اگرچه اوپل در حال حاضر مشغول ارائهی اینسیگنیای عادی در بازارهای اروپایی است اما عکاسان صنعتی اخیراً نسخهی قدبلندتری از مدل واگن عادی را هنگام آزمایشهای پیشتولیدی در آلمان شکار کردهاند. این خودرو که نام کانتری تورر را به خود گرفته عضو دیگر خانوادهی اینسیگنیا خواهد بود.
شما دستورالعمل را میدانید: یک واگن چهارچرخ محرک را انتخاب کرده و سپس چند سانتیمتر به سیستم تعلیق آن اضافه میکنیم و پلاستیک بیشتری را به اطراف گلگیرها تزریق کرده و از سپرهایی با طراحی خشنتر استفاده میکنیم و در نهایت پادزهری چهارفصل را تولید میکنیم که مناسب افرادی است که شاسی بلندها را دوست ندارند.
ازآنجاییکه مدل مورد بحث از نوع چهارچرخ محرک خواهد بود بنابراین از همان سیستم GKN استفاده کرده که در مدلهای عادی از سیستم گشتاور برداری نیز بهرهمند بوده و احتمالاً این سیستم برای اکثر مصرف کنندههای آینده مهم خواهد بود.
اینسیگنیا کانتری تورر، جدیدترین نسخهی واگنهای آفرودی است. قبلاً شاهد معرفی مرسدس E کلاس آل ترین و ولوو V90 کراس کانتری بودهایم اما باید گفت محصول اوپل بهای کمتری نسبت به دو خودروی یاد شده خواهد داشت و رقیبان آن مدلهایی نظیر فولکسواگن پاسات آل تراک و سوبارو اوت بک خواهند بود.
قطعاً دنیای خودرو نیازمند واگنهای جذابتری است و ما از اینکه اوپل دوباره اقدام به ساخت چنین خودرویی کرده خوشحال هستیم.
ELEMENTO
۱۴ اسفند ۱۳۹۵.
احتمالا این سری از اوپل اینسیگنیا آخرین یادگاری GM برای اوپل باشه.
us army
۱۴ اسفند ۱۳۹۵آخرین خبره رسیده از gm با فروش opel برند پونتیاک و الدز موبیل احیا خواھند شد
(ali (CHEVY NOVA
۱۵ اسفند ۱۳۹۵us army
داداش من و خیل عظیمی از طرفدارهای جی ام ارزومون برگشت پونتیاک و الدزموبیل هستش
سیدامین فاخر
۱۴ اسفند ۱۳۹۵نظر شخصی من این هست که اگه اوپل-واکسهال
تحت مالکیت جنرال موتورز باقی بمونه خیلی خوبه
واین نا گفته نمونه که گروه پژو سیتروئن ازین معامله سودهای زیادی نسیبشون میشه
ولی ایکاش این اخرین محصول رونمایی شده تحت مالکیت جنرال موتورز برای اوپل نباشه
بیژن
۱۴ اسفند ۱۳۹۵پدال جون ، مدتی هست که توو مقالاتت داری از برنداپل میگیا…!
قبلا به ندرت توو مقاله ها میشد چیزی راجع به این برند با پرستیژ و البته اقتصادی آلمان پیدا کرد.
ولی بالاخره خیلی ها باید متوجه این موضوع بشن که این برند خوشنام آلمانی بهترین رقیب و البته بهترین جایگزین محصولات کره ای و سایر برندهای رده میانی توو ایران اند که بازار رو قبضه کردند. بازه قیمتی شون از 75 میلیون تا 275 میلیون متنوعه .اما نمیدونم نماینده ی مذکور (توان خودرو) چرا اینقدر ضعف نشون میده…! امیدوارم برند اپل به روزهای اوج دهه نودمیلادی توو ایران برسه.