اوپل

برنامه بازسازی پژو-سیتروئن برای اوپل

برنامه بازسازی گروه پژو-سیتروئن برای اوپل شامل کاهش تعداد مدل‌های این برند آلمانی به منظور تمرکز روی کلاس‌های خودرویی سودده و همچنین توسعه تکنولوژی الکتریکی برای مالکان جدیدش می‌باشد.

۲۰۱۷ Opel Insignia GSi
پژو-سیتروئن همچنین وارد فعالیت‌های دیگر اوپل نیز شده و این برند آلمانی را در بازارهای جدیدی که پیش از به دلیل مالکیت جنرال موتورز یک تابو محسوب می‌شدند عرضه خواهد کرد.
این تغییرات برخی از موضوعات کلیدی برنامه بازسازی کلی پژو-سیتروئن برای احیای اوپل هستند. برنامه یاد شده طی چند روز آینده توسط مدیرعامل اوپل ارائه خواهند شد.


پژو-سیتروئن در تلاش است از مرکز فنی اوپل در روسلهایم به عنوان پایگاهی برای الکتریکی سازی جزئی یا کلی تمامی محصولات آینده این گروه خودروسازی استفاده کند. همچنین انتظار می‌رود در آینده برخی تغییرات دیگر نظیر کاهش هزینه‌های نیروی انسانی نیز اعلام شوند اما جزئیات دقیق آن در بیانیه رسمی کمپانی منتشر خواهند شد.


با زمامداری پژو-سیتروئن، تمامی محصولات آینده اوپل از پلتفرم‌ها و همچنین پیشرانه‌ها، گیربکس‌ها و دیگر تکنولوژی‌های مالک فرانسوی خود استفاده خواهند کرد. این امر به اوپل کمک خواهد کرد تا به اهداف کاهش مصرف سوخت و دی‌اکسید کربنی دست یابد که در قوای محرکه کنونی خود دیده نمی‌شود.

اهداف پژو-سیتروئن برای بازسازی اوپل در سال ۲۰۱۹ آغاز شده و در سال ۲۰۲۰ منجر به حاشیه سود عملیاتی ۲ درصدی برای این برند اصیل آلمانی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. ali a

    ۲۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (776 ديدگاه)

    منظور از کشورهای که جنرال موتوز براشون تابو بود فقط ایران هست و بس…
    ببینیم پژو سیتروئن چیکار میکنه با اوپل…

  2. حمیدرضا

    ۲۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به امید موفقیت بیشتر این برند محبوب و خوش ساخت المانی تنها برندی که در کنار فولکس خودروهای مردمی میسازه نه لوکس

  3. امین

    ۲۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (384 ديدگاه)

    خداحافظ اوپل

    1. SAEED

      ۲۲ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (279 ديدگاه)

      سلام
      ببخشید چرا خداحافظ اتفاقا قراره فقط یه دوره ای رو با محصولات کمتر بگذرونه تا در اینده بتونه به شکوه گذشتش که توسط جنرال موتورز طی این چند سال تحلیل رفته برگرده
      اگه بی انصافی نکنیم اینو باید قبول داشته باشیم تنها راه اوپل برای نجات همین پژو-سیتروئنه
      مرسی.

      1. امین

        ۲۲ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (384 ديدگاه)

        سلام
        چون یکی دو سال آینده اوپل کورسا و آسترا به جای موتور 1400 توربو 170 اسبی موتور پژو 115 اسبی EC5F خواهند داشت
        اگرم بیان تو ایران که TU5

      2. امین

        ۲۲ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (384 ديدگاه)

        چون مرگ با عزت بهتر از زندگی ذلت باره
        صنعت آلمان کجا ، صنعت فرانسه کجا

        1. احسان

          ۲۲ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (57 ديدگاه)

          فعلا که صنعت فرانسه ناجی این خودروساز قدیمی آلمان شده.

        2. SAEED

          ۲۲ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (279 ديدگاه)

          واقعا دارندگان اپل و بقیه مردم هم اینو میخوان؟!
          به نظرم این 2 صنعت به اندازه ی لحنی که شما به کار بردین هم نتفاوت نیستن یا شما تو سال 2000 تا 2012 گیر کردین یا دارین بی انصافی میکنین چون همین فرانسوی ها تو خیلی از پارامترا از المانیا هم پیش افتادن
          مطمئن باشین کمه کم اپل از دوره ای که دست جنرال موتورز بود خیلی بهتر خواهد شد شکی نیست

  4. Mehdi TuRbO

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2362 ديدگاه)

    امیدوارم ی روزی خود اوپل مستقل شه و به اوجش برگرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا