اوپل از آغاز ثبت سفارشها برای نسل جدید خودروی اینسیگنیا کانتری تورر در آلمان خبر داده و اعلام کرده بهای این خودرو به همراه مالیاتهای مربوطه از ۳۴۸۸۵ یورو آغاز میشود.
اولین نمونههای این خودرو اندکی پس از رونمایی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال جاری وارد نمایندگیها خواهند شد و از تجهیزات استاندارد فراوانی بهره خواهند برد.
این لیست تجهیزات شامل دستیار شروع حرکت در سربالایی، دوربین جلو، هشدار برخورد از جلو به همراه تشخیص عابران پیاده، ترمز اضطراری خودکار در شهر، هشدار خروج خودرو از خط، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و دستیار نوربالا است.
ارتباطات گوشیهای هوشمند اپل کارپلی و اندروید نیز بدون دریافت هزینهای روی سیستم اطلاعات سرگرمی R 4.0 IntelliLink نصب بوده و از دیگر ویژگیها میتوان به سیستم تهویه دو ناحیهای، ورود بدون کلید و… اشاره کرد.
اما بد نیست اشارهای به لیست پیشرانهها نیز داشته باشیم که شامل نسخههای ۲ لیتری بنزینی و دیزلی با قدرت به ترتیب ۲۵۶ و ۱۶۸ اسب بخار است. پیشرانه دیزلی را میتوان بهصورت سفارشی با سیستم چهارچرخ محرک تهیه کرد. اوپل میگوید در آینده نزدیک پیشرانه دیزلی قدرتمندتری را علاوه بر نسخه بنزینی توربوی ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۶۳ اسب ارائه خواهد کرد.
همچنین طیف وسیعی از رینگهای آلیاژی نیز در دسترس بوده و از دیگر موارد میتوان به گزینههای چرم کابین و عناصر تزئینی اشاره کرد.
اوپل میگوید هر مدل انحصاری دارای تجهیزات استانداردی چون ناوبری ۹۰۰ با صفحه لمسی رنگی ۸ اینچی، چراغهای ماتریکس LED و… میباشد.
فرشاد
۹ مرداد ۱۳۹۶طراحیش فوقالعادست ?
محمد
۹ مرداد ۱۳۹۶طراحی ماشینا چقد داره پیشرفت میکنه?پس ما چرا پسرفت میکنیم?
شایان
۹ مرداد ۱۳۹۶چون مردم ما هر جور شده میرن پراید و 405 میخرن از هزار نفر پول قرض میکنن که برن از این آشغال سازا ماشین صفر بخرن ولی تو اروپا وقتی ببینن مثلا اوپل بی کیفیته میرن فولکس میخرن البته باید گفت اونجا رقابته اینجا رفاقت!
امین
۱۰ مرداد ۱۳۹۶عزیز من مردم اگر میرن پراید و پژو میخرن چون پول ندارن و مجبور هستن که میخرن وگرنه توی ذات هر کسی میل به داشتن بهترینها هست. خودم من بعد از 34 سال تونستم ماشین بخرم خوب اگر پول داشتم میرفتم ماشین دویست سیصد میلیونی میخریدم . من فکر میکنم اکثر دوستانی که توی این سایت نظر میذارن همه ماشیناشون بالای سیصد قیمتش هست که اینجوری در مورد خرید مردم نظر میدن. هیچ عقل سلیمی از ماشین خوب و با کیفیت بدش نمیاد مشکل یه چیزه دیگه هست
آرمین
۱۰ مرداد ۱۳۹۶دوست عزیز نه تنها شما بلکه اکثریت قریب به اتفاق مردم درکی از قاعده عرضه و تقاضا یا قوانین پایه ای اقتصاد ندارن
به همین دلیل شما بعد 34 سال میری پراید میخری و اصلا هم حرکتت رو به معضل گرانی خودرو مرتبط نمیدونی
اشکان
۹ مرداد ۱۳۹۶واقعا طراحی داخل ماشین فوق العاده س، به خصوص غربلیک فرمون و صفحه کیلومتر خیلی بهم میان
aston martin
۹ مرداد ۱۳۹۶عجب ماشینی چه امکاناتی چه رخی :/
زبان قاصر است از بیان :/
فقط این موتوره زیر 200 اسب بخاریش تو ذوق میزنه
نمیدونم چرا نمیتونم با موتورای زیر 200 اسب بخار ارتباط برقرار کنم
هرچند که حتی میدونم دیگه تو مهندسی امروز اسب بخار معنایی نداره
رامتین
۹ مرداد ۱۳۹۶256 اسب از یک موتور 4 سیلندر کمه؟؟ بی ام و سری7 هم الان دقیقا همین توان رو داره. بنظرم عالیه.
aston martin
۱۰ مرداد ۱۳۹۶داداش نخوندی مقاله رو مگه؟ :/
با یه موتور 160 اسبی هم عرضه میشه
Abrams
۱۰ مرداد ۱۳۹۶عالیه طراحیش از رو ماشینای بیوک خیلی خفن
بیژن
۱۰ مرداد ۱۳۹۶احتمالا همین نسلش بزودی در ایران هم معرفی خواهد شد.
عجب رنگی??
“کمپانی هر رنگی رو بخوای برات میزنه” بابا دمتون گرم….
سعید
۱۱ مرداد ۱۳۹۶هر چی نگاه میکنم سیر نمیشم. فوق العادست. احتمالا قیمتی بین 250 تا 300 خواهد داشت درایران.