پارس خودرو

تصاویر و مشخصات رسمی کادیلا پارس خودرو؛ تندر 90 جدید

پارس‌خودرو رسما عکس‌هایی از نمای داخلی و بیرونی کادیلا منتشر کرده است. اطلاعات جدید از امکانات و تجهیزات این خودرو وجود دارد.

حدود سه سال پیش، اولین تصاویر گرافیکی از پروژه جدید سایپا به نام P90 منتشر شد. این محصول، حالا به نام کادیلا و نسخه‌ی ایرانیزه از تندر ۹۰ شناخته می‌شود؛ درحالی‌که حق استفاده قانونی از پلتفرم داچیا لوگان را دارد.

پارس‌خودرو امیدوار است کادیلا در نیمه‌ی دوم سال ۱۴۰۲ عرضه شود. برای این مدل، پیشرانه ME16 استفاده خواهد شد که عملا، قوی‌تر از موتور تندر ۹۰ است. پیشرانه ۱/۶ لیتر ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ برای کادیلا، ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. استاندارد آلایندگی این خودرو، یورو ۵ است و  سیستم زمان‌بندی متغییر سوپاپ‌ها (VVT-i) دارد.

پارس خودرو کادیلا نمای اصلی

اولین سری کادیلا، مجهز به گیربکس دستی ۵ سرعته مدل 5F18 طرح آیسین ژاپن (مشابه شاهین) خواهد بود. مدل‌های دنده اتوماتیک، گیربکس ۶ سرعته ساخت DAE خواهند داست. باتوجه به اینکه چانگان چین، مالکیت کارخانه‌های گیربکس سازی DAE را در اختیار دارد؛ می‌توان اطمینان داشت که جعبه‌دنده‌های طرح آیسین موجود در ایران نیز، وارد شده از چین یا تولید ایران تحت لیسانس شرکت چینی باشند.

پارس خودرو کادیلا نمای داخلی

کادیلا در تمام مدل‌ها دارای مانیتور لمسی تهویه اتوماتیک، حسگر و نشان‌دهنده باد تایرها، سیستم حفظ خودرو در شیب (auto hold)، پایداری الکتریکی (ESP)، روشنایی روز (Day light)، تریم داخلی چرم مصنوعی، کامپیوتر سفر، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، رینگ‌های آلومینیوم، دوربین و سنسور پارک عقب، فرمان کمکی برقی و دوکیسه هوا خواهد بود.

تنها تصویر منتشر شده از کابین، نشان تجاری جدید روی فرمان را نشان می‌دهد که احتمالا مختص پارس خودرو و متفاوت از طرح سایپا است. پنل پشت فرمان نیز، ظاهری شبیه به نمونه‌های دیده شده در مدل‌های قدیمی بی‌ام‌و دارد. دیگر اجزای داشبورد، تفاوت چندانی با کابین رنو ساندرو نشان نمی‌دهند.

کادیلا پارس خودرو

در نمای اصلی، چراغ‌های بزرگ و تهاجمی، مجهز به روشنایی روز، با حالتی مدرن‌تر نسبت به تندر ۹۰ وجود دارند. طرح ۶ ضلعی برای جلوپنجره نیز، هماهنگ با دیگر اجزا دیده می‌شود اما عبارت بزرگ و ناخوشایند “پارس خودرو” که با اندازه‌ای بزرگ و به زبان فارسی در فضای بین چراغ‌های جلو نصب شده است؛ آزاردهنده به نظر می‌رسد.

پارس خودرو کادیلا نمای عقب

در نمای عقب نیز، تاکید بر نصب چراغ‌های بزرگ برای خودرویی با ابعاد کوچک، نکته‌ی منفی پارس خودرو کادیلا محسوب می‌شود. در محل بین چراغ‌ها روی کاپوت عقب، حجم‌دهی یا هیجان خاصی اعمال نشده است. همچنین بخش بزرگی از سپر پشت خودرو با پلاستیک سیاه رنگ ارزان‌قیمت ارائه می‌‌شود.

 

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۶۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    تندر 90 توی سرعت بالا پایداری کمی داره ولی از نظر ایمنی خوب و فنی جزو سگ جون ترین ماشین های موجود در ایران بود.
    حالا خودروساز های ایرانی مثل همیشه با حذف خصوصیات خوب اش با خیال اینکه بهتر اش کردن وارد شدن.

    موافقم 154
    مخالفم 15
    1. Python

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      اتاقش از تندر نود جدید تره‌ همینطور کابینش ولی مناسب زمان حال نیست از قبل از سال۹۵عکس های گرافیکی این خودرو بیرون اومده
      این یه فیس لیفت خوب بود برای ۱۰سال قبل نه الان
      اما به هرحال سایپا تا حدودی از نظر طراحی پیشرفت کرده حتی نشریه های فرانسوی گفتند که این طراحی مناسب یه خودروی اسپرته تا سدان خانوادگی
      یه راناپلاس هم قیمت کمتری داره هم ارزش بیشتری

      موافقم 36
      مخالفم 83
      1. Royal Driver

        ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (1293 ديدگاه)

        از چی داری دفاع میکنی python?

        موافقم 10
        مخالفم 11
        1. Python

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (1113 ديدگاه)

          راناپلاس
          این کادیلا هم خوب نیست اما اتاقش از ال نود بهتره

          موافقم 4
          مخالفم 9
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      بَه‌بَه
      عجب کادیلا(گی) !
      من که نفر اول تو صف خریدشم !
      به شما هم پیشنهاد میکنم تا گرونتر نشده بِجُنبید !

      کادیلاک از امروز به بعد باید به فکر بازنشستگی باشه ، خاک‌برسرش کنم !
      اینقدر سایپا را دست کم گرفت تا آخر از پشت خنجر خورد 😭💩👋🏻!

      فقط نمیدونم واقعاً اینا طراح تو شرکت ندارن یا از بچه کودکستانی استخدام میکنند جهت زشت‌تر کردن ال‌ممد خودمون !

      موافقم 42
      مخالفم 31
    3. فرشید

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (266 ديدگاه)

      از تیبا و ساینا زشت تره

      موافقم 6
      مخالفم 16
  2. amir-mr

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (401 ديدگاه)

    منتظره یک قیمت نجومی برای این گاری ایرانی باشید

    موافقم 103
    مخالفم 10
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (2859 ديدگاه)

      حدود ۶۰۰ برای دنده دستی، ۸۰۰ برای اتوماتیک و ۲۰۰ میلیون گران تر برای بازار آزاد

      موافقم 107
      مخالفم 12
      1. Tesla

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (654 ديدگاه)

        آقای اشتری از نظر شما با ۸۰۰ تومن ، خرید یه ساندرو دنده ای منطقی تر نیست ( با کارکرد زیر ۱۰۰ هزار ) ، حداقل آدم میدونه موتورش ساخت خارج و از نظر فنی و دوام میشه تا حد زیادی اطمینان کرد

        موافقم 65
        مخالفم 14
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (2859 ديدگاه)

          ساندرو از نظر فنی خیلی خوبه و لی من فکر می کنم 800-900 میلیون اصلا نمی ارزه
          قبلا هم خدمت دوستان گفتم، از نظر من راناپلاس به نسبت قیمت و کیفیت و توان فنی، ارزش خرید داره
          برای بودجه حدود یک میلیارد تومن، X33 با کارکرد 30-40 هزار کیلومتر، مناسب هست

          موافقم 79
          مخالفم 15
      2. پیام

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (2139 ديدگاه)

        واقعا ۱۰ میلیون تومن هم زیادشه

        موافقم 40
        مخالفم 17
  3. سبحان

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (321 ديدگاه)

    اگه از عرش به فرش رسیدن
    از منتاژ کادیلاک رسیدیم به کادیلا
    چه نکرد این شریعت با ما

    موافقم 171
    مخالفم 47
    1. Avan

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (421 ديدگاه)

      خلایق هرچه لایق

      موافقم 19
      مخالفم 5
  4. mercedes

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (425 ديدگاه)

    آمریکا خاکت کنن😂😂😂

    موافقم 83
    مخالفم 13
  5. علی

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    سلام
    میدونم سوالم ربطی به این پست نداره ولی دوستان اگه کسی تجربه در مورد لیفان ۵۲۰ داره لطفا راهنماییم کنه آیا این ماشین ارزش خرید داره؟ توی بازار قیمتش دور و بر پراید هست البته کمی بالاتر

    موافقم 21
    مخالفم 20
    1. Python

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      یه کیا ریو یا یه دوو سی یلو تمیز پیدا کنی بهتره

      موافقم 28
      مخالفم 23
    2. hamid

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (108 ديدگاه)

      سلام ، من قبلا داشتمش
      ماشین بدون خرجیه ‌
      یه ایراد بدی که داشت صدای موتور داخل کابین خیلی زیاد بود ( مثل اینکه موتور رو بقل کردی)
      شتابی خوبی داشت
      دنده ۳ و ۵ اصلا جون نداشت ولی دنده ۲ و ۴ وحشی بود
      درکل رانندگی باهاش باحال بود ولی واسه خانواده مناسب نبود
      مخصوصا مسافرت به جز راننده همه تو عذابن

      موافقم 15
      مخالفم 7
    3. سید رضایی

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      لیفان ها ماشین های خیلی خوبین ولی مدل ۵۲۰ دیگه قطعه پیدا نمی‌کنی براش اگر نه مرگ ندارن.سیولو بخر پس بقول دوستمون

      موافقم 10
      مخالفم 4
    4. روح الله

      ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام من لیفان 520داشتم به مدت 13سال ماشین خوبیه اگه سالمشو‌ پیدا کنی تعمیر اساسی لیفان 520دست کم 50ملیون میشه ولی لوازم آن خیلی گران است ولی به نظر من نگیری بهتر است چون آخرین مدل آن سال 91است یعنی برای 12سال پیش ماشینی است که خرجش بالاست

  6. سالار فصل

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    شتر ، گاو ، پلنگ

    موافقم 50
    مخالفم 11
    1. Habib

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (111 ديدگاه)

      این ماشین به تنهایی وضعیت اسف‌بار فناوری و زیر ساخت ماشین سازی بعد از ۷۰ سال رو در کارخانه های ایران نشون میده. آخه تو این مدت نمی‌شد یکی دو قدم پیشرفت کرد؟ زیاد هم نه، فقط یکی دو گام…

      موافقم 67
      مخالفم 7
      1. Reza-a

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (455 ديدگاه)

        کاملا درسته و موضوع مهمی هم اینکه این خودروسازی رانتی دست کسانیه که حتی حاضر به کنار گذاشتن قالب هایی که نزدیک به دو دهه استفاده شده هم نیستند! در حالی که در یک بازار رقابتی خودروسازان هر چهار یا پنج سال تقریبا تمام قسمت ها از جمله کل بدنه رو جدید طراحی میکنن و در پی اون تمام قالب های هر مدل فقط در همان حدود پنج سال استفاده میشن و فقط برای تامین لوازم جانبی استفاده میشه
        دقت کنین مثلا سورن پلاس هنوز داره با همون قسمت های فلزی بدنه سمند تولید میشه یعنی از سال بیشتر از دو دهه هنوز دارن اون قالب ها رو میدوشن! آخرین نمنونه هم این شاهکار “کادیلا” و این فقط در بازاری رانتی به راحتی قابل اجراست

        موافقم 27
        مخالفم 5
    2. Hamidreza

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (329 ديدگاه)

      اینا دیگه گورخر، اسب و… هم رد کردن

      موافقم 13
      مخالفم 6
  7. حسن

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    این طراحی مخصوصا عقب موجب خنده وتفریح انسان فرشگرد دیده هست

    موافقم 46
    مخالفم 9
  8. محمد

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    از ماست که بر ماست

    موافقم 38
    مخالفم 12
  9. امین

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    موتور EC5 اگر درست و با کیفیت مونتاژ و ساخته بشه ،بمراتب از موتور K4M بهتره.لااقل که مکانیک ها اینطور میگن

    موافقم 10
    مخالفم 63
    1. Mahdi

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1478 ديدگاه)

      چون ازش نون میخورن
      بدون TU5 و XU7 مکانیکا از نون خوردن میفتن عشقشون این موتوراست
      Ec5 نسخه به روز تر tu5 هست قطعا می پسندن

      موافقم 57
      مخالفم 11
      1. Python

        ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (1113 ديدگاه)

        این موتور اگه بد بود پژو روی ۳۰۱نصبش نمیکرد

        موافقم 5
        مخالفم 32
      2. علیرضا

        ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (225 ديدگاه)

        دوست عزیز ال ۹۰ کمتر میره مکانیکی درست ولی اگر بره باید خود ماشینو برای خرجش بفروشی

        خرج مگان میدین ال ۹۰ سوار میشین؟
        حتی یه اتاق کامل ازش پیدا نمیشه
        باید تیکه تیکه از اوراقی براش جمع و جور کنی
        اونم از گردگیر گیربکس که پاره بشه باید یه گیربکس کامل بخری درحالی که حتی رنو۵ هم یکم روغن توی گیربکس نگه میداره که گیربکس قفل نشه

        موافقم 11
        مخالفم 9
  10. Kamy

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (694 ديدگاه)

    مگه غیر تِر زدن کار دیگه ایی بلدن

    موافقم 50
    مخالفم 8
  11. محمد

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (344 ديدگاه)

    حالم بد شد با دیدن این بدرد نخور

    موافقم 35
    مخالفم 13
  12. ARROW

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فکر کنم جزو معدود کشورهایی هستیم که یه خودروی از رده خارجو با گذشت زمان فیس لیفت میکنیم ، زشت تر میکنیم ، بی کیفیت تر میکنیم و به اسم مدل بهبود یافته میفروشیم . زانتیا فیس لیفت ، اطلس ، کادیلا ، و …

    موافقم 58
    مخالفم 6
  13. مردیم از خوشی

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1449 ديدگاه)

    جلو پنجره کپی از موستانگ شلبی آمریکایی
    اسم کپی از کادیلاک آمریکایی
    اصل جنس ، ۲۵ سال پیش فرانسه متحد سخت امریکایی

    محصول : گوردت منطقه دشمن شماره یک آمریکا

    این همه تناقض را نمی توانید هضمش کنید ؟ 🧃بزنید یکم اختلال روان پیدا می‌کنید ولی بجاش مطالب بالا را هضم می کنید

    موافقم 78
    مخالفم 14
  14. محمدرضا

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (55 ديدگاه)

    چرا انقد این ماشین زشته؟؟؟

    موافقم 37
    مخالفم 8
    1. فرامرز

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (257 ديدگاه)

      از وقتی کادیلا رونمایی شده متوجه شدم ال ۹۰ با اینکه زشت بود ولی از کادیلا خوشگل تر بود

      موافقم 66
      مخالفم 10
  15. محسن

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (110 ديدگاه)

    انصافا الان این چیه ؟؟؟!!!
    فقط خواستن مثل پراید ۱۳۲ سعی کردن یه خورده خشن‌تر بشه.
    L90 با اینکه ظاهرش خیلی ساده بود ولی بازم از این بهتر بود.

    موافقم 39
    مخالفم 10
    1. محسن

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (110 ديدگاه)

      جلو پنجرش رو هم از Zenvo ST1 اسکی رفتن.

      موافقم 23
      مخالفم 7
  16. Tesla

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    تقریبا همه مردم تجربه سواری با ال نود رو دارن ، از نظر کیفیت ساخت و دوام یک سر و گردن از آشغال هایی مثل پژو پاری و دنا بهتره ، ما بین سال های ۸۹ تا ۹۴ یه ال نود e1 ( جزو اولین ال نود هایی که توی ایران مونتاژ شد ) توی این ۵ سال نزدیک به ۲۲۰ هزار کیلومتر باهاش رفتیم و به جز روغن و بنزین ( و یک بار ترکیدن تایر ) هیچ خرج دیگه ای برامون نداشت ، اما از نظر طراحی ، آپشن و سواری اسپرت ، هیچ حرفی برای گفتن نداره و واقعا افتضاح بود ( یادمه سر پیچ نباید باهاش بیشتر از ۶۰ تا میرفتیم ، کلا چیزی به اسم هندلینگ نداره )

    موافقم 47
    مخالفم 12
    1. arsalan-car

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (22 ديدگاه)

      شرکت های دیگه ماشین ها سون رو می‌خوان بهتر کنند خودرو سازان ایرانی میزنن بدترش میکنن

      موافقم 14
      مخالفم 6
  17. علی

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (292 ديدگاه)

    واسه ملتی که سر هم کلاه میذارن روزی هزارتا دروغ چاخانو منم منم میکنن از سرشونم زیاده بخدا

    موافقم 68
    مخالفم 10
    1. Tesla

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (654 ديدگاه)

      دقیقا 🙌🙌 ، این ماشین رو هر جای دیگه دنیا نشون بدی و بهشون بگی قرار به عنوان مدل جدید ( brand new ) به بازار عرضه بشه ، فقط بهت می‌خندن و مسخره میکنن چون خود ال نود ماشین ۲۰ سال پیش اروپا هست ( یعنی برای استاندارد های اون موقع ساخته شده ) و فراموش نکنیم ال نود از همون اول یه ماشین اقتصادی و ارزون قیمت برای بازار های در حال توسعه مثل : اروپا شرقی ، خاورمیانه ، مالزی ، اندونزی ، هند و سریلانکا بود ، حالا فکر کن این ماشین ۲۰ سال از عمرش هم گذشته باشه و مهندسان کاربلد سایپا درستکاریش کرده باشن 🤦‍♂️

      موافقم 21
      مخالفم 7
  18. حسین

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام همه ی ملت میدانند ایران خودرو و سایپا در جهان بهترین هستند الان تمام مردم اروپا و آسیا آرزو دارند سر صف باشند تا خودروهای خود را بخاطر کیفیت بالا از ایران‌خودرو و سایپا خریداری کنند احسنت بر ما خودروهای ملی ما روا پیکانپژو رنو پی کی پرایدرنو کادیلاک موتور نی یو لایو بدنه ال نود گیربکس خدا میداند همه ماشینهای ما شدند قاطر جفتگیری الاغ و مادیان میشه قاطر نازاست

    موافقم 24
    مخالفم 5
  19. Reza-a

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (455 ديدگاه)

    یک لحظه مشکلات فنی این کادیلا رو بزاریم کنار مهم ترین دلیل تغییر ندادن نمای کناری ماشین ها اینه که هزینه ها کمتر بشه و یکی از قسمت های سخت برای تغییر گلگیر عقب هست حالا این اساتید گلگیر عقب رو تغییر دادن گلگیر جلو رو هم تغییر دادن ولی دیگه دو تا ورق روی در درها رو اومدن مثلا صرفه جویی کنن و مثل قبل گذاشتن باشه نتیجه شده این که هزینه برای بدنه صرف شده ولی ظاهر تندر که نقطه ضعفش بود رو حفظ کردن! تو فیلم های ظنز هم این حد از برعکس کار کردن رو نمیشه پیدا کرد.

    موافقم 18
    مخالفم 4
  20. حیدری

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کمی به سپر جلو دقت کنید . ورودی هوا که بیشتر در سوپر ماشین‌ها و ماشینهای با حرارت بالا وجود دارد را ببینید ، راستی آن دو چراغ مه شکن آنجا چه کار می‌کند؟! خدایی طراح یا طراحانی که بدون ایده چند ایده دیگر را باهم مخلوط می‌کنند پیش خود چه فکر می کنند ؟! مردم را چه فرض میکنند ؟!

    موافقم 5
    مخالفم 4
  21. Nima

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منتظر نسخه پلاس یا ار می مونم تا حداقل مثل دنا پلاس این پنل های بغل رو هم عوض کنند یکم از این بی ریختی دربیاد

    موافقم 9
    مخالفم 4
  22. سهیل

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    این ماشین ارزش خرید بیشتری نسبت به محصولات ایران خودرو دارد و به دلیل استفاده از پلتفرم تندر ۹۰ از همه نظر به جز هندلینگ بهتر از محصولات ایران خودرو هست به احتمال زیاد این ماشین از کوییک و ساینا و اطلس گرونتر و از شاهین ارزان‌تر هست در جواب به آقای اشتری هم میگه رانا خیلی ارزش خرید بالایی داره فقط ای کاش اسمش را عوض کنند باید بگم رانا دربین خودروهای داخلی کم آپشن ترین هست و فضای داخلی تنگه و کیفیت قطعات استفاده شده توش خیلی کمه این ماشین هنوز سیستم تهویه اش دستی هست یعنی به اندازه کوییک هم نیست حداقل سیستم تهویه اش نمایشگر داره توی بحث فنی هم پلتفرم خودروهایی مثل ال ۹۰ و شاهین خیلی بهتر از ۲۰۶ هست و برای یه ماشین سدان پلتفرم ۲۰۶ واقعا نامناسبه ولی برای یه ماشین هاچبک خوبه

    موافقم 7
    مخالفم 2
  23. میلاد

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به ادمین عزیز و همه دوستان. به نظرتون با بودجه 600تومن چه ماشین اتوماتی بهتره؟

  24. رضا راستگو

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از سال 90 من تندر ال 90 دارم کم مصرف و کم اصطهلاکه (کم خرج) بجز ضعف شدید پایداری در پیچ و سرعت بالا (هندلینگ میگویید) مشکل بزرگی ندارد. قیافه اش از اول مورد تنفر مردم بود بخصوص عقب ماشین. ضعف دید عقب کوچکی کابین از نظر عرضی و ناهنجاری داشبورد از نظر شیشه بالابردن خلاصه معایبش بود و قابل اعتماد بودن و ثبات توانایی قطعات هم حسن دیگرش بود قطعاتش کم پیدا میشد و گران بود. هنوز طرفدارشم و یکبار دیگر حاضرم بخرمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا