مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور چهارم، قسمت نخست، چهارمین دوئل از گروه کراساوورهای سابکامپکت
نتایج دوئل قبلی بین مزدا CX-3 و سوبارو XV
مجموع آراء: ۷۶۸
آراء مزدا CX-3: 536
آراء سوبارو XV: 232
پیروز دوئل: مزدا CX-3 با کسب ۷۰ درصد از کل آراء
نیسان کیکس | نیسان ترانو |
؟ | |
هیوندای کُنا | نیسان جوک |
هیوندای کُنا | |
فیات 500L | کیا سول |
؟ | |
فولکسواگن T-Roc | اوپل کراسلند |
؟ | |
سیتروئن C3 ایرکراس | سیتروئن C4 کاکتوس |
؟ | |
سوزوکی ویتارا | شورلت ترکس |
سوزوکی ویتارا | |
تویوتا C-HR | جیپ رنگید |
؟ | |
سوبارو XV | مزدا CX-3 |
مزدا CX-3 |
فولکسواگن T-Roc
تاریخ معرفی: آگوست ۲۰۱۷
نسل کنونی: اول
پلتفرم: MQB گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۴,۹۳۰ دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۴۰,۴۲۹ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۶ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۷ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۹ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۱ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
اوپل کراسلند
تاریخ معرفی: ژانویه ۲۰۱۷
نسل کنونی: اول
پلتفرم: PF1 پژو-سیتروئن
امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۳۸,۹۶۴ دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۳۳,۱۸۶ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۴ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۶۲ درصد
سیستمهای ایمنی: ۵۷ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
فولکسواگن T-Roc | اوپل کراسلند | |
پیشرانه | ۱ لیتری I3 | ۱.۲ لیتری I3 |
تنفس | توربوشارژ | توربوارژ |
قدرت | ۱۱۵ اسب بخار | ۱۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۰۰ نیوتن متر | ۲۰۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته دستی | ۵ سرعته دستی |
محور محرک | جلو | جلو |
شتاب صفرتاصد | ۱۰.۱ ثانیه | ۱۰.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۸۷ کیلومتر/ساعت | ۱۸۸ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۵.۱ لیتر (ترکیبی) | ۴.۹ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۱۱۷ گرم/کیلومتر | ۱۱۰ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۵۰ لیتر | ۴۵ لیتر |
وزن | ۱۲۷۰ کیلوگرم | ۱۱۷۰ کیلوگرم |
طول | ۴.۲۳ متر | ۴.۲۱ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۵۹ متر | ۲.۶۰ متر |
حجم صندوق بار | ۴۴۵ لیتر | ۴۱۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه | ۱۸,۹۵۰ پوند | ۱۶,۸۳۵ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10042331]
Bideski
۷ تیر ۱۳۹۷فولکس واگن دوست داشتنی تره
سام
۷ تیر ۱۳۹۷فولکس واگن T-ROC از هر لحاظ برتر از اپل کراسلند.طراحی فولکس واگن T-ROC در حین سادگی،بسیار هماهنگ، جذاب و جوان پسند است.
حمیدرضا
۷ تیر ۱۳۹۷اوپل گزینه بهتری هست رای من اوپل
مهدی
۷ تیر ۱۳۹۷انگار mwm x22 ازاین مدل فولکس کپی کرده
Hossein.gh
۷ تیر ۱۳۹۷X22 قبل از این معرفی شده
سام
۷ تیر ۱۳۹۷اصلا این دو ماشین هیچ شباهتی با هم ندارند.
Radin
۷ تیر ۱۳۹۷فولکس واگن همه چیزش برتری داری به اوپل ۱۰۰% رای من فولکسه
Saeed
۷ تیر ۱۳۹۷اوپل گزینه بهتریه ….
رای من اوپل….چون طراحیش زیباتره و از موقعی هم که به شرکت پژو پیوسته عالی شده.
(Saeed(peugeot
۷ تیر ۱۳۹۷اوپل عالیه…..
رای من اوپل چون …. از وقتی هم با شرکت psa
همکاری میکنه با تکنولوژی هم دیگه دارن غوغا میکنن.