از سال ۱۹۵۳ تا ۱۹۸۶، اوپل رکورد در کلاس خودروهای اجرایی چالش مهمی برای محصولات اروپایی محسوب میشد.
این خودرو با فرمهای بدنهی گوناگونی شامل کوپه، کانورتیبل، سدان و استیشن عرضه میشد و در جادههای آن زمان بسیار به چشم میخورد.
در نهایت اوپل رکورد به همراه مدل مشابه اما بزرگتر سناتور جای خود را به خودروی پرچمدار امگا دادند.
اوپل امگا که با همراهی جنرال موتورز توسعه یافته بود عنوان خودروی سال اروپا در سال ۱۹۸۷ را به خود اختصاص داد و تا سال ۲۰۰۳ در خط تولید باقی ماند. در همین سال شاهد معرفی دومین نسل امگا بودیم؛ اما نقش سدان پرچمدار امگا به مدل میان سایز وکترا داده شد و آنهم سرانجام به فرم اینسیگنیایی درآمد که امروزه میشناسیم.
این خودرو سال پیش بهطور قابلتوجهی بهبود یافت و در استرالیا با برند هولدن و در آمریکا و آسیا نیز با برند بیوک به فروش میرسد.
با کاهش فروش خودروهای سواری مرسوم و استقبال روزافزون از کراس اوورها و شاسی بلندها، اوپل که هماکنون زیر چتر حمایتی پژو-سیتروئن قرار دارد علاقهی زیادی به توسعهی خودرویی بزرگتر از اینسیگنیا نشان نمیدهد؛ اما یکی از هنرمندان صنعت به نام لوئیس کارلوس مورنو تلاش کرده چنین خودرویی را تصور کند. او برای طراحی چنین خودرویی از زبان طراحی کنونی اوپل، پروفایل کوپه مانند و نمای عقب بسیار نرم و روان سود برده است.
فرم مدرن اوپل رکورد باعث خواهد شد رقبایی همچون آئودی A7 و مرسدس بنز CLS احساس نگرانی کنند. با تمامی این تفاسیر، این رندر توجه شما را به خود جلب کرده است؟
mahdy
۱۵ آبان ۱۳۹۷تو عکس چهارم نمای عقبی شبیه پورشه نیست
mahdy
۱۵ آبان ۱۳۹۷پرسشی منظورم بود
Khosrow
۱۵ آبان ۱۳۹۷اخ اخ وکترا / هنوزم بهش فکر میکنم / خیلی های بود ..
ه. تهمورث
۵ دی ۱۳۹۸تلفظ اینسینیا درسته. اینسیگنیا غلطه