دی اس فرانسه با موزه لوور پاریس برای معرفی مدل سفارشی دی اس ۷ کراسبک اوور ادیشن همکاری کرده است.
از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵ تاکنون دی اس حامی موزه لوور به عنوان مشهورترین موزه دنیا بوده است. با تولید دی اس ۷ کراس بک لوور ادیشن، این خودروساز فرانسوی ادای احترامی به گالری نمادین موزه داشته است.
شاسیبلند لوکس موردبحث از نشانهای لوور در کاپوت، دربهای جلو و درب پشتی سود میبرد. فریمهای پنجرهها نیز دارای طرح مشکی براق بوده و همین تریم روی میلههای سقف و چراغهای عقب دیده میشود.
با نگاهی دقیقتر شاهد پوشش مشکی آینهها خواهید بود که دارای طرح پیرامید نمادینی است. تکمیل کننده تغییرات بدنه نیز رینگهای ۲۰ اینچی آلیاژی با ظاهر دو رنگ هستند.
الگوی پیرامید یاد شده در کابین نیز دیده میشود. به این مورد باید پلاک روی داشبورد و چرم ناپا در بخش مرکزی را اضافه کرد.
ارتباط این خودرو با موزه لوور در صفحه مرکزی ۱۲ اینچی که ۱۸۲ اثر هنری موزه را نشان میدهد مشهودتر میباشد. از جمله این موارد میتوان به تابلوی مونالیزای لئوناردو داوینچی اشاره کرد. موضوع جالب اینکه هر تابلو یا اثر هنری نمایش داده شده در این صفحهنمایش دارای پادکستی است که اطلاعات مسافران درباره هنر را افزایش میدهد.
مشتریان دی اس ۷ کراس بک لوور ادیشن همچنین از کارت طرفداران موزه برخوردار خواهند شد که باعث ایجاد دسترسی نامحدود به کلکسیونهای موزه میشود.
این خودرو بر پایه نسخه پرچمدار Grand Chic بنا شده و با چهار رنگ آبی، کریستالی، مشکی و خاکستری در دسترس است. دو پیشرانه پلاگین هیبریدی ۳۰۰ اسبی چهار چرخ محرک یا ۲۲۵ اسبی دیفرانسیل جلو و همچنین دو نسخه بنزینی ۱۸۰ و ۲۲۵ اسبی و یک نمونه دیزلی ۱۸۰ اسب بخاری برای این مدل عرضه شده است.
دی اس ۷ کراس بک لوور ادیشن از نیمه دوم امسال در ۱۸ کشور دنیا عرضه خواهد شد.
مهدی
۲۸ شهریور ۱۳۹۹مخصوص پولدارای بی عقل
ماشین فرانسوی و این اداها؟ .. جلّ الخالق !!
باید فیتیله رو بکشن پایین تا بشه درباره ش صحبت کرد
Abbas.Lambo
۲۸ شهریور ۱۳۹۹دوست عزیز میشه چنتا از ایراد های ماشینای فرانسوی رو به ما هم بگی بلکه آگاه بشیم؟
البته اگه منظورت از فرانسوی این لگنای ما قبل تاریخی وطنی نباشه!
مهدی
۲۹ شهریور ۱۳۹۹سلام دوست عزیز
من با توجه به تجربه رانندگی خودم با تالیسمان و ds میگم … اتفاقا اون به قول شما لگنای وطنی شون بد نیست چون بدون ادعا داره کار خیلیا رو به عنوان خودروهای ارزان و حداقلی راه میندازه
فرزاد
۲۸ شهریور ۱۳۹۹فقط کافی یه نگاه به دی اس 1955 65 سال پیش و سیتروئن اس ام بندازی بعد میفهمی ماشین فرانسوی یعنی چی دو خودرویی که بعد از گذشت 65 و 50 سال هنوز که هنوزه ارزو و زبانزد خیلی هاست دیگه بوگاتی تایپ وان و تایپ 57 و سیتروئن تراکسیون اوانت بماند در ضمن محض اینکه باز دوستان نیان بگن بوگاتی المانیه باید بگم اون زمان صفر تا صد بوگاتی توسط فرانسویا ساخته میشده و هر دو مدلی که گفتم امروز از تمام خودروهای کلاسیک و بروز دنیا قیمتش گرونتره و میشه ظرافت و هنر اصیل فرانسویارو درش دید
Moein
۲۹ شهریور ۱۳۹۹دقیقا کدوم بوگاتی عنوان گرونترین ماشین کلاسیک دنیا رو داره ما خبر نداریم؟!؟!؟؟
لابد فراری ۲۵۰ هم باقالی تشریف داره؟!!!!
تعصب الکی کشت ملت مارو
اتوره بوگاتی ایتالیایی بوده و میمونه
فرانسوی جماعت همون موتور ۱۶۰۰ رو پرورش بده از هاچبک تا کراس اور فول سایز کار کنه بهتره وگرنه سوپر اسپرت رو چه به فرانسه
فرزاد
۲۹ شهریور ۱۳۹۹بوگاتی فقط اسمش و موسسش ایتالیایی بود کارخونشو تو فرانسه تاسیس کرد و بعد هم تمام مدلهای دهه 40 50 60 میلادی طراحی و ساختش توسط فرانسویا بوده تا سال 98 که فولکس واگن اونو خریداری کرد بعدم اگه فک میکنی فرانسویا یه موتور 1/6 لیتری بیشتر ندارن بهتر یه نگاه به همون دی اس و اس ام که گفتم بندازی هر دوش موتورهای 6 سیلندر دارن پژو 605 شش سیلندر دو دف رنو 30 تی ایکس 6 سیلند دو دف رنو لاگونا 6 سیلندر دو دو دف پژو 602 دهه 40 میلادی 6 سیلندر
NAVID۰۰۹۸
۲۸ شهریور ۱۳۹۹چه هارمونیای بین لوور و Ds هست
دقیباً همینه ، فرانسویا هرچی بهترین در خودروسازی نباشند اما معمار و سازنده در جزئیات طراحی هستند .
نمیگم ds زیباست ، زیبایی به سلیقه هست که هر کسی یه نظری داره ، اما ds و کلاً فرانسویان خیلی به جزئیات در طراحی اهمیت میدن و این خصلت را در تمام صنایع فرانسوی میشه دید و تمام صنایع مکمل همدیگر هستند ، از عطر و لباس بگیر تا معماری ساختمانها و خودروها و… .
میدونستید زمان جنگ جهانی دوم ، تمام اثار موزه لوور به امانت دست مردم سپرده و پنهان شد تا زمانی که جنگ به پایان رسید ، قسمت ایرانی این موزه جائیه که شما را میخکوب میکنه از عظمت ایرانیان در ۲۵۰۰ سال پیش و امروز چیزی جز پشیمانی برایمان نمانده و حِرص میخورید با دیدنش که چه بودیم و چه شدیم .
فرانسه و پاریس بینظیره ، اونجاست که میفهمید چرا اصلاً به دنیا آمدیم و چرا انسان اَشرف مخلوقاته ، البته فقیر و محاجرهای خیابان خواب زیاد داره و مثل باقی اروپا مردمانش زیاد ثروتمند نیستند اما هنرمندترینند .
MehdiTurbo
۲۸ شهریور ۱۳۹۹اتفاقن برعکس من میگم زیباست صد در صد زیباست شکم نکن،ولی به چه قیمتی،در حد بنز و بی ام و و لکسوس و حتی جنسیس نیست از نظر قیما گذاری از نظر قیمت گذاری به نظرم یه لول بالتر از پژو ۳۰۰۸
خیلی زیباست ولی نه اینکه جایگزین لکسوس و بنز و بی ام و و بقیه خودروهای لوکس بازار باشه.
مثلن شما همین خودرو رو با مزدا cx که پدال امروز گذاشت مقایسه کنید و تفاوت قیمت ببینید لوکس نیست ولی تو جزئیات با ظرافت کار شده و زیباست.
AMH-mc20
۲۸ شهریور ۱۳۹۹مگه ایرانیا کم استعداد و کم هوشن؟ما اینجا کلی خبره داریم که نمیتونن اینجا ایده هاشونو بدن
NAVID۰۰۹۸
۲۸ شهریور ۱۳۹۹حرفم چیز دیگریست .
من چیکار به هوش و استعداد ایرانیها دارم !
فرشاد
۲۸ شهریور ۱۳۹۹دوره ما گذشت دوست گرامی ما دیگه هیچی نیستیم
(Saeed(peugeot
۲۸ شهریور ۱۳۹۹فوق العاده زیبا و خاص ….. یه نسخه ۳۰۰ اسب بخاری شو بخری …. با شتاب ۵/۹ ثانیه ای ….با خانواده فقط مسافرت ….کشورهای اروپایی …علی الخصوص جنوب خوده فرانسه …..
معرکه هست تو زیبایی و معماری و هنر
یانکی
۲۸ شهریور ۱۳۹۹یادی کنیم از اون یارو تو مجلس.لِوِر.لوووور.لُوُر
ارشیاsvj
۲۸ شهریور ۱۳۹۹ماشین فقط دی اس ناین
یه سوال
من هرچی نگاه کردم فرقی بین این و نسخه عادی ندیدم!!!????
فرشاد
۲۸ شهریور ۱۳۹۹هر چقد کادو پیچش کنن از نظر فنی به پای رقباش نمیرسه مخصوصا ائودی