بعد از احیای دوباره داتسون توسط نیسان و معرفی اولین خودروی این شرکت به نام GO که یک هاچ بک ارزان قیمت برای بازارهای در حال توسعه است، داتسون دومین محصول جدید خود را نیز با افزودن یک علامت پلاس به مفهوم ظرفیت اضافه یا سرنشینان اضافه بر اساس همان مدل هاچ بک GO معرفی کرد.
اگر تایلند سرزمین کامیونت ها باشد، اندونزی نیز سرزمین MPV ها خواهد بود. بنابراین داتسون این مدل MPV را برای نمایش در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۳ اندونزی آماده کرده است. داتسون GO پلاس با یک موتور ۱.۲ لیتری و یک گیربکس پنج سرعته دستی به بازار خواهد آمد. طول کلی خودرو ۳۹۹۵، عرض آن ۱۶۳۵ و ارتفاع ۱۴۸۵ و فاصله بین دو محور جلو و عقب ۲۴۵۰ میلی متر میباشد. بنابراین با وجود ظرفیت بالا، هنوز با خودروی جمع و جور و کوچکی روبروییم. مسافران ردیف سوم میتوانند فرزندان کوچکتر خانواده باشند. داتسون گو پلاس در تاسیسات نیسان در اندونزی ساخته میشود. قیمت آن نیز حدود ۸۷۰۰ دلار خواهد بود که قیمت جالبی است. [jwplayer mediaid=”۴۷۹۲۷″] انتظار می رود مدلهای سدان GO نیز به زودی به بازار معرفی شوند. [دانلود ویدئو]۳۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ارشیا
۲۶ شهریور ۱۳۹۲قیافش خیلی زشته
km
۲۶ شهریور ۱۳۹۲واقعا زشته اولش که دیدم فک کردم چینیه
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۶ شهریور ۱۳۹۲درود.
ماشین بدی نیست.همه چیز هم که قیافه نیست.این را هم باید در نظر داشت که شما با یک ماشین 8700 دلاری رو به رو هستی.
ولی رنو تو این قسمت بازار که داچیا رو عرضه میکنهبا طراحیه بهتری ظاهر شده.
ولی چرخاش نسبت به هیکل ماشین کمی کوچیکه.
عرض این ماشین هم برای این کلاس MPV کوچیکه.
صندلی ها هم که خیلی ساده هستند.
به نظر من صندلی های جدید پرایدحتی قسمت عقب هم نفرات رو در بر میگیرند.ولی این ها نه.
موتورشم که معلوم نیست چند اسب بخاره!!!!!
ایران و المان.
محمد حسین
۲۶ شهریور ۱۳۹۲این چی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
slr722
۲۶ شهریور ۱۳۹۲از اسم تا طراحی داغون…
alireza
۲۷ شهریور ۱۳۹۲از ملت پراید سوار انتظار بیشتری در سلیقه نمیرفت !
خودرویی به روز و با طراحی بسیار زیبا فقط با قیمت 8700 یورو ساخته شده ، یکی میگه قدرتش مشخص نیست ، اون یکی میگه چه قیافه ی زشتی داره ، بعدی میگه شتاب نداره !
دوستان من ، همه ی جوانب یک خودرو رو ارزیابی کنید ، بعد نظراتتون رو منتشر کنید. همه ی آدمها به راحتی میتونن سطحی نگر باشن ، عمیق نگاه کردن سخته ^_^
Yashar
۲۷ شهریور ۱۳۹۲دوست من تو ایران ملت یا ماشینارو با بنز و فراری مقایسه می کنند یا با پراید حد وسطی ندارند!!
sina
۲۶ شهریور ۱۳۹۲سلام دوستان بهترین خودرو برای خرید درحال حاضر تا 40 میلیون چه خودرویی هست؟
amin
۲۶ شهریور ۱۳۹۲ورنا
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۶ شهریور ۱۳۹۲درود سینا جان.
به نظر من اگه صفر بخوای سمند ELX با موتور EF7 و تندر 90 بهترین هستند تو داخلی ها.
تو چینی ها هم ام وی ام 530 و ام وی ام 315 و یک ذره بالاتر از 40 میلیون لیفان 1800 سی سی.
تو بازار دست دوم ها هم مزدا 323.ریو.زانتیا.
البته اگه یک خورده بیشتر پول بدی میتونی یک ال ممد (( ال 90 )) دنده اتومات بگیری.که قکر کنم تو همیه ی این گزینه ها میتونه بهتر باشه.
موفق باشی.
ایران و المان.
sina
۲۶ شهریور ۱۳۹۲درود
مرسی میلاد جان من از وقتی به ایران اومدم واقعا عصابم خورده و نمیخوام پول زیادی برای این فرغون ها بدم البته به محض ورودم یک تویوتا هایلوکس خریدم (فروختمش) مرسی از نظرتون .
متاسفانه به قیافه زیاد توجه دارم و ال 90 رو قبول ندارم.
نظرتون درمورد پارس elx چیه؟ بهتر از سمند نیست؟ اصلا تولید میشه؟
موفق باشی
احسان1
۲۷ شهریور ۱۳۹۲اقا میلاد سمندelx با موتور ef7 وجود نداره سورن elx هست و سمند ef7 حالا نمیدونم شاید نظر شما سمند LX با موتور ef7 بوده
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۷ شهریور ۱۳۹۲درود.
ممنونم از دقت احسان جان.
بله.من حواسم نبود. اشتباهی سورن را جا انداختم.
موفق باشی.
ایران و المان.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۷ شهریور ۱۳۹۲سینا جان از نظر من تو اون رنج قیمتی از همه بهتر همون ال 90 هست.
حالا نمیدونم چرا بعضی افراد از ال 90 ایراد میگیرند.
الته حق دارند.
چون ماشین های ایران دقیقا حکم تخم مرغ شانسی رو داره.
به نظر من شما دعا کن ماشینت بین بد و بدتر همون بد باشه.
چون واقعا قدیم ال 90 کیفیت خیلی خوبی داشت.
من اگه جای شما باشم تو داخلی ها یا ال 90 (( دنده ای یا اتومات )) و یا سمند سورن ELX با موتور EF7 میگیرم.
تو دست دوم ها هم اول ریو بعد مزدا.
ریو خیلی ماشین خوبیه.
فقط یک ذره شاسیش پایینه و صدای موتور تو اتاق تقریبا زیاده.
ولی واقعا بنزینو بو میکنه.
موفق باشی.
ایران و المان.
sina
۲۷ شهریور ۱۳۹۲مرسی از راهنمایی شما دوست عزیز
موفق باشی
مجید
۲۶ شهریور ۱۳۹۲سلام اگه امکانش هست برای هر خودرو اطلاعات کامل بزارید ، مثل زمان صفر تا صد ، میزان مصرف سوخت در هر صد کیلومتر و قیمت به دلار .
محمد حسین
۲۶ شهریور ۱۳۹۲باحال نیست اصلا
aaa322
۲۶ شهریور ۱۳۹۲خیلی هم خوبه بنظرمن خیلی قشنگتراز تیبا وپراید هستش قیمتشم عالیه اگه تو ایران بود که الان بالای 20میلیون تومن قیمتش بود
عرفان
۲۶ شهریور ۱۳۹۲erfan-s
با دیدن این ماشین قدر سمندو بیشتر میدونم.
سمند ببخشید که بهت اون همه بدو بیراه گفتم.
اینم در حد پراید خودمونه دیگه , نه بیشتر نه کمتر.
محمد حسین
۲۷ شهریور ۱۳۹۲درود سینا جان اگه یه ماشین خوب میخوای برو یه پژو پرشیای سفارشی فول و دنده اتومات بگیر .
فاقعا که تو این ال 90 و سمندو 206 از همه بهتره .
sina
۲۶ شهریور ۱۳۹۲بالای 40 میلیون تو ایران قیمت میگرفت این فرقون
حسین
۲۶ شهریور ۱۳۹۲خیلی بی عقل است کسی که این ماشین رو ژاپنی حساب کنه!!
این ماشین ارزان اگر تو هیچ جایی فروش نکنه به جا پول نفت به ایران شاید دادن!?
نخود آش
۲۷ شهریور ۱۳۹۲سینا جان من ال 90 دارم 40 هزار باهاش رفتم خیلی به سر و صدا افتاده. سمند که خیلی زودتر داغون میشه. دور 206 نو هم خط بکش که واقعا داغونه. یه دونه 207i یا همون 206+ کم کارکرد بگیر. تقریبا ماشین راحتی هست و دیرتر از ماشینای دیگه به صدا میفته.
عرفان
۲۷ شهریور ۱۳۹۲erfan-s
میلاد با نظرت موافقم ماشین های ایران خودرو واقعا شانسین.
پدر بزرگ من سال 84 یه سمند lx گرفت 100 هزارتا تا الان کار کرده بعد پدر بزرگمم خیلی بد رانندگی میکنه خب پیر دیگه…
ولی نمیدونم چرا این سمنده آخ نمیگه هر کاری باهاش میکنی خراب نمیشه تا حالا 1 یا 2 بار رفته نمایندگی های ایرانخودرو.واقعا من در تعجب به سر میبرم.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۷ شهریور ۱۳۹۲درود.
اخه دوستم سال 89 یک پراید صفر خرید از اون روز اول جون نداشت.
رفتیم این نمایندگی.اون نمایندگی عیبش رو نفهمیدند.
بعد رفتیم نمایندگی مرکزی بهمون گفتند که سوپاپ ترسونده.!!!!!
ماشین صفر.!!!!
خدا لعنت کنه اون مونتاژ کارو.مسول کیفیت کنترل رو.و…
حالا خواهرم یک پراید مدل 90 داره ماه.بدبخت و همه جا کشوندنش.ولی صداش در نمیاد.
اره دیگه. اینم وضع ماشین های مملکته ما هست.
ایران و المان..
محمدرضا
۲۷ شهریور ۱۳۹۲میلاد از شما انتظار نداشتم بگی موتورش چن اسب بخاره
با این قیمت ، دیزاین خوبی داره
و لازم نیس از موتورش گشتاور و … زیادی بکشن
چون با همین موتورم چرخاش می چرخه بهتر از صدتا پراید و … ما
و اینم دغدغه ی خیلیا تو اندونزی و کشورای در حال توسعه س که یه ماشین داشته باشن و به دور موتورشم کار ندارن!
مگه می خوان اس کلاس بگیرنن؟
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۷ شهریور ۱۳۹۲درود.
حرفت درسته محمد رضا.
میخواستم بدونم این ماشین با گنجایش 7 نفر اونم با موتور 1200 سی سی چند اسب بخاره؟؟؟؟اخه اطلاعات ناقصه.
درسته که این ماشین برای کورس گذاشتن و گاز دادن نیست.ولی باید جون داشته باشه که این ماشین و با 5 تا سرنشین و بارشون بکشه!!!!
ایران و المان.
alireza
۲۷ شهریور ۱۳۹۲مطمئن باشید نیسان (داتسون)همه ی جوانب رو در نظر میگیره و مطالعات میلیون دلاری رو هر قسمت خودرو قبل از عرضه به بازار داره.
شخصا فکر نمیکنم با تکنولوژی امروز از 1200 سی سی کمتر از 100 اسب بخار بکشن بیرون !
داوود
۲۷ شهریور ۱۳۹۲تا عکسا صندلیشو دیدم، کمردردم اود کرد!!!!
amir
۳۰ شهریور ۱۳۹۲ورود خودروسازهای ژاپنی و اروپایی رو به بازار خودروهای ارزان قیمت را باید به فال نیک گرفت و از این جریان و حرکت حمایت کرد.یک خودروی طراحی و تولید شده توسط مهندسین و ….. ژاپنی و یا اروپایی و تولید و خط تولید تحت نظر شرکت های بزرگ خودروسازی ژاپن و اروپا و محصول نهایی به مراتب ایمن تر و با کیفیت تر و کم اصتحلاکتر و …. از خودرو ها و محصولات چینی هست که فقط ظاهر زیبا و فریبنده ای دارند اما هیچ کاریی و ایمنی و کیفیت و ….. ندارند.
mehran
۲۱ مهر ۱۳۹۳n خدا کنه دوباره بیاد تو بازار ایران من میدونم داتسون چیه از بس خراب نمیشد سی و ارزون بود سی سال پیش ورشکست شد تویوتا رو میزاره جیب بغل فوق العاده کم
استهلاک وبا دوام.