شرکت تیونینگ جو تک موتوراسپرت یک پکیج ویژه برای نیسان GT-R را به سفارش یک مشتری برزیلی ساخته و از آن پرده برداری کرد.
همراه با کیت بدنه آئرودینامیک، تجهیز مهمتر و اصلی این خودرو در دو مرحله صورت می گیرد. یک بروزرسانی سیستم سوخت رسانی، سیستم انژکتور، شمع های ایریدیوم و پمپ های سوخت دوگانه است. همچنین ورودی هوا از جنس آلومینیوم جلا داده شده و اگزوز از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. تا تنفس روانتری صورت پذیرد.
ارتقای مرحله دوم شامل تغییرات نرم افزار موتور GT-R برای استفاده توام از بنزین و اتانول E85 می باشد. این تغییرات باعث شده اند تا این خودرو با استفاده از بنزین اکتان ۹۳ بتواند ۵۵۰ تا ۵۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند و همچنین با استفاده از اتانول E85 که در برزیل بعنوان سوخت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، نیروی ۵۸۰ تا ۶۰۰ اسب بخار را تولید نماید.
آریا وفاجو – همدان
سايه سفيد
۱۲ دی ۱۳۹۱خیلی از قیافش خوشم اومد از نرمی بدنش کم شده و مثل یه ماشین عظلانی به نظر میرسه
slr722
۱۳ دی ۱۳۹۱نیسان gtr عالیه عالیه…
slr722
۱۳ دی ۱۳۹۱من یه چیزه دیگه بگم فکر نکنم کسی باشه که nissan gtr دوست نداشته باشه…
slr722
۱۷ دی ۱۳۹۱گفتم حیف که این فیلم هارو نبینید…
ارزش دیدن دارن… اگه ندیدین.
https://www.youtube.com/watch?v=odwyeIq7mxs
https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=GwvhxtVI4qI&NR=1
https://www.youtube.com/watch?v=Qgm2t6o6LZ8
https://www.youtube.com/watch?v=gI9CQd3UeTQ
https://www.youtube.com/watch?v=JaS7n6qKQe4
hesan
۱۵ دی ۱۳۹۱رقبتم نمی کردم توش بشینم امابرای دومین بار که رفتم نشستم رانندگی کردم خوب بود اما نه به اندازه بنتلی در حد خودش خوب بود.
رهام
۱۲ دی ۱۳۹۱نیسان تو ساخت موتور کارش حرف نداره
HAMED
۱۳ دی ۱۳۹۱اینقدر طراحی خلاقانه و بروزی داره که هر کیتی که براش تهیه کنن بازم جزء زیباترین هاست
دانیال
۱۶ دی ۱۳۹۱GT-R جیگر منه . لپاش کجاس میخوام لپاشو بکشم
حمید
۲۸ دی ۱۳۹۱این ماشین، خداست .
parsa
۲۹ دی ۱۳۹۱چرا هرکی میخواد ماشین تیون کنه میره سراغ GTR!؟!؟!؟!؟
BEST CAR
۱۵ بهمن ۱۳۹۲چون تحمل موتورش خیلی بالاست همین موتور وی6 2000اسب ازش بیرون کشیدن بدون اینکه بلوکه و قطعات موتورش رو عوض کنن کلا همه ی ماشینهای ژاپنی نسبت به دیگر رقبا تحمل موتورش در برابر فشارهای شدید وارده بر موتور محکم هستند
. . . . .