اندکی پس از اینکه جنرال موتورز مالکیت اوپل را به گروه پژو-سیتروئن واگذار کرد، این خودروساز آلمانی ضرر نسبتاً قابلتوجه خود در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ را گزارش کرد و انتظار دارد که این روند ادامه یابد.
اتوبلاگ گزارش کرده که اوپل در بازه زمانی یاد شده حدود ۲۵۰ میلیون دلار ضرر داشته که ۴۰ میلیون دلار بیشتر از سهماهه اول سال است؛ به عبارت دیگر اوپل در هر روز با ضرر حدود ۴.۷۴ میلیون دلاری مواجه بوده است. به نظر میرسد جنرال موتورز از فروش اوپل کاملاً خوشحال است!
در طول ۱۶ سال گذشته اوپل با ضرر انباشتهای مواجه بوده که بخش عمده آن به خاطر هزینههای ۱ میلیارد دلاری تحقیق و توسعه موردنیاز برای پاس کردن قوانین آلایندگی خودروهای اروپایی بوده است. در ماه می، مدیرعامل پژو-سیتروئن آقای کارلوس تاوارس گفت انتظار دارد اوپل در سال ۲۰۱۷ ضرر بیشتری داشته باشد.
هر دو کمپانی جنرال موتورز و پژو-سیتروئن هنوز در حال کار با یکدیگر برای انجام مناسب این معامله هستند و گفته شده که کمپانی فرانسوی برنامههای بزرگی برای اوپل دارد که از آن جمله میتوان به نصب بسیاری از پیشرانههای کنونی در محصولات حال و آینده اوپل اشاره کرد. باور بر این است که از میان ۷۷۰۰ کارمند اوپل تنها ۸۰۰ نفر آنها در پروسه توسعه موردنیاز محصولات آینده دخیل خواهند بود.
Sina
۱۶ شهریور ۱۳۹۶کلاه گشـــــــــــــــاد آمریکاییا روی سر فرانسویا
بدبختا گناه دارن ???
غوز بالا غوز که میگن یعنی این خود پژو سیتروئن اوضاش داغون اینم روش اضاف شد
میرویم که با خرید اوپل یک قطب صنعتی قدرتمند خودرو در اروپا رقیب سرسختی برای گروه فولکس واگن و فیات کرایسلر شویم….
MAHDI . TUNING
۱۶ شهریور ۱۳۹۶اگه خوب بود جنرال موتورز نمیفروخت
اینو همه میدونن حتی منم میدونستم تا چه برسه به اونا که کارشون همینه اما پژو سیتروئن میخواست با برند های بیشتری بازار رو به دست بگیره برای همین خریدش
نکتش اینجاست که اگه مثل باقی برند ها چینی ها میخریدنش شاید به نفعش بود
ممکنه پژو سیتروئن برنامه بلند مدت داشته و ضرر رو بعدا جبران کنه
(ali(chevy nova
۱۶ شهریور ۱۳۹۶واقعا خوب شد جى ام این برند ضرر ده رو فروخت و راحت شد
amir
۱۶ شهریور ۱۳۹۶داداچ کارلوس تاوارز را دست کم نگیر!تو همین دوسه سال پژو سیتروئن را متحول کرد.به نظر من طی چندسال کل گروه از جمله اوپل به سوددهی بالا میرسند.
ونوم اف ۵
۱۶ شهریور ۱۳۹۶داداش فعلا چیزی ازش ندیدیم چند تا مدل معرفی کرده ولی طبق امار که پدال هم منتشر کرد پژو سیتروئن کاهش وحشتناکی تو فروش داشته البته ایران رو فاکتور گرفتم چون تو ایران افزایش فروش داشته
SERIAL WINNER
۱۶ شهریور ۱۳۹۶.
سر هیچ کس کلان نرفت ، پژو 20 ساله داره ضرر میده و PSA هم وقتی خریدش اصلا انتظار نداشت در سال اول به سوددهی برسه .
.
پژو سیتروئن Opel رو برای سرمایه گذاری بلند مدت خریده.
.
چند سال دیگه با مدیریت خوب PSA اوپل یک برند کاملا سودده میشه
فرشاد
۱۶ شهریور ۱۳۹۶پژو سیتروئن آمار فروش خیلی بالایی داره و روز به روز داره به سوددهی بالا نزدیک میشه، برخلاف نظر شما، اصلا اوضاعش داغون نیست.
جلالى
۱۶ شهریور ۱۳۹۶شرکت اوپل با کنترل یک مدیر خوب در پژو مىتونه جلوگیرى کنه از ضرر مداوم خودش
250 مىلىون دلار ضرر کم نىست
امیرحسین بشیر فرهمند
۱۶ شهریور ۱۳۹۶واقعا اوپل یک برند دوست داشتنی آلمانی که با رویکرد مناسب میتونه سهم بازار خوبی داشته باشه …
محمد حسین
۱۶ شهریور ۱۳۹۶فقط کافیه پژو ، برند اوپل رو برای تولید بیاره ایران
کلی سود می کنه
مردم هم احتمالا استقبال خوبی می کنن
خاطرات خوبی از برند اوپل تو ذهن مردم هست
بیژن
۱۶ شهریور ۱۳۹۶با شما موافقم.چون اصولا برند اپل یه برند اقتصادی توو اروپا محسوب میشه و باتوجه به کیفیت محصولات آلمانی و خوشنام بودن، رقیب سر سختی برای کره ای ها وژاپنی ها وسایر برندهایی با قیمت رده میانی خواهد بود
ونوم اف ۵
۱۶ شهریور ۱۳۹۶تازه روز خوش اپل هست جنرال موتورزبا چندین انجین مختلف نتونست این شرکت رو به سود دهی برسونه پژو سیتروئن با انجین معروف خودش tu5 میخواد چکار کنه
amir
۱۶ شهریور ۱۳۹۶tu5 سالهاست روی هیچ ماشین پژو نصب نمیشه!!موتورهای فعلی پژو از هر نظر جزو بهترین موتورها هستند.بگذریم که همون tu5 هم زمان خودش موتور خوبی بوده…