اینها اولین تصاویر جاسوسی جدید از نسل آیندهی اوپل/واکسهال کورسای جدید هستند که حین تستهای توسعهای در خیابان گرفته شدهاند.
مدل کنونی کورسا که فیس لیفتی سنگین را تجربه نموده اساساً در سال ۲۰۰۶ معرفی شده و اوپل هماکنون در حال کار روی جانشین تماماً جدید است تا در سگمنتی که اغلب خودروهای توسعه یافته و اصیل حضور دارند به رقابت بپردازد.
هدف اصلی اوپل جنگ با فورد فیستا است که آن نیز هماکنون در حال توسعه بوده اما فیستا احتمالاً زودتر از اوپل به بازار خواهد آمد. گفته شده که اوپل کورسای جدید در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.
در تصاویر پروتوتایپ اولیهای از کورسا را میبینیم که پوششی سنگین داشته و در نمای جلو یک جفت چراغ نازک با مجموعهی کوچکی از لامپها را زیر آنها میبینیم. حدس زدن نمای کلی خودرو با توجه به پوشش سخت است اما شکل و اندازهی کلی خودرو تقریباً مشابه نسل فعلی بوده است.
انتظار میرود که سوپرمینی اوپل از پلتفرم جدیدی سود ببرد. در این صورت از وزن خودرو نسبت به نسل فعلی کاسته شده و فضای در دسترس کابین نیز افزایش خواهد یافت. همچنین پیشرانههای سه و چهار سیلندر نیز در این خودرو قابل سفارش خواهد بود.
هنوز معلوم نیست که کمپانی نسخهی سه درب کورسا را نیز خواهد ساخت یا خیر چراکه نسل فعلی تنها با فرم بدنهی پنج درب موردعلاقهی افراد زیادی است. چیزی که میدانیم این است که جنرال موتورز، سدانی کامپکت و ۴ درب را نیز خواهد ساخت که احتمالاً با نشان بیوک یا حتی شورولت برای بازارهایی چون چین ساخته خواهد شد. تصاویر جاسوسی از نسخه سدن، جلوپنجره ابشاری متناسب با بیوک را نشان می دهند اما اشتراکات با نسخه هاچبک نشان می دهند که این خودرو می تواند یک اوپل کورسای سدان باشد. کورسای سدان می تواند رقیبی برای اشکودای راپید، داچیا لوگان و سئات تولِدو در بازارهای اروپا باشد.
Madjid911 GT2
۲۲ مهر ۱۳۹۵.
اوپل یک شرکت با قدمت 153 سال !!
تملک این شرکت واقعا یک افتخاره …
امیدوارم کما فی السابق جنرال موتورز قدر این زیرمجموعه ی ارزشمند رو بدونه و به جایگاه های بلندی در دنیا برسونه.
چون پتانسیلی که در اوپل هست در کمتر شرکتی وجود داره.
مجید
۲۲ مهر ۱۳۹۵موافقم ولی ای کاش تو ایران با قیمت جهانیش می بود!!!!!!من خودم عاشق مدل آمپرا بوده و هستم که خیلی ماشین سبز و دوستدار محیط زیست بود و تکنولوژی خوبی داشت ولی کورسا یه جور ماشین خاطره انگیزه برای خیلی از ایرانیا!!!!!!!!!!حیف که این برند مدل های جدیدش تو ایران قیمت غیرقابل باور و امکانات کم و دمات ضعیفی دارن!!!!!!!!
...::: فقط لمبورگینی :::...
۲۲ مهر ۱۳۹۵.
همه ی حرفات درست.
اولین ماشینی که عاشقش شدم اوپل کورسا بود. 3 سالم بیشتر نبود.
دهه ی 70 شمسی.
اگه یادت باشه اکثرا بنفش بودن.
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵افرین که رفتی امارشو دراوردی
احمد باقری
۲۲ مهر ۱۳۹۵مثل همیشه باید یه ماشین کاربردی باشه.
ونوم
۲۲ مهر ۱۳۹۵در جنگ بین فیستا و کورسا ارزوی موفقیت برای هر دو میکنم
Kamran cooper
۲۲ مهر ۱۳۹۵یه اوپل امگای 2500 سی سی داشتم که به جرات میتونم بگم فروختنش بزرگترین اشتباه زندگیم بود
ماشینی که ساخت دهه ی نود بود ولی امکانات و هندلینگش به جرات 10 سال از زمان ساختش جلو تر بود.ای کاش میگذاشتند مدل های جدید این کمپانی وارد کشور بشه.یک شرکت بی ادعا ولی درجه یک و بی نظیر.اگر محصولات رو استفاده کنید بی شک حرفم رو تصدیق خواهید کرد
saeid
۲۳ مهر ۱۳۹۵من هم سه سال یه آسترا داشتم ، هر کسی از این برند ماشین داشته واقعا عاشقش شده.
اوپل برای من تو سه چیز خلاصه میشه . کیفیتی عالی (حتی میتونم بگم تک تک پیچ ها از بالاترین کیفیت برخوردار بودن) ، هندلینگ بی نظیر ، ایمنی بالا
من خودم عاشق آسترای هاچبک 2014 هاچبک مدل opc هستم . یه هاچبک بی نظیر
رهگذر
۲۲ مهر ۱۳۹۵سوال چرا اپل رو اوپل میگین و نه حتی اُپل؟ جواب: چون با گوشی موبایل اشتباه گرفته نشه!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی کسی در سایت ماشین یه گوشی رو با ماشین به این گنده بکی رو اشتباه بگیره هنوز صلاحیت روشن کردن کیس رایانه!!! رو هم نداره در ثانی اشتباهبگیره چه فاجعه ای اتفاق میافته؟> ولی این اشتباه از رو عمد رو جا انداختن خود خود جهان سوم بازیه البته برازنده بعضی ها هم هست
Kamran cooper
۲۲ مهر ۱۳۹۵عزیز دل توی همین سایت پدال در مورد شرکت اپل (تلفن همراه)مطلب نوشته شده و از همکاریش با برخی خودرو ساز ها مقاله هست که میتونید پیدا کنید که با وجود متفاوت نوشته شدن هر کدوم(اپل و اوپل)باز هم گهگاه گیج کننده میشه اگر مقاله هارو بخوانید متوجه منظورم خواهید شد.
قبل از روشنفکر نمایی کمی تفکر هم خوبه