جایگزین پرفروشترین خودروی سال پیش اوپل یعنی کورسا در دو سال آینده از راه خواهد رسید.
طبق گفتههای روزنامهی آلمانی AllgemeineZeitungMainz، جانشین این سوپرمینی محبوب پس از انجام معامله و قرار گرفتن زیر چتر گروه فرانسوی پژو-سیتروئن با استفاده از تکنولوژی این خودروساز ساخته خواهد شد.
بدین ترتیب نسل جدید کورسا که در بزرگترین تأسیسات کمپانی در زاراگوزای اسپانیا ساخته خواهد شد چهارمین پروژهی مشترک با غول خودروسازی فرانسوی خواهد بود. پیش از این مدلهای کراس لند X و گرند لند X به همراه مدل کومبو با همکاری پژو-سیتروئن ساخته شدهاند.
ASTON
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶خدا به خیر بگذرونه
میومد زیر پرچم هموطنش فولکس واگن ما هم راضی تر بودیم
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶عزیزم اوپل زیر مجموعه جنرال موترز بود نه فولکس واگن
پرهام
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶چ شود!?
بیژن
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ازین اتفاق ناخوشایند متاثرم….
چطور آلمانهای متعصب اجازه همچین اتفاقی رو دادن…؟!
بیژن
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶آخه رندر کورسارو ببین…!! ( عکس اولی قرمز رنگ)
حالا کورسای GM ۲۰۱۶ رو ببین….
پلت ۲۰۸ رو دارن میندازن به کوورسا?
وای بحال موتورش….
من میگم کورسا باید آلمانی بمونه بخاطر هزارو یک دلیل ، و پژو باید پژو بمونه……ومحصولات خودشو تدوین کنه.
pooriya
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶تجربه پژو در ساخت خودرو های مینی و شهری بالاست و پژو در این زمینه پشتوانه بالایی داره بعد هم دنیای تجارت و کار فرق میکنه با تعصبات مسخره بعضی از دوستان اگه پژو کمپانی کمی بود ب ام و باهاش شریک نمیشد و موتور توربو ۱.۶ لیتری با سرمایه گذاری و همکاری ب ام و پژو ۸ سال بهترین موتور دنیا نمیشد
یاسین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶مطمئن باشیم این معامله خودرویی به نفع هردو خواهد اولا اگه خود المانی ها مثل ما ایرانیا فکر میکردن صنعت خودرو فرانسه صنعت کوچیکیه هرگز زیر پرچم PSA نمیرفتن اونا میدونن فرانسه به عنوان یکی از با اصالت های خودروسازی جهان میدونن دارن چیکار میکنن بخصوص برای خود بازار اروپا فرانسوی ها و المانیا اگر برین تاریخ رو بخونین خیلی جاها تو صنعت خودرو باهم همکاری داشتن از همکاری بگیر پژو و ب ام وه و طراحی موتور تویین اسکرول توربو که هشت ساله نقل تمام محافل خودروییه تا همکاری رنو و بنز در موتورهای فرمول یک و….. و همیشه دستاورد های خودرویی این همکاری ها اونقدر عالی بوده که بعد ها بقیه هم ازش استفاده کردن حالا که دیگه نور علی نوره هرکسی میدونه که فرانسوی تو این سگمنت عالی کار میکنن پس بدون شک نسل بعدی کورسا مثل نسل قدیمش عالی خواهد همونطور که گرند لند هم نتیجه خوب همکاری اوپل و پژو شد
رافال M
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶“تا به اینجا صحبت از سود بردن اوپل از تکنولوژیهای فرانسویها بوده است. ”
خداییش این حرف خنده دار نیست؟
آلمان چه خوار شده
SRT VIPER
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶خدا وکیلی و انصافا بخوای بگیم
بعد از قراردا د
ماشینهای جدید برند اوپل که از پلتفرم psaاستفاده کردند عالی بودن وبسیار زیبا
وبا خط مشی طراحی اوپل همراه بودن واصلا از لحاض ظاهر شبیه پژو نبودن ، چه کراس لندو بخوام مثال بزنم چه گرند لند .
فقط یه ضعف داشتن که awdنیستن
تو بقیه موارد تا اینجایه کار کاملا به نفع اوپل بوده
آرش
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶یک برند قدیمی …
زیر دستان بی لیاقت فرانسوی ها …
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶جالبه الان بجز خودروهای یکسان با مارک متفاوت پژو و سیتروئن باید منتظر خودروهای یکسان با سه مارک پژو اوپل و سیتروئن باشیم
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶توی ساخت پلتفرم های جمع و جور پژو قطعا از جنرال موتورز بهتره در یکی از مقالات پدال از سوی مسئولین جنرال موتورز عنوان شده بود که یکی از دلایل واگذاری اوپل از جنرال موتورز به پژو نداشتن تخصص لازم در تولید پلتفرم های کوچیک با قیمت پایین، وزن کم و همچنین با الایندگی کم از سوی جنرال موتورز بوده