هاچ بک مینی و جمعوجور اُپل یعنی آدام نسخه S که در نمایشگاه خودروی پاریس سال گذشته رونمایی شده بود اینک با یک نسخه مرتفعتر با پسوند راکز S روانه بازار میشود.
آدام راکز S در واقع با ویژگیهای یک مینی کراس اوور، آغشته شده است. این خودرو کمی مرتفعتر شده و گلگیرها و گلگیرها و ضربهگیرهای آن برای مسیرهای نسبتاً ناهموار و خاکی، بهینه شدهاند. در زیر کاپوت این مدل هم، بهسان خواهر هاچ بک آن، یک موتور چهار سیلندر ۱.۴ لیتری توربو از سری اکوتک جنرال موتورز قرار گرفته که ۱۵۰ اسب بخار نیرو و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید مینماید. شتاب گیری صفر تا صد مدل راکز S، ۸.۵ ثانیه زمان نیاز دارد. بیشینه سرعت آن نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. برای انتقال نیرو از یک گیربکس شش سرعته دستی با نسبت انتقال کوتاه استفاده شده است. به گفته اُپل این خودرو، مصرفی به اندازه ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر مسافت و آلایندگی ۱۳۹ گرم در هر کیلومتر دارد.۱۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
سعید
۲۲ فروردین ۱۳۹۴اولش که چشمم به مطلب افتاد فکر کردم آدام راکز اسم یه شخصه که یه اپل 150 اسبی داره :D
حامد قدسی
۲۲ فروردین ۱۳۹۴جالبه خیلی خوب میشد تو ایران هم میومد البته با قیمت خوب من که مشتری این ماشین ها هستم! (البته اگر پولش باشه!)
ماشین باید کم مصرف پرقدرت و کوچک باشه و زیبا باشه که این نمرش عالی نباشه خیلی خوبه!
شایان
۲۲ فروردین ۱۳۹۴حامد فکر میکنی این بیاد ایران زیره 230 میلیون بهت میدن اونقدر تعرفه های مختلف روش میاد که طرف پشیمون میشه
h112
۲۲ فروردین ۱۳۹۴همین اپل آدام معمولی نسبت به موتر و جثه اش قیمت بالایی داره….اینو که فک کنم با قیمت نیسان gtr عرضه کنند..التبه خوب طراحی شده هم داخل هم بیرون خودرو….در کل بیشتر بدرد همون بازار اروپا میخوره….
شایان
۲۲ فروردین ۱۳۹۴بازار اروپا به کیفیت بیشتر اهمیت میده تا بازار آسیا البته آسیا هم اهمیت میده ولی اروپا بیشتر از این جور ماشین ها استفاده میکنن چون جاده ها و خیابونهای کوچیکتری دارن بخاطر شرایط جغرافیایشون مجبور میشن برن به سمنت اینجور ماشینها مثل آلفا مثل مینی فیات یا این ولی تویه آمریکا چون جاده ها و خیابوناشون گندست ماشیناشون هر کدوم اندازه کل خیابونهایه اروپاست برای همین هم حجم ماشیناشون گندست قاعدتا موتورهایه بزرگ تری هم دارن
SARD
۲۲ فروردین ۱۳۹۴هرچی باشه به پای ماشینای mini و fiat نمیرسه.
اما ازنظر ظاهری خیلی قشنگه!
mahyar
۲۲ فروردین ۱۳۹۴تو سال 2015 از این سقفا مود شده آخر ستون انگار خالیه انگار رو هواست.
Hyper Venom
۲۲ فروردین ۱۳۹۴راستش منم فک کردم آدامز راکزاس شخصیه!
(((RETOLEX(((REZA
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ببخشیدکه حرفام به این مطلب نداره
جناب just lexus. دفاع از لکسس از نظر شما یعنی جنگ با ماشین های المانی یعنی اینکه بگی مرسدس از لکسس کمتره و ………
از نظر شما اگر کسی در کنار دوست داشتن لکسس از بنز خوشش بیاد یک لکسسی واقعی نیست ؟؟؟؟ همین کارها رو کردین هرچی که میتونن بهمون میگن
همین دوست داشتن بنز و اون لوگوی مرسدس در کنار لکسس باعث شد دیگه این حرفها رو به من نگن.
اگه با نشان لکسس بیایی تو این سایت هر چی که بگی دوستان فکر میکنن ضد مرسدس گفتی ( به خاطر کار های شما )
الان هم اواتارم به شکلی هست که خیلی ها نمیفهمن این lexus ls هست اگر لوگوی لکسس بود به خاطر شما هر چی بود به من میگفتن
اون ماجرا علی هم تقصیر من نبود . نمی دو نم رو چه حسابی شما با کلی ذوق به من میگفتین علی من هم حالتون رو نگرفتم و کم کم به شما فهموندم من علی نیستم
به خدا هیچ کس باورش نمیشه اینا چطور به من میگفتن علی
این اقا ی just lexus متعصب نیست یه نفر مثل مافیا هست ،و از ماشین المانی بدش میاد
شایان
۲۲ فروردین ۱۳۹۴چرا داری جوش میزنی برادر من بذار یه مثال برات بزنم من خودم تویه فوتبال عشق آلمانم از انگلیسم بدم میاد ولی هیچوقت نمیتونم انکار کنم که همین انگلیس ها اولین کسانی بودن که قوانین فوتبالو بوجود آوردن همین امر درژیمناستیک و هندبال برای آلمان صدق میکنه در بسکتیال برای آمریکا در جودو برای ژاپن و… هیچوقت هم کسی نمیتونه قدرت آلمانو در اتومبیل ندیده بگیره چون صنعت خودروسازی به آلمان مدیونه چون اولین تولید کنندگان اتومبیل اینا بودن پس بهتر از خیلی ها و شایدم همه بدونن رمز پیشرفت در صنعت خودروسازیو چیه تموم شد رفت برادر من
(((RETOLEX(((REZA
۲۲ فروردین ۱۳۹۴این ماشین که از جلو یه کراس اوور به نظر میاد
احمد باقری
۲۲ فروردین ۱۳۹۴قابل قبوله.
احسان(احسان سابق)
۲۲ فروردین ۱۳۹۴سال دیگه جی ام اسم همین ماشین رو عوض می کنه و بجای لوگوی اپل و واکسهال لوگوی بیوک و شورولت میذاره روش به اسم ماشین جدید میده بیرون