گروه پژو-سیتروئن با خوشحالی میگوید برندهای زیرمجموعه این گروه میتوانند برنامههای الکتریکی سازی مناسب خود را انتخاب کنند.
مدیر خودروهای کم آلاینده پژو-سیتروئن میگوید برندهایی همچون دی اس، پژو و واکسهال/اوپل میتوانند محصولات هیبریدی یا تمام الکتریکی خود را به ویژه در کلاس خودروهای C تولید کنند.
آنه لیز ریچارد میگوید:
خودروهای کلاس C گروه پژو-سیتروئن با دو پلتفرم eCMP یا EMP2 تولید میشوند بنابراین برندهای ما میتوانند راهحل تمام الکتریکی یا پلاگین هیبریدی را انتخاب کنند. بیشتر به انتخاب برندها برمیگردد که بهترین راهحل را برای خود برگزینند.
ریچارد میافزاید خودروهای حاضر در کلاس C با قوای محرکه هیبریدی و الکتریکی به خوبی همخوانی دارند. او میگوید:
کلاس C واقعاً در وسط قرار دارد. گاهی اوقات قوای محرکه هیبریدی بکار میآید و گاهی هم نه. در حال حاضر هر دو نوع قوای محرکه خواهان دارند.
یکی از مهمترین خودروهای کلاس C این گروه خودروسازی نسل بعدی پژو ۳۰۸ است که در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. این خودرو از نسخه بهروز شده پلتفرم کنونی EMP2 استفاده کرده و با حداقل دو قوای محرکه پلاگین هیبریدی در دسترس خواهد بود.
انتظار میرود سیتروئن هم خودروی تمام الکتریکی جدیدی در این کلاس عرضه کند. علاوه بر این نسخههای بنزینی و دیزلی مرسوم هم ارائه خواهند شد.
مدیر پژو-سیتروئن اظهار میدارد که فضای کافی برای الکتریکی سازی خودروهای کوچکتر نیز وجود دارد اما خب ایجاد توازنی مناسب بین قیمت و شعاع حرکتی در این خودروها کار سختی است.
NAVID۰۰۹۸
۲۶ خرداد ۱۳۹۹محصولات پژو سیتروئن حالا که جذاب و خوشرکاب شدن باید بیان ایران که تحریمها نمیگذارد .
حالا اگه محصول چرتی داشتن که هیچکس نمیخریدش یا نگاش نمیکرد ، الان تو ایران داشتن فروش میکردن ، البته با قیمت بالاتر از رقبای هم رده که همیشه به شکست میرسیدن مثل ۴۰۷ و c5 .
اما امروزه شاهدش هستیم که پژو سیتروئن دارند عالی کار میکنند چه در چهره چه در باطن .
(Saeed(peugeot
۲۶ خرداد ۱۳۹۹دقیقا همینطوره آقا نوید …..شاید قیمت گذاری که ایران خودرو و سایپا روی یه سری محصولات مثل ۴۰۷ و c5 و کیزاشی کردند ….شاخ تو سره شرکتاشون دربیاد….یا بعضی مواقع یه خودرویی و میارن که دیگه آخر عمرشه تو اون نسل …..مثلا چرا باید ۵۰۸ دقیقا چند ماه مونده به نسل جدیدش تازه وارد ایران بشه ….۵ سال پیش باید وارد میشد …..!!
ولی در کل ….. زیر ساخت برقی تو ایران نیست ….ولی واقعا جای امثال ۵۰۸ پلاگین با مصرف سوخت حدود ۳ لیتر یا ۳۰۰۸ با موتور ۳۰۰ اسب کنار کراس اوور های بازار خیلی جذاب میشد ….البته تا وقتی واردات برند پژو خصوصی نشه و همچنان دست ایران خودرو باشه وضعیت همینه به نظرم ماشین های خوبش ۱۰ سالی یبار بیاد تو ایران …..
وگرنه نگین خودرو ۲ سال آخر رنو رو عالی تو ایران جا انداخت ….همینطور ماموت فولکس و …..