزارید. واسم هم مهم نیست چیه کدوم مدل از رنو بوده یا نیسان این ها سطحشون پایین تر از این حرفاس که بخوام درموردش بحث کنم.
و اما درمورد نیسان جی تی آر یعنی واقعا چون نیسان جی تی آر ژاپنبه باید همش از اونجا باشه واقعا اینطور فکر میکنی نه داداش این خیالات واسه خودته.
نیسان جی تی آر به لانچش معروفه که بعد از ۹۱۱ یکی از مناسب ترین لانچ ها رو داره دلیلش همکاری اون با شرکت بورگ وارنر امریکایی واسه طراحی گیربکس بوده بله کار از پیچ گذشته خیلی بیشتر از پیچ و میچش ژاپنی نیست بعنی تقریبا کل طراحی گیربکس اون از شرکت بورگ وارنر بوده که بطور کامل مجموعه کلاچ دوبل و لانچ کنترل و نرم افزار و کالیبره گیربکس و… درکل اصل گیربکس از بورگوارنر بوده بله عمو تعجب میکنم با چه رویی میایید دفاع میکند طراحی و مهندسی این گیربکس به کمک بورگ وارنر بوده که لانچ معروفی پیدا کرده وگرنه نیسان همون گیربکس سی وی تی رو هم به زور طراحی میکرد یادمه یکی بود رفته بود اسم قطعه ساز نیسان رو در آورده بود اومد گفت گیربکس از اینه در این حد پرت بود که نمیدونست قطعه ساز با طراحی و مهندسی و توسعه گیربکس چه تفاوتی داره.
درمورد موتورش هم فقط در این حد بدون که موتور جی تی آر بر اساس موتور مسابقه ای نیسان تو لمانز ساخته شده که همون موتور رو و کلا اون خودرو رو یه شرکت انگلیسی و چند طراح دیگه از اونجا توسعه دادن بخصوص موتورش که توسط یه شرکت انگلیسی توسعه داده شد که تو موتور اسپرت سابقه زیادی داشت خود نیسان قبلش خواست از موتور و گیربکس خودش استفاده کنه ولی نتیجه نگرفت واسه همین با اون شرکت ها همکاری کرد اون موتور ۸ سیلندر بود که واسه جی تی آر همون با کمترین تغییرات ۶ سیلندر شد اینم از موتورش
درمورد بقیش هم همینطور تو گفتی پیچش ژاپنی نیست ولی حقیقت اینه که خیلی بیشتر از پیچش از اروپا یا امریکا بوده که همونم به پای خودشون نمیرسه
واسه مدل نیسمو از صندلی های اسپرت معروف ریکارو آلمانی استفاده کردن تو سیستم تعلیق از ساسپنشن های اولینز یا یه شرکت دیگه که آلمانی بوده استفاده کردن
دیگه چی مونده از خودشون؟
پس اگه فن هرچی هستی بهتره رو هوا از چیزی دفاع نکنی چون من به حرفای ناحق حساسم بهتره نظرتو بدی و بری ولی رگ گردن واسه ما کلفت نکنی چون به ضرر خودت تموم میشه اره داش هرچی هیچی نگیم واسه ما میره رو منبر روضه میخونه
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۰بی شرف ترین کشور همین ژاپن بی شرفت ترین کشوره
تو جنگ ایران از اون ماشین بود
ولی تو حملات داعش هم از همون ماشینا استفاده شد
بعد بجای اینکه هایلوکس و لندکروز وانت رو محدود کنه اومد واسه بازار گرمی دست گذاشت رو لندکروز معمولی که اونم داعش کمترین استفاده رو ازش داشت اصلی ها اونها بودن که واسه اونها کاری نکرد چون میدونست ضرر میکنه ولی واسه لندکروز ضرری متوجهش نمیشد تا این حد آب زیر کاه.
احمدرضا
۲ مهر ۱۴۰۰یه پیام دارم برا گوسن عزیز 😐
علی
۲ مهر ۱۴۰۰اسطوره های ژاپن هم مزدا 1000 موتور سه چرخه های میتسوبشی لئو بودن باز رنو 5 و ژیان خوبه چون امار فروششون چیزی دیگه ای میگن
فرزاد
۲ مهر ۱۴۰۰فرمول 1 رنو هیچ افتخاری نداشته !!!!! همین الان یه سرچ تو گوگل بکن بعد ببین افتخار داشته یا نه از سال 1978 تا سال 2005 اگه اشتباه نکنم مقامهای بسیاری کسب کرده لطفا قبل از اظهار نظر یه تحقیق کوچولو بکن
فرزاد
۲ مهر ۱۴۰۰پسر خوب افتخارهای فرانسه هواپیمای کنکورد بود که نهایت سطح تکنولوژی و مهندسی بود اونقدر هزینه ساختش بالا بود که خود فرانسویا بیخیال ساختنش شدن ژاپنیا حتی پیچ چرخشم نمیتونن بسازن بوگاتی تایپ 57 و نمونه های اتلانتیک و اتلانتا بودن که اون زمان صفر تا صدش توسط فرانسه ساخته میشد سیتروئن تراکسیون اوانت با موتور 8 سیلندر و ….. اگه خواستی بازم برات بگم این چند نمونه کوچک بود
MOHAMMAD.n.r
۲ مهر ۱۴۰۰نشونه هایی توی کامنتای شما و اقای علی هم هستن که میگه فیک هستید!!!
این کامنت هایی که اینجا میزارید قبلا زیر بررسی های خودروبانک دیدیم.
هر کدوم از بچه های پدال که به خودروبانک سر زده باشه حرفای شما براش خیلی اشناست!
راستی ال ممدت هنوز سالمه؟؟ ال ممد رو فقط باید با lx570 مقایسه کرد. بقیه در حدش نیستن
علی
۲ مهر ۱۴۰۰شرط میبندم نصف کامنتای همین مطلب خودت با اسمهای مختلف میزاری وجدان ژاپن سابق یا داتسون حال حاضر همینطور سایت خودرو بانک ولی این بدون بالا بری پایین بیای نیسان همیشه آویزون بوده و تا آخر عمرش هم آویزون خواهد بود راستی مزدا 1000 چطوره هنوزم داریش ؟ الان که آدرس و نشونه داد اون دوستمون و همینطور خودت صوتی دادی رفتم یه سری به پست قدیم سایت پدال و خودرو بانک زدم دیدم بله از نوع کامنتات و حرفات دقیقا خودت هستی راستی اون حرفا در مورد مزدا 1000 اسطوره بودن اینا چیه تو سایت خودروبانک گفتی
datsun
۲ مهر ۱۴۰۰داداش مشکلت چیه با چندتا اکانت فیک حمله میکنی به این اون اکانت های سایت های دیگه رو هم به من ربط میدی من همین یه اکانت رو هشت ساله تو پدال دارم مثل تو هم حوصله و وقت فیک بازی و حمله به بقیه رو ندارم
MOHAMMAD.n.r
۲ مهر ۱۴۰۰شرط سر یک میلیارد میبندی؟؟ که من اکانت دیگه ای داشته باشم؟؟؟
اگر میبندی بسم الله!!
حرف مفت کنتور نمیندازه!!! عین همین حرفا تو سایت خودروبانک پره!!! اونجا با هر ایملی با اسم های مختلف میشه نظر داد!!
ما اکانتی که چند سال پیش ساختیم شماره همراه ثبت کردیم!! و مثل امثال شما با ایمیل نظر نمیدیم!!! که بشه ده تا اکانت با ایمیل های مختلف ساخت!!! ما کل مشخصاتمون اینجا ثبت شده!!!
سایر دوستان از این حرف ناراحت نشن روی صحبتم با اونایی هست که با هزار تا اکانت فیک میان نظر میدن🙏🏻
MOHAMMAD.n.r
۲ مهر ۱۴۰۰خلاصه که جمع کن بساط رو اینجا مثل بقیه جاها نیست که بتونی با فیک بیای نظر بدی!!!
مثل اینکه بد زدم تو برجکت، خودتو بدجور لو دادی!! ال ممد سوار خودروبانک😂😂😂
MOHAMMAD.n.r
۲ مهر ۱۴۰۰اگر من جایی حرف از مزدا ۱۰۰۰ زدم
لینکش رو قرار بده
ولی این کامنت شما:
**اسطوره های ژاپن هم مزدا ۱۰۰۰ موتور سه چرخه های میتسوبشی لئو بودن باز رنو ۵ و ژیان خوبه چون امار فروششون چیزی دیگه ای میگن**
دقیقا توی خودروبانک موجوده. زیر تجربه رانندکی بنز جفنگ میگفتی!!!
لینکش رو میزارم امیدوارم پدال تایید کنه.
mos
۲ مهر ۱۴۰۰آقا محمد وقتت رو سر این تلف نکن
شک نکن این همون احمد و عشق فرانسه و… خودروبانکه تو سایت پدال هم با این دو تا اکانت هست
MOHAMMAD.n.r
۲ مهر ۱۴۰۰Mos
اره داداش خودشه.
وقتی که اسم مزدا ۱۰۰۰ رو اورد دو هزاریم افتاد.
احمدرضا
۲ مهر ۱۴۰۰پدال جان
با چه حقی میان به من میگن فیک و فلان و شما هیچ واکنش نداری؟
من یه اکانت دارم
پنج ساله تو سایت فعالیت دارم
سعی میکنم کمتر پیام بزارم بیشتر مطلب رو بخونم
از دعوا و بحث دوری کنم
MOHAMMAD.n.r
۳ مهر ۱۴۰۰احمدرضا
داداش چرا خودتو لو میدی؟؟؟
کسی جایی نوشته احمدرضا؟؟ mos نوشت احمد نه احمدرضا!! چراب به خودت گرفتی؟؟
منظور اون شخصی هست که تو خودروبانک بحث راه مینداخت و الانم اینجا خودشو لو داد، مگر اینکه شما هم…
احمدرضا
۳ مهر ۱۴۰۰من چیزی رو لو ندادم
زیر کامنت من ریپلای شد منم فک کردم با منه
در ضمن
من هیچ وقت تو خودروبانک فعالیت نکردم بخاطر سانسور شدید کامنتم و کابرانش
این که به سو تفاهم بود و تموم شد من عذرخواهی میکنم بابت برداشتم از هردو شما
ولی به طور کلی پدالی که قبل کرونا بود واقن قشنگتر بود نمی دونم چی شد که فضا پدال عوض شد دیگه واقن یه طوری شده که آدم حتی نظرش رو هم نمیتونه بگه تا یه نقد کارشناسی میگی یه سری میریزن سرت 😑
نمونش کامنت های زیرپست آلفارومئو یا مازراتی 😐 یچی یاد گرفتن هی میگن پول آمریکایی خرج برند ایتالیایی میشه
من شرط میبندم سنشون در حدی نیست که ورشکستگی کرایسلر رو دیده باشن 😏
واقن دیگ بیشتر اوقات میام مطلب رو میخونم و میبندم
حتی نمیام پایین تر تو قسمت نظرات
چون عوض اینکه چیزی به دانش آدم اضافه شه
بدتر اعصاب آدم بهم میریزه
MOHAMMAD.n.r
۴ مهر ۱۴۰۰🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹
mc20
۲ مهر ۱۴۰۰مدیر فاسد . اختلاسش رو شد انداختنش بیرون با خفت . یه زمانی فکر کنم با حقوق بسیار بالا و نامتعارفش نسبت به بقیه مدیر عامل ها در دنیا تیتر محافل خودرویی بود .
علی
۲ مهر ۱۴۰۰وجدان ژاپن تو دقیقا زمانی خودتو لو دادی که حرف از سایت خودرو بانک و به قول خودت ال ممد زدی اونجا بود که بدجور صوتی دادی تو خودروبانک هم به همین سادگی خودتو لو میدادی من خودم از قدیمهای هر دو سایتم حرفات تو هر دو سایت کاملا مثل هم هستن همه بچه ها شناختنت بعدم که میدیدی خیلی ضایع شدی کفری میشدی شروع میکردی مقلته بازی الان داری همون فیلمارو پیاده میکنی اینم بدون تو هر سایتی میشه اکانت فیک درست کرد الکی نگو من شمارم مشخصه از اینا حرفا شماره منم مشخصه دست اون دوستمون فرزاد هم درد نکنه که آدرس و نشونه داد دیگه ام کامنتی نزاشت کار غلط من میکنم که با یه عده baby دارم کل کل میکنم
فرزاد
۳ مهر ۱۴۰۰راستی وجدان ژاپن قدیم یا داتسون حال حاضر اینو بدون که نه داتسون جز یه لگن چیزی بیشتر نبود که به زباله دانی تاریخ پیوست نه ژاپنیا وجدان دارن که اون پاپوش ها و دسیسه ها برا گوسن درست کردن
datsun
۳ مهر ۱۴۰۰مشکل داری داداش که کل اکانتهای پدال و سایتهای دیگه رو هم به من ارتباط میدی نمیدونم چطور پدال این کامنتها رو منتشر میکنه و اجازه میده فضای سایت رو اینها مسموم کنن
MOHAMMAD.n.r
۳ مهر ۱۴۰۰بیا پاییییین
داری با کی حرف میزنی؟؟؟ کامنت کی رو ریپلای میکنی؟؟
دستت برا همه ی کاربرای پدال رو شده…
mc20
۲ مهر ۱۴۰۰ماری در آستین نیسان .
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲ مهر ۱۴۰۰هم درست میگه هم اشتباه ، چون من بنظرم ادغام رنو نیسان میتسوبیشی یه امتیاز به نفع میتسوبیشی و رنو عه که شرکتای پر تلاتمی هستن و اینم بگم که شما ماشینای قبل ۱۹۹۹ رنو رو با نسل جدید ماشیناش مقایسه کنین قبل از ادغام خیلی از ماشیناشون ماشینایی با طراحی های نه چندانه جالب و مشخصات فنی ضعیف بودن و از دوران اوجش خیلی فاصله گربته بود و هیچثباتی نداشت برعکس الان و فقط جنتا ماشین خوب مثل رنو ۵ داشت که اونم یه ماشین اقتصادی بود ، و اما خود نیسان ، نیسان چند ساله که به زیر برنداش اون توجه کافی رو نمیکنه و الان یکجورایی برند نیسان بالاتر از برند اینفینیتی هست برعکس چیزی که باید اتفاق بیفته اما خود نیسان اصلا در سراشیبی نیست هنوز هم ماشینای فوق العاده ای مثل z و gtr و ماکسیما داره و در بخش الکتریکی ها نسبت به بقیه ژاپنیا واقعا باتر عمل کرده و شتسی بلند آریا و لیف با طراحی های معقول رو تحویل داده ، هرچند کارلوس گوسن بزرگترین عامل موفقیت نیسان در حال حاضره چون اون اصلی ترین ماشینای نیسان رو به بازی برگردوند و وقتی اومد همه ماشینارو بروز کرد برای مثال gtr و z300 و z350 و z370 و حتی شروع توسعه z400 با گوسن گذرونده شدن ، اونموقع اینفینیتی تا همین اواخر حدودا ۲۰۱۶ واقعا یه برند لوکس ساز بود و نیسان هم ماشینای فوق العاده ای نولید میکرد ، در کل هنوز بنظر خود من برای خودم زوده که بگیم مدیرعامل جدید باعث افول نیسان شده یا نه هر چند که تا الان خوب عمل کرده مخصوصا در بخش برقی سازی
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲ مهر ۱۴۰۰در ضمن ادغام رنو و نیسان در زیر دست گوسن امضا شد
SS
۲ مهر ۱۴۰۰اتفاقا اتحاد با رنو ،نیسان رو به این روز انداخته که جزو کم کیفیت ترین و پر خرابی ترین ماشین های ژاپنی شده بود
به نظرم بعد از دستگیری گوسن اوضاع نیسان در حال بهبودی هست اگرچه چندین سال طول میکشه تا اعتبار خودش رو دوباره به دست بیاره. نیسان در راه درستی قدم گذاشته اگر بهش مهلت داده بشه. همین الان هم در خیلی از مدلها گیربکس های مشکل دار سی وی تی جتکو در حال حذف و جایگزینی با ZF هستن.
شراکت با فرانسوی ها هیچ وقت خوب تموم نمیشه. از الان شکست اتحاد پژو و فیات کرایسلر (استلانتیس) رو هم میتونم ببینم.
Iman99
۵ مهر ۱۴۰۰ربطی نداره الانم از کم کیفیت ترین و پرخرابی ترین ماشینای ژاپنی نیسانه پس ربطی نداره
الان هوندا که تو ژاپنی ها اوله همه چیزش امریکاییه فقط از ژاپن و هوندا اسمش ژاپنبه بقیش همش امریکاییه. اگر غیر از این بود که مثل نیسان میشد.
MOHAMMAD.n.r
۶ مهر ۱۴۰۰اولن نیسان در بین ژاپنی ها خرابی زیادی داره ولی نسبت به بقیه خودروسازان عملکرد معقولی داره!!!
دوما کی گفته هوندا تو ژاپنی ها اوله؟؟؟
هیچ میدونی که تو امریکا هوندا های مونتاژ ژاپن از موتاژ امریکا ارزش خودشون رو بهتر نگه میدارن و افت قیمت کمتری دارن؟؟؟
الان ب ام و توی هند کارخونه داره پس چینیه؟؟؟
جگوار و لندروور که همه چیزشون تو هند ساخته میشه هندی هستن؟؟؟
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۰هوندا پریده تو بغل امریکا تو همه زمینه ها هرچی داره از امریکا داره که همونم هیچه در برابر خودشون
از امریکایی ترین خودرو های تو امریکا که لیستش هم تو خود پدال بود که هوندا فقط ساختش تو خود امریکا نیست خیلی چیزای دیگه هم امریکاییه
شما رو اینها تعصب داری و تعصب عقلتو مختل کرده ولی این درست نیست چون حتی خود تویوتا هم با امریکایی ها همکاری میکنه هوندا که واسه خودت
همین اواخر هوندا با جنرال موتورز قرار داد بست واسه همکاری تو ساخت خودرو های الکتریکی تو پدال هم پستش هست و گفته شد که هوندا فقط وظیفه طراحی داخلی کابین و ظاهر بدنه رو به عهده داره بقیش همش امریکاییه تکنولوژی های و مهندسی و …
حسن
۲ مهر ۱۴۰۰تواگرخوب بودی فرار نمیکردی جناب زرنگ اتفاقا زاپونیا ادمای منصفی هستند تواگرذره ای انسانیت داشتی فرارنمیکردی همین رنوال ۹۰به خاطرموتورش فروش داره اتفاقاموتورش ساخت نیسانه توماردراستین نیسان بودی
Iman99
۵ مهر ۱۴۰۰…
موتور ال ۹۰ رو خود رنو طراحی کرده و از خود رنو هست که واسه خودت بعلاوه این تمام محصولات نیسان از رنو بوده تمام طراحی و تکنولوژی و مهندسی محصولات نیسان به دست رنو انجام شده بعد از جدایی از رنو هم نیسان بی کیفیت شد ولی وقتی بود با رنو باکیفیت شد.
سلیمان
۲ مهر ۱۴۰۰اینا تیانا و ماکسیما رو ساختن سلطنت کردن با پاترول به قوله ی سلطنت آفرود رسیدن الان میخان با جوک و ایکس تریل به بازی برگردن خیلی عجیبه
Iman99
۵ مهر ۱۴۰۰سلطنت آفرود مال آمریکا و آلمانه
خود همون پاترول و لندکروز هم کپی از امریکایی ها بوده هرچند که همین ها هم اصلا به پای خودشون نمیرسه و یه چیز کوچیک و سطح پایینن دربرابرشون.