اوپل

نسل جدید اوپل اینسیگنیا درصدد رقابت با سدان‌های پریمیوم

اوپل اینسیگنیا پیش‌ازاین به‌عنوان یک سدان متوسط خانوادگی با خودروهایی چون فورد موندئو، تویوتا اونسیس و فولکس‌واگن پاسات به رقابت می‌پرداخت؛ اما حالا مهندس ارشد اوپل آقای «Andrias Zipser» در گفتگویی با AutoNews گفته است که نسل جدید اینسیگنیا به لطف بهبود کیفیت و برخورداری از فناوری‌های جدید، می‌تواند تهدیدی برای خودروهای پریمیوم مطرح این کلاس همچون آئودی A4، ب‌ام‌و سری ۳ و مرسدس بنز C کلاس باشد.

opel_insignia7

وی دراین‌باره گفته است:

«اگر خریداران به استایل، قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ماشین نگاه کنند و سپس به مبلغی که برای خرید آن باید بپردازند توجه کنند، متوجه می‌شوند که اینسیگنیا می‌تواند جایگزین خوبی برای سدان‌های پریمیوم بازار باشد».

وی دراین‌ارتباط به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید، نمایشگر سربالا، سیستم حفظ حرکت میان خطوط، فناوری رانندگی نیمه‌خودکار و دیگر ویژگی‌های پیشرفته اینسیگنیا جدید اشاره کرده است.

نسل دوم اوپل/واکسهال اینسیگنیا بر اساس پلت‌فرم اپسیلون ۲ جنرال موتورز مشترک با شورلت مالیبو ساخته شده است و همچنین تحت برند بیوک ریگال نیز به‌زودی در ایالات‌متحده معرفی خواهد شد درحالی‌که در استرالیا هم با نام هولدن کومودور عرضه می‌گردد. اینسیگنیا جدید که بزرگ‌تر و سبک‌تر از نسل قبلی خود شده است، در قوی‌ترین نمونه از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو با ۲۶۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.

opel_insignia6

تولید این خودرو هفتهٔ گذشته در روسلزهایم آلمان آغاز شده اما پذیرش سفارش خرید آن دو ماه پیش باز شده است. قیمت اینسیگنیا از ۲۵,۹۴۰ یورو در آلمان و ۱۷,۱۱۵ پوند در انگلستان آغاز می‌شود و تحویل آن نیز از تابستان امسال شروع خواهد شد.

opel_insignia5

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    طراحی این ماشین بسیار زیبا هستش

    1. #ali.m#

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      ولی حیف احتمالا بعد از فروش اوپل این زبان طراحیشم تغییر کنه البته دقیقا همین dna تو هولدن و بیوک ?هم هست ولی اوپل حیفه واقعا.

    2. shahin

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      بسیار زیباس واقعا ولی رقیب بنز و ائودی و ب ام و نیست…نهایتا رقیب پاسات میشه

  2. یاسین

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    من خیلی شنیدم که بچه ها از اینکه اوپل اومده زیر شاخه PSA احساس نگرانی میکنن میگن تموم شد فاتحه این برند المانی خونده شد ولی الان من بهتون میگم چرا این جا به جایی اوپل به یه معامله برد برده به گفته جی ام
    اولا اگه جی ام برای اوپل ارزش قائل نبود به PSA نمیفروختش چرا فروختش با اونا دلیلش اینه که جی ام با سابقه ای که داره میگه اقا من نمیتونم برند رو اوپل رو به جایی برسونم چون اوپل یه برند اروپاییه و بهتره زیر نظر یه برند اروپایی باشه که هم تو اروپا مقبولیت داره هم اینکه بازار اروپا رو میشناسه و میبینه که PSA چه پیشرفت خوبی تو چند سال گذشته داشته و پتانسیل های واقعی خودش رو نشون داده و حالا عملا PSA دومین خودروساز اروپاس که برند اوپل رو بدون شک به روزهای خیلی خوبی میبره پس این سود این معامله برای خود اوپل
    دوما حالا سود برای PSA اینه که PSA اولا وارد بازار هایی میشه که تو اونها نبوده اول با برند اوپل و بعد هم با برند پژو و سیتروئن مثل امریکا که الان استارت ورود بهش رو زده و هم اینکه اوپل و PSA میتونن خیلی تو بحث تبادل تکنولوژی به درد هم بخورن PSA تو طراحی خیلی چیزها داره برای گفتن و اوپل هم تو بحث فنی میتونه برای PSA مفید باشه باهم پلتفرم های مشترک و خوبی رو معرفی کنن
    حالا یکی میاد میگه این فرانسویا چی دارن بخوان جلو المانیا نشون بدن فرانسوی ها همرو بدبخت میکنن
    و بعد براشون سوال نمیشه 18 ساله رنو عامل بدبختی نیسان شده که اتحاد موفقی مثل رنو نیسان هست ولی مدیران رنو نیسان که نمیفهمن بدبخت شدن ولی ما ایرانیا که تجرمون از ماشین فرانسوی 206 و 405 تولیدی ویران خودروه اینو فهمیدیم

    1. Madjid

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      در مورد اوپل ، با شما موافقم . PSA خیلی بهتر از GM میتونه به اوپل کمک کنه.
      GM خیلی وقت پیش باید اوپل و واکسهال رو میفروخت و پولش رو صرف نگهداری هامر ، پونتیاک و اولدزموبیل می کرد.

  3. سیاوش

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (85 ديدگاه)

    طراحیش واقعا زیباست هارمونی خیلی خوبی بین نما عقب و جلو خودرو هست طراحی داخلی هم آرامش بخشه واقعا میتونه فروش خوبی داشته باشه

  4. رامتین

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3258 ديدگاه)

    تو ایران قیمتش چند میشه؟ موتور 250 اسبیش زیر 220 تومن میشه؟؟

    1. بیژن

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (255 ديدگاه)

      دوست من ؛ اینسیگنیا نسل قدیمش(۲۰۱۶) همین الان توو نمایندگی توان خودرو جاده مخصوص ۲۷۰ میلیون قیمت خورده.

      1. رامتین

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (3258 ديدگاه)

        درسته اما اصلا فروش نداره. شنیدم طی 6 ماه در سال 95 کلا10تا فروخته!!! یعنی افتضاح. در حالیکه bmw و لکسوس nx روزی 10 تا میفروشن. بنظرم قیمتشو میاره پایین. حتی 220 تومن هم بشه بنظرم اقبال ازش صورت نمیگیره.

        1. بیژن

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (255 ديدگاه)

          فکر نمیکنم روزی ۱۰ تا باشه.روزی ۱۰تا آمار خیلی زیادیه…
          ولی حتی خبرنگارا هم نمیدونن چه اتفاقی توو واردات اپل پیش اومده…!
          قبلان توو کامنتهای گذشته به این موضوع اشاره کردم ، بحث قیمتگذاری نیست.مگه قیمتهای بی ام دبلیو یا محصولات لکسوس زیر ۲۰۰ که بقول شما فروش بهتری دارن؟؟ من خودم اپل سوار بودم. الان هم یه دستگاه کراس اوور موکا دارم.حداقل میدونم بسیاری از محصولاتش از لحظ قیمتی در حدود محصولات کره ای اند.ولی با کیفیتی بسیار بسیار بالاتر.
          من فکر میکنم یکی از مشکلات وارداتش مربوط به آمریکای بودنش بوده…بلایی که سر x4 وCR_ V اومده. الان اوضاع اپل یکم بهم ریخته شده ، چون بحث خرید سهامش توسط پژو ظاهرا قطعی شده.ولی بنفع مصرف کننده ایرانی خواهد شد.چون Psa میتونه خدمات خوبی به مشتریهای ایرانی بده. اوضاع بهتر میشه ایشاله….

        2. saeid

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (163 ديدگاه)

          اینکه اقبالی صورت نگرفته یک دلیل خیلی مهم داره ،دلیلش یه نمایندگی بسیار ضعیفه ، در حقیقت شما بدون نمایندگی حساب کن. وقتی برندی نمایندگی نداره مطمئنا فروش هم نداره.
          قیمتش با توجه به قیمتهای بقیه برندهای دیگه در ایران همون 270 280 قیمت میخوره به راحتی.
          به عنوان مثال ،یه اپتیما 2017 الان 200 قیمت میخوره، بعد شما انتظار داری قیمت این ماشین زیره 220 باشه؟؟؟؟!!!

  5. علي

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    دوستان الان در حال حاضر اپل متعلق به کدوم کشور میشه؟!!
    با تچکر

    1. 4x

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (101 ديدگاه)

      آلمان

    2. Madjid

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      اوپل هیچ وقت خودروساز دولـتی نبوده.
      بزرگترین سهامدار رنو دولـت فرانسه هست ، اما دولت آلمان در اوپل هیچ سهمی نداره
      پس اوپل متعلق به کشور خاصی نیست.

      1. saeid

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (163 ديدگاه)

        این چه استدلالیه ، چون دولتی نیست پس ماله آلمان نیست؟!
        اوپل یه برند آلمانیه، اون موقه که در مالکیت جنرال موتور بود آلمانی بود الان هم آلمانیه

  6. سجادی

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (235 ديدگاه)

    سلام و با عرض پوزش خسته باشید! خیلی وقت بود با کامپیوتر نیومده بودم سایت، این چه طراحی هست ستون اصلی که مطلب و پست درش نوشته میشه عرضش به بیست سانت هم نمیرسه!!!!! یعنی نصف صفه مطلب مینویسید نصفش به چیزای دیگه اختصاص داره. حداقل شصت به چهل بکنید

  7. بابک

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    اپل یک برند آلمانیست و دولتی یا خصوصی بودن یک محصول یا یک برند نمیتونه اون از محدوده جغرافیایی که داره خارج کنه. اگر استدلال این باشه بینهایت برند در دنیا داریم که دولتی نیستن معنیش چی میشه؟؟ یعنی ساخت کشوری که در اونجا تولید میشن نیستن؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا